| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Ballahl Veteran

|
Posted: 11.07.2010 04:54 Post subject: |
|
|
Uenig med pappa Femidov at det er "derfor han vil passe godt i spansk fotball" men enig med ham i at Femi er best på midtbanen..
Han har imponert meg langt mer som et defensive midtbaneanker enn som stopper, både i RBK og tidligere for Hønefoss og U21 landslaget.
Det eneste han mangler er løpskapasitet og teknikk til å virkelig lykkes i den posisjonen, ellers har han det meste. _________________ - Rune Hauge er ingen kjeltring, men tvert i mot en grepa kar. Han er den ærligste mannen jeg kjenner. Jeg har aldri vært i tvil om at han var uskyldig, jublet Stig Inge Bjørnebye og fulgte opp:
- Rune var forut for sin tid. |
|
| Back to top |
|
 |
TomH Veteran
|
Posted: 14.07.2010 16:22 Post subject: |
|
|
Merkelig at en middelmådig stopper som Demidov starter i dag.
RBK har jo Lago - som att på til har spilt landskamper for Uruguay - og de kom jo til bronsefinalen i VM...
Jeg er glad Ballahl nå blir forbannet og tar det opp med Hoftun! Håper du (Ballahl) sender en kopi av Hoftun-mailen her i denne tråden.
Dette må følges opp! _________________ Takk. |
|
| Back to top |
|
 |
olaola80 Senior
|
Posted: 14.07.2010 22:32 Post subject: |
|
|
Bye bye Femi! La oss håpe at spanjolene har blitt blendet av hans kollega på venstresiden (Dorsin). Imponerer mot pubgutta fra Belfast  |
|
| Back to top |
|
 |
Halvorsen87 Veteran

Joined: 16 Jan 2009 Posts: 2382 Location: Trondheim til høsten!
|
Posted: 14.07.2010 22:50 Post subject: |
|
|
Demidov har fått kose seg i Hamrens solide defensive fundament, men egentlig er han faktisk ikke så god som vi og han har likt å tro. Har vanvittig mange svakheter i spillet sitt defensivt som han enda ikke har klart å luke vekk. _________________ "Does the brain control you or are you controlling the brain? I don't know if I'm in charge of mine."
- Karl Pilkington |
|
| Back to top |
|
 |
Wannebo Veteran

|
Posted: 14.07.2010 22:52 Post subject: |
|
|
| Demidov er faktisk overhypa til de grader. I flere kamper har jeg sett tendensen til at han er overtent og kommer med dumme frispark og skjønner ikke noe hvis han får noe dømt mot seg. Ekkel person, overvurdert fotballspiller og ei klyse av rang. |
|
| Back to top |
|
 |
Halvorsen87 Veteran

Joined: 16 Jan 2009 Posts: 2382 Location: Trondheim til høsten!
|
Posted: 14.07.2010 22:54 Post subject: |
|
|
Enig i karakteristikken av hans personlighet. Kvalm type. _________________ "Does the brain control you or are you controlling the brain? I don't know if I'm in charge of mine."
- Karl Pilkington |
|
| Back to top |
|
 |
Macha Veteran

|
Posted: 14.07.2010 23:08 Post subject: |
|
|
| Demidov er god... men i dag var han pinlig, sammen med resten. |
|
| Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 14.07.2010 23:16 Post subject: |
|
|
| Enig med Macha. Men hvordan noen kan mene at en spiller med så begrensa pasningskvaliteter er bedre på midtbanen enn som stopper skjønner jeg ikke. |
|
| Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 14.07.2010 23:18 Post subject: |
|
|
| Jeg har hele tiden ment at Demidov bør få spille istedet for Lago, fordi jeg alltid har ansett han som en bedre spiller. Nå er derimot nok nok. Når han leverer så elendig som i dag, er det utelukkende fordi han ikke har hode og fokus på riktig plass. 2. divisjon passer bedre. Au revoir! |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 14.07.2010 23:24 Post subject: |
|
|
| Men dersom det ikke kommer noe bedre bud, så blir han vel ut høsten. |
|
| Back to top |
|
 |
toreinar Veteran
|
Posted: 15.07.2010 09:24 Post subject: |
|
|
Hvis Wangberg er i orden, mener jeg 3-4 mill. er godt nok.
Han er god nok om han kommer til det nivået han har vist før.
Da som back-up for min helt og Kris. _________________ Knallharde treninger utenfor sesong.Full innsats i 90 minutter i ALLE kamper,slakk heller av på noen treninger. |
|
| Back to top |
|
 |
Nåssåladden Veteran
|
Posted: 15.07.2010 10:59 Post subject: |
|
|
Hvis Wangberg er i orden? Har Wangberg noengang vært "i orden" og bevist over lengre tid på førstelaget at han er kapabel til det?  _________________ De mest bortskjemte supporterne i lainnet! |
|
| Back to top |
|
 |
Wannebo Veteran

|
Posted: 15.07.2010 20:21 Post subject: |
|
|
| 2mas wrote: | | Men dersom det ikke kommer noe bedre bud, så blir han vel ut høsten. |
Ser slik ut ja, Thomas.
- Slik som situasjonen er nå, så går jeg ut kontraktstiden min med RBK, sier Demidov.
Adressa
Hvis Demidov forbedrer spillet sitt fra i går så er det helt greit at han blir ut høsten. Men igjen forlater en spiller oss på free transfer mest sannsynlig. |
|
| Back to top |
|
 |
longines Veteran

|
Posted: 15.07.2010 20:22 Post subject: |
|
|
| Demidov var grusomt dårlig i går, jeg håper Lago spiller returkampen. |
|
| Back to top |
|
 |
Wannebo Veteran

|
Posted: 15.07.2010 20:27 Post subject: |
|
|
Kjennetegnet med Demidov er at toppnivået hans er høyt, men bunnivået ditto lavt. Lago gjorde seg absolutt ikke bort i den første Sandefjord-kampen denne måneden, og han er bedre enn Demidov på sitt beste.
Ergo er jeg enig med deg longines; Lago bør spille returkampen. |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 15.07.2010 20:33 Post subject: |
|
|
| Uansett er nok overskrifta til Adressa noe prematur: Demidov sikter til at det kan komme andre bud, og det ser heller ikke jeg bort i fra. |
|
| Back to top |
|
 |
Strand Veteran

|
Posted: 15.07.2010 23:33 Post subject: |
|
|
| Drar vel en Braaten, får gå billig til en klubb som trenger stallfyll.. blir sittende på benk, noe han ikke forstår da han tross alt er verdens beste midtstopper.. så følger en liten turne i diverse jallaklubber ettersom en retur hjem blir for pinlig. |
|
| Back to top |
|
 |
toreinar Veteran
|
Posted: 15.07.2010 23:45 Post subject: |
|
|
| snegle wrote: | Hvis Wangberg er i orden? Har Wangberg noengang vært "i orden" og bevist over lengre tid på førstelaget at han er kapabel til det?  |
Vet ikke om det er min hukommelse som svikter, men Wangberg har overrasket både meg og andre positivt hver eneste kamp han spillte på a-laget så langt. _________________ Knallharde treninger utenfor sesong.Full innsats i 90 minutter i ALLE kamper,slakk heller av på noen treninger. |
|
| Back to top |
|
 |
bingo7 Junior

|
Posted: 16.07.2010 00:09 Post subject: |
|
|
Demidov e ei klys! L A G O  |
|
| Back to top |
|
 |
Ballahl Veteran

|
Posted: 16.07.2010 05:14 Post subject: |
|
|
| TomH wrote: | Merkelig at en middelmådig stopper som Demidov starter i dag.
RBK har jo Lago - som att på til har spilt landskamper for Uruguay - og de kom jo til bronsefinalen i VM... |
Jeg var faktisk enig med Eggen i det valget, nå som han hadde bestemt seg for å rullere og ikke slite ut Lago før høstsesongen, ved et eventuelt Femi-salg.
Linfield skal være en enklere motstander enn Odd Grenland.
Når det er sagt så jeg har ingen problemer med Demidov, han er en helt grei stopper, selv om jeg personlig mener at Lago er bedre.
Det eneste "problemet" jeg har er at han er bosman. Og spillere som blir bosman ved endt sesong bør kose seg på benken hvis de da ikke er klart bedre enn konkurrenten om den samme plassen.
Det mener jeg altså at Demi ikke er..
| TomH wrote: | Jeg er glad Ballahl nå blir forbannet og tar det opp med Hoftun! Håper du (Ballahl) sender en kopi av Hoftun-mailen her i denne tråden.
Dette må følges opp! |
Den har jeg svaret på tidligerer:
| Ballahl wrote: | Jeg har vært forbannet en god stund allerede.
Det påvirker ikke hverdagen til Hoftun, min derimot.. |
| Ronaldo93 wrote: | | 2mas wrote: | | Men dersom det ikke kommer noe bedre bud, så blir han vel ut høsten. |
Ser slik ut ja, Thomas.
- Slik som situasjonen er nå, så går jeg ut kontraktstiden min med RBK, sier Demidov.
Adressa |
Det må da være dagens nyhet.
Det betyr at Nordberg-planene høyst sannsynlig blir lagt på is.
1.2 millioner kr. er absolutt ikke nok, rundt 5 hadde vært akseptabelt..
| Henning wrote: | | Men hvordan noen kan mene at en spiller med så begrensa pasningskvaliteter er bedre på midtbanen enn som stopper skjønner jeg ikke. |
Jeg ser på Demidov som for farlig til å spille midtstopper, han er ofte på etterskudd. Men med sin fysikk så passer han utmerket, som et anker. 10 meterspasninger skal ikke være et problem for en profesjonell fotballspiller.
Hvis du ser på U21 landslagskampene og de få gangene han har fått sjansen hos oss, så blir nok du og de fleste andre også imponert.. _________________ - Rune Hauge er ingen kjeltring, men tvert i mot en grepa kar. Han er den ærligste mannen jeg kjenner. Jeg har aldri vært i tvil om at han var uskyldig, jublet Stig Inge Bjørnebye og fulgte opp:
- Rune var forut for sin tid. |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 18.07.2010 12:49 Post subject: |
|
|
Har ikke fått lest VG, men overskrifta taler for seg sjøl:
Kravet er altså fortsatt €1M. |
|
| Back to top |
|
 |
Bakklandia Legende
|
Posted: 18.07.2010 13:43 Post subject: |
|
|
8 mill for en mann med et halvt år igjen av kontrakten er alt for mye, Hoftun. Insiterer de på det ender det opp med at de ikke kommer til å få en eneste krone for han.
På den annen side, knappe 2 mill, som spanjolene tydeligvis vil betale, er kanskje litt i underkant også. _________________ Det er bedre å stupe ut i smørøyet enn å gå rundt grøten! |
|
| Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 18.07.2010 14:09 Post subject: |
|
|
| Ofre en del av overgangsummen for gode vidersalgsprosenter bør kunne være et alternativ. |
|
| Back to top |
|
 |
1972 Miami Dolphins Legende

|
Posted: 30.07.2010 12:46 Post subject: |
|
|
http://sportshizle.com/fa...er-demidov
Ser ut som Real sociedad leter etter andre midtstoppere nå...
Skulle gitt noen kroner for å se reaksjonen til Demidov hvis tilbudet derfra forsvinner
Tid til ettertanke og vurdere om disse rådgiverne og agentene han har sparket for å komme seg til utlandet kanskje hadde noe rett hehe |
|
| Back to top |
|
 |
andreasb Senior
|
Posted: 30.07.2010 13:06 Post subject: |
|
|
| Bakklandia wrote: | 8 mill for en mann med et halvt år igjen av kontrakten er alt for mye, Hoftun. Insiterer de på det ender det opp med at de ikke kommer til å få en eneste krone for han.
På den annen side, knappe 2 mill, som spanjolene tydeligvis vil betale, er kanskje litt i underkant også. |
Enig i at 8 mill er for mye, isolert sett. Men spørsmålet Hoftun sikkert har stilt seg er: Hvor mye er et halvt år med Demidov verdt? Har vi like god backup og hvor mye vil det eventuelt koste å kjøpe en ny spiller som er like god? 2 mill er kjekke pengar, men ikkje om det går på bekostning av C.L.
For å si det sånn: Min Ford Fiesta 96 mod er sikkert ikkje verdt meir enn 1000 kroner, isolert sett. Men for meg er den verdt mye meir, for ein ny bil som er kjørbar koste mye  |
|
| Back to top |
|
 |
|