English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2026
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
FC København - Rosenborg
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 14, 15, 16 ... 34, 35, 36  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Hedon
Forumsjef

PostPosted: 25.08.2010 02:06    Post subject: Reply with quote

Trykk på for å forstørre bildet, og se i framsetet.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Hedning
Legende

PostPosted: 25.08.2010 02:07    Post subject: Reply with quote

lol! Lå sånn hennslengt i sofaen at jeg ikke så noe annet enn svart i vinduet.
Back to top
View user's profile Send private message
Cessna
Rutinert

PostPosted: 25.08.2010 02:15    Post subject: Reply with quote

Sendes kampen på lerkendal puben, og hva er evt aldersgrense?
Back to top
Hedon
Forumsjef

PostPosted: 25.08.2010 02:16    Post subject: Reply with quote

Bildet skal være tatt i medieområdet ved Parken (kremt, PARKEN) av noen gutter som driver og rigger tifo til i morgen.

Ser jo ikke akkurat ut som noe plastikkgreier, men jævla merkelig om de skulle ha CL-pokalen liggende slengt i framsetet på en bil midt i København sentrum. Smile
Back to top
hello
Veteran

PostPosted: 25.08.2010 02:19    Post subject: Reply with quote

Sikkert noe replica som de skal bruke i en eller annen VIP-avdeling.
Back to top
Hedon
Forumsjef

PostPosted: 25.08.2010 02:32    Post subject: Reply with quote

Jepp, men jeg skulle jaggu ikke ha hatt mye promille for å ha slått inn det vinduet og stukket av med den...
Back to top
toreinar
Veteran

PostPosted: 25.08.2010 03:13    Post subject: Reply with quote

Som Knutsen og Ludvigsen synger i feskhandler torske:
Han va så nærvøs at,n hoildt på å pessa sæ ut..
Lure litt på om det bli nå søvn i natt Confused
kris0stby
Veteran

PostPosted: 25.08.2010 04:04    Post subject: Reply with quote

Dette går veien. Wangberg virker å være stabil mellom ørene, og med den tilliten Eggen virker å ha til ham kan jeg ikke se for meg han leverer en dårlig kamp. Eneste jeg er usikker på er om han nå faktisk holder nivået fysisk mtp skaden
Back to top
Lomaxx
Veteran

PostPosted: 25.08.2010 07:41    Post subject: Reply with quote

Hedon wrote:
Bildet skal være tatt i medieområdet ved Parken (kremt, PARKEN) av noen gutter som driver og rigger tifo til i morgen.

Ser jo ikke akkurat ut som noe plastikkgreier, men jævla merkelig om de skulle ha CL-pokalen liggende slengt i framsetet på en bil midt i København sentrum. Smile

CL er avtalt spill og i år var UEFA så heldig/uheldig(?) at de trakk Rosenborg opp av hatten for å vinne. De er i Køben for å passe på at FCK holder seg til avtalen og holde FCK ledelsen i hånda mens de griner (norske versjonen) Pokalen har de med seg fordi de ikke stoler på at Barcelona/Man Utd/Real Madrid etc skal stikke av med pokalen

Ratatosk wrote:

Det hjelper lite å legge seg flat, dersom man ikke evner å reise seg. Da får man heller begynne med svømming!
Back to top
Ballahl
Veteran

PostPosted: 25.08.2010 08:19    Post subject: Reply with quote

longines wrote:
Per wrote:
Wangberg erstatter Annan. Overraskende!

Er uenig i dette. Fyren har nesten ikke spilt TL-fotball og skal nå plutselig kastes ut i et oppgjør om 100 mill og CL deltagelse? Helvete, nå ble jeg nervøs hverfall. Håper av hele mitt hjertet at jeg tar feil, men jeg tror Eggen er for tøff nå.

Enig med deg og svært nervøs jeg også, håper inderlig Wangberg slår til. Enig med Eggen i å flytte Femi opp men ikke valget av Wangberg, ville heller satse på Lago. Men som du sier så håper jeg også av hele mitt hjerte at jeg tar feil, uansett et Ekstremt tøft valg av Eggen.
Men den avgjørende CL-kampen er kanskje den eneste kampen hvor jeg ikke hadde risikert noe som helst.
Litt vel mye ansvar på en unggutt som har spilt såpass lite..
Lago kunne tatt støyten, ønsker ikke at Wangberg skal havne i en slik situasjon.

Nøkkelen til seier tror jeg ligger i at vi må tørre, hvis vi går offensivt ut (og spesielt hvis vi får 0-1) så vil fck slite med nerver og publikum.

Vi har ingenting å tape, det må være innstillingen.
Tør vi, så vinner vi!

Lykke til alle sammen! RBK RBK RBK

- Rune var forut for sin tid.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
FanFraSør
Rutinert

PostPosted: 25.08.2010 08:42    Post subject: Reply with quote

Ja, så er endelig den store dagen her Confused Enda godt jeg har masse jobb så timene går fort (tar meg en liten pause he he he he, man skal hvile litt mellom slagene, noen tar seg røykepause, jeg tar meg pr. min. rbkweb pause).

Uansett om diskusjonene går heftig for seg til tider så tror jeg de aller fleste er store rbkfan og brenner for klubben. I dag må vi stå sammen, være positive og håpe på det beste. Skal vi først bli slått ut i dag så håper jeg det er av et bedre lag og at vi virkelig prøvde og ikke fordi spillerne ble feige. Uansett til det motsatte er bevist er jeg 200% sikker på at vi: 1) vinner, 2) spiller uavgjort eller 3) taper med mindre enn 2 mål etter selv å ha scort minst 2 RBK
Back to top
Zorac
Forumsjef

PostPosted: 25.08.2010 10:16    Post subject: Reply with quote

Så har man hørt det med. Ledere fra de andre norske fodboldklubber håber, at Rosenborg ryger ud mod FCK. Forklaring: Jo, det vil give Rosenborg et alt for stort økonomisk forspring i forhold til alle de andre at komme med i Champions League. Skøre kugler! Hvis der er en klub, der har været et sandt 400 hestes diesellokomotiv for norsk fodbold, så er det da Rosenborg. Takket være en fantastisk evne til at slå sig igennem til Champions League.

OK, det er næppe umuligt, at finde en Brøndby- eller OB-leder, der i sit stille sind hepper på Rosenborg ud fra samme argument, men det holder bare ikke. For dansk fodbold vil det være en gave med FC København i Champions League - og det med forspringet? Tjae - spørg bare i AaB, hvordan det gik med alle millionerne efter deres Champions League-eventyr....

Sakset fra Ekstra Bladet.

Godt å se også "utenforstående" synsere rister på hodet av en slik holdning.
It might get loud
Junior

PostPosted: 25.08.2010 11:24    Post subject: Reply with quote

Mens vi venter, lidt small town info her 300 meter fra Parken (PARKEN, for dem der blev forvirret).
Det blæser en del, men det skulle aftage i aften: http://www.dmi.dk/dmi/ind...tm?by=1000

Her i Danmark er de fleste rimelig fortrøstningsfulde. Alle husker at RBK's forsvar, specielt det centrale, ikke så for godt ud og med en ny ung mand derinde, ligner det noget FCK's angreb kan håndtere.
Det folk så glemmer hernede er, at FCK's forsvar heller ikke så for godt ud mod Prica og Iversen.

Af taktiske overvejelser har Ståle meldt ud at Grønkjær starter inde, det kan meget vel betyde at Santin starter ude. Det er sjældent han starter med så mange offensive spillere i en svær Europa Cup kamp. Desuden er FCK ret svagt besat på offensive reserver. Med Santin på bænken kan man lave offensive indskiftninger hvis det er nødvendigt og når RBK måske er trætte og han gør rigtigt ondt. Med Santin på banen vil alle vore offensive spillere også være døde til sidst og vi vil ikke have en overskudsspiller der kan afgøre det på samme måde.
I forsvaret står den mellem Sølvi og Zanka. Sølvi er nok bedst i situationer hvor holdet er presset langt tilbage, mens Zanka er hurtigere og bedre når modstanderne er mindre i boldbesidelse. Da jeg tror og håber FCK vil have boldovertaget og lægge et højt pres i Parken, håber jeg det bliver Zanka.

Hvor meget har Demidov tidligere spillet central midt og hvilket indtryk har han gjort?
Back to top
1972 Miami Dolphins
Legende

PostPosted: 25.08.2010 11:28    Post subject: Reply with quote

Han er ingen stjerne sentralt etter min mening. Han gjør en ok jobb, men sliter litt med pasningskvaliteten og lager litt for ofte unødvendige frispark. Men han er det beste alternativet vi har og han kommer nok til å gjøre en god jobb.
Back to top
Zorac
Forumsjef

PostPosted: 25.08.2010 11:29    Post subject: Reply with quote

Demidov spilte midtbane litt i starten, og gjorde sakene sine ganske bra. Han dekker ikke områder på samme måte som Annan, men er taklingssterk og har god fysikk. Han bidrar også en del i det offensive/oppbyggende spillet.

Drawbacks er at han er litt "hot-headed" og kan rote litt med plassering. Men han er absolutt ingen rundingsbøye.
nidaros997
Veteran

PostPosted: 25.08.2010 11:36    Post subject: Reply with quote

Demidov har spilt en god del DM, senest i juli. Han spilte vel opprinnelig DM da han kom til Rosenborg, blant annet på U21 landslaget?

Så rollen er ikke ukjent for Demidov, men Annan er av et helt annet kaliber enn Demidov, så Rosenborg er svekket på DM og muligens på stopperplass, i og med at Wangberg er mindre rutinert enn Demidov.

På den annen side. I den første kampen ble Rosenborgs spillere meget slitne etter ca. 30 minutter, og FCK fikk lov til å ta over kampen og dominere banespillet. Dette tror jeg skyldtes et hardt kampprogram, da laget visstnok aldri tidligere har spilt så mange kamper onsdag/weekend tidligere som nå i sommer, i kombinasjon med at Eggen foretrekker å skifte lite på laget.

Siden sist kamp har noen av spillerne fått ta det roligere, noen sto over helgens kamp, og i kampen mot Molde spilte man ikke 100% kampen igjennom. Så forhåpentligvis vil derfor RBK ha mer energi og holde lengre i hver omgang enn det man gjorde i forrige kamp.

I forrige kamp spilte også Rosenborg litt uortodoks med lange baller opp mot spissene. Det skal bli spennende å se om man i kveld velger å spille mer langs bakken gjennom midtbanen, ikke minst når man får muligheten til å spille kontra.

Dette blir spennende! Smile
Back to top
kristobal
Legende

PostPosted: 25.08.2010 11:41    Post subject: Reply with quote

Demidov var blant annet veldig god med stort driv framover da han spilte midtbane mot Vålerenga på Ullevaal i 2008, da vi sikret oss 1-1 med ti mann og burde vunnet. Jeg har også gode minner fra Stabæk-kampen borte i fjor høst da han først tok et par herlige dragninger i forkant av Barcelona-Bang-målet til Sapara, og selv scoret det andre målet vårt.

Egentlig ville jeg sagt at Demidov er aller best som en rivende kraft på midten. Men han har vært helt nødvendig i forsvaret vårt i mangel på andre gode alternativer og det at vi har hatt nok av alternativer på midten.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
SunsetSalami
Legende

PostPosted: 25.08.2010 11:46    Post subject: Reply with quote

Skal jeg le eller gråte over at jeg kun får sett siste 45 grunnet at G14-laget jeg trener har kamp borte mot Sokna i kveld?
Back to top
kristobal
Legende

PostPosted: 25.08.2010 11:50    Post subject: Reply with quote

Du skal være veldig glad hvis du faktisk får sett de siste 45 i kveld. Jeg dekket lokaloppgjøret Røros-Tynset i 2003 med kampstart klokka 19. Planen var å dekke kampen, kjøre til Tynset der jeg bodde (tar cirka 45 minutter) og få med meg andreomgangen av RBK-Deportivo. Men så brakk Tynset-spiller Rune Fossum beinet veldig stygt, kampen ble stanset i lange tider mens man ventet på ambulanse og hele fordømrade Deportivo-kampen gikk i vasken... jau, jau, det var vel kanskje ikke så farlig sett i ettertid.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
SFL
Senior

PostPosted: 25.08.2010 11:55    Post subject: Reply with quote

Er det nå man skal roe seg ved å nevne at RBK ikke enda har tapt i år, og bare gått målløse av banen 1 gang i de siste 21 kampene? Finner ikke roen.
Back to top
nidaros997
Veteran

PostPosted: 25.08.2010 12:03    Post subject: Reply with quote

Kampprogram:

http://www.fck.dk/files/b...250810.pdf
Back to top
fsnass
Proff

PostPosted: 25.08.2010 12:04    Post subject: Reply with quote

Bruker akkurat det argumentet der som litt beroligende. Føler meg trygg på at vi kommer til å score. Men så spørs det om FCK scorer, og eventuelt hvor mange...
Håper/satser på 1-1! Smile
Back to top
Moltisanti
Veteran

PostPosted: 25.08.2010 12:17    Post subject: Reply with quote

nidaros997 wrote:
Kampprogram:

http://www.fck.dk/files/b...250810.pdf

Hva er PARKEN forkotelse for?
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Yahoo Messenger MSN Messenger
nieuwlaat
Veteran

PostPosted: 25.08.2010 12:17    Post subject: Reply with quote

Jeg sitter i resepsjonen på et hotell i København, og har sett gårsdagens pressekonferanse med Eggen. Før det var jeg ganske nervøs, men nå er jeg helt rolig. Vi har ikke sjans til å tape mot noen dansker med den mannen som trener.
Back to top
abjoern
Veteran

PostPosted: 25.08.2010 12:24    Post subject: Reply with quote

knerten_10 wrote:
Skal jeg le eller gråte over at jeg kun får sett siste 45 grunnet at G14-laget jeg trener har kamp borte mot Sokna i kveld?

Når slikt hender med meg sørger jeg for å ta opp kampen, samt å finne idiotsikre løsninger for å unngå å se resultatet eller stillingen på forhånd.

Det verste jeg vet er å hoppe inn i en viktig kamp 30 minutter før slutt. Da velger jeg heller å se kampen i sin helhet i en vakuumboble litt senere på kvelden.
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 14, 15, 16 ... 34, 35, 36  Next
Page 15 of 36

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.
ANNONSE
SITATET
© 1999-2026 RBKweb