View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Fortinbras Senior
|
Posted: 19.04.2010 20:40 Post subject: |
|
|
Hva skjer? Er det ikke vi som skal presse for seiersmålet?? |
|
Back to top |
|
 |
Søtvatten Veteran
|
Posted: 19.04.2010 20:41 Post subject: |
|
|
Detta er en av sesongens klart dårligste kamper. Flaks hvis vi får med et poeng.. |
|
Back to top |
|
 |
senador Legende
|
Posted: 19.04.2010 20:41 Post subject: |
|
|
[quote="Bakklandia"]AaFK beviser i dag at det er landets nest beste lag for øyeblikket. Mer enn det er det rett og slett ikke å si om den saken - slutt å undervurder dem.[/quote
Det er RBK som er sikkelig ræva for å si det mildt. |
|
Back to top |
|
 |
ode Veteran
Joined: 07 Sep 2002 Posts: 2285 Location: Bæste byen i lainne
|
Posted: 19.04.2010 20:43 Post subject: |
|
|
Det er nok for slitsomt å kjøre buss.  _________________ Visjon: "Begeistrer Europa med artig og angrepsvillig fotball" |
|
Back to top |
|
 |
clarkbent Junior
|
|
|
PauloSilas wrote: | clarkbent wrote: | Tuller du PauloSilas? |
Aasen imponerte i pre-season, Henriksen imponerte i forrige kamp - bortsett fra dette har de prestert bra alderen tatt i betraktning men totalt sett synes jeg ikke forskjellen mellom dem og Winsnes har vært stor.
Arrester meg hvis jeg tar feil men spesielt Aasen har ikke imponert meg i serien og jeg syntes ikke Henriksen spilte bra i sin første kamp fra start. |
Aasen har vel egentlig ikke fått nok tid i TL til at jeg ønsker å vurdere han noe særlig i forhold til Winsnes sentralt. Jeg mener derimot at vi med Henriksen har virket mye tryggere defensivt og at Henriksen har gjort det overraskende bra fremover også.
Jeg ser absolutt poengene dine, men jeg mener at Winsnes har vært elendig, bortsett fra noen få herlige pasninger. Allikevel tror jeg Winsnes vil bli viktig for oss utover i sesongen, han har bare ikke formen inne for øyeblikket.
Som en annen vinkling lurer jeg heller på om Hamren burde forsøkt Skjelbred sentralt i banen, eventuelt starte med Traore sammen med Annan når spesielt da Winsnes ikke gjør det særlig godt. |
|
Back to top |
|
 |
Komatic Proff

|
|
|
Og Alsaker overser Arnefjords dytt på Annan før han tar igjen... Ugh... _________________ I am very mistrustful of people who are constantly over-intellectualising things. It kills passion. You have to allow yourself to lose control from time to time
-Eric Cantona |
|
Back to top |
|
 |
senador Legende
|
Posted: 19.04.2010 20:44 Post subject: |
|
|
Traurig er tragisk |
|
Back to top |
|
 |
Torbjørn Bratt Proff
|
Posted: 19.04.2010 20:45 Post subject: |
|
|
GJESP!!!! |
|
Back to top |
|
 |
1972 Miami Dolphins Legende

|
|
|
Litt trist at vi spiller tversover og bakover de siste 10 minuttene når vi burde jage vinnermålet  |
|
Back to top |
|
 |
Hvit mann som pusher 50 Veteran
|
|
|
Når det er mer interessant og engasjerende å gå gjennom jobbrelaterte papirer, enn å se Rosenborg - DA er det ille. _________________ Du och vi, Alfred - du och vi |
|
Back to top |
|
 |
Komatic Proff

|
Posted: 19.04.2010 20:48 Post subject: |
|
|
Synd for Kjella... _________________ I am very mistrustful of people who are constantly over-intellectualising things. It kills passion. You have to allow yourself to lose control from time to time
-Eric Cantona |
|
Back to top |
|
 |
PauloSilas Veteran

|
Posted: 19.04.2010 20:49 Post subject: |
|
|
Det virker nesten som om Petter Rasmus hater Traore, ser nesten for meg at han fråder rundt munnen i hat og sinne når han kommenterer Traores spill..
Han blir jo kritisert for å skyte, for ikke å sentre, ble til å med kritisert for å ikke å ha sentret før han hadde fått ballen _________________
Peter Storey wrote: | Det var inte bra för hans trovärdighet att bjuda 5 miljoner för en hästliknande spelare |
|
|
Back to top |
|
 |
senador Legende
|
Posted: 19.04.2010 20:50 Post subject: |
|
|
Elendig kamp og dette bør få konsekvenser |
|
Back to top |
|
 |
cypern Proff
|
|
|
Fryktelig svak kamp. |
|
Back to top |
|
 |
Bakklandia Legende
|
|
|
senador wrote: | Bakklandia wrote: | AaFK beviser i dag at det er landets nest beste lag for øyeblikket. Mer enn det er det rett og slett ikke å si om den saken - slutt å undervurder dem. |
I såfall er det fordi AaFK gjorde oss dårlige - akkurat slik gode lag gjør. AaFk kommer til å henge med i toppen i hele sesongen, dette er ikke blaff.
Get used to it. _________________ Det er bedre å stupe ut i smørøyet enn å gå rundt grøten!
Last edited by Bakklandia on 19.04.2010 20:51; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
ode Veteran
Joined: 07 Sep 2002 Posts: 2285 Location: Bæste byen i lainne
|
Posted: 19.04.2010 20:51 Post subject: |
|
|
Dette må være årets dårligste av oss. _________________ Visjon: "Begeistrer Europa med artig og angrepsvillig fotball" |
|
Back to top |
|
 |
Hvit mann som pusher 50 Veteran
|
Posted: 19.04.2010 20:52 Post subject: |
|
|
senador wrote: | Elendig kamp og dette bør få konsekvenser |
Dream on... _________________ Du och vi, Alfred - du och vi |
|
Back to top |
|
 |
Komatic Proff

|
Posted: 19.04.2010 20:53 Post subject: |
|
|
Dårlig kamp av gutta våre, men samtidig imponert over hvordan AaFK greier å ødelegge og stykke opp spillet vårt.
Dommern var rævva, for å si det mildt. Men den går begge veier.
Alt i alt skuffende...
Kudos til Reka. _________________ I am very mistrustful of people who are constantly over-intellectualising things. It kills passion. You have to allow yourself to lose control from time to time
-Eric Cantona |
|
Back to top |
|
 |
Rocky83 Veteran
|
Posted: 19.04.2010 20:53 Post subject: |
|
|
Rosenborgs beste i dag: Demidov. |
|
Back to top |
|
 |
RÃ¥nny Legende

|
Posted: 19.04.2010 20:54 Post subject: |
|
|
Faen ta enkelte folk her inne. Dere blir aldri fornøyd, ikke engang når vi vinner ligaen å står uten bortetap på 19 kamper. Jeg blir flau. _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
Back to top |
|
 |
Vat69 Junior
|
Posted: 19.04.2010 20:55 Post subject: |
|
|
senador wrote: | Elendig kamp og dette bør få konsekvenser |
Man kan jo håpe, men ser ikke helt hvilke det skulle være _________________ I'm tired of hearing about money, money, money, money, money. I just want to play the game, drink Pepsi, wear Reebok.
Shaquille O'Neal |
|
Back to top |
|
 |
bommel Veteran
|
|
|
Ikke mange av spillerene som var helt på nett i dag. Demidov og Dorsin klart best hos oss, -Annan og Lustig helt greie, -Olsen, Skjelbred og Winsnes dårlige... Og da særlig Skjelbred var helt skandaløs.
En god 1.omgang, synd vi må få en i ræva før vi våkner. 2.omgang etter scoringen var preget av at nesten ingen av spillerne var på topp i dag, og at vinnerviljen tydeligvis ikke var helt til stede.
Last edited by bommel on 19.04.2010 20:57; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
senador Legende
|
|
|
Bakklandia wrote: | senador wrote: | Bakklandia wrote: | AaFK beviser i dag at det er landets nest beste lag for øyeblikket. Mer enn det er det rett og slett ikke å si om den saken - slutt å undervurder dem. |
I såfall er det fordi AaFK gjorde oss dårlige - akkurat slik gode lag gjør. AaFk kommer til å henge med i toppen i hele sesongen, dette er ikke blaff.
Get used to it. |
Du må nok se dette i et større perspektiv. Aalesund er et lag på nivå med League 1 i England. Har man amisjoner om Europa, så skal Aalesund slås 4,5-0 uten problemer. Vi skaper nesten ingenting og vinner ingen dueller. Det vitner om svak innsats |
|
Back to top |
|
 |
Søtvatten Veteran
|
Posted: 19.04.2010 20:57 Post subject: |
|
|
Detta er dårlig.
Liten børs:
Örlund - 5
Ikke veldig mye testet, god kontroll.
Lustig - 4
Bemerker seg ikke mye
Stadsgaard - 4
Har absolutt ikke kontroll på Aarøy.
Demidov - 5
Bedre enn Stadsgaard i duellene med Aarøy.
Dorsin - 6 BB
Har full kontroll defensivt og bidrar bra offensivt med assist.
Annan - 5
Ikke like god som vanlig, en horribel pasning ellers god kontroll
Winsnes - 2
Horribel.
Skjelbred - 2
Se Winsnes
Olsen - 4
Får ikke til mye, prøver men det blir ikke noe bra ut av det.
Iversen - 4+
Jobber bra, vinner noen hodedueller.
Prica - 5
Scorer et mål og jobber bra, skulle absolutt hatt et par frispark.
Sellin - 5
Jobber godt og får inn et mål men dessverre offside på Demi.
Last edited by Søtvatten on 19.04.2010 20:58; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
Bakklandia Legende
|
Posted: 19.04.2010 20:58 Post subject: |
|
|
senador wrote: | Bakklandia wrote: | senador wrote: | Bakklandia wrote: | AaFK beviser i dag at det er landets nest beste lag for øyeblikket. Mer enn det er det rett og slett ikke å si om den saken - slutt å undervurder dem. |
Get used to it. |
Du må nok se dette i et større perspektiv. Aalesund er et lag på nivå med League 1 i England. Har man amisjoner om Europa, så skal Aalesund slås 4,5-0 uten problemer. Vi skaper nesten ingenting og vinner ingen dueller. Det vitner om svak innsats |
Ja, jeg hører du sier det der. Men hvis AaFK faktisk ligger på League One-nivå, så er det jo litt pussig at de ligger i toppen av vår øverste serier, er det ikke det?
Jeg mener, lag for lag vil jeg bli overrasket hvis Tippeligaen ikke er bedre enn engelsk 1. divisjon.
Fakutem, derimot, er følgedne: Reka er nok en gang i ferd med å skape et lag av høy nasjonal klasse, bygd på prinsippene rundt kynisme, "Hugge til når det gjelder" og den type ligene tyks fotballmentalitet han plukket opp mens han selv var både spiller og trener der. Rekdal er ett av landets mest taltenfulle og kontinentalt tenkende trenere, og er i tillegg flink til å sette samme komplimentære lag.
Ergo vil lag under hans ledelse aldri bli enkle å slå, og derfor vil lagene hans tilhøre toppen av lagets liga. Sånn er det bare.
Jeg blir slett ikke overrasket om AaFK biter godt fra seg i Europa League i år. _________________ Det er bedre å stupe ut i smørøyet enn å gå rundt grøten!
Last edited by Bakklandia on 19.04.2010 21:05; edited 2 times in total |
|
Back to top |
|
 |
|