English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Jan Jönsson
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 33, 34, 35 ... 381, 382, 383  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
larse65
Veteran

PostPosted: 23.06.2010 02:18    Post subject: Reply with quote

Et fantastisk bra scenario som beskrives her med at JJ kanskje (krysser fingre og tær!) glipper. Da øker sjansen bektraktelig for at NAE blir ansatt på fast basis. Har forsåvidt vært av den formening at det uansett kom til å bli resultatet til slutt, men blir jo enklere for Hoftun & co og forklare det med at JJ glipper, enn å gå en forklaringsrunde med argumenter om at NAE er et bedre valg enn JJ. Hoftun har jo gått rimelig (altfor) høyt på banen i forhold til Eggen og varighet.

Skal se det blir noe å glede seg til neste år også Very Happy
View user's profile Send private message
Ballahl
Veteran

PostPosted: 23.06.2010 03:45    Post subject: Reply with quote

Innen 10 dager er JJ klar, bare vent og se. Smile

- Rune var forut for sin tid.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Erlendr
Veteran

PostPosted: 23.06.2010 10:50    Post subject: Reply with quote

dalla wrote:

Du skyter deg selv i foten. Nanne Bergstrand har ikke nevneverdig bedre cv enn janne. Hvordan du kan forsvare påstanden om at jeg har en lav ambisjon finner jeg merkverdig, særlig med tanke på ditt forslag.

Les gjennom hva jeg sa i mitt første innlegg. Jeg sa at det finnes flere vel så bra og bedre trenere som er oppnåelige, og Nanne Bergstrand er en av disse, uten at jeg har noen interesse av å se han på Lerkendal. Du ba eplekjekt om å få et eksempel utenom Sollied e.l, og det fikk du.

Når du mener at Jønsson, en mann med minimal ecup-erfaring er den beste kandidaten tilgjengelig for RBK, et lag med ønske om bli topp 30 i europa, har du lave ambisjoner, sånn er det bare.
Back to top
larse65
Veteran

PostPosted: 23.06.2010 12:54    Post subject: Reply with quote

[quote="Erlendr"]
dalla wrote:

Når du mener at Jønsson, en mann med minimal ecup-erfaring er den beste kandidaten tilgjengelig for RBK, et lag med ønske om bli topp 30 i europa, har du lave ambisjoner, sånn er det bare.

Lave ambisjoner må tydeligvis ledelsen ha også. Nå får vi håpe at det er noe i ryktene om at JJ er tapt, slik at vi slipper dette tullet mer.
SFL
Senior

PostPosted: 23.06.2010 14:09    Post subject: Reply with quote

Macha wrote:
Ivar Hoff Cool

Oioi.. Ivar Hoff som assistenttrener til Eggen. Da kunne man bare fulgt etter de to med TV-kamera hele dagen, og streama live til en egen underholdningskanal. Tenke seg til mengden med gullkorn som ville ha forekommet hver dag!

Men rent bortsett fra det underholdningsmessige, kan han jo selvfølgelig bare holde seg lang unna..
Back to top
Ballahl
Veteran

PostPosted: 23.06.2010 14:27    Post subject: Reply with quote

Hmm, det er å ha lave ambisjoner det å hente Nordens kanskje største trenertalent/potensialet..

Ja, du skal høre mye før øra detter av..

Back to top
dalla
Rutinert

PostPosted: 23.06.2010 14:36    Post subject: Reply with quote

[quote="larse65"]
Erlendr wrote:
dalla wrote:

Lave ambisjoner må tydeligvis ledelsen ha også. Nå får vi håpe at det er noe i ryktene om at JJ er tapt, slik at vi slipper dette tullet mer.

Ikke paste dette som at jeg mener det. Kunne ikke vært mer uenig i dine meninger.
Back to top
ace
Veteran

PostPosted: 23.06.2010 14:56    Post subject: Reply with quote

josinho wrote:
Fra Fotbollskanalens nettsted; " I mitt huvud finns ingen dramatik. Mina chefer har visserligen tidigare gett mig tillåtelse att diskutera om stora europeiska lag hör av sig. Men jag förstår att de inte vill se mig någon annanstans i Skandinavien", säger Jönsson.

Kan JJ glippe for RBK?
Kan du linke til denne, fant ikke noe som understøtter dette på fotbollskanalen.
Ballahl
Veteran

PostPosted: 23.06.2010 15:13    Post subject: Reply with quote

Janne Jönsson nobbar Rosenborg: "Finns inga frågetecken inför 2010"

Publicerad 18 nov 2009 09:40

Back to top
ace
Veteran

PostPosted: 23.06.2010 16:40    Post subject: Reply with quote

Takk, setter spørsmål ved etteretteligheten din Josinho, dette er urgammelt nytt og har intet med den situasjonen som er i dag å gjøre. Er rett og slett jævla dumt av deg å dra den frem i dag. Gult kort!
Erlendr
Veteran

PostPosted: 23.06.2010 17:37    Post subject: Reply with quote

Ballahl wrote:
Hmm, det er å ha lave ambisjoner det å hente Nordens kanskje største trenertalent/potensialet..

Ja, du skal høre mye før øra detter av..

Øynene er det første man blir blinde på Razz

Jeg sa at det er lave ambisjoner å mene at Jønsson er den beste treneren oppnåelig for RBK.
Back to top
Ballahl
Veteran

PostPosted: 23.06.2010 20:23    Post subject: Reply with quote

Det er næmmen ikke langt unna..

Back to top
josinho
Veteran

PostPosted: 23.06.2010 20:28    Post subject: Reply with quote

Viss RBK skal hente noen fra det norske markedet utenfor egen klubb er vel neppe noen som er noe bedre enn JJ. Om det finnes noe gull i Danmark eller Sverige tviler jeg litt på pga svake resultater internasjonalt.
Back to top
larse65
Veteran

PostPosted: 23.06.2010 20:50    Post subject: Reply with quote

Sier som det gamle ordtaket: det er ingen vits i å gå over bekken etter vann. Det er visstnok også et Eggen- postulat. Godt sagt Tommel'n opp! Når vi har den beste, kan vi ikke nøye oss med mindre.
Ballahl
Veteran

PostPosted: 23.06.2010 21:34    Post subject: Reply with quote

Selv ikke Nils Arne varer evig, dessverre..

Back to top
2mas
Sjef

PostPosted: 23.06.2010 23:30    Post subject: Reply with quote

Men josinho linker til gamle saker, kan jeg linke til en ny:

- Helst skulle jag vilja ha en ny klubb klar i måndagsskiftet juli/augusti för att kunna förbereda mig och familjen, säger han och slår sig ner i HP-sportens solstol.

Det är fjärde gången på sex år som Janne har förlagt Stabaeks träningsläger till Halmstad med förläggning i Tylösand.

Men själv bor han förstås i sitt hus på Rådjursvägen bara några utsparkar från hotellet.

– Fast frukost och lunch äter jag här med laget, inflikar han.

Det är sista sommaren med gänget. Efter den här säsongen lämnar han klubben.

– Jag känner att det är dags att gå vidare. Dels behöver jag en sportslig utmaning, dels känns det lite osäkert på vart Stabaek är på väg även om vi har stortrivts där, säger Jönsson.

(...)

– Men nu handlar det om den närmaste framtiden. Förutom Rosenborg har jag fått förfrågningar utanför Skandinavien, bland annat Japan. Men det handlar ju om familjen också.

Halmstad då?

– Jag fick en förfrågan av HBK i vintras, men mer blev det inte då. Fast någon gång kommer jag nog att hamna i HBK. Det är i Halmstad jag har rötterna, hjärtat, släkt och vänner och har man två hus kvar här tyder det väl på något speciellt...

Läs mera: Janne siktar mot nya mål
Back to top
toki
Veteran

PostPosted: 24.06.2010 14:57    Post subject: Reply with quote

Spøker det for Jönssons jobb i RBK?

Rehhagel har nå sagt opp jobben i Hellas:
http://www.dagbladet.no/2.../12283143/
2mas
Sjef

PostPosted: 28.06.2010 21:25    Post subject: Reply with quote

Fikk bare sett noen få strakser av Viasat4-sendinga før Brasil-kampen. Janne har ikke mot formodning sagt noe om RBK?
Back to top
Maradona
Veteran

PostPosted: 28.06.2010 21:35    Post subject: Reply with quote

Ikke som jeg har hørt ..
longines
Veteran

PostPosted: 30.06.2010 21:04    Post subject: Reply with quote

toki wrote:
Spøker det for Jönssons jobb i RBK?

Rehhagel har nå sagt opp jobben i Hellas:
http://www.dagbladet.no/2.../12283143/

Jeg ser ikke helt relevansen til Jönssons her. Hvis du sikter til at JJ kanskje blir aktuelt for Hellas, så tror jeg det er helt usannsynlig.

Det er forøvrig et døgn til Jönssons kan starte forhandlinger med Rosenborg.
Back to top
toki
Veteran

PostPosted: 30.06.2010 21:20    Post subject: Reply with quote

Jeg tenkte vel heller mer på at Rehhagel var aktuell for Rosenborg. Var han ikke nevnt tidligere her på forumet?

(ikke det at jeg vil ha han da...)
gisp!
Legende

PostPosted: 30.06.2010 21:32    Post subject: Reply with quote

To og en halv time til det er 1. juli, men med tanke på at de først "må snakke sammen" må vi vel vente til freddan før det blir kontraktsignering?
Back to top
El Gordo
Junior

PostPosted: 30.06.2010 23:33    Post subject: Reply with quote

Tror det avhenger veldig av om Stabæk er klar med erstatteren. Det blir nok ingen annonsering før Stabæk har fått kråketærne til - skal vi tippe, Jörgen Lennartsson???? Når det er klart, kan alt bli presentert og ingen står igjen som tapere - eller noe sånn.
Back to top
Ballahl
Veteran

PostPosted: 01.07.2010 04:59    Post subject: Reply with quote

Stabæk og deres leting etter en erstatter har da ingenting med oss og Jönsson å gjøre..

Jönsson har bekreftet at han er ferdig som Stabæk-trener, Stabæk kan ikke tape noe mer..

Back to top
Erlendr
Veteran

PostPosted: 04.07.2010 10:45    Post subject: Reply with quote

Det har like mye med RBK og NAE å gjøre som Jønsson. For å beholde ro i rekkene så vil jeg tro RBK ønsker å vente med en offentliggjøring, slik at spillerne og apparatet får konsentrert seg om CL-kvalik og å vinne TL, som tross alt er førstepri. Når det er sagt, håper stillheten handler om at RBK har et mer ambisiøst emne i siktet.
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 33, 34, 35 ... 381, 382, 383  Next
Page 34 of 383

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb