| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Bakklandia Legende
|
Posted: 01.05.2010 14:16 Post subject: |
|
|
Jaja, bedre å ha Winsnes-fiksering som Senador enn "Stjælt dama di"-fikseringen som Hedon har. _________________ Det er bedre å stupe ut i smørøyet enn å gå rundt grøten! |
|
| Back to top |
|
 |
nieuwlaat Veteran
|
Posted: 01.05.2010 14:36 Post subject: |
|
|
| Hedon wrote: | | Hadde ikke Winsnes sett ut som han gjør, skulle jeg trodd at han hadde stjålet dama di. |
Så lenge vi ikke har sett verken senador eller dama hans, kan vel dette fortsatt være en mulighet? Når det er sagt, ønsker heller ikke jeg å se Winsnes i den posisjonen. |
|
| Back to top |
|
 |
peterpan Junior
|
Posted: 01.05.2010 14:59 Post subject: |
|
|
| Hei godtfolk. Er det noen her inne som skal på Alfheim i morgen, eller blir det faktisk HELT tomt på bortetribunen?? |
|
| Back to top |
|
 |
media Veteran
|
Posted: 01.05.2010 16:08 Post subject: |
|
|
litt bekymringsfullt med skader på både prica, moldskred og olsen. jeg håper sellin har lært av lillestrøm-kampen hvordan han må løpe fra og ikke duellere med stopperene til tromsø. det skal være fullt mulig å løpe fra dem.
henriksen kan bli et stort pluss - men også usikkert. både han og sellin er såpass unge at det er vanskelig å vite hvor godt de klarer å prestere over tid. men de virker begge å ha formen inne.
pokker heller, setter en softis på at vi måker inn iskalde fulltreffere, overtar tronen som kongen på haugen, anført av unggutter uten skjegg til rimfeste. |
|
| Back to top |
|
 |
Makkverk Veteran

|
Posted: 01.05.2010 17:47 Post subject: |
|
|
| peterpan wrote: | | Hei godtfolk. Er det noen her inne som skal på Alfheim i morgen, eller blir det faktisk HELT tomt på bortetribunen?? |
Hm, hvorfor skulle det bli HELT tomt på bortetribunen? Jeg skal, og veit om flere. _________________
| kentosd wrote: | | Gratulerer til Makkverk med innlegg nummer 1 000 000 på rbkweb. Forøvrig et makkverk av et innlegg. Som seg hør og bør. |
|
|
| Back to top |
|
 |
ambiguous Senior

|
Posted: 01.05.2010 18:12 Post subject: |
|
|
Jeg skal. Vi ska bank dæmm!  |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
|
| Back to top |
|
 |
senador Legende
|
Posted: 01.05.2010 20:05 Post subject: |
|
|
| Peter Storey wrote: | | Senador du är lika pessimistisk som vanlig. Har du en enda positiv tanke i huvudet? |
Er det rart jeg er negativ til Winsnes? Han var ikke god nok når han dro og var yngre. I dag ved en alder på 34år skal han plutselig være en viktig lagspiller. Jeg forstår ikke det.
I tilegg har prestasjonen hans talt for seg selv. Veik, taper dueller og for temposvak. Det holder ikke å være god nok på små flater.
Desuten alle med et snev av fotballkompetanse forstår jo den enorme forskjellen i kvalitet på Tettey og Winsnes i den rollen som ble forespeilet.
Alt er bedre enn Winsnes i den defensive midtbanerollen. Traore, Skjelbred, Demidov eller Ã…sen. Alt annet enn Winsnes. |
|
| Back to top |
|
 |
peterpan Junior
|
Posted: 01.05.2010 20:20 Post subject: |
|
|
| Noen som husker ca hvor mange som var der i fjor? Mange tror dere kommer dit i morgen? Stiller Kjernen med bannere og flagg, som på hjemmebane? |
|
| Back to top |
|
 |
Peter Storey Veteran

|
Posted: 01.05.2010 20:25 Post subject: |
|
|
| Ca tio snögubbar. |
|
| Back to top |
|
 |
Vidboy Junior

|
Posted: 02.05.2010 04:16 Post subject: TIL - RBK |
|
|
På Isbergetforumet er de i full gang med å kritisere Hamrèns utspill om kunstgressdekket på Alfheim... De mener det alltid er unnskyldninger i tilfelle vi taper eller spiller dårlig. MEN, de - som alle andre lags supportere velger som vanlig å diskutere all feildømmingen og "dømmingen i RBKs favør". Dobbeltmoral på topp. Klage på at andre klager, så klager de sjøl! _________________ Hjemme, borte, overalt! |
|
| Back to top |
|
 |
Forumsjef Veteran
|
|
| Back to top |
|
 |
toreinar Veteran
|
Posted: 02.05.2010 11:01 Post subject: |
|
|
| senador wrote: | | Peter Storey wrote: | | Senador du är lika pessimistisk som vanlig. Har du en enda positiv tanke i huvudet? |
Er det rart jeg er negativ til Winsnes? Han var ikke god nok når han dro og var yngre. I dag ved en alder på 34år skal han plutselig være en viktig lagspiller. Jeg forstår ikke det.
I tilegg har prestasjonen hans talt for seg selv. Veik, taper dueller og for temposvak. Det holder ikke å være god nok på små flater.
Desuten alle med et snev av fotballkompetanse forstår jo den enorme forskjellen i kvalitet på Tettey og Winsnes i den rollen som ble forespeilet.
Alt er bedre enn Winsnes i den defensive midtbanerollen. Traore, Skjelbred, Demidov eller Ã…sen. Alt annet enn Winsnes. |
Personlig tror jeg man kunne i det minste kamifulert svakhetene ved å sette han ut i de vanskeligste bortekampene, likt som kjella skal slippe å bryte som enslig spiss... _________________ Knallharde treninger utenfor sesong.Full innsats i 90 minutter i ALLE kamper,slakk heller av på noen treninger. |
|
| Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 02.05.2010 11:25 Post subject: |
|
|
| Warrick Brown wrote: | http://www.isberget.no/news/586/66/For-kampen-TIL---Oppskrytt-tronderrask
Nordlendinger altså. |
Sagt det før, men TIL er en totalt usjarmerende klubb, med enda mer usjarmerende tilhengere. De er iallefall utvilsomt landets dummeste. Det er et inntrykk som dukker opp med jevne mellomrom på diverse fora rundt omkring. Når jeg leser slike artikler som dette, gir det ytterligere vann på mølla. Det er liksom bare å ta før kampen-artikkelen i iTromsø og sette på "møkk", "drit", "heslig" eller lignende ord foran alt som har med Rosenborg og Trøndelag å gjøre. Da har en TILhenger truffet midt i hjertet på sine medsupportere. Dumme, dumme folk. |
|
| Back to top |
|
 |
toreinar Veteran
|
Posted: 02.05.2010 11:39 Post subject: |
|
|
Gidder ikke lese innlegget til Tromsøværingene, sikkert fordi jeg ønsker å opprettholde mitt gamle inntrykk som var at BG og TIL var mine lag 2 før i tiden. Må innrømme at jeg sliter litt med å opprettholde sympatien for TIL. _________________ Knallharde treninger utenfor sesong.Full innsats i 90 minutter i ALLE kamper,slakk heller av på noen treninger. |
|
| Back to top |
|
 |
kristobal Legende
|
Posted: 02.05.2010 11:41 Post subject: |
|
|
| De fleste lag har vel noen supportere som uttaler seg flåsete og ufordelaktig om de verste motstanderne, oss selv inkludert. |
|
| Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 02.05.2010 11:44 Post subject: |
|
|
| På debattfora, ja. Disse blir ikke valgt til å representere supporterklubben på deres egne nettsider. |
|
| Back to top |
|
 |
kristobal Legende
|
Posted: 02.05.2010 11:48 Post subject: |
|
|
| Har nå vel kommet ymse uheldige uttalelser fra offisielt hold og ellers ut i media også dessverre. |
|
| Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 02.05.2010 11:49 Post subject: |
|
|
| Det er overhodet ikke sammenlignbart med det som kommer fra isbjørnan i nord. |
|
| Back to top |
|
 |
Timmi! Rutinert
|
Posted: 02.05.2010 12:31 Post subject: |
|
|
| Hedon wrote: | | Sagt det før, men TIL er en totalt usjarmerende klubb, med enda mer usjarmerende tilhengere. De er iallefall utvilsomt landets dummeste. Det er et inntrykk som dukker opp med jevne mellomrom på diverse fora rundt omkring. Når jeg leser slike artikler som dette, gir det ytterligere vann på mølla. Det er liksom bare å ta før kampen-artikkelen i iTromsø og sette på "møkk", "drit", "heslig" eller lignende ord foran alt som har med Rosenborg og Trøndelag å gjøre. Da har en TILhenger truffet midt i hjertet på sine medsupportere. Dumme, dumme folk. |
Hehe! for en gjeng med snøsokker. Snakk om å ha komplekser da, gitt! De er rett og slett søt! Nusselige til det patetiske. |
|
| Back to top |
|
 |
Makkverk Veteran

|
|
| Back to top |
|
 |
gisp! Legende
|
Posted: 02.05.2010 15:40 Post subject: |
|
|
| Peter Storey wrote: | | Nej, nån plan finns inte förutom att få bollen i mål. Det har lyckats rätt bra hittills. |
Jeg skrev om dødballsituasjoner.
Null poeng til deg.  |
|
| Back to top |
|
 |
Ballahl Veteran

|
Posted: 02.05.2010 15:58 Post subject: |
|
|
Merker at jeg er nervøs, lsk kjempet utrolig hard defensivt i sist kamp. Så jeg tror vi kan forvente oss et lignende kampblide, dessverre..
Bare det blir to gode omganger denne gangen da, har mine tvil dog.
Blir spennende med lagoppstilling også. _________________ - Rune Hauge er ingen kjeltring, men tvert i mot en grepa kar. Han er den ærligste mannen jeg kjenner. Jeg har aldri vært i tvil om at han var uskyldig, jublet Stig Inge Bjørnebye og fulgte opp:
- Rune var forut for sin tid. |
|
| Back to top |
|
 |
gisp! Legende
|
Posted: 02.05.2010 16:17 Post subject: |
|
|
Tror vi kan glemme ny snøkamp.
Fire timer før kampstart er det + 3,9 grader. Det har falt 3,6 mm nedbør som regn i dag. Det er fortsatt meldt 2 grader og kun 0,2 mm nedbør pr time fra kl 20. (Løpende oppdatert værinformasjonher).
Det er vestlig vind, og slik ser det ut på sydspissen av Tromsø, utsikt mot vest om jeg ikke husker feil. (NRK webkamera).
I sentrum ser det slik ut (webkamera Torget).
Banen kan kanskje bli enda mer til TILs fordel med ørlite regn, men slike forhold må våre gode fotballspillere også lære seg å beherske. |
|
| Back to top |
|
 |
kristobal Legende
|
Posted: 02.05.2010 16:43 Post subject: |
|
|
Mooooooot norrrrrmalt 2,4... blir vel en kamp mooooot norrrrmalt på et vanskelig underlag også da  |
|
| Back to top |
|
 |
|