View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Københavneren Junior
|
Posted: 29.09.2010 23:14 Post subject: |
|
|
Moltisanti wrote: | Lukter ALDRI Rosenborg av fck. fck er en oppkonstruert plastikkklubb og kjøpeklubb. |
Du minder mistænkeligt meget om en fan ude fra Brøndby. Når de ikke har noget at have noget i, så er de andre plastik og købeklub. Hvis man ser fra Rosenborgs side af, så er Rosenborg det eneste hold i denne her sæson, der har ført København til et nederlag. Det er da meget flot... |
|
Back to top |
|
 |
senador Legende
|
Posted: 29.09.2010 23:16 Post subject: |
|
|
Vi hadde aldri i verden klart å holdt nullen mot Panatinaikos. FCK er det ledende laget i norden og slik forblir det desverre selv om det er en plastikklubb.
De er hvertfall profesjonell, henter dyktige folk i det sportslige apparatet. Der rår det ingen gubbekompiskultur som bestemmer alt og ansetter sine kompiser. |
|
Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 29.09.2010 23:25 Post subject: |
|
|
Vilt bra mål av Bastos. |
|
Back to top |
|
 |
Kongen Junior
|
Posted: 29.09.2010 23:28 Post subject: |
|
|
Bakklandia wrote: | Herre fred for ett frispark av Vingaard. Tro om det der er "dagligdags" for han, eller om det var et lykketreff av dimensjoner? |
Vingaard har en fantastisk sparketeknik og er fast frisparksskytte i FCK
http://www.youtube.com/wa...re=related |
|
Back to top |
|
 |
kristobal Legende
|
Posted: 29.09.2010 23:47 Post subject: |
|
|
Flott start for FCK, som imidlertid skal passe seg litt for å bli for defensive nå. De skal være påpasselige med at ikke dobbeltoppgjøret mot Barcelona blir en hvilepute etter seks poeng til nå.
Får man den innstillingen at tap er greit, det er ikke disse oppgjørene vi skal vinne osv så er de fort på etterskudd når de neste to kampene er spilt.
Kampoppsettet er ikke til FCKs fordel, med bortekamp mot Rubin etter de to Barca-kampene, mens Rubin kommer til kampen etter alt å dømme med seier fra møtet med grekerne.
I tillegg har Rubin kamp mot et mye mulig avansement-klart Barcelona på Nou Camp i siste runde, noe som gjør muligheten for russiske poeng større.
Skulle grekerne komme best ut av dobbeltoppgjøret mot russerne, har de en liten fordel i at de møter Barcelona i Hellas bare dager før sesongens første El Classico. |
|
Back to top |
|
 |
Moltisanti Veteran

|
Posted: 30.09.2010 09:12 Post subject: |
|
|
Københavneren wrote: | Moltisanti wrote: | Lukter ALDRI Rosenborg av fck. fck er en oppkonstruert plastikkklubb og kjøpeklubb. |
Du minder mistænkeligt meget om en fan ude fra Brøndby. Når de ikke har noget at have noget i, så er de andre plastik og købeklub. Hvis man ser fra Rosenborgs side af, så er Rosenborg det eneste hold i denne her sæson, der har ført København til et nederlag. Det er da meget flot... |
Neida. Bare bli kvitt han skalla kreftpasienten, så blir dere med ett mer spiselig  _________________ Never argue with an idiot... you'll
be dragged down to his level, and beaten with
experience, |
|
Back to top |
|
 |
bolgebah Veteran
|
Posted: 30.09.2010 11:48 Post subject: |
|
|
En del av FCK-fænsen har jo utelukkende forklart våre 11 Champions League-deltakelser med "hæld i lodtrækningen", så jeg er sannelig ikke sikker på hvem som utgjør den mest smålige part her. Når det er sagt; artig for FCK å få kjenne litt på hvordan det er å være i førersetet i et gruppespill også. Vi kjenner følelsen. |
|
Back to top |
|
 |
Bakklandia Legende
|
Posted: 30.09.2010 12:07 Post subject: |
|
|
Men likevel er den ingen grunn til FCK for å ta av. Etter to strake Valencia-seiere ledet jo vi også gruppa vår sist vi var i CL-gruppespill. Vi endte opp med fjerdeplassen, og fikk altså ikke en gang UEFA-cupspill. _________________ Det er bedre å stupe ut i smørøyet enn å gå rundt grøten! |
|
Back to top |
|
 |
nieuwlaat Veteran
|
Posted: 30.09.2010 12:09 Post subject: |
|
|
Det var rart. Innbiller meg at jeg var i Firenze og så Rosenborg i februar året etter, men da stemmer jo ikke det. Merkelig. |
|
Back to top |
|
 |
Bakklandia Legende
|
Posted: 30.09.2010 12:14 Post subject: |
|
|
Ja, pokker'n, Fiorentina-kampene. De hadde jeg glemt!
Men poenget står jo fortsatt - foreløpig lederplass i gruppa trenger ikke bety at de er garantert videre spill i noe som helst! _________________ Det er bedre å stupe ut i smørøyet enn å gå rundt grøten!
Last edited by Bakklandia on 30.09.2010 17:35; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 30.09.2010 15:32 Post subject: |
|
|
Oppsiktsvekkende påstander du kommer med her. |
|
Back to top |
|
 |
Supernils Proff

|
Posted: 30.09.2010 15:35 Post subject: |
|
|
Bakklandia wrote: | Men poenget står jo fortsatt - foreløpig lederplass i gruppa trenger ikke bety at de er ganaret videre spill i noe som helst! |
Er den linja RBK er redd for å legge seg på i år, derfor startet de med et vel planlagt tap mot Leverkusen, for å kunne angripe nedenfra resten av gruppespillet  |
|
Back to top |
|
 |
Bakklandia Legende
|
Posted: 30.09.2010 17:36 Post subject: |
|
|
Hedon wrote: | Oppsiktsvekkende påstander du kommer med her. |
Nei, jeg veit det ikke er det, men jeg regner jo med at en del FCK-fans også leser denne tråden, og hvem veit hvor mye bakkekontakt noen av dem har? Det er jo bare ment som opplysende ovenfor dem. _________________ Det er bedre å stupe ut i smørøyet enn å gå rundt grøten! |
|
Back to top |
|
 |
Mortenlj77 Veteran
|
Posted: 30.09.2010 18:03 Post subject: |
|
|
Bakklandia wrote: | Men likevel er den ingen grunn til FCK for å ta av. Etter to strake Valencia-seiere ledet jo vi også gruppa vår sist vi var i CL-gruppespill. Vi endte opp med fjerdeplassen, og fikk altså ikke en gang UEFA-cupspill. |
Begge påstandene er feil. Vi ledet aldri gruppa etter seierne mot valencia, det gjorde chelsea og vi ble nummer tre i gruppa til slutt. |
|
Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 30.09.2010 20:47 Post subject: |
|
|
For hver kamp jeg ser med Liverpool dess mer hater jeg Hodgson nærmer seg et punkt hvor en håper på tap slik at en kan bli kvitt denne grusomme manageren. |
|
Back to top |
|
 |
Bakklandia Legende
|
Posted: 30.09.2010 20:52 Post subject: |
|
|
mortenlj77 wrote: | Bakklandia wrote: | Men likevel er den ingen grunn til FCK for å ta av. Etter to strake Valencia-seiere ledet jo vi også gruppa vår sist vi var i CL-gruppespill. Vi endte opp med fjerdeplassen, og fikk altså ikke en gang UEFA-cupspill. |
Begge påstandene er feil. Vi ledet aldri gruppa etter seierne mot valencia, det gjorde chelsea og vi ble nummer tre i gruppa til slutt. |
Jøss, sier du det? Jeg var sikker på at vi ledet en periode, men jeg husker tydeligvis feil der også, alkurat som jeg faktisk hadde prestert kunstykket å glemme Fiorentina-kampene! _________________ Det er bedre å stupe ut i smørøyet enn å gå rundt grøten! |
|
Back to top |
|
 |
Kjetil Rekdal Veteran
|
Posted: 19.10.2010 16:32 Post subject: |
|
|
I dag er det Champions League igjen. Jeg regner med at en del skal se Real Madrid-Milan? |
|
Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 19.10.2010 19:52 Post subject: |
|
|
Jepp, heia AC Milan. |
|
Back to top |
|
 |
Skjelbred Rutinert

|
Posted: 19.10.2010 20:01 Post subject: |
|
|
This Is 50 wrote: | I dag er det Champions League igjen. Jeg regner med at en del skal se Real Madrid-Milan? |
Been there, done that...
Ser heller Millwall - Pompey i championship. |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 19.10.2010 20:04 Post subject: |
|
|
Er i Madrid, men står over stadionbesøk i kveld. Begynner å ry på med enda mer folk, og stiller heller som velkomstkomité her i gamlebyen. |
|
Back to top |
|
 |
Kjetil Rekdal Veteran
|
Posted: 19.10.2010 21:02 Post subject: |
|
|
Action! Latterlig dårlig mur og uheldig forsvar. Jeg savner forresten Alonso noe veldig. Klassespiller og er en av grunnene til at jeg holder med Real i kveld. Håper dog at Milan får seg et mål snart. |
|
Back to top |
|
 |
Kjetil Rekdal Veteran
|
Posted: 20.10.2010 20:50 Post subject: |
|
|
Kult å høre de tilreisende danskene på tv nå. Hadde vært gøy om de fikk et resultat men det spørs vel. Tipper 2-2 allikevel. |
|
Back to top |
|
 |
TAF Veteran

Joined: 24 Jul 2005 Posts: 2819 Location: Eksil i Kristiansand
|
Posted: 20.10.2010 20:52 Post subject: |
|
|
Barcelona starter med stort press og tverrliggertreff etter 5 minutter mot FCK. Blir spennende å se om dette blir noe annet enn den forventede slakten.
EDIT: Så langt er det vel nesten enveiskjøring, Barcelona virker livsfarlige i hvert angrep mot paniske dansker, mens FCK stort sett går i offside.
EDIT2: Ok, Messi gjør det igjen. _________________ "En vinner ser alltid en mulighet i alle problemer. En taper ser som oftest et problem i alle muligheter." - NAE |
|
Back to top |
|
 |
bolgebah Veteran
|
Posted: 20.10.2010 21:07 Post subject: |
|
|
Akkurat nå er jeg glad det ikke er vi som er bortelaget. Dorsins komatøse inngripener på lange oppspill mot motstanderens høyrekant hadde sikkert blitt rasende festlig med Messi i hælene.
Pr. nå er FCK et betydelig bedre lag enn oss, og det synes jeg vi skal være store nok til å innrømme - den storheten som FCK selv ikke hadde den gangen vi var bedre enn dem. Misunnelsen og mindreverdighetskompleksene var påtakelige.
Flott mål, forresten. |
|
Back to top |
|
 |
TAF Veteran

Joined: 24 Jul 2005 Posts: 2819 Location: Eksil i Kristiansand
|
Posted: 20.10.2010 21:10 Post subject: |
|
|
Ja, fint mål - nesten litt Henriksen-klasse over det.  _________________ "En vinner ser alltid en mulighet i alle problemer. En taper ser som oftest et problem i alle muligheter." - NAE |
|
Back to top |
|
 |
|