English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Thorstein Helstad
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5 ... 28, 29, 30  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
joakleis
Veteran

PostPosted: 24.11.2005 13:04    Post subject: Reply with quote

Helstad-skal-bort-saken ER medieskapt. Mediene vil ha overskrifter. Okey. Hva kan lage overskrifter? Goalgetteren Thorstein Helstad får lite spilletid. Det er han sikkert ikke fornøyd med. Okey, la oss lage sak på det.
Og vips, så er det i gang. Selvsagt sier Helstad at han ikke er fornøyd med lite spilletid. Han vil jo gjerne spille så mange kamper som overhodet mulig han. Selvsagt vil han det. Og får han ikke spilletid er det klart han vil vurdere sin fremtid på Lerkendal.

Men denne saken er storm i et vannglass. Rosenborg selger ikke sin eneste goalgetter. Hvis vi ser bort ifra Harald Martin, selvsagt. Men han har nok sett sine beste dager. Helstad har gjort en meget god jobb hos oss, og det vil være galskap å selge en slik spiller.
Zzyzx
Veteran

PostPosted: 25.11.2005 00:54    Post subject: Reply with quote

Snakka me Helstad på byen i går. Spurte ham om hva som skjer med ham neste år, og også om hvordan han trives som høyre kantspiller.
Jeg syns ikke d helt er greia hans, og d samme ga han inntrykk av til meg. Virka litt usikker med tanke på neste år og spilletid og sånn.. Ble ganske overaska over hvor åpen han var på dette.
Back to top
View user's profile Send private message
2mas
Sjef

PostPosted: 27.11.2005 13:37    Post subject: Reply with quote

- Vi har ikke fått bud på ham, og vi har heller ikke tenkt å selge, sier Bratseth om Helstad.

Les mer: Seks hete menn

Godt å høre! Med andre ord er nok overgangsprat altså mest prat.

PS! Dette var mitt innlegg nummer 6000. Gratulerer herved meg sjøl! Beer
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Baadshah/Tab
Veteran

PostPosted: 27.11.2005 14:13    Post subject: Reply with quote

Grattis, Boss!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Henri
Legende

PostPosted: 27.11.2005 14:58    Post subject: Reply with quote

Brann har vel forespeilet Helstad plass på topp sammen med Sæternes i et 442 system, og dette er nok fristende for Helstad
Back to top
doris
Veteran

PostPosted: 27.11.2005 15:12    Post subject: Reply with quote

Å satse på Johnsen framfor Helstad er et mysterium av en prioritering, fra en fyr jeg forøvrig har trua på. Den trua får seg en knekk hvis Helstad stikker av pga for liten spilletid.
Back to top
Kafanskavimedhan
Rutinert

PostPosted: 27.11.2005 18:16    Post subject: Reply with quote

ja hva er det får no tull... skjønner ikke helt hva Høgmo tenker med når det virker som han prioriterer F.J framfor T.H... blir så frustrert av det... Helstad har jo scoret 13mål på 19kamper mot Johnsens 7mål på 23kamper..
blubbin
Rutinert

PostPosted: 27.11.2005 23:43    Post subject: Reply with quote

Er det i det hele tatt noen her inne som mener at Rosenborg bør satse på Frode Johnsen framfor Helstad, er det i det hele tatt en eneste sjel som vil at Frode Johnsen skal være lagets midtspiss neste sesong, og videre fram til slutten av 2008-sesongen?
Eggen mente han var den beste, Hareide mente det også, samme med By Rise, samme med Perry, og nå ser det ut til at Høgmo også merkelig nok har "arvet" denne meningen.
Men av supporterne så er det vel knapt noen som skjønner dette, er det vel? Betyr det da at vi supportere ikke har peiling? NEI!! Hvis Høgmo satser på Johnsen til neste år så håper jeg han spiller så elendig at han til slutt velger å gi seg frivillig.
Back to top
2mas
Sjef

PostPosted: 14.12.2005 11:29    Post subject: Reply with quote

Stavanger-pressen spekulerer i at Viking henter Helstad for 6 mill.:

Quote:
Rogalands Avis vet at Viking allerede har forhørt seg og sjekket mulighetene for en Helstad-overgang. Håpet er at RBK-spissen skal overta Egil Østenstads rolle i Viking-angrepet.

Rosenborg stiller seg lunkne til å selge spilleren. Foreløpig.

Holdningen kan fort endre seg. Det er ikke usannsynlig at trønderne vil hente en ny angriper til neste sesong. Både Sigurd Rushfeldt og Azar Karadas nevnes i den sammenhengen.

Helstad har to år igjen av kontrakten med Rosenborg, men det er ingen hemmelighet at hedmarkingen ønsker seg mer spilletid. Og det som spiss i et 4-4-2-system – ikke høyrekant.

– Signalene fra RBK tyder på at de vil beholde meg. Men dersom de henter en ny spiss, må jeg tenke meg om. Det er midtspiss jeg aller helst vil spille, presiserer Helstad – uten å ville si noe om interessen fra Viking.

Les mer: Viking vil ha Helstad

Det er en del faktafeil i artikkelen - Karadas kan jo tidligst komme til sommeren osv., men uansett bør ikke Helstad og RBK ta noen avgjørelser rundt hans framtid før til sommeren.
Back to top
Jon Irenicus
Veteran

PostPosted: 14.12.2005 12:15    Post subject: Reply with quote

Kan ikke se for meg at Helstad vil til Viking eller at RBK ønsker å selge en slik spiller. Og til seks miller? Viking ville vel ikke være istand til å betale lønna hans heller.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
LitjEggen
Veteran

PostPosted: 14.12.2005 12:18    Post subject: Reply with quote

Occean kostet 8, Helstad er verdt mer....
Proff

PostPosted: 14.12.2005 13:52    Post subject: Reply with quote

Utrolig om Rosenborg klarer å rote bort en så godt spiller! Rolling Eyes
Back to top
doffen
Veteran

PostPosted: 14.12.2005 14:01    Post subject: Reply with quote

Det ville ikke forundre meg om RBK presterer nettopp å rote bort en spiller som Helstad. Slapp av folkens, vi har jo F.Johnsen, dønn solid og banker jo inn mål på bestilling... NOT!

Har sett det i flere kamper, johnsen sliter mens helstad er en konstant trussel for ethvert forsvar (borte mot Steua blant annet). Helstad har scora mange viktige mål for oss og bør helt klart satses på!
Back to top
Rosenborg_4ever
Junior

PostPosted: 14.12.2005 14:38    Post subject: Reply with quote

Glem det! Han skal ikke selges!

Og hvis han skal det, så bruker jeg alle sparepengene mine og kjøper han til Kolvereid I.L! Det er den eneste klubben han kan få gå til!
JellyFish
Veteran

PostPosted: 14.12.2005 15:10    Post subject: Reply with quote

Måtte selge Helstad til et lag med en spiller som N'helko, eller hvordan det skrives, og som bør sees på som en konkurrent...blir for dumt.
Tap-tap-situasjon
2mas
Sjef

PostPosted: 14.12.2005 15:15    Post subject: Reply with quote

- Jeg har hatt en prat med Rosenborg, og så lenge de ikke henter inn flere spisser, er jeg beredt på å bli i klubben, forteller Helstad.

Les mer: Blir i Rosenborg

Litt pussig uttalelse, da det meste tyder på at RBK leter etter ny spiss.
Back to top
HoldBrillan
Veteran

PostPosted: 14.12.2005 15:22    Post subject: Reply with quote

Hah! Hvem tror Viking de er? Tror de kan hente spillere fra RBK?? Hva faen?
Veteran

PostPosted: 14.12.2005 15:30    Post subject: Reply with quote

JellyFish wrote:
Måtte selge Helstad til et lag med en spiller som N'helko, eller hvordan det skrives, og som bør sees på som en konkurrent...blir for dumt.
Tap-tap-situasjon

Nhleko er god på topp, men løsningen Viking har valgt med Allan Gaarde også på topp kan ikke vare lenge. Han er en midtbanespiller, og er best der. Nhleko trenger en god spiss ved siden av seg, og det mangler Viking. (som mister nesten et helt lag!)

En spiss trenger de ihvertfall, nå som Østenstad har lagt opp. Og han var god, også i forrige sesong.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Maradona
Veteran

PostPosted: 14.12.2005 15:31    Post subject: Reply with quote

Jeg synes at RBK signaliserer at de er ute å kikker etter en spiss. Jeg blir ikke overasket hvis Helstad går til Viking eller Brann, for han ble hyllet som gud i Bergen, blir sannsynelig betalt som en hvis han går til Viking.. Håper at de betaler godt og får en dressmann rabatt, 2 for prisen av 1, slik at Frode Johnsen forsvinner, jeg mener at Braaten er den spilleren som har størst potensiale som spiss, og bør brukes der..
Back to top
rosenborg:)4-ever!!!
Junior

PostPosted: 14.12.2005 15:41    Post subject: Reply with quote

INGEN TVIL DA! vi SKAL beholde han!!!!!
Stano_11
Veteran

PostPosted: 14.12.2005 15:44    Post subject: Reply with quote

Helstad skal ikke selges. Det har jeg bestemt. Jeg har og bestemt at Frode Johnsen skal selges. Basta!
Back to top
ssjovold
Proff

PostPosted: 14.12.2005 16:53    Post subject: re: selge helstad? Reply with quote

Helstad skorer viktige mål. Han alene bragte RBK til champion's league, og også sikret oss viktige nasjonspoeng i kampen mot Hviterussland. Men selv om han egner seg desidert best i en 4-4-2, er han framdeles et godt valg som midtspiss i de riktige kampene. Rotasjonen med Frode synes jeg er helt grei; Froda har hatt et oppsving i andre posisjoner i viktige kamper den siste tiden.

Enig med alle; Torstein skal ikke selges! Men Torstein; ta utfordringen med å spille på kanten. Brattbakk har scoret bøttevis med mål derifra han også!
Jon Irenicus
Veteran

PostPosted: 14.12.2005 17:52    Post subject: Reply with quote

Vi har mange offensive spillere, men trenger forsterkninger på defensiv midtbane. Sist gang jeg sjekket hadde Viking en slik spiller som vi var interessert i. Helstad mot Hangeland bør være et krav! 6 ynkelige millioner- hva får man for det i dagens marked? 18 hadde vært greit. Håper og tror dette bare er agurknytt.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
JellyFish
Veteran

PostPosted: 14.12.2005 18:02    Post subject: Reply with quote

HeiaVincent wrote:
Nhleko er god på topp, men løsningen Viking har valgt med Allan Gaarde også på topp kan ikke vare lenge. Han er en midtbanespiller, og er best der. Nhleko trenger en god spiss ved siden av seg, og det mangler Viking. (som mister nesten et helt lag!)

En spiss trenger de ihvertfall, nå som Østenstad har lagt opp. Og han var god, også i forrige sesong.

Jeg uttrykket meg litt dårlig. Hva jeg mente var at det blir tap x2 fordi vi mister en av våre gode spillere samtidig som de får (enda (sammen med N'helko)) en god spiller. Det er ikke noe vi bør gjøre mot våre konkurrenter.
GoldFish
Veteran

PostPosted: 14.12.2005 18:03    Post subject: Reply with quote

Krøvel Vellevold wrote:
(...)18 hadde vært greit(...)

Nå tar du vel litt i, men går med på 12.
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5 ... 28, 29, 30  Next
Page 4 of 30

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb