English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Nils Arne Eggen
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 65, 66, 67 ... 258, 259, 260  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
larse65
Veteran

PostPosted: 11.08.2010 23:48    Post subject: Reply with quote

ADHD Cool Confused

Problemet er at når meningsmotstandere blir møtt med beskjed om å holde kjeft- det var til og med en som ba meg om å gå og henge meg- går det en faen i meg! Å møte folk man er uenig med på en slik neandertalsk måte fører hvertfall ikke til at jeg holder kjeft.
View user's profile Send private message
Nåssåladden
Veteran

PostPosted: 11.08.2010 23:53    Post subject: Reply with quote

Smile

Det er postet på forumet før men en god ting kan ikke gjentas for mange ganger:

senador
Legende

PostPosted: 12.08.2010 00:05    Post subject: Reply with quote

larse65 wrote:
Nei, jeg håper han tar RBK til store høyder. Men jeg har liten tro på det, desverre. Er lite imponert over hva han har gjort med Stabæk- i motsetning til enkelte andre. Slik jeg ser det, var den største grunnen til at de vant serien den at RBK lå med brekt rygg. Og nå står de med en fot i Adecco. RBK bør, må og skal ha mye større ambisjoner enn dette.

Alle lag som har vunnet serien i nyere tid(altså etter 1991) har vunnet pga RBK lå med brekt rygg. Det gjelder både VIF, Brann og Stabæk. Likevel vil jeg påstå at det var det Stabæklaget som imponerte mest av alle disse.

At Stabæk ligger kommer til Adecco er ikke bare Jønsson sin feil. Man har solgt seg til fant i klubben og kjøpt en stadion som ikke er lønnsom. Det er hovedårsaken til at Stabæk er en rævaklubb akkurat nå.

Stabæk har gitt Jønsson like dårlige arbeidsbetingelser som om Thor Husovd skulle fått en gammel offroadsykkel til å sykle med i Tour De France. Det medisinske apparatet må også ta en stor del av skylden for alle skadene.
Back to top
Hedon
Forumsjef

PostPosted: 12.08.2010 00:13    Post subject: Reply with quote

larse65 wrote:
ADHD Cool Confused

Problemet er at når meningsmotstandere blir møtt med beskjed om å holde kjeft- det var til og med en som ba meg om å gå og henge meg- går det en faen i meg! Å møte folk man er uenig med på en slik neandertalsk måte fører hvertfall ikke til at jeg holder kjeft.

Så derfor forsøker du å trekke Kjernen ned i søla?
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
larse65
Veteran

PostPosted: 12.08.2010 00:28    Post subject: Reply with quote

Nei, men regner med at enkelte av disse er wannabees.
Recon
Legende

PostPosted: 12.08.2010 00:33    Post subject: Reply with quote

you
all
bore
me

"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. "
Back to top
larse65
Veteran

PostPosted: 12.08.2010 00:33    Post subject: Reply with quote

Senador; er enig i at Stabæk er det laget som har imponert mest av de tre. Har likevel en uggen magefølelse når det gjelder Jønsson. Hadde det når det gjaldt Hareide også. Den stemte da Sad
Hedon
Forumsjef

PostPosted: 12.08.2010 00:35    Post subject: Reply with quote

larse65 wrote:
Nei, men regner med at enkelte av disse er wannabees.

Igjen; derfor trekker du Kjernen ned i søla?
Back to top
larse65
Veteran

PostPosted: 12.08.2010 00:41    Post subject: Reply with quote

Om du føler deg støtt og tar det personlig, var det ikke tilsiktet. Forandrer det til "enkelte medlemmer i Kjernen".
Hedon
Forumsjef

PostPosted: 12.08.2010 01:16    Post subject: Reply with quote

Jeg forstår fortsatt ikke hvorfor du trekker Kjernen inn i dette. Hva vet du om disse du krangler med på dette forumet har noe med Kjernen å gjøre? Og om så var tilfelle, hva i alle dager er relevansen?
Back to top
Hedning
Legende

PostPosted: 12.08.2010 04:07    Post subject: Reply with quote

Det er da moderatorer her, hvorfor er det ingen som moderer? Lista er milevis for høy for reaksjoner.
Back to top
longines
Veteran

PostPosted: 12.08.2010 04:27    Post subject: Reply with quote

Jeg har vært aktiv her siden høsten 2004, og etter hva jeg kan huske, så er det kun en bruker som har blitt bannet. En med navn Peto, og han gjorde et vesentlig mindre vesen av seg enn hva Peter Storey har gjort f.eks.

PS er etter min mening langt verre enn Larse og bør stå før i køen når det kommer til utkasting. PS er her bare for å lage kvalme, mens Larse i det minste brenner for en sak.
Back to top
Hvit mann som pusher 50
Veteran

PostPosted: 12.08.2010 07:24    Post subject: Reply with quote

Baadshah/Tab ble vel også banna (muligens bare for en periode dog)?
longines
Veteran

PostPosted: 12.08.2010 08:49    Post subject: Reply with quote

Tror ikke Baadshah/Tab ble banna. Han opprettet bare en ny bruker med navn "Ballah".
Back to top
Strand
Veteran

PostPosted: 12.08.2010 09:18    Post subject: Reply with quote

Exit Baadshah/Tab, enter Ballahl.

BTs siste innlegg 20.12.2006
Ballahls første innlegg 02.02.2007

En liten pause var nok bra etter å ha ertet på seg hele forumet.
Back to top
Moltisanti
Veteran

PostPosted: 12.08.2010 10:36    Post subject: Reply with quote

BjarneS wrote:
Så lenge JJ lykkes vil alle stille seg bak ham. At noen bruker et debattforum til å diskutere ham kan da umulig være et problem.

Riktig. Men så lenge avisen på Heimdal har bestemt seg for å gi Eggen gudestatus og bygger opp til å slakte Jönson når han kommer, blir det som skrives på forumet det som får begeret til å flyte over for mange. Tviler på at Jönson får noe serlig arbeidsro.

Det ingen har diskutert enda, er hvorfor Eggen må være så fordømt sur hele tiden (bortsett fra på cl-pressekonferranser). Er han fortsatt bitter for at sønnen ble sendt på huet og rævva ut av klubben før han klarte å ødelegge den helt?
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Yahoo Messenger MSN Messenger
v_olden
Veteran

PostPosted: 12.08.2010 10:42    Post subject: Reply with quote

Thor Arild wrote:
Riktig. Men så lenge avisen på Heimdal har bestemt seg for å gi Eggen gudestatus og bygger opp til å slakte Jönson når han kommer, blir det som skrives på forumet det som får begeret til å flyte over for mange. Tviler på at Jönson får noe serlig arbeidsro.

Du snakker som om du ikke jobber der?

Vinner av preseasonresultattipsekonkurransen 2014
Back to top
Barney
Veteran

PostPosted: 12.08.2010 11:12    Post subject: Reply with quote

Thor Arild wrote:
BjarneS wrote:
Så lenge JJ lykkes vil alle stille seg bak ham. At noen bruker et debattforum til å diskutere ham kan da umulig være et problem.

Hvis det ikke skal mer til for at begeret flyter over så har du større problemer å bekymre deg for enn hvem som skal trene Rosenborg neste sesong.

All den tid Jönsson tar over et lag som går på skinner så må vi vel kunne forvente at han ikke gjør laget dårligere, gitt at han får et budsjett å handle for?
Back to top
Peter Storey
Veteran

PostPosted: 12.08.2010 12:21    Post subject: Reply with quote

longines wrote:
PS er etter min mening langt verre enn Larse og bør stå før i køen når det kommer til utkasting. PS er her bare for å lage kvalme, mens Larse i det minste brenner for en sak.

Din personliga vendetta mot mig blir mer och mer patetisk. Vad har jag nu sagt som föranleder dessa svinaktiga påhopp. Kommer du aldrig över att jag har kritiserat dig för dina rasistiska inlägg och hatet mot Hamrén. Du borde förövrigt ha sett Sverige-Skottland i går där Hamrén med rätta blev hyllad för anfallsglad propagandafotboll. 7-0 i målskillnad på två matcher, fyra vinster i rad. Hamréns succé med svenska landslaget sätter dina ständiga surmagade attacker mot honom i ett ännu sämre ljus.
Det var någon som ifrågasatte om Hamrén bytte upp sig när han tog över Svenska landslaget. Jag är säker på att han nu är glad för att kunna jobba med tekniska vidunder som Zlatan, Toivonen och Bajrami framför Moldskred, Winsnes och Olsen.
Back to top
spraggon
Proff

PostPosted: 12.08.2010 12:34    Post subject: Reply with quote

Er enig med PS her. Jeg likte veldig godt måten Hamren ville vi skulle spille forball på. Begrensningene lå i offensive individuelle ferdigheter. Spillertyper som Bolanos (usikker på om akkurat han er god nok men kan være...) var vel det som Hamrens RBK skrek etter. Bråten var en slik type. På sitt beste skapte han all verdens problemer for alle lag. Veldig opp og ned men savner en slik spiller på et noe grått RBK lag.

Nok om det. Eggen gjør en flott jobb for tiden og krysser fingrene inn mot FCK kampen.
Back to top
Barney
Veteran

PostPosted: 12.08.2010 12:43    Post subject: Reply with quote

Peter Storey wrote:
longines wrote:

Din personliga vendetta mot mig blir mer och mer patetisk. Vad har jag nu sagt som föranleder dessa svinaktiga påhopp. Kommer du aldrig över att jag har kritiserat dig för dina rasistiska inlägg och hatet mot Hamrén. Du borde förövrigt ha sett Sverige-Skottland i går där Hamrén med rätta blev hyllad för anfallsglad propagandafotboll. 7-0 i målskillnad på två matcher, fyra vinster i rad. Hamréns succé med svenska landslaget sätter dina ständiga surmagade attacker mot honom i ett ännu sämre ljus.
Det var någon som ifrågasatte om Hamrén bytte upp sig när han tog över Svenska landslaget. Jag är säker på att han nu är glad för att kunna jobba med tekniska vidunder som Zlatan, Toivonen och Bajrami framför Moldskred, Winsnes och Olsen.

Så vi som er glad i Rosenborg er fornøyde med langt bedre angrepsspill, Hamrèn er fornøyd, det svenske folk er fornøyde - Hamrèn sin avgang høres ut som vinn-vinn-vinn for meg Very Happy
Back to top
Peter Storey
Veteran

PostPosted: 12.08.2010 12:49    Post subject: Reply with quote

Vi får se hur det går de kommande säsongerna. Nuvarande vinnartrend kan ju ha med Hamrén att göra.
Back to top
Barney
Veteran

PostPosted: 12.08.2010 12:55    Post subject: Reply with quote

Peter Storey wrote:
Vi får se hur det går de kommande säsongerna. Nuvarande vinnartrend kan ju ha med Hamrén att göra.

Tviler på det. Da vi ble kvitt ham lå vi på 2. plass, nå ligger vi på suveren 1. plass og har i praksis avgjort ligaen og scorer langt flere mål, samt at vi allerede har gjort en bedre innsats i Europa enn i fjor. Så får vi håpe nestemann ikke ødelegger alt igjen da. Neutral
Back to top
Wilhelm S Myhr
Veteran

PostPosted: 12.08.2010 13:02    Post subject: Reply with quote

Hamrén var rett mann da han kom i 2008. Attityd, profesjonalisering, vilje til å satse ungt og oppstramming av det defensive. Likedan var det til rett tid han forsvant. Han hadde gjort sin misjon, og jeg tror heller ikke han hadde vært i stand til å utvikle laget i særlig grad videre.
Back to top
Peter Storey
Veteran

PostPosted: 12.08.2010 13:11    Post subject: Reply with quote

Jag tror att Hamréns största problem var för dåligt spelarmaterial. Det syns nu när han får riktigt duktiga spelare att jobba med. Resultat: Strålande anfallsspel - det bästa som har visats av ett svenskt landslag på år och dag - se tex första målet mot Skottland i tråden landslagsspelare.
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 65, 66, 67 ... 258, 259, 260  Next
Page 66 of 260

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb