| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 14.04.2010 12:37 Post subject: |
|
|
Don't wake a sleeping lion!
guinness vet alt om å utfordre meg til verbale dueller. _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
| Back to top |
|
 |
Bakklandia Legende
|
Posted: 14.04.2010 12:38 Post subject: |
|
|
Sikkert bare skryt på deg uansett!  _________________ Det er bedre å stupe ut i smørøyet enn å gå rundt grøten! |
|
| Back to top |
|
 |
Hvit mann som pusher 50 Veteran
|
Posted: 14.04.2010 12:43 Post subject: |
|
|
Er jo bare å se på profilbildet til Recon så skjønner man jo tvert at man har å gjøre med en pusekatt i tigerdrakt  _________________ Han snakke som ein gud og træne som ei fett |
|
| Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 14.04.2010 13:01 Post subject: |
|
|
Mr. forum-tøff i trynet?
Heheh! Neida, jeg er ikke ute etter åpen krig, Recon. Men noe laus med leppa er da ikke du fremmed for heller? _________________ Influencer™ |
|
| Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 14.04.2010 14:18 Post subject: |
|
|
Hehe, jeg vil tro jeg tåler litt banter.  _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
| Back to top |
|
 |
Sylta Veteran
|
Posted: 14.04.2010 15:29 Post subject: |
|
|
Jeg håper på en slik oppstilling:
Örlund
Lustig - Stadsgaard - Demidov - Dorsin
Annan - Winsnes
Skjelbred - Iversen - Olsen
Moldskred |
|
| Back to top |
|
 |
Awake Proff

|
Posted: 14.04.2010 15:42 Post subject: |
|
|
| Hvorfor vil du droppe Prica? |
|
| Back to top |
|
 |
Per Proff
|
Posted: 14.04.2010 15:42 Post subject: |
|
|
| Du vil ikke ha toppscoreren vår på laget? |
|
| Back to top |
|
 |
Søtvatten Veteran
|
Posted: 14.04.2010 15:44 Post subject: |
|
|
Prica på benken? Slik håper jeg det blir:
Örlund
Lustig Stadsgaard Lago Dorsin
Annan Demidov
Skjelbred Iversen Olsen
Prica |
|
| Back to top |
|
 |
Sylta Veteran
|
Posted: 14.04.2010 15:50 Post subject: |
|
|
| Awake wrote: | | Hvorfor vil du droppe Prica? |
Fordi Brann er i besittelse av et av Tippeligaens tregeste, men likevel duellsterkt, forsvar. Det er i det hele tatt mystisk at Prica skal ha klippekort i år, hvor han så langt har vært langt unna toppformen, spesielt teknisk og bevegelsesmessig. Som sagt, Brann er et tregt lag, og det vil være veldig nyttig å ta i bruk mer bevegelige spillere i denne kampen. |
|
| Back to top |
|
 |
Per Proff
|
Posted: 14.04.2010 15:57 Post subject: |
|
|
| Bevegelighet og hurtighet er ikke synonymt. Prica er meget bevegelig til tider. Brann vil ligge lavt og slå langballer, da vil det ikke være særlig med bakrom å løpe i uansett. |
|
| Back to top |
|
 |
Billabong Junior
|
Posted: 14.04.2010 16:04 Post subject: |
|
|
Jeg har vært inne og kikket på forumsidene til Bataljonen, det virker som Brannsupporterne er meget pessimistiske denne gangen. Men det er vel nettopp når det ser som svartest ut at underne skjer, så RBK skal være påpasselige i kveld  |
|
| Back to top |
|
 |
Sylta Veteran
|
Posted: 14.04.2010 16:08 Post subject: |
|
|
| Per wrote: | | Bevegelighet og hurtighet er ikke synonymt. Prica er meget bevegelig til tider. Brann vil ligge lavt og slå langballer, da vil det ikke være særlig med bakrom å løpe i uansett. |
Vanligvis klarer Prica å kompensere for tregheten ved å være bevegelig, noe han ikke har klart så langt i år. Derfor fortjener han benken for én gangs skyld. |
|
| Back to top |
|
 |
kristobal Legende
|
Posted: 14.04.2010 16:18 Post subject: |
|
|
Helt uenig. Du benker bare ikke den største garantisten for offensive bidrag vettu.
Greit nok at han kanskje ikke har sprudlet som i sine beste stunder i fjor høst, men innledningen på denne sesongen er jo bedre enn den forrige og to mål og to assist samt en andreass er ikke bekmørkt for å si det sånn. |
|
| Back to top |
|
 |
Hentesveis Veteran

Joined: 24 Aug 2004 Posts: 5628 Location: Kroppen i Oslo, men hjertet i Trondheim
|
Posted: 14.04.2010 16:42 Post subject: |
|
|
Hvem er Andreass?!?  |
|
| Back to top |
|
 |
Sylta Veteran
|
Posted: 14.04.2010 16:44 Post subject: |
|
|
| kristobal wrote: | Helt uenig. Du benker bare ikke den største garantisten for offensive bidrag vettu.
|
Så langt i sesongen har han kastet bort flere gode sjanser enn han har skapt. Det er dermed en selvfølge at han før eller siden må ta til takke med noen kamper på benken. Når vi er i besittelse av Iversen, Prica og Moldskred som kan spille som spydspiss, er det i tillegg selvmord å la en av dem få klippekort i den posisjonen. |
|
| Back to top |
|
 |
kristobal Legende
|
Posted: 14.04.2010 16:59 Post subject: |
|
|
| Hentesveis wrote: | Hvem er Andreass?!?  |
Hehe, andreassist, ref tråden mål og målgivende.
Det vil si nest siste pasning før mål.
Hadde vi skulle vraket spillere som skaper mye men bommer en del, så hadde vel mange storscorere aldri blitt det.
Jeg vet jeg tok feil av Prica før han kom hit i fjor, men er nå overbevist om at han er en av de mest komplette spissene i eliteserien. |
|
| Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 14.04.2010 17:02 Post subject: |
|
|
Samme tullete argumentasjonen som Molde supporterne brukte i vinter på hvorfor dem kom til å bli bedre med Fall da han var mer effektiv ,men det dem helt glemmer og som du også glemte er det/var at det ikke tilfedig at Diouf/Prica får mange muligheter. Prica er en trussel både i luftrom og i bakrom samt er meget flink til å ta ned ballen og sørge for at laget kan fylle opp bak ifra. Tippeligaens soleklart beste angrepspiller og også den mest komplette. I mine øyne bedre enn Huseklepp da han har flere strenger å spille på.
Moldskred har så langt også vært klart dårligere enn Prica så et formmessig argument utgår etter min mening. Iversen har også til gode å vise at han kan prestere i 90 minutter og har også vist seg som bedre i en tilbaketrukken rolle. |
|
| Back to top |
|
 |
Bakklandia Legende
|
Posted: 14.04.2010 17:34 Post subject: |
|
|
| Keenoir wrote: | | Prica er den mest komplette. |
I beg to differ på den, altså. Iversen kan det aller meste av det en spiss virkelig trenger å være god på, og mer enn det også. Aksjonsraduisen hans og hurtigheten hans er kanskje ikke helt som i England-tiden, men du verden - I toppform overgår ingen TL-spiss han. _________________ Det er bedre å stupe ut i smørøyet enn å gå rundt grøten! |
|
| Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 14.04.2010 17:43 Post subject: |
|
|
| Iversen er dårlig på å skore mål som er en viktig egenskap for en spiss. |
|
| Back to top |
|
 |
media Veteran
|
Posted: 14.04.2010 18:33 Post subject: |
|
|
| det nytter ikke å rakke ned på prica. han er da for pokker bevegelig, og en konstant trussel både innenfor og utenfor 16, med begge bein, på hodet, og som pasningslegger. enig i at han per dags dato er tippeligaens beste spiss. heldigvis spiller han for rett lag. |
|
| Back to top |
|
 |
TrønderBob Rutinert

|
Posted: 14.04.2010 18:46 Post subject: |
|
|
Rade er vel også forsåvidt den eneste på Rosenborg som klarer å lage mål fra alle mulige situasjoner, venter bare på brassespark nå!
En annen viktig egenskap er at han er i stand til å skape sjanser på egenhånd.
NÃ¥ stikker jeg til Lerkendal, snakkes! |
|
| Back to top |
|
 |
Ballahl Veteran

|
Posted: 14.04.2010 18:50 Post subject: |
|
|
| Zorac wrote: | | Rapportene, om man sal kalle det det, var i hvertfall de første par kampene, hvor Hamrén mente Lago nærmest var skuffende i hvor mye han hadde igjen til gammel standard. Når det ikke ble endringer etter den håpløse forsvarsjobben mot Start, tar jeg det som en bekreftelse på at Lago fortsatt ikke er hundre prosent. |
Noe merkelig konklusjon du kommer til.. At Hamrén ikke endrer på forsvaret etter Start-kampen er etter min mening det smarteste han kunne gjøre, for samtidig som han viser han en calmness, gir han også en nødvendig tillit til forsvaret. Dette har ingenting med Lagos form å gjøre!
Det først når forsvaret ikke fungerer, flere kamper på rad at treneren bør ta affære..
Etter Start-kampen har jo Lago vært i alle de troppene som har blitt tatt ut også, så alt tyder på at han er mye, mye bedre. 100% er han selvsagt ikke, for da trenger han spilletid på et høyt nivå. Derfor enig med kristobal i denne;
| kristobal wrote: | | Uenig. Det vil være mye mer risk å sette inn en spiller som ikke har spilt på lenge og rokere i et forsvar og en midtbane som har vært ganske gode bakover til nå i sesongen. |
Bekreftet lag:
Örlund
Lustig - Stadsgaard - Demidov - Dorsin
Annan - Winsnes
Skjelbred - Iversen - Moldskred
Prica
Alsaker kommenterer idag!
Lykke til gutta, vi snakkes! _________________ - Rune Hauge er ingen kjeltring, men tvert i mot en grepa kar. Han er den ærligste mannen jeg kjenner. Jeg har aldri vært i tvil om at han var uskyldig, jublet Stig Inge Bjørnebye og fulgte opp:
- Rune var forut for sin tid. |
|
| Back to top |
|
 |
Demolith Rutinert

|
Posted: 14.04.2010 19:04 Post subject: |
|
|
Adressa-Live kjøpt idag  _________________ "Could the world fall?" - Karl Pilkington |
|
| Back to top |
|
 |
senador Legende
|
Posted: 14.04.2010 19:07 Post subject: |
|
|
| Hvis Winsnes virkelig er det beste alternativet i en slik rolle, da har vi et forferdelig dårlig lag. |
|
| Back to top |
|
 |
|