| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Flaav Veteran
Joined: 27 Jul 2008 Posts: 1568 Location: Med utsikt til Lerka
|
Posted: 18.10.2010 01:04 Post subject: |
|
|
Jaså? Da skrev isåfall rbk.no feil:
"Det var utrolig viktig at vi vant i kveld. Nå er vi med for fullt i gruppa, sier Prica, som dessverre pådro seg et gult kort i andreomgangen. Det var hans andre gule i gruppespillet, og dermed må han stå over bortekampen mot Atletico Madrid." |
|
| Back to top |
|
 |
Kjello Forumsjef
|
Posted: 18.10.2010 01:46 Post subject: |
|
|
Da tar nok rbk.no feil.
| Quote: | | from the first match in the group stage, a player is suspended for the next competition match after three cautions in three different matches, as well as following any subsequent odd-numbered caution (fifth, seventh, ninth, etc.). |
|
|
| Back to top |
|
 |
DagM Junior
|
Posted: 18.10.2010 06:25 Post subject: Møtested i Madrid? |
|
|
Hei!
Jeg og samboern drar ned onsdag formiddag, med retur fredag formiddag. Skal bo på et hostel ved Sòl metro. Er det planlagt noen form for supporterpub i Madrid? Så vi kan møtes i Svart og Hvitt og lade opp til kampen? Takknemlig for alle svar, da jeg har lett etter dette forumet lenge.  |
|
| Back to top |
|
 |
Hedley Veteran
|
Posted: 18.10.2010 07:51 Post subject: |
|
|
| Rånny wrote: | | 100% enig. Dessverre så tror jeg fortsatt at det blir en 4-3-3 med Moldskred. |
Ja, her det bare å glemme 4-3-3. Nå som vi endelig har funnet flyten igjen...fali' d! |
|
| Back to top |
|
 |
Keyser Soze Senior
|
Posted: 18.10.2010 08:55 Post subject: |
|
|
..mener å huske jeg også, at Prica måtte stå over mot AM. Det ble i allefall sagt da han fikk det forrige gule. Det var forhåpentligvis bare tull av komentatorene _________________ «Komplett leksikon, i utmerket stand gis bort, da behovet for det, ikke lenger er til stede, da kjerringa veit, og kan alt....» |
|
| Back to top |
|
 |
TAF Veteran

Joined: 24 Jul 2005 Posts: 2841 Location: Eksil i Kristiansand
|
Posted: 18.10.2010 21:36 Post subject: |
|
|
Blir spennende å se om RBK stiller uten Prica i kamptroppen fordi man tror han må sone.  _________________ "En vinner ser alltid en mulighet i alle problemer. En taper ser som oftest et problem i alle muligheter." - NAE |
|
| Back to top |
|
 |
Søtvatten Veteran
|
Posted: 18.10.2010 23:15 Post subject: |
|
|
Det hadde vel ikke forundra så mange.  |
|
| Back to top |
|
 |
Jonas Veteran

|
Posted: 19.10.2010 11:11 Post subject: |
|
|
| Virker nesten som at Atlético har kniven på strupen i denne kampen, skal man tro fansen inne på det offisielle supporterforumet. |
|
| Back to top |
|
 |
longines Veteran

|
Posted: 19.10.2010 13:03 Post subject: |
|
|
| Tror ikke Flores har så hyggelige minner fra sist Rosenborg møte. Tviler på at det blir noen undervurdering her. |
|
| Back to top |
|
 |
toreinar Veteran
|
Posted: 19.10.2010 15:07 Post subject: |
|
|
Kan jeg se denne på Sumo fra Sverige? _________________ Knallharde treninger utenfor sesong.Full innsats i 90 minutter i ALLE kamper,slakk heller av på noen treninger. |
|
| Back to top |
|
 |
Kjello Forumsjef
|
Posted: 19.10.2010 15:12 Post subject: |
|
|
| Skal ikke gå det nei. Men du kan jo prøve. |
|
| Back to top |
|
 |
longines Veteran

|
Posted: 19.10.2010 15:12 Post subject: |
|
|
| Nei, Sumo har bare rettigheter for norske brukere. |
|
| Back to top |
|
 |
Knowrud Veteran
|
Posted: 19.10.2010 16:43 Post subject: |
|
|
| Må si jeg er mest spent på Prica foran denne kampen. Håper han spiller sin beste kamp i år! |
|
| Back to top |
|
 |
Skjelbred Rutinert

|
Posted: 19.10.2010 16:44 Post subject: |
|
|
| toreinar wrote: | | Kan jeg se denne på Sumo fra Sverige? |
Så lenge du har norsk proxy så skal det funke. |
|
| Back to top |
|
 |
LarsG Veteran
|
Posted: 19.10.2010 17:28 Post subject: |
|
|
Ja, på atletis hjemmesider beskriver de kampen som en cupfinale. Men de må jo virkelig vinne den, vi er vel det antatte svakeste laget i gruppa, og om de avgir poeng hjemme mot oss så sliter de virkelig.
Ser ut som om det blir bortimot utsolgt. Skulle bare mangle når billettene koster 25 € .
Ellers ser det ut som Kun Agüero blir klar allikevel. Men han har knapt spilt på en måned, så jeg tviler på om han starter, og siden det har gått så lang tid har vi kanskje ikke så mye å frykte fra han.
De Gea ser også ut til å bli klar, jeg skulle gjerne sett at han ikke ble det. En fantastisk god keeper. |
|
| Back to top |
|
 |
Oppmannen Veteran

|
Posted: 19.10.2010 17:48 Post subject: |
|
|
Kun Agüero blir klar? Da mangler de ti mann da?
Beklager, jeg trekker det tilbake.. Svak humor fra min side.. |
|
| Back to top |
|
 |
LarsG Veteran
|
Posted: 20.10.2010 02:29 Post subject: |
|
|
Noen som har fått med seg hvorfor hverken Winsnes eller Bakenga får være med ned til Madrid?
Veldig merkelig spør du meg. |
|
| Back to top |
|
 |
Kjetil Rekdal Veteran
|
Posted: 20.10.2010 02:31 Post subject: |
|
|
Winsnes tåler sikkert ikke reisebelastningen  |
|
| Back to top |
|
 |
hello Veteran
|
Posted: 20.10.2010 02:32 Post subject: |
|
|
| Enig. Ser ut som Oviasu faktisk blir foretrukket foran... |
|
| Back to top |
|
 |
LarsG Veteran
|
Posted: 20.10.2010 04:01 Post subject: |
|
|
Hmm, Oviasu er vel først og fremst brukt som midtstopper? Han kler vel ankerrollen også har jeg hørt. Så da har vi Annan, og Saré og Oviasu som backup og ganske like spillertyper.
Jeg er litt skeptisk til om vi ikke klarer å holde roen og trenger en kreativ touch - hvem setter vi innpå da?
Jeg er ingen fan av å la Winsnes starte kamper på bekostning av våre mange gode talenter, men akkurat borte mot Atlético kunne hans erfaring og ro kommet veldig godt med. |
|
| Back to top |
|
 |
senador Legende
|
Posted: 20.10.2010 05:06 Post subject: |
|
|
Å hele tatt vurdere å bruke Winsnes i en internasjonal kamp viser så store mangler på fotballkunnskaper.
Han har vist gang på gang i norsk TL at han tempomessig ikke holder mål. Det resulterer i et defensivt hull. Da kan man jo tenke seg hvordan det blir mot lag som er mye, mye bedre enn Hønefoss og Brann. Det blir en regelrett stygg katastrofe.
I tilegg er han veik i duellene og har alltide en del pasningsfeil. Kombinerer man dette med den store tempomessige svakheten sier det seg selv hvilken aktastrofe det blir. |
|
| Back to top |
|
 |
zaphod81 Forumsjef

Joined: 23 Jan 2008 Posts: 11618 Location: Rett ved regnbuens ende
|
Posted: 20.10.2010 10:35 Post subject: |
|
|
Jeg kan ikke tenke meg annet enn at det vurderes som helt utenkelig å sette inn en "ballmist/skilpadde"-spiller borte mot Atletico, og at det derfor heller gis som en karamell til Oviasu, som heller ikke kommer til å kjenne Calderon-gress under knottene unntatt i en krisesituasjon.
Skjelbred/Annan/Henriksen starter, og Sare er førstevalget som innbytter for alle tre. _________________ Sitat slutt. |
|
| Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 20.10.2010 10:50 Post subject: |
|
|
| LarsG wrote: | | Hmm, Oviasu er vel først og fremst brukt som midtstopper? Han kler vel ankerrollen også har jeg hørt. |
Oviasu er vel først og fremst en "Tettey". Det var vel kun for å "lage" plass på RBK2 for Henriksen at Oviasu ble flyttet bak. _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
| Back to top |
|
 |
hello Veteran
|
|
| Back to top |
|
 |
LarsG Veteran
|
Posted: 20.10.2010 19:22 Post subject: |
|
|
| senador wrote: | Å hele tatt vurdere å bruke Winsnes i en internasjonal kamp viser så store mangler på fotballkunnskaper.
Han har vist gang på gang i norsk TL at han tempomessig ikke holder mål. Det resulterer i et defensivt hull. Da kan man jo tenke seg hvordan det blir mot lag som er mye, mye bedre enn Hønefoss og Brann. Det blir en regelrett stygg katastrofe.
I tilegg er han veik i duellene og har alltide en del pasningsfeil. Kombinerer man dette med den store tempomessige svakheten sier det seg selv hvilken aktastrofe det blir. |
Jeg ville heller hatt med Winsnes enn Strand. Jeg er enig i at Saré selvfølgelig står foran Winsnes i køen, men Winsnes har en erfaring de andre ikke har. Bryter vi helt sammen er det greit å få inn rutine. Synes ikke han har imponert i år, men han har ikke vært noen vandrende katastrofe slik du fremstiller han heller. Igjen, jeg skulle gjerne hatt han med pga rutinen.
Og ellers kan du spare deg for frekkhetene dine, det hører ikke hjemme her. |
|
| Back to top |
|
 |
|