| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
kristobal Legende
|
Posted: 24.04.2010 15:47 Post subject: |
|
|
Det forslaget kom som julekvelden på meg  |
|
| Back to top |
|
 |
Bjørkis Senior
|
Posted: 25.04.2010 02:10 Post subject: |
|
|
Det er bestandig så enkelt for Erik Hamrén å vrake Trond Olsen. Samtidig får en svak Fredrik Winsnes fortsette sentralt, mens Markus Henriksen må spille i en uvant venstre kantrolle. Jeg blir ikke klok på Hamrén til tider.
Markus Henriksen spilte en praktkamp sentralt mot Odd Grenland, men må nå ut på kanten. Winsnes er ikke i form, og sliter sentralt etter mitt syn. Han er temposvak og veik i kroppen, noe som fører til unødvendige og farlige ballmist. Trond Olsen er ikke den mest elegante vingen, men han skaper alltid farligheter med sin store fart, og ved at han ofte klarer å få med seg ballen på et vis. Synes for øvrig han utfordret backen sin bra mot Brann hjemme. Spesielt 1-0 målet hvor han løp forbi med ballen på herlig vis. Litt B/G-takter over den!
Jeg mener Trond Olsen fortjener startplass i stedet for Fredrik Winsnes p.d.d!
Ellers morsomt og fortjent at Sellin får starte på topp nå som Prica sliter!
Erik Hamrén kunne sikkert heller funnet på for eksempel å flytte Iversen helt opp, og samtidig brukt Winsnes som hengende spiss. Tenk dere det radarparet på topp... |
|
| Back to top |
|
 |
Ballahl Veteran

|
Posted: 25.04.2010 05:17 Post subject: |
|
|
Tror ikke helt på startoppstillingen til 2mas, så langt iår når både Henriksen og Winsnes har spilt, så har Henriksen jr. vært den defensive og det tror jeg han vil være imorgen også..
Daniel Örlund
Mikael Lustig - Vadim Demidov - Kris Stadsgaard - Mikael Dorsin
Markus Henriksen - Anthony Annan
Kjell Rune Sellin - Fredrik Winsnes - Per Ciljan Skjelbred
Steffen Iversen _________________ - Rune Hauge er ingen kjeltring, men tvert i mot en grepa kar. Han er den ærligste mannen jeg kjenner. Jeg har aldri vært i tvil om at han var uskyldig, jublet Stig Inge Bjørnebye og fulgte opp:
- Rune var forut for sin tid. |
|
| Back to top |
|
 |
Nåssåladden Veteran
|
Posted: 25.04.2010 06:19 Post subject: |
|
|
Er tilbøyelig til å tro mer på den startoppstillingen der Ballahl hvis ikke Thomas er i direkte kontakt med "el chef". _________________ De mest bortskjemte supporterne i lainnet! |
|
| Back to top |
|
 |
SigveEdvardsen Senior
|
Posted: 25.04.2010 07:56 Post subject: |
|
|
Daniel Örlund
Mikael Lustig - Kris Stadsgaard - Vadim Demidov - Mikael Dorsin
Anthony Annan - Markus Henriksen
Per Ciljan Skjelbred - Steffen Iversen - Trond Olsen
Kjell Rune Sellin
Vær så snill, Hamrén! |
|
| Back to top |
|
 |
kristobal Legende
|
Posted: 25.04.2010 08:56 Post subject: |
|
|
| Når han først tar ut akkurat disse spillerne kunne jo Hamren ha puttet Henriksen som DM, Sellin og Winsnes som kanter, Ciljan som OM og Ivers som spiss. |
|
| Back to top |
|
 |
senador Legende
|
Posted: 25.04.2010 09:52 Post subject: |
|
|
Det er sjokkerende å se at Winsnes får spille. En spiller som er knapt god nok for Ranheim. Det vises jo så tydelig at han ikke har tempo, er veik og det skaper enkle farligheter mot oss.
Bare se i sist kamp. Han var for treig opp i Aalesund målscorer og derfor fikk han uforstyrret klinke ballen opp i nota. Riktig nok bak en en GK uten god nok spenst, men i hvodsak er dette Winsnes sin oppgave.
Spiller Winsnes i Europa blir det et snarlig eventyr. Da blir vi slått ut mot lag vi bør slå. Brøndby, BATE og Basel er "enkle" lag vi skal ta, men det skjer ikke med Winsnes. Da blir det som i fjor. Det er den største frykten. Nok et U-år i en skrantende pengekasse.
Ble Fredrik hentet pga dårlig øknomi, vi hadde ikke råd til å hente noe annet. |
|
| Back to top |
|
 |
kristobal Legende
|
Posted: 25.04.2010 10:10 Post subject: |
|
|
Han var mer enn god nok for Godset i hvert fall.
Uenig i å hente Winsnes var jeg også, men det går mer på det å hente en såpass voksen spiller istedet for å satse på noe mer fremtidsrettet.
Winsnes har ikke hatt noen stor sesong til nå, men har vært veldig mye involvert i det offensive spillet vårt. Derav topplassen på poengbørsen min.
Hvis man ser så ensidig på kvalitetene til Winsnes som du gjør så ender man opp med at mange RBK-spillere knapt er gode nok for Ranheim. |
|
| Back to top |
|
 |
Cessna Rutinert
|
Posted: 25.04.2010 10:33 Post subject: |
|
|
Jeg er enig i at Winsnes ikke fungerer som en offensiv midtbanespiller eller hva vi nå enn ønsker å ha han som sammen med Annan. Å ha Annan og Winsnes fra start på midten ser jeg på som en siste utvei. Jeg tipper også, som en annen nevnte - at Prica starter, om enn litt forsiktig, mot LSK. Så langt har ikke Prica vært ute med mindre det er store komplikasjoner i veien for å starte.
Tror på Hjeldes startoppstilling. Unggutta er muligens hete men også slitne etter utenlandsopphold. 'Spilletid er bonus' sier M.Henriksen. Vi er kanskje blitt litt bortskjemte i de siste kampene, men jeg tror at den første skåringen vår vil åpne opp slik at vi kan bytte inn vår yngre garde. La oss se om de har noen tricks i ermet. |
|
| Back to top |
|
 |
Brady Veteran

|
Posted: 25.04.2010 10:37 Post subject: |
|
|
| kristobal wrote: | | Ciljan som OM |
That'll be the day...  |
|
| Back to top |
|
 |
SunsetSalami Legende
|
Posted: 25.04.2010 11:42 Post subject: |
|
|
| Svea tok opp temaet med Ciljans posisjon i gårsdagens VG. Merkelig at Adressa ikke har satt det mer på dagsorden. |
|
| Back to top |
|
 |
Brady Veteran

|
Posted: 25.04.2010 12:14 Post subject: |
|
|
| Svea gikk ganske langt i å antyde at Skjelbred trenger en ny trener for å få ut potensialet sitt. |
|
| Back to top |
|
 |
kristobal Legende
|
Posted: 25.04.2010 13:06 Post subject: |
|
|
| Mye mulig det. Har jo ikke fått det ut verken under Tørum eller Hamren i hvert fall. Egentlig har han vel aldri fått ut potensialet sitt etter skaden, selv ikke under Høgmo han var så strålende under høsten 2005, så det kan vel rett og slett være en medvirkende årsak. |
|
| Back to top |
|
 |
senador Legende
|
Posted: 25.04.2010 13:19 Post subject: |
|
|
| Vi må vel bare innse at Stoltidis har ødelagt Skjelbred til å bli den stjernen han kunne bli. En ny Tommy Øren. |
|
| Back to top |
|
 |
kristobal Legende
|
Posted: 25.04.2010 13:25 Post subject: |
|
|
| I verste fall ja. Men lov å håpe. |
|
| Back to top |
|
 |
Vat69 Junior
|
Posted: 25.04.2010 13:26 Post subject: |
|
|
Tror Ciljan kommer til å bli strålende under ledelse av en ny trener, vel og merke en med offensiv tankegang. Er det forresten noe som har skjedd på den fronten i det siste? _________________ I'm tired of hearing about money, money, money, money, money. I just want to play the game, drink Pepsi, wear Reebok.
Shaquille O'Neal |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
|
| Back to top |
|
 |
kristobal Legende
|
Posted: 25.04.2010 13:35 Post subject: |
|
|
Lov å håpe ja. Tørum var vel dog en trener som hadde og fortsatt har en veldig offensiv tilnærming til spillet, og han valgte jo å benke Skjelbred til tider til agentens store frustrasjon.
Under Hamren har i hvert fall Skjelbred nytt full tillit som en av de elleve. |
|
| Back to top |
|
 |
Brady Veteran

|
Posted: 25.04.2010 13:42 Post subject: |
|
|
| Skjelbred jobber hardt og har en god holdning, noe som gir ham en stjerne i boka til Hamrén. |
|
| Back to top |
|
 |
kristobal Legende
|
Posted: 25.04.2010 14:52 Post subject: |
|
|
| Jepp, det gjelder vel egentlig de fleste trenere. |
|
| Back to top |
|
 |
Halvorsen87 Veteran

Joined: 16 Jan 2009 Posts: 2382 Location: Trondheim til høsten!
|
Posted: 25.04.2010 16:49 Post subject: |
|
|
| kristobal wrote: | | Har jo ikke fått det ut verken under Tørum |
Jeg så nettopp sammendrag av Valencia-kampene på nytt. Må si jeg er uenig med deg i den påstanden. Han viste da at han fortsatt holder nivået fra pre-Stoltidis. _________________ "Does the brain control you or are you controlling the brain? I don't know if I'm in charge of mine."
- Karl Pilkington |
|
| Back to top |
|
 |
kristobal Legende
|
Posted: 25.04.2010 17:00 Post subject: |
|
|
| I enkeltkamper har han vist det, men ikke noe mer. Mange spillere var utrolig gode mot Valencia. De samme som var grusomme til tider ellers den sesongen. |
|
| Back to top |
|
 |
Maradona Veteran
|
Posted: 25.04.2010 18:11 Post subject: |
|
|
Grunnen til at Rosenborg hentet Fredrik Winsnes var at han skulle fylle tiden mellom Tettey og Henriksen. Men nå har utviklingen til Henriksen forsert opplegge litt.. _________________ "Diego Armando Maradona må være tidens beste fotballspiller", utbrøt Arne Scheie, etter at Maradona hadde driblet i hele '86 VM i Mexico. |
|
| Back to top |
|
 |
Ballahl Veteran

|
Posted: 25.04.2010 18:25 Post subject: |
|
|
Lykke til alle sammen, vi får håpe på storseier.
Blir spennende å se hvordan det endelige laget blir..
Jeg frykter tap..
Men nå må jeg se på RIL og RBK-gutta.  _________________ - Rune Hauge er ingen kjeltring, men tvert i mot en grepa kar. Han er den ærligste mannen jeg kjenner. Jeg har aldri vært i tvil om at han var uskyldig, jublet Stig Inge Bjørnebye og fulgte opp:
- Rune var forut for sin tid. |
|
| Back to top |
|
 |
SigveEdvardsen Senior
|
Posted: 25.04.2010 18:37 Post subject: |
|
|
Örlund, Lustig, Stadsgaard, Demidov, Dorsin, Skjelbred, Annan, Winsnes, Henriksen, Sellin og Iversen.
Fra RBK.no.
Örlund
Lustig - Stadsgaard - Demidov - Dorsin
Skjelbred - Annan - Winsnes - Henriksen
Sellin - Iversen
Örlund
Annan
Henriksen - Winsnes
Skjelbred
Sellin - Iversen
Örlund
Annan - Henriksen
Sellin - Winsnes - Skjelbred
Iversen
Örlund
Annan - Winsnes
Skjelbred - Iversen - Henriksen
Sellin
Hva er riktig? Det er vel den nederste her? Skjønner ikke hvorfor de kan skrive med riktig oppsett. |
|
| Back to top |
|
 |
|