| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 17.08.2010 11:12 Post subject: |
|
|
Jeg var forutseende og tok med meg en sesong med Castle (Stana Katic *gurgle*)...  _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
| Back to top |
|
 |
Lomaxx Veteran
|
Posted: 17.08.2010 11:15 Post subject: |
|
|
Er ikke nervøs i det hele tatt. Vi vinne 2-0 og 0-2 lett. FCK er ikke bedre enn noen annen motstand vi har slått _________________ Grilldress er også en dress:)
| Ratatosk wrote: |
Det hjelper lite å legge seg flat, dersom man ikke evner å reise seg. Da får man heller begynne med svømming! |
|
|
| Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 17.08.2010 11:15 Post subject: |
|
|
| Hvis noen trenger noe å vaske for å få koll på nervene, har jeg åpent hus og hage her. |
|
| Back to top |
|
 |
kristobal Legende
|
Posted: 17.08.2010 11:33 Post subject: |
|
|
Er i humør i dag, og har tatt meg den frihet å dikte et par egne vers til vår egen lille mesterligahymne:
I to år har det vært et savn,
for mesterliga'n treng et navn,
og det e' ikke FC København.
Ref.
...og et hjerte det kan alle få
som banke hardt for R-B-K,
da veit du at det aldri slutt' å slå! |
|
| Back to top |
|
 |
andreasb Senior
|
Posted: 17.08.2010 11:43 Post subject: |
|
|
| Recon wrote: | | Kan noen spole framover? Jeg gjør faen meg på meg snart. |
Vil du gjør på deg, siden du vil at vi skal spola fram til det?  |
|
| Back to top |
|
 |
It might get loud Junior
|
Posted: 17.08.2010 11:48 Post subject: |
|
|
| Hedon wrote: |
Poenget er at Stig Torbjørnsen ikke er mer knyttet til Rosenborg, rent profesjonelt, enn han er FCK og alle andre lag. De jobber på oppdrag og provisjon for de som måtte ønske det. Det er derimot tilfelle at Stig tidligere har jobbet for Rosenborg, men hans personlige tilknytning til klubben er neppe så sterkt at det påvirker hans vurderinger i dette tilfellet. |
Hold da op, du er godt nok naiv hvis du ikke mener denne mand har et klart tilhørsforhold, også selvom du så måske tror på han formår at være 100% objektiv alligevel: http://www.rbk.no/incomin...141865.ece
At han i teorien også kunne udføre opgaver for FCK, hvis FCK havde interesse i det, er sagen totalt ligegyldig, når der i praksis ikke er nogen relation. At han tilmed skriver feelgood artikler på RBK's hjemmeside, går det da ret indlysende at han har et tilhørsforhold.
I teorien kan jeg som Københavner også godt handle i REMA i Trondheim Øst, men i praksis gør REMA nok klogere i at kommunikere til den egentlige målgruppe som at folk fra Trondheim. |
|
| Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 17.08.2010 11:53 Post subject: |
|
|
Greit. Stig T tar feil, og FCK er klart bedre enn RBK.
Fornøyd? |
|
| Back to top |
|
 |
Peter Storey Veteran

|
Posted: 17.08.2010 12:03 Post subject: |
|
|
| It might get loud har självklart rätt. Torbjörnsen har stark anknytning till RBK som tidigare anställd och med fortsatt uppdrag för klubben samt att han har varit med och skaffet flera av spelarna han skall värdera. Torbjörnsens värdering får räknas som en partsinlaga. |
|
| Back to top |
|
 |
Agenten Senior

|
Posted: 17.08.2010 12:07 Post subject: |
|
|
Frykter en stillingkrig over to kamper.Mentaliteten,spillestil,kvalitet og kjennskap til det motsatte lag tilsier at verken det ene eller det andre laget kan bli overkjørt av det andre.
Jeg frykter mest av allt Santin hos FCK.På en solskinnsdag så kan han finne på det mest utrolige.Ellers veldig mange "kloke" spillere hos danskene uten nevneverdig kvaliteter som vi må være bevist på.
Solbakken heltestatus med det han utrettet på banen og utenfor.Med de økonomiske muskler skulle bare mangle at han gjort suksess utenfor.
Solbakken var heller ikke så god som folk og noen skal ha det til som spiller. |
|
| Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 17.08.2010 12:13 Post subject: |
|
|
| Peter Storey wrote: | | It might get loud har självklart rätt. Torbjörnsen har stark anknytning till RBK som tidigare anställd och med fortsatt uppdrag för klubben samt att han har varit med och skaffet flera av spelarna han skall värdera. Torbjörnsens värdering får räknas som en partsinlaga. |
Hvilke vurderinger er det han har gitt som ikke stemmer, da? Skal du være så kategorisk på at han har vurdert dette partisk, så regner jeg med at du har en rekke innvendinger som underbygger dette?
Basert på det jeg har sett av FCK er han spot on i sine vurderinger. Det eneste jeg ville vurdert annerledes er keeperplassen, der de fortjener ett poeng bedre enn oss. |
|
| Back to top |
|
 |
Peter Storey Veteran

|
Posted: 17.08.2010 12:21 Post subject: |
|
|
| Jag vill bara principiellt peka på att Torbjörnsen är jävig. Såvitt jag förstår så är det någon som har påstått det motsatta. Hans värdering kan endå vara förnuftig. Min egen värdering/gissning - utan att ha sett FCK på senare tid - är att försvar och mittfält är ungefär jämna, men att FCKs anfallare är bättre. |
|
| Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 17.08.2010 12:24 Post subject: |
|
|
| Peter Storey wrote: | | Jag vill bara principiellt peka på att Torbjörnsen är jävig. Såvitt jag förstår så är det någon som har påstått det motsatta. Hans värdering kan endå vara förnuftig. |
Hele poenget er jo at dansken mener at Stig er "snill" mot oss fordi vi "betaler lønna hans". Hvis han er snill med oss, vil jeg gjerne vite på hvilken måte. Han har gitt begge lag 19 poeng, og han stiller seg således opp i rekken av alle som sier at det er to jevngode lag. |
|
| Back to top |
|
 |
EvileyeS Rutinert

|
Posted: 17.08.2010 12:30 Post subject: |
|
|
I serien "Hva gjør man før kamp" kan jeg fortelle at jeg har trasket rundt i byen og sett litt på alle de nye studentene, vært en tur innom Samfundet og ordnet litt småtteri, kjøpt Eurax og tyvlyttet på en byvandring...
Nå er det på tide med frokost, for det hadde jeg glemt!
Forøvrig blir det nok en spennende kamp, men jeg prøver intenst å ikke tenke veldig på den før om noen timer. _________________ Svikter ALDRI Rosenborg!
www.tt05.no
Ultras Øyivinds |
|
| Back to top |
|
 |
Peter Storey Veteran

|
Posted: 17.08.2010 12:30 Post subject: |
|
|
| Mitt poäng är, att resonemanget om att Torbjörnsen bara har ett uppdragsförhållande med RBK skulle innebära att han inte kan anses vara jävig är felaktig. Varken mer eller mindre. Om Torbjörnsen är snäll får du kverulera med dansken om. |
|
| Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 17.08.2010 12:40 Post subject: |
|
|
Skjønner bare ikke poenget med å dysse ned artikkelen fordi han "får sin lønn i Rosenborg", om man ikke har noe som helst å utsette på vurderingene han har kommet med.
Men nok om det.
I serien "hva gjør vi før kamp" kan jeg for min del nevne at jeg akkurat har vært i kontakt med en legevakt og det bærer dit om en times tid med et sykt barn. Alle planer er dermed lagt på is og må trolig avlyses. CL-hymnen må høres fra stua. Trist. Får sette noen øl i kjøleskapet. |
|
| Back to top |
|
 |
RBK_fan20000 Senior
|
Posted: 17.08.2010 12:45 Post subject: |
|
|
Rosenborg urged to up their game
| Quote: | | Nils Arne Eggen is urging Rosenborg BK to "show an improvement" from a narrow weekend cup win when they come up against in-form FC København in the first leg of their play-off. |
Klarer vi det tror jeg vi har god mulighet til å slå danskene på Lerkendal. 2-0 ville vært et drømmeresultat
Som jeg gleder meg til å høre hymnen på Lerkendal igjen  |
|
| Back to top |
|
 |
frehan Proff

|
Posted: 17.08.2010 12:50 Post subject: |
|
|
| Ser at Viasat 4 har sending fra kl 1900 allerede. Så sending i nesten 2 timer før kamp. Uvanlig lenge, men det er nok reklame i 60 min da... |
|
| Back to top |
|
 |
media Veteran
|
Posted: 17.08.2010 12:53 Post subject: |
|
|
fra gullåra i mesterligaen, husker jeg godt hvordan et dels rufsete forsvar, med mange mål i sekken fra siste hjemmekamp, plutselig sto fram som en betongmur, og tok nuven av selv de største spissene, og hvordan kjente stjernespillere på motstandernes lag, som vi leste om og var livredde for, aldri helt fikk taket på noenting, og vi så hvordan rbk valset over motstanderene i bølge etter bølge ...
akkurat slik håper jeg det blir i kveld også. jeg ønsker at ståle ønsket at han hadde hår som han kunne revet seg i. baller han kunne klødd seg på. men karen har ingen av delene, og må nøye seg med å pisse i buksa og gnisse tenner. |
|
| Back to top |
|
 |
Christian1917 Senior
|
Posted: 17.08.2010 13:00 Post subject: |
|
|
kan man kjøpe tilgang til denne kampen på nett ? _________________ Make it idiot proof and someone will make a better idiot. |
|
| Back to top |
|
 |
georgios Veteran
|
Posted: 17.08.2010 13:02 Post subject: |
|
|
| Prøv her |
|
| Back to top |
|
 |
Roamer Veteran

|
Posted: 17.08.2010 13:06 Post subject: |
|
|
Lenge siden jeg har gledet meg så mye til en kamp. Tida går dødssakte. Tenkte meg ut på pub å se, men kompisen min svikta som betyr at jeg må sitte foran TV-en og nå truer madammen med å se Grey's Anatomy. Jeg håper jeg tolker smilet hennes riktig og at hun tøyser. _________________ RBK på topp tre i årets sesong. |
|
| Back to top |
|
 |
Anders Rutinert

|
Posted: 17.08.2010 13:11 Post subject: |
|
|
| frehan wrote: | | Ser at Viasat 4 har sending fra kl 1900 allerede. Så sending i nesten 2 timer før kamp. Uvanlig lenge, men det er nok reklame i 60 min da... |
Artig at det er interesse rundt kampene våre! Viasat og dansk 3+ har vel samsending med mange "profiler" i studio tror jeg.
I tillegg sendes kampen i mange land, som Frankrike (sjekk bildet!), Sør-Afrika og Hellas. Og så er det litt artig at Tsjekkisk TV lokker med at de viser Rosenborg (i kveld) og Anderlecht (i morgen). Vi er vel mer populære enn motstanderne våre da, siden de ikke nevnes i overskrifta!  |
|
| Back to top |
|
 |
jadda Veteran
|
Posted: 17.08.2010 13:13 Post subject: |
|
|
| Roamer wrote: | | Tenkte meg ut på pub å se, men kompisen min svikta som betyr at jeg må sitte foran TV-en og nå truer madammen med å se Grey's Anatomy. |
...da foreslår jeg puben uten kompisen...
HATER slike dager. Er vel like før noen kommer og lemper meg ut pga fraværende innsats. Rekner med at varselslampene hos IT har begynt å blinke pga for mange web-klikk av meg i dag... |
|
| Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 17.08.2010 13:16 Post subject: |
|
|
| Roamer wrote: | | Lenge siden jeg har gledet meg så mye til en kamp. Tida går dødssakte. Tenkte meg ut på pub å se, men kompisen min svikta som betyr at jeg må sitte foran TV-en og nå truer madammen med å se Grey's Anatomy. Jeg håper jeg tolker smilet hennes riktig og at hun tøyser. | What kind of man are you!!! _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
| Back to top |
|
 |
WegHard Veteran

|
Posted: 17.08.2010 13:17 Post subject: |
|
|
RBK - FCK CL kval trumfer Gay Anatomy så jævlig. _________________ Sparken så'n bli still. |
|
| Back to top |
|
 |
|