English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
FC København - Rosenborg
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 22, 23, 24 ... 34, 35, 36  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Hjelde
Veteran

PostPosted: 25.08.2010 20:38    Post subject: Reply with quote

Er det virkelig mulig å løfte seg så mye i løpet av en pause at vi kan håpe på noe som helst? Vi blir rundspilt, rett og slett... det er jo sirkus hver gang danskene kommer i angrep, og det gjør de hele tiden fordi vi ikke klarer å etablere noe angrepsspill. For å få til en så stor forvandling til 2. omgang trto jeg vi må bytte... men så er det egentlig ikke mye krutt på innbytterbenken heller. Bytt ut Wangberg, sett inn Lago!
Back to top
View user's profile Send private message
Skjelbred
Rutinert

PostPosted: 25.08.2010 20:39    Post subject: Reply with quote

Sett innpå Moldskred, og la han sende oss til CL.

Da er alle sjansene han har bommet på tilgitt.
Back to top
Kokkelure
Junior

Hedon wrote:
Snytt for straffe!!
Kunne ikke vært mer enig. Den er soleklar. Den er også rådført med mine "dommervenner. Alle er krystallklare på straffe.

Last edited by Kokkelure on 25.08.2010 20:40; edited 2 times in total
Back to top
puckno
Veteran

Mener vi så ganske tidlig i kampen at dette ikke var en av dagene hvor Trond Olsen var 'på'. Et par skudd hvor man så på kroppsholdningen at dette ikke ville gå, samme med et par forseringsmuligheter. Gi Moldskred muligheten til å rette opp inntrykket fra søndag.

Deretter vil jeg bytte ut Henriksen med Strand. Henriks er et monstertalent og vi vil ha mye glede av ham, men vi må ha mer fotrapphet og rutine.

Tilslutt er det synd at de fremste tre ikke har mer defensiv løpskraft, Moldskred vil styrke den delen litt.

Har trua jeg - paradoksalt nok. FCK har vært nærmere 3-0 enn vi var på Lerkendal!
Back to top
TomH
Veteran

PostPosted: 25.08.2010 20:40    Post subject: Reply with quote

Demidov faller helt igjennom!
Ingen grunn til å ha ham på banen.

Strand inn for Demidov.
Jonas
Veteran

Ut med Olsen i første omgang, så får vi se hvor lenge det holder... jeg har i hvert fall ikke troa.
Back to top
germain
Proff

Man vet at det ser håpløst ut når folk roper på at Morten Moldskred skal komme inn...
Back to top
kristobal
Legende

Spilte vi mye langt mot Qarabagh har ikke dette vært stort bedre. Riktignok skaper vi litt framover, men den defensive strukturen virker jo helt blåst. Mangelen på Annan er naturligvis merkbar, men det forklarer ikke alt.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
puckno
Veteran

PostPosted: 25.08.2010 20:41    Post subject: Reply with quote

Det som er så herlig med Rosenborg er at de alltid vet de kan komme tilbake. Et mål her vil vise enorm mental styrke.

Spent foran andre omgang.
Back to top
longines
Veteran

PostPosted: 25.08.2010 20:41    Post subject: Reply with quote

kristobal wrote:
Spilte vi mye langt mot Qarabagh har ikke dette vært stort bedre. Riktignok skaper vi litt framover, men den defensive strukturen virker jo helt blåst. Mangelen på Annan er naturligvis merkbar, men det forklarer ikke alt.

Gidd å kjør Hamren vs Eggen debatt i dag, hver så snill.
Back to top
Erik
Veteran

PostPosted: 25.08.2010 20:42    Post subject: Reply with quote

Jeg kan ikke huske RBK har blitt så rundspillt i nyere tid. Dette er helt utrolig flaut. Jeg tippet 4-1 som sluttresultat, utrolig at det ikke er resultatet til pause!

Tipper vi holder 5-10 minutter i 2. omgang, så blir det en overkjørsel vi aldri har sett maken til. 4/5-0?
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Hedon
Forumsjef

TAF wrote:
Personlig vil jeg heller ha Moldskred enn Olsen i andre, om ikke annet så for å få opp innleggskvaliteten fra corner og frispark.

Bakenga, takk. Vi trenger noen som har teknikk nok til å skape noe på egen hånd.

Trenger bare ett mål, folx.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
jadda
Veteran

Prøver å overbevise pessimisten i meg om at vi utligner tre minutter på overtid på en soleklar offside.

DET hadde vært dejligt det.

Last edited by jadda on 25.08.2010 20:43; edited 1 time in total
Back to top
Keenoir
Legende

Ingen vits å vær god å forsvare oss når vi skal angripe. Savnet av Annan er helt enormt og nivåforskjellen mellom han og Demidov er helt enormt. Satser på at dette var en Start/Haugesund omgang og at vi ser et helt annet lag i andre omgang.
Back to top
EvileyeS
Rutinert

Ett eneste mål og vi er videre. Jeg har trua.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
abjoern
Veteran

PostPosted: 25.08.2010 20:43    Post subject: Reply with quote

Vi har blitt fullstendig rundspilt.

Når så mange spillere presterer så dårlig i denne kampen må det bli sånn mot et heltent og godt FCK.

FCK har mange gode ikke-skandinaviske spillere som besitter en helt annen hurtighet og pasningskvalitet. I tillegg har de Grønkjær.

Uansett hvordan dette går er det dessverre ingen tvil om at FCK er et mye, mye bedre lag.

Demidov er grusom på midten.

Dorsin og Lustig er helt hjelpeløse. Iversen og Henriksen er knapt involvert. Prica bommer. Olsen er for dårlig, dessverre, siden farten hans kunne blitt et viktig våpen. Skjelbred blir for avansert når vi får så få angrepsmuligheter.

Eneste som gir met et lite flik av håp om et håp om et håp er at vi har Eggen på benken.

Bakenga inn. Strand inn. Veldig gjerne Demidov ut. Han er langt under nivået som skal til. Henriksen og Ciljan er minst dårlige av de tre på midten. Iversen må involveres høyere opp på banen.

Roar Stokke er en alldeles grusom kommentator i RBK-kamper. Jeg har aldri hørt en kommentator snakke så mye før og så ensidig, og i tillegg ser jeg kampen med noen som skal sukke og stønne og ta alt på forskudd, og da sier det seg selv at kampen sålangt har vært en mektig irriterende opplevelse. Nervøsiteten sitter i, men etterhvert har alt annet enn stortap blitt som seier å regne.

Stallen vår er alldeles for dårlig for CL-kvalik. Det er helt forferdelig at vi ikke har vært i stand til å forbedre den i løpet av dette vinduet. Vi trenger noen som er mer handlekraftig enn Hoftun, er min dom, hvis vi skal heve oss til nye nivåer. Eventuelt må Hoftun skjerpe seg og stikke fingeren i jorda.

Senador, the scene is yours!
Back to top
Bakklandia
Legende

Jeg tror ikke jeg har sett RBK blit så rævpult siden 7-2-tapet borte mot PSG, men da hadde vi idet minste en fungeredne offensiv.

Her har vi verken en fungeredne offensiv eller defensiv...
SondrMan
Rutinert

Vi må ikke gi opp dere!! Det er håp her!!

Selvom vi har blitt rævkjørt.. men seee får dere hårføner'n Eggen har dratt i pausen? RBK
Back to top
Roamer
Veteran

PostPosted: 25.08.2010 20:44    Post subject: Reply with quote

Trond Olsen er patetisk. Mister ballen på de mest latterlige måter i farlige situasjoner. Lunter etter i det defensive.

Hvordan i helvete skal man klare å forsvare en ledelse fra første kamp med tre på topp?!

Nå HOFTUN! Du må se at vi trenger forsterkninger, så fort Annan er ute blir fullstendig gjennomløpt i midtbanen. Iversen takler ikke det defensive ansvaret, Demidov er et par hakk for dårlig i den rollen. (Løp da, for faen!) Trond Olsen burde blitt skutt ut av en kanon tilbake til Bodø med krav om reklamasjon på grunn av vesentlige feil og mangler.

Vi har for tynn stall til å gjøre endringer i pausen også. Dette ser dessverre helkjørt ut. Vi hadde noen sjanser i starten, men Iversen har vel brukt opp det han hadde av batterier og Prica har også begynt å vise tegn til tretthet.

Jeg hadde ikke forventet noen seier her, men at vi skulle bli så overkjørt hadde jeg aldri trodd... Ufattelig.
Agenten
Senior

PostPosted: 25.08.2010 20:44    Post subject: Reply with quote

Enig med Puckno.

Strand inn for Henriksen.

Tre bytter med en gang.Litt rsikabelt men kan være med å forandre mye for Rosenborg nå.
Back to top
TAF
Veteran

PostPosted: 25.08.2010 20:45    Post subject: Reply with quote

Jonas wrote:
Ut med Olsen i første omgang
Første omgang er over, haha. (Ok, den var dårlig - skylder på de to kannene med kaffe jeg har tyllet i meg i dag, kombinert med en skrekkelig kamp så langt.)

Foran andre omgang er det i hvert fall lov å håpe på at FCK-spillerne begynner å bli litt preget av at de trenger tusen sjanser for å score - da kan selvtilliten deres knekkes dersom vi plutselig scorer isteden. Og det kan vi jo fort gjøre!

Hedon wrote:
TAF wrote:
Personlig vil jeg heller ha Moldskred enn Olsen i andre, om ikke annet så for å få opp innleggskvaliteten fra corner og frispark.
Bakenga, takk. Vi trenger noen som har teknikk nok til å skape noe på egen hånd.

Trenger bare ett mål, folx.

Litt gambling å satse på at gutten skal få sin første seniorscoring i en slik kamp, vel?

Last edited by TAF on 25.08.2010 20:46; edited 1 time in total
Back to top
abikom
Rutinert

PostPosted: 25.08.2010 20:45    Post subject: Reply with quote

stenex wrote:
Skjelbred har vært en katastrofe. Virker jo helt satt ut. Sliter med spenningsnivået til slike kamper?

Ser vi samme kamp? Ciljan har vaert, sammen med Lustig og Stadsgaard, RBKs beste spillere.

Ellers er dette en katastrofe. Vil gaa saa langt aa si at denne dagen er min verste i RBK-historien. Vil blir rundspilt for faen! Jeg kan heller ikke se at det er folk paa benken som kan snu kampen, utenom Bakenga.

Saa, naa det er bare aa gamble paa Bakenga og at han faar gjennombruddet NAA!

Dette er en gedigen katastrofe av en kamp! Har ikke ord!
Back to top
RÃ¥nny
Legende

PostPosted: 25.08.2010 20:46    Post subject: Reply with quote

Wangberg ut ja.

- Torgeir Børven
Back to top
abikom
Rutinert

PostPosted: 25.08.2010 20:46    Post subject: Reply with quote

Henriksen holder, dessvere, heller ikke nivaaet jeg trodde. Demidov er om mulig enda verre.
Back to top
TAF
Veteran

PostPosted: 25.08.2010 20:47    Post subject: Reply with quote

Ok, Wangberg sover vel ikke godt i natt... men Strand inn er vel den beste løsningen med den stallen vi har pr. i dag.
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 22, 23, 24 ... 34, 35, 36  Next
Page 23 of 36

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb