| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Halvorsen87 Veteran

Joined: 16 Jan 2009 Posts: 2382 Location: Trondheim til høsten!
|
Posted: 25.04.2010 21:39 Post subject: |
|
|
Lillestrøm er flinke, spør du meg. Vi kan ikke alltid rundspille motstanderen. _________________ "Does the brain control you or are you controlling the brain? I don't know if I'm in charge of mine."
- Karl Pilkington |
|
| Back to top |
|
 |
Forumsjef Veteran
|
Posted: 25.04.2010 21:39 Post subject: |
|
|
| Hvorfor tar Per dødballer i dag? |
|
| Back to top |
|
 |
Nåssåladden Veteran
|
Posted: 25.04.2010 21:40 Post subject: |
|
|
Å starte med Sellin på topp i den kampen her mot brutusene fra Lillestrøm vitner om slett taktikk spør du meg... _________________ De mest bortskjemte supporterne i lainnet! |
|
| Back to top |
|
 |
Søtvatten Veteran
|
Posted: 25.04.2010 21:41 Post subject: |
|
|
| Halvorsen87 wrote: | | Lillestrøm er flinke, spør du meg. Vi kan ikke alltid rundspille motstanderen. |
Nå har vi vel ikke rundspillt så mange lag i år da, men. |
|
| Back to top |
|
 |
vingback Veteran
|
Posted: 25.04.2010 21:43 Post subject: |
|
|
| Det kunne fungert, men det går dårlig når man tror Sellin kan brukes som oppspillspunkt. Det er han for svak til i kamp med trollene fra Lillestrøm. Med en slik spiss må man lage litt mer bakrom. |
|
| Back to top |
|
 |
Hvit mann som pusher 50 Veteran
|
Posted: 25.04.2010 21:45 Post subject: |
|
|
Helvete heller, få inn Gamlefar igjen, ellers begynner jeg å frykte at RBK kommer til å ha et publikumssnitt på nivå med Lyn etterhvert.... _________________ Han snakke som ein gud og træne som ei fett |
|
| Back to top |
|
 |
Søtvatten Veteran
|
Posted: 25.04.2010 21:47 Post subject: |
|
|
| Vi kunne faktisk trengt Roar i dag. |
|
| Back to top |
|
 |
vingback Veteran
|
Posted: 25.04.2010 21:51 Post subject: |
|
|
| Jeg er skuffa. Seriøst skuffa over spillet, som ikke er et topplag verdig. |
|
| Back to top |
|
 |
bommel Veteran
|
Posted: 25.04.2010 21:51 Post subject: |
|
|
Utrolig dårlig på midtbanen i dag, bare Annan som får ståkarakter - som faktisk var den eneste som slo pasninger langs bakken i lengderetning.
Grei førsteomgang, horribel andreomgang der vi går tilbake til å måke langt. |
|
| Back to top |
|
 |
bæærnt Rutinert
|
Posted: 25.04.2010 21:54 Post subject: |
|
|
| Hamren i intervju........vi forsøker og forsøker.....ja, men på hva ? Kan du svare på det ? |
|
| Back to top |
|
 |
Macha Veteran

|
Posted: 25.04.2010 21:55 Post subject: |
|
|
Nå syns jeg alle kan gå over til "nye spillere 2010"-tråden, for vi trenger 11 nye spillere. Det vi først og fremst ser etter i disse nye spillerne er vilje.
Ut med Winsnes, ut med Dorsin, ut med øvrebø, ut med den idiotiske ballpolinga drillostyle.
Er det mulig å ødelegge pasningsspillet mer... |
|
| Back to top |
|
 |
abjoern Veteran

|
Posted: 25.04.2010 21:55 Post subject: |
|
|
En kamp som liknet veldig mye på de andre kampene vi har spilt hittil i år. Forskjellen er at effektiviteten ikke er like fantastisk som den har vært.
Ganske god 1.omgang. Ganske elendig 2.omgang.
Iversen og Annan var gode. Ellers var det mye ujevnt. |
|
| Back to top |
|
 |
LarsG Veteran
|
Posted: 25.04.2010 21:56 Post subject: |
|
|
Dette var kjedelig. Ingen som blir sjarmert av det RBK-laget her. Herregud så stillestående.
Gjeesp.  |
|
| Back to top |
|
 |
RBKalle Rutinert
|
Posted: 25.04.2010 21:58 Post subject: |
|
|
To forferdelige svake kamper på rad... det er ikke krise men vi er nære.
Dette er det som skjer når et lag har bare TO dyktige spillere og ingen som kan virkelig styre spillet.
De eneste gode sjanser kom fra Ivers, som kan og bør ikke gjøre alt på egen hånd.
Annan er god som vanlig, men dirigent er han ikke.
Resten av laget var bare der, ikke topplag inntrykk i det hele tatt.
Jeg fremdeles påstår at stallen er for tynn og kvalitets/erfaringsfattig for å beherske serien.
Og ikke god nok til å vinne kampene med bare 20 minutter av bra innsats og 70 minutter av søppelspill
Last edited by RBKalle on 25.04.2010 21:59; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
Nåssåladden Veteran
|
|
|
| SondreRBK wrote: | | Vi kunne faktisk trengt Roar i dag. |
Bra poeng. Det var særlig denne type raid fra midtbanen som var fraværende idag.
Jeg har aldri i løpet av de årene jeg har sett matcher mot LSK sett at en lettbent hurtig spiss på topp har hatt noe for seg. Lsk var gode til å stresse oss slik at vi ikke fikk igang pasningsspillet. I andreomgang var det egentlig ingenting som tydet på at vi skulle kunne overliste Lsk forsvaret. _________________ De mest bortskjemte supporterne i lainnet! |
|
| Back to top |
|
 |
Rocky83 Veteran
|
|
|
| Savnet Sapara i denne kampen jeg. Vi mangler noen ballsentraler som kan åpne opp mot slike kompakte lag, da vi mangler raske kantspillere med teknikk. Blir litt for spinkelt med Sellin og Bakenga der oppe også, og vi ser egentlig hvor viktig Prica er for angrepsspillet vårt. Håper han er tilbake til neste kamp. |
|
| Back to top |
|
 |
frenchy Rutinert

|
Posted: 25.04.2010 22:05 Post subject: |
|
|
sytekoret er på'n igjen ser jeg.....lavmål. _________________ "The country is full of good coaches. What it takes to win is a bunch of interested players" |
|
| Back to top |
|
 |
Iziba Jaja Veteran
|
Posted: 25.04.2010 22:07 Post subject: |
|
|
| om målet er et snitt på under ti tusen så er det bare og stå på. Annan og Ivers var gode, ellers var dette bare trist å se på. Makan til upresist spill skal du lete lenge etter, Henriksen og Winsnes var jo ikke med i kampen i det hele tatt mens Skjelbred er jo et kapittel for seg selv kamp etter kamp. |
|
| Back to top |
|
 |
PauloSilas Veteran

|
Posted: 25.04.2010 22:09 Post subject: |
|
|
Prøver meg på en børs:
Ørlund - 6
Slurver litt og virker til tider usikker i første, men har noen gode redninger også. Jevn andreomgang.
Lustig - 4
Lar seg lure litt for enkelt og slår for mye langt. Kommer ikke like mye med framover på banen som han pleier.
Stadsgaard - 5
Ikke hans beste kamp, småslurvete hele kampen gjennom.
Demidov - 6
Hakket bedre enn Stadsgaard
Dorsin - 7
Forholdsvis grei kontroll defensivt og kommer til dødlinjen et par ganger, brukbare innlegg.
Annan - 7
God kamp, god kontroll defensivt og kommer seg flere ganger ut av trengte posisjoner med ballen. Litt flinkere til å spille ballen framover.
Skjelbred - 4
Ã…pner greit men blir etterhvert helt usynlig. Blir mer synlig i andreomgang men lykkes ikke med mye.
Winsnes - 3
Forholdsvis anonym og lykkes ikke med mye offensivt. Jobber hardt men man skal kunne forvente mer av en såpass rutinert kar.
Henriksen - 6
Ikke hans beste kamp men man kan se at han har tatt nivået. Virker veldig rolig med ball og har noen fine stikkere. Sliter mer med presisjonen enn vi er vant med.
Iversen - 8
Skapte det meste av farligheter for RBK. God touch, gode løp med og uten ball, god i lufta og gode avslutninger. Har et vakkert drible-raid som ettervert forårsaket vår største sjanse.
Sellin - 4
Jobber hardt men får svært lite til, litt tilbake til juniortakter i denne kampen.
Innbyttere:
Olsen - 4
Kommer ikke skikkelig inn i kampen.
Bakenga - 3
Gjør endel taktiske feilvalg med ball og det blir litt junior i mye av det han foretar seg. _________________
| Peter Storey wrote: | | Det var inte bra för hans trovärdighet att bjuda 5 miljoner för en hästliknande spelare |
|
|
| Back to top |
|
 |
Hentesveis Veteran

Joined: 24 Aug 2004 Posts: 5628 Location: Kroppen i Oslo, men hjertet i Trondheim
|
Posted: 25.04.2010 22:10 Post subject: |
|
|
| Jeg syns Skjelbred spilte sin beste kamp på lenge i dag. Han løper og er bevegelig hele kampen, men det er ikke enkelt å få til mye kreativt mot spllerne fra LSK. |
|
| Back to top |
|
 |
LarsG Veteran
|
Posted: 25.04.2010 22:11 Post subject: |
|
|
| frenchy wrote: | | sytekoret er på'n igjen ser jeg.....lavmål. |
Hvorfor er det lavmål å kritisere? Jeg liker å se RBK vinne kamper og spille god fotball. Det gjør de ikke i dag og de gjorde det ikke sist. For en kjip fyr du er som ikke synes grå fotballkamper og et grått lag er noe å syte over. |
|
| Back to top |
|
 |
Vat69 Junior
|
Posted: 25.04.2010 22:13 Post subject: |
|
|
Gleder meg til ny trener er på plass. En som er opptatt av offensive relasjoner og mål. Direkte pinlig å starte med Winsnes sentralt og to sentrale spillere på ving, samtidig som den eneste rendyrkede vingen sitter på benken! Makan... _________________ I'm tired of hearing about money, money, money, money, money. I just want to play the game, drink Pepsi, wear Reebok.
Shaquille O'Neal |
|
| Back to top |
|
 |
Søtvatten Veteran
|
Posted: 25.04.2010 22:13 Post subject: |
|
|
| Jeg vil si at det nesten er synd at LSK ikke scoret i første omgang.Da hadde Rosenborg måtte angripe i andre omgang og da tror jeg vi hadde tatt seieren. Men hvorfor man må slippe inn et mål før man våkner skjønner jeg ikke. |
|
| Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 25.04.2010 22:18 Post subject: |
|
|
| Grei nok 1.omg, svak 2.omg. Iversen vår eneste trussel offensivt. Ellers var Annan og stopperne gode. LSK jobba bra, det skal de ha. |
|
| Back to top |
|
 |
Macha Veteran

|
Posted: 25.04.2010 22:19 Post subject: |
|
|
| PauloSilas, retter for deg. Winsnes: 1,5 |
|
| Back to top |