View previous topic :: View next topic |
Synes du Roy Helge Olsen er en god dommer? |
Ja, han holder bra standard |
|
14% |
[ 1 ] |
Nei, han bør legge opp |
|
71% |
[ 5 ] |
Han er midt i laget |
|
14% |
[ 1 ] |
|
Total Votes : 7 |
|
Author |
Message |
Ludakris Senior
|
Posted: 08.10.2002 23:56 Post subject: Roy Helge Olsen |
|
|
Nå har herr Roy Helge Olsen vært ute igjen... Har vist fingern til Godset-supporterne. De hadde visstnok blitt forbanna på´n (helt sikker fordi han er en elendig dommer...)
Håper NFF er tøffe nok til å suspendere ham. En dommer kan ikke ha slik oppførsel. Det viser at han hans mentale styrke ikke er helt på topp.
Slike dommere kan vi ikke ha!
Norsk fotball er ikke tjent med den dårlige dommerstanden vi har!
Innfør proffdømming NÅ! |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
|
Back to top |
|
 |
SunsetSalami Legende
|
Posted: 09.10.2002 15:56 Post subject: |
|
|
Olsen bør legge opp likevel om han hjalp Rosenborg mot Lyn...  |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 09.10.2002 16:13 Post subject: |
|
|
Flere dommere støtter Olsen og kopierer bruken av fingeren:
Linjedommer Øystein Havig fikk hard medfart av Moss-supporterne pÃ¥ Melløs søndag. Først i køen med finger’n i været og skjerf foran ansiktet sto en dommerkollega...
Les mer
Finger-bruken i Tippeligaen begynner å uarte seg Først var det Nils Skutle som visstnok rakk finger til Tornekrattet, deretter rekker altså Roy Helge Olsen finger til en Strømsgodset-fan og nå er det altså dommere som viser sin vrede mot linjemenn!
Sånn går no dagan... |
|
Back to top |
|
 |
SunsetSalami Legende
|
Posted: 09.10.2002 16:49 Post subject: |
|
|
Jeg må nå bare si at det er vleldig dårøig oppførsel av en dommer mot en kollega... Det ska ikkje gå ann... |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 06.11.2002 18:24 Post subject: |
|
|
I dag fikk en del ønsket sitt oppfylt:
Roy Helge Olsen har fått nok av sjikaneringen, og har bestemt seg for å trappe ned som fotballdommer.
- Jeg vil ikke lenger være med på dette kjøret. Jeg vil ha mindre blest rundt min person, sier Olsen til Fædrelandsvennen.
Han har bedt Norges Fotballforbund om å stryke ham fra internasjonale kamper, og han vil ikke så ofte bli å finne på norske arenaer. Årsaken til at han vil trappe ned er enkel og grei:
- Jeg er så lei av det jeg betegner som sjikanering og personforfølgelse. Helt siden i sommer har det vært mye utenomtull, sier Olsen til avisen.
Les mer
...så får vi se om Terje Hauge snart velger å gjøre det samme... |
|
Back to top |
|
 |
Laard Junior
|
Posted: 06.11.2002 18:45 Post subject: |
|
|
Roy Helge Olsen gjorde nok en håpløs dommertabbe i kampen Sandefjord - Brann. Han mener det sikkert ikke, men den feilen var helt avgjørende for resultatet. Er selv fra Sandefjord og ble ikke blid da han annulerte målet til Sandefjord; en helt vannvittig dommeravgjørelse. Sandefjord-spillerne Tom Helge Jacobsen og Fredrik Thorsen var ikke i nærheten av å gjøre noe ulovlig mot keeper Rønningen, men Olsen valgte altså å gi møkkalaget Brann et brukbart utgangspunkt før returkampen ikveld. Råder alle til å se kampen, TV 2 kl 18.50. Tipper 0-2. Sandefjord viste nemlig at de ER et bedre lag enn Brann på Storstadion på lørdag. |
|
Back to top |
|
 |
|