View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Erlendr Veteran
|
Posted: 04.11.2010 21:44 Post subject: |
|
|
En spiller kommer på skuddhold på 16m, da skal ikke han stå på femmetern. Skuddet havnet MIDT i målet, da er det keepermat. Om man er en god keeper vel å merke. |
|
Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 04.11.2010 21:45 Post subject: |
|
|
Jaja, bittert, men vi får ta med oss de gode prestasjonene. Viser i alle fall at vi ikke er sjanseløse mot topp europeisk motstand. |
|
Back to top |
|
 |
krist2 Rutinert
|
Posted: 04.11.2010 21:46 Post subject: |
|
|
Den var jo ikke akkurat midt i mål |
|
Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 04.11.2010 21:47 Post subject: |
|
|
Erlendr wrote: | En spiller kommer på skuddhold på 16m, da skal ikke han stå på femmetern. Skuddet havnet MIDT i målet, da er det keepermat. Om man er en god keeper vel å merke. |
Klovn |
|
Back to top |
|
 |
longines Veteran

|
|
|
Erlendr wrote: | Skuddet havnet MIDT i målet |
Jeg tar forbehold, siden jeg ikke har sett reprisen mange ganger, men var det virkelig MIDT i målet? Så ut som den var helt i vinkelen for meg. |
|
Back to top |
|
 |
Hentesveis Veteran

Joined: 24 Aug 2004 Posts: 5628 Location: Kroppen i Oslo, men hjertet i Trondheim
|
|
|
@Erlendr: Det der er skitprat! For det første stod Örlund på 2,5 meter, og for det andre gikk ballen inn 60-70 cm fra stolpen, dvs. det normale folk kaller "i krysset"!
Edit: Etter å ha sett reprisen vil jeg anta at han skjøt fra 23-24 meters hold, så jeg kan ikke forstå at Örlund burde stått annerledes...
Last edited by Hentesveis on 04.11.2010 21:51; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
frenchy Rutinert

|
Posted: 04.11.2010 21:51 Post subject: |
|
|
noen som trenger briller om den var midt i mål _________________ "The country is full of good coaches. What it takes to win is a bunch of interested players" |
|
Back to top |
|
 |
Søtvatten Veteran
|
Posted: 04.11.2010 21:53 Post subject: |
|
|
Fantastisk kamp! Helt ubegripelig urettferdig at vi ikke tar 3 poeng. Marginer med i TL, marginer til de grader mot i EL. |
|
Back to top |
|
 |
longines Veteran

|
Posted: 04.11.2010 21:53 Post subject: |
|
|
Kjipt resultat, men det var en veldig bra prestasjon. Det beste jeg har sett offensivt i e-cup siden Valencia kampene.
Dorsin BB. |
|
Back to top |
|
 |
konrad4ever Veteran

|
Posted: 04.11.2010 21:54 Post subject: |
|
|
Godkjent, tross alt. Synes laget viste seg fra en god side i dag selv med tap. |
|
Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 04.11.2010 21:55 Post subject: |
|
|
Når skal Bjärsmyr vise at han er slik en klassespiller egentlig? _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
Back to top |
|
 |
longines Veteran

|
Posted: 04.11.2010 21:57 Post subject: |
|
|
Recon wrote: | Når skal Bjärsmyr vise at han er slik en klassespiller egentlig? |
Jeg også sliter med å se at dette er en spiller som skal heve oss ute i Europa. Han kan sikkert heve seg til å bli en god TL-stopper, det er han ikke pr.dags dato, men han kan sikkert heve seg til det nivået. Men dette er ikke en spiller som tar oss til et nytt nivå ute i Europa. Jeg håper vi leter etter andre alternativer. |
|
Back to top |
|
 |
Recon Legende

|
Posted: 04.11.2010 21:58 Post subject: |
|
|
Konrad4ever wrote: | Godkjent, tross alt. Synes laget viste seg fra en god side i dag selv med tap. | Om vi ikke var slike klovner i starten av hver e-cupkamp, så hadde vi ett poeng fra denne kampen. _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
Back to top |
|
 |
1972 Miami Dolphins Legende

|
Posted: 04.11.2010 21:58 Post subject: |
|
|
Vi spilte fantastisk. Jeg sitter igjen med følelsen av å ha blitt skikkelig snytt, en følelse jeg ikke har ofte når vi spiller i Europa. Stort sett så er jeg klar over at vi har vært det dårligste laget. Men idag spilte vi nydelig fotball.
MEN: Hva i helvete skjedde med å bytte? Når vi desperat jager scoring, hvorfor ikke vurdere å ta ut utslitte spillere og sette inn Olsen og/eller Jamtfall? De er ikke guds gave til fotballen akkurat, men den ene har et sykt skudd og den andre skaffer straffespark på bestilling... ??? |
|
Back to top |
|
 |
Recon Legende

|
Posted: 04.11.2010 21:59 Post subject: |
|
|
longines wrote: | Recon wrote: | Når skal Bjärsmyr vise at han er slik en klassespiller egentlig? |
Jeg også sliter med å se at dette er en spiller som skal heve oss ute i Europa. Han kan sikkert heve seg til å bli en god TL-stopper, det er han ikke pr.dags dato, men han kan sikkert heve seg til det nivået. Men dette er ikke en spiller som tar oss til et nytt nivå ute i Europa. Jeg håper vi leter etter andre alternativer. | Don't hold your breath. Nå har jo Hoftun gjort "jobben sin" for en tid... _________________ Profesjonell revolusjonær
|
Back to top |
|
 |
skrukken Rutinert

|
Posted: 04.11.2010 22:00 Post subject: |
|
|
Fantastisk bra spill til tider, og egentlig en meget bra gjennomført kamp.
Synd Demi gjør det han alt for ofte gør på slutten der, rusher fram og selger seg, ellers var han meget god i dag.
longines wrote: | Kjipt resultat, men det var en veldig bra prestasjon. Det beste jeg har sett offensivt i e-cup siden Valencia kampene.
Dorsin BB. |
Denne er jeg ikke enig i
Skjelbred BB, viser teknikk, kvikkhet i beina, overblikk og gode pasninger |
|
Back to top |
|
 |
Komatic Proff

|
Posted: 04.11.2010 22:03 Post subject: |
|
|
Jeg får lyst til å grine! En veldig godt gjennomført kamp ender i et høyst urettferdig tap. Noe så utgjort!
Gutta rundspiller jo tittelforsvareren. Jeg hadde trodd vi skulle være i nærheten av deres nivå, men ikke SÅ bra. Det er herlig å se disse "eggenske" opprullingene gang på gang. 1-2 skulle vært 3 eller 4-2, minst! _________________ I am very mistrustful of people who are constantly over-intellectualising things. It kills passion. You have to allow yourself to lose control from time to time
-Eric Cantona |
|
Back to top |
|
 |
Hedning Legende

|
Posted: 04.11.2010 22:07 Post subject: |
|
|
Demi, Dorsin, Annan, Skjelbred og Henriksen var meget positive. Herlig å se oss spille så bra fotball. Bittert med 0 poeng, men kan leve med det. Blir til neste år håper jeg  |
|
Back to top |
|
 |
Jonas Veteran

|
Posted: 04.11.2010 22:07 Post subject: |
|
|
Utrolig synd at det som kunne blitt en solid opptur for det elendige som har skjedd i høst (FCK, Follo- og Leverkusen-tapene) ender opp i et kjipt resultat. I kveld var vi både uheldige og udyktige.
Offensivt er dette den beste RBK-kampen jeg har sett på lang, lang tid og det er gledelig å se at dette laget fortsatt kan. Men i etablert forsvar, for i gjenvinningsfasen var vi til tider meget gode, er det fortsatt altfor mange feil å spore, dessverre. Begge scoringene i dag er av det enkle slaget og det sier jo sitt når vi på fire kamper i Europa står med 10 baklengs.
Burde ha snudd kampen til vår favør iløpet av 2. omgangen og der Atletico trenger maks to sjanser for å gjøre et mål, trenger vi som oftest langt flere - noe som gjenspeiles i sluttresultatet. |
|
Back to top |
|
 |
Søtvatten Veteran
|
Posted: 04.11.2010 22:08 Post subject: |
|
|
Jeg klarer ikke å svelge dette. Faen så surt. Må bruke hele neste uke på å bearbeide dette. |
|
Back to top |
|
 |
Recon Legende

|
Posted: 04.11.2010 22:08 Post subject: |
|
|
Analysefyren til Viasat (som jeg liker analysene til for øvrig, en del annet enn Bengt Eriksen sine) sa det i klare ord nå. "Bjärsmyr er på lån. Han bør gå lånekontrakten ut og dra, han er ikke god nok." _________________ Profesjonell revolusjonær
|
Back to top |
|
 |
Søtvatten Veteran
|
Posted: 04.11.2010 22:09 Post subject: |
|
|
Recon wrote: | Analysefyren til Viasat (som jeg liker analysene til for øvrig, en del annet enn Bengt Eriksen sine) sa det i klare ord nå. "Bjärsmyr er på lån. Han bør gå lånekontrakten ut og dra, han er ikke god nok." |
Han sa det, men den personen han mente var Bjärsmyr var helt klart Lustig. Det var Lustig som ruste ut. |
|
Back to top |
|
 |
Recon Legende

|
Posted: 04.11.2010 22:11 Post subject: |
|
|
I videoen hans muligens, men han har rett om Bjärsmyr så langt, uansett!  _________________ Profesjonell revolusjonær
|
Back to top |
|
 |
Katalysator Veteran

|
Posted: 04.11.2010 22:11 Post subject: |
|
|
Klarer ikke å bli frustret over dette. Prestasjonen var ca. 100 ganger bedre enn jeg forventet. Fullstendig enig med longines i at dette er det beste vi har prestert i E-cup siden Mestalla. Ellers må Sare beholdes for enhver pris, uferdig men har et fantastisk potensiale. _________________ "A talented youngster from Slovakia or Norway, once doomed to slog out his career in Košice or Trondheim with occasional appearances on his national team, could now hope to play in the big leagues." - Tony Judt, Postwar |
|
Back to top |
|
 |
Søtvatten Veteran
|
Posted: 04.11.2010 22:12 Post subject: |
|
|
Det er jeg enig i, Recon. 100% enig. Var bare litt dumt å høre på.  |
|
Back to top |