English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2026
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Solli
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 83, 84, 85  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Kafanskavimedhan
Rutinert

PostPosted: 17.11.2005 15:42    Post subject: Reply with quote

greit nok at Solli i utgangspunktet er en god spiller, men det er ikke noe argument får at han skal spille.. han slår noen helt horrible pasninger litt for ofte og har spilt stort sett skikkeli dårlig i nærmere 2sesonger, på tide og ta seg sammen.. kan ikke fortsette og starte visst han skal holde på slik.. RBK
Fredrik90
Senior

PostPosted: 18.11.2005 01:24    Post subject: Reply with quote

Jeg mener kampen i går bekrefter det jeg har sagt om at han er en god spiller, å 2my. Feilpasninger kommer fra dårlig selvtillit. Det at han ikke slo noen dårlige pasninger i går kan tyde på at han begynner å få tilbake litt selvtillit!
Henri
Legende

PostPosted: 18.11.2005 09:38    Post subject: Reply with quote

Synes ikke Solli spilte spesielt bra mot Tsjekkia. Han hadde to farlige ballmist og et par unødvendige støttepasninger. Men når det er sagt så gjorde han flere positive innvolveringer også. Problemet er at man kan ikke ha ankerfester som gjør to grove feil per omgang, denne posisjonen krever nesten at man ikke gjør feil overhodet (som feks Skammelsrud, Rekdal, Svindal Larsen)
Back to top
View user's profile Send private message
Erik
Veteran

PostPosted: 18.11.2005 11:51    Post subject: Reply with quote

Han kan ikke ha mange feil som midt bane anker, enig..!
Men mente du at s.larsen sak lspille på lanfslaget nå? :s
Selvtiliten til solii er var nok ganske på bunn, derfor har han hatt mange feil, men til en spiller som er totalt ute av form, syntest jeg han spilte genialt, gjorde mere bra en dårlig..
Med en Solli i superform, greier han fint to omganger uten feil Smile
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Fredrik90
Senior

PostPosted: 18.11.2005 13:53    Post subject: Reply with quote

Ja han kommer.... bare vent.
Henri
Legende

PostPosted: 18.11.2005 14:16    Post subject: Reply with quote

Quote:
Men mente du at s.larsen sak lspille på lanfslaget nå?

Selvfølgelig ikke. Jeg refererte til spillere som løser den defensive midtbanerollen på en måte jeg foretrekker. Skammels, Rekdal og Svindal Larsen er alle eks på spillere med veldig lav feilprosent, i motsetning til Solli
Back to top
Maradona
Veteran

PostPosted: 18.11.2005 19:26    Post subject: Reply with quote

Han er en tikkende bombe på sentral midtbane..Han hadde 2 store feil i bortekampen mot Tsjekkia som ble rettet av andre.. Men slik som Tsjekkia spillte så ble det mye rom for Solli, så det hadde da ikke vært for mye forlangt at en og annen passning kom til en norsk spiller, når han fikk så god tid.. Med så mye rom skulle også jeg fått til gode passninger Very Happy Og pressen liker å hause spillere opp for å så tråkke de ned i neste avis.. Mad Han er bedre som indre løper , men der er Hæstad, Grindheim og Skjelbreid mye bedre enn han. .. Personlig så håper jeg at han blir solgt, slik at andre enn Solli får spille sentral på RBK når Berg er skadet..
Back to top
2mas
Sjef

PostPosted: 28.11.2005 16:42    Post subject: Reply with quote

- Jan Gunnar Solli har hatt stor framgang i denne rollen, både på landskamper og på RBK. Siste kampen mot Olympiakos tok han ut Rivaldo på en effektiv måte og satte igang flere fine angrep. Har fortsatt litt å gå på i pasningsspillet, men er i klar framgang og en spiller vi har stor tro på kommende sesong, skriver Høgmo på dagbladet.no.
Back to top
Jon Irenicus
Veteran

PostPosted: 29.11.2005 16:01    Post subject: Reply with quote

Dette talentet er snart så gammel at det er på tide med stabilt gode prestasjoner. Han har riktignok ikke fått en fast rolle å utvikle seg i, men han viser fotballmessige tildels store mangler og svakheter. Merkelig at en slik middelmådig tippeligaspiller har klippekort hos Hareide.

Les mer: Ã…rets flopp
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Bakklandia
Legende

PostPosted: 29.11.2005 16:09    Post subject: Reply with quote

Krøvel Vellevold wrote:
Dette talentet er snart så gammel at det er på tide med stabilt gode prestasjoner. Han har riktignok ikke fått en fast rolle å utvikle seg i, men han viser fotballmessige tildels store mangler og svakheter. Merkelig at en slik middelmådig tippeligaspiller har klippekort hos Hareide.

Les mer: Ã…rets flopp

Forøvrig går denne lista hardt utover RBK, da vi finner hele tre mann i sort og hvitt på lista...
Jon Irenicus
Veteran

PostPosted: 29.11.2005 16:12    Post subject: Reply with quote

Ødegaard er jeg totalt uenig i: mannen har spilt åtte kamper og scoret fire: dvs. TLs mest effektive ving. Han avgjorde også CL-kvalikken i vår favør og har holdt godt nivå i CL. Han er nærmere "årets topp" enn "årets flopp".
Back to top
joakleis
Veteran

PostPosted: 29.11.2005 17:46    Post subject: Reply with quote

Jeg registrerer at Eguren er høyere enn Flo på lista. Den skjønner jeg ikke. Tore André Flo skulle være løsningen på Vålerengens scoringstørke. Han har ikke scoret ett eneste mål. Og mot Tufte tror jeg ikke han spilte engang. Eguren var forholdsvis toneangivende for oss inntil Høgmo kom og havnet rett på benken.
Jeg har ikke sett at Flo har vært det minste toneangivende for vålerengen. Har skapt en og annen halvsjanse, men han har ikke levd opp til den standarden man burde forvente av en spiller som ble hyllet som den endelige løsningen på scoringstørken. Men scoringstørka fortsatte jo bare straks Flo kom.
Harald
Forumsjef

PostPosted: 29.11.2005 17:50    Post subject: Reply with quote

Quote:
Jeg registrerer at Eguren er høyere enn Flo på lista. Den skjønner jeg ikke.

Flo ligger da nr. 1 , og Eguren er da "kun" på en 6 plads?
Selv havde jeg plaseret Solli højere på listen. Jeg er virkelig blevet evindelig træt af ham, er lige før jeg hellere vil have ham ud end F. Johnsen. At han konstant får tillid på landslaget og hos os er en gåde for mig.

Medlem nr. 2477
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
joakleis
Veteran

PostPosted: 29.11.2005 17:56    Post subject: Reply with quote

Vil det si at jeg misforstår rangeringen?
Isåfall velger jeg å skylde på idioti fra Alltid Fotball. Er det ikke mer naturlig at nr. 1 på lista, faktisk er den som er som topper lista, mens nr. 10 er den som ligger i bunn av lista?
Harald
Forumsjef

PostPosted: 29.11.2005 17:59    Post subject: Reply with quote

Sådan som jeg forstår det, er at den som ligger nummer 1 på listen, og som har fået flest poeng, er det største flop. Dvs at man starter med det mindste(10) og slutter med det største(1)"

Medlem nr. 2477
Back to top
2mas
Sjef

PostPosted: 29.11.2005 18:01    Post subject: Reply with quote

Du starter på flopp nr. 10 og teller deg ned til nr. 1 (den største), ja.
Back to top
joakleis
Veteran

PostPosted: 29.11.2005 18:08    Post subject: Reply with quote

Jeg skjønte det nå, etter å ha sett på det et par tusen ganger. Det var mye enklere å forstå listen over de beste spillerne. Selv om jeg synes det er smått tåpelig at en blar seg fra 1-10, hvor 1 er den som ligger nederst på lista, og 10 er den som ligger øverst på lista, selv om de har nummerert spillerne fra 10 til 1.
Henri
Legende

PostPosted: 29.11.2005 21:03    Post subject: Reply with quote

Quote:
Selv havde jeg plaseret Solli højere på listen. Jeg er virkelig blevet evindelig træt af ham, er lige før jeg hellere vil have ham ud end F. Johnsen.

Helt enig. De to kniver om "1.plassen". Akkurat nå er Solli et par feilpasninger foran.
Back to top
rosenborg:)4-ever!!!
Junior

PostPosted: 30.11.2005 19:00    Post subject: Reply with quote

hei.. tror solli er en rett mann for rosenborg.. han kan bli leeenge i klubben Very Happy
Jon Irenicus
Veteran

PostPosted: 30.11.2005 19:08    Post subject: Reply with quote

Godt argument...
Back to top
TAF
Veteran

PostPosted: 30.11.2005 19:23    Post subject: Reply with quote

Må si jeg har troa på at Solli, etter skikkelig kvalitetstrening under Høgmo denne vinteren, kan komme ordentlig tilbake til neste sesong. Han er egentlig en svært god spiller, selv om han har hatt en råtten sesong i år.

...men om han ikke forbedrer seg til neste sesong, og blant annet får skikk på pasningsspillet, må jeg nok si at troa mi på ham vil begynne å dale ganske raskt. Da bør det bli på hodet og ræva ut neste sommer.
rosenborg:)4-ever!!!
Junior

PostPosted: 30.11.2005 19:38    Post subject: Reply with quote

han har jo slitt med en skade i 1år nå, men nå er han endelig opperert, da kan han sikkert vise seg på sit alle beste!Smile
Harald
Forumsjef

PostPosted: 30.11.2005 21:46    Post subject: Reply with quote

Bla bla bla. Undskyldninger.

Lad os nu bare kvitte os med ham, og få fat i en spiller som har evnerne!

Medlem nr. 2477
Back to top
KristerK
Senior

PostPosted: 30.11.2005 22:51    Post subject: Reply with quote

hvilken spillere i norge kan rbk kjøpe(uten å betale fantasi penger for en overpriset hæstad,strømstad,grindheim) som har større potensial enn solli?
grunnen til solli blir "tatt" så hardt av oss og media, er pga alle har sett hvilken god spiller han KAN være når han er i form,og alderen tatt i betraktning så synes jeg det er rein IDIOTI å si at vi skal selge han!
la han få komme seg etter operasjonen no, og la han få legge ett godt treningsgrunnlag under høgmos ledelse, og IKKE minst, la han spille i En posisjon!
da tror jeg vi får se en ekstremt revansjesugen solli, som alle rbk-supp vil trykke til sitt hjerte!

Vi kan bare ikke kaste ut en sann kapasitet pga han ikke helt har innfridd ennå, gutten er bare 24år!!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Harald
Forumsjef

PostPosted: 30.11.2005 23:03    Post subject: Reply with quote

"Bare" 24? Solli er langt fra noget talent længere, det er nu han skal til og præstere, hvilket han ikke har gjort. Og han ahr fået MASSEVIS af chancer til at vise hvad han er god for, og dem har han langt i fra taget vare på.

Quote:
grunnen til solli blir "tatt" så hardt av oss og media, er pga alle har sett hvilken god spiller han KAN være når han er i form

Han har spillet en god landskamp i år, ellers har han været på det jævne.

Og hvorfor forsnævre sig til at købe spillere i Norge, når man kan få en Jan Kristiansen som er meget bedre end Solli

Medlem nr. 2477
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 83, 84, 85  Next
Page 11 of 85

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.
ANNONSE
SITATET
© 1999-2026 RBKweb