| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 29.03.2010 13:10 Post subject: |
|
|
| Med litt flaks kunne JEG blitt en legende. |
|
| Back to top |
|
 |
abikom Rutinert

|
Posted: 29.03.2010 13:12 Post subject: |
|
|
| Hedon wrote: | | Med litt flaks kunne JEG blitt en legende. |
Hei bamse-Hedon. Skal vi ikke snart bli venner?  |
|
| Back to top |
|
 |
kris0stby Veteran

|
Posted: 29.03.2010 13:22 Post subject: |
|
|
Vi er alle venner, men venner som uttaler seg som idioter må irettesettes  |
|
| Back to top |
|
 |
Peter Storey Veteran

|
Posted: 29.03.2010 13:29 Post subject: |
|
|
| abikom wrote: | | Hedon wrote: | | Med litt flaks kunne JEG blitt en legende. |
Hei bamse-Hedon. Skal vi ikke snart bli venner?  |
Jag tror inte personkemin stämmer riktigt. |
|
| Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 29.03.2010 13:43 Post subject: |
|
|
Det er derfor man har alkohol, PS. Og i tvilstilfeller rufis. _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
| Back to top |
|
 |
Harald Forumsjef

|
Posted: 29.03.2010 13:54 Post subject: |
|
|
Jeg kan ikke forestille mig at Hugo byder på så meget modstand at det er nødvendigt med roofies. _________________ Sliter
Medlem nr. 2477 |
|
| Back to top |
|
 |
Peter Storey Veteran

|
Posted: 29.03.2010 15:55 Post subject: |
|
|
| Jag förstår inte riktigt var Hugo kommer in i bilden. Här försöker vi para i hop den glada och skrytsamma Abikom med det världsvida nätverket med den sura och griniga Hedon med det lokalbaserade nätverket Trondheim-Fosen. Och så har fokus av någon anledning flyttats från kemi till biologi. Märkligt. |
|
| Back to top |
|
 |
Vat69 Junior
|
Posted: 06.04.2010 01:21 Post subject: |
|
|
Winsnes er og blir et bomkjøp. Ubegripelig hvorfor han ble hentet tilbake, og enda mer ubegripelig at han får spille...... _________________ I'm tired of hearing about money, money, money, money, money. I just want to play the game, drink Pepsi, wear Reebok.
Shaquille O'Neal |
|
| Back to top |
|
 |
Halvorsen87 Veteran

Joined: 16 Jan 2009 Posts: 2382 Location: Trondheim til høsten!
|
Posted: 06.04.2010 01:49 Post subject: |
|
|
Kjøp og kjøp, han kom vel gratis ..
Og han er definitivt verdt en plass i stallen. Men både Henriksen, Aasen og Traore bør stå foran i køen nå.
Og PCS bør for pokker i det minste stå foran ham i køen som OMS! _________________ "Does the brain control you or are you controlling the brain? I don't know if I'm in charge of mine."
- Karl Pilkington |
|
| Back to top |
|
 |
SunsetSalami Legende
|
Posted: 06.04.2010 01:52 Post subject: |
|
|
| Tror nok dessverre at Demidov, Olsen og Dorsin står foran PCS i OMS-køa. |
|
| Back to top |
|
 |
Vat69 Junior
|
Posted: 06.04.2010 23:21 Post subject: |
|
|
| Halvorsen87 wrote: | Kjøp og kjøp, han kom vel gratis ..
Og han er definitivt verdt en plass i stallen. Men både Henriksen, Aasen og Traore bør stå foran i køen nå.
Og PCS bør for pokker i det minste stå foran ham i køen som OMS! |
Det stemmer nok at han kom gratis ja. Uansett er han nok ikke gratis i drift. Nå har ikke jeg inngående kjennskap til hva han tjener, men vil anta at det ikke er "småpenger".
Tilbøyelig til å være enig i at Winsnes er verdt en plass i stallen. Da de hentet han tilbake, trodde jeg at det utelukkende var som en back-up løsning. Nå har han imidlertid fått starte flere kamper, og etter min mening kommet meget dårlig ut av det. Nå regner jeg imidlertid med at også Hamren har fått nok, og setter han ut av laget. Alle unggutta bør være foran p.d.d.
Det er for meg åpenbart at PCS bør spille OMS. Blir trist av å se hvordan Ciljan blir brukt i dagens system. Rart at Hamren ikke klarer å få mer ut av en spiller slike kvaliteter. _________________ I'm tired of hearing about money, money, money, money, money. I just want to play the game, drink Pepsi, wear Reebok.
Shaquille O'Neal |
|
| Back to top |
|
 |
Ballahl Veteran

|
Posted: 07.04.2010 04:47 Post subject: |
|
|
Hamrén tenker kun på lagets beste, uansett spiller.
Hvis PCS må ofre seg fordi han er den beste av de dårligste løsningene som høyreving så er det helt uproblematisk.
Det var en grunn til at RBK var interessert i Chippen Wilhelmsson, Christian Bolaños, Sharbel Touma og flere andre..
Feil tråd, men.. _________________ - Rune Hauge er ingen kjeltring, men tvert i mot en grepa kar. Han er den ærligste mannen jeg kjenner. Jeg har aldri vært i tvil om at han var uskyldig, jublet Stig Inge Bjørnebye og fulgte opp:
- Rune var forut for sin tid. |
|
| Back to top |
|
 |
Strand Veteran

|
Posted: 20.04.2010 13:35 Post subject: |
|
|
| Hvordan vil man si at trekket med å la Winsnes slippe treningsleir har fungert? Proft! |
|
| Back to top |
|
 |
Halvorsen87 Veteran

Joined: 16 Jan 2009 Posts: 2382 Location: Trondheim til høsten!
|
Posted: 20.04.2010 14:56 Post subject: |
|
|
Det er jo ikke kondisjonen det er noe galt med. Han er rett og slett blitt for gammel og treig. _________________ "Does the brain control you or are you controlling the brain? I don't know if I'm in charge of mine."
- Karl Pilkington |
|
| Back to top |
|
 |
kristobal Legende
|
Posted: 20.04.2010 17:24 Post subject: |
|
|
| Heldigvis er han litt kjappere i hodet enn en del andre. For all del, jeg har både kritisert kjøpet av ham og ser ikke bort fra at vi er bedre uten ham på laget. Likefullt er det fakta at han har vært involvert i flest mål av alle. |
|
| Back to top |
|
 |
longines Veteran

|
Posted: 20.04.2010 17:26 Post subject: |
|
|
| Strand wrote: | | Hvordan vil man si at trekket med å la Winsnes slippe treningsleir har fungert? Proft! |
Vel, han virker ikke akkurat til å være i storform. Når man skipper sånne ting, så er man avhengig av å prestere etterpå. Det gjør ikke Winsnes. |
|
| Back to top |
|
 |
Rexalor Veteran
Joined: 25 May 2009 Posts: 1021 Location: Det lille utlandet
|
Posted: 20.04.2010 23:02 Post subject: |
|
|
| kristobal wrote: | | Heldigvis er han litt kjappere i hodet enn en del andre. For all del, jeg har både kritisert kjøpet av ham og ser ikke bort fra at vi er bedre uten ham på laget. Likefullt er det fakta at han har vært involvert i flest mål av alle. |
BÃ¥de for og imot uheldigvis |
|
| Back to top |
|
 |
kris0stby Veteran

|
|
| Back to top |
|
 |
jadda Veteran
|
Posted: 03.05.2010 15:03 Post subject: |
|
|
Føler nå at Winsnes nå har fått så mye spilletid denne sesongen at det er både rett og rimelig å ta en evaluering av innsatsen.
Jeg, som slettes ikke var noen fan av hans retur, har blitt overrasket. Meget overrasket.
Det jeg har blitt overrasket over er hvordan det er mulig å bli sånn en vanvittig sinke i angrepsspillet vårt. Han evner ikke å levere en pasning fra seg før han har kjælt og kost seg fram til MINST tre touch på ballen, og når pasningene endelig kommer er de svært ofte upresise eller spilt bakover. Kampen mot TIL i går var et skrekkens eksempel på fryktelig pasningsspill fra hans side, og jeg er meget forundret over at han fikk holde på så lenge som han gjorde.
Annan ble i Adressa her forleden hengt ut som "Bremseklossen". Vel, kjære Kroksæter, her har du håndbrekket. Og det på tross av at han faktisk har det å være offensivt kreativ som arbeidsoppgave.
IMO passer han godt som stallfyll på benken, og kan kanskje gjøre en jobb i det medisinske støtteapparatet. |
|
| Back to top |
|
 |
Roamer Veteran

|
Posted: 03.05.2010 16:59 Post subject: |
|
|
Bom på to av tre fra Hoftun også denne sesongen. Prestasjonene til Winsnes har vært langt under det jeg forventet, og mine forventninger var relativt lave. Jeg forventet en duell- temposvak og spiller som stort sett kunne levere gode pasninger. I stedet har vi fått en duell- og temposvak spiller som stort sett bommer med pasningene og som stagger spillet med konstante piruetter. Fryktelig.
Når Hamrèn snakket om at han ville ha et direkte pasningsspill ala Barca, så nytter det ikke å kjøpe spillere som Trond Olsen, Moldskred og Winsnes. Ihvertfall når spillerne på vei ut av er av kaliberet til Konan og Sapara. Hoftun må virkelig gi spillerkjøpsansvaret over til noen andre. _________________ RBK på topp tre i årets sesong. |
|
| Back to top |
|
 |
Strand Veteran

|
Posted: 03.05.2010 17:04 Post subject: |
|
|
| Var jo nettopp dette man klaget på i 2005.. fem år til på baken har jo ikke gjort ham til en bedre spiller. Erik Hoftun er en katastrofe på overgangsmarkedet, håper han ikke tar en Bruun-Hanssen på oss. |
|
| Back to top |
|
 |
kris0stby Veteran

|
Posted: 04.05.2010 00:20 Post subject: |
|
|
| Enig. Han har en del poeng på kristobal-børsen, men det blir gjerne slik når en tar alle dødballer. Synes per dags dato ikke egen har noe i startelleveren å gjøre. SÅ mye er ikke rutine verdt |
|
| Back to top |
|
 |
toreinar Veteran
|
Posted: 04.05.2010 00:23 Post subject: |
|
|
Personlig hadde jeg ventet meg mere, men er skuffet.
Håper fortsatt han får en formtopp på noen kamper og ihvertfall forsvarer overgangssummen som kanskje dreide seg om en flyttebil. _________________ Knallharde treninger utenfor sesong.Full innsats i 90 minutter i ALLE kamper,slakk heller av på noen treninger. |
|
| Back to top |
|
 |
kristobal Legende
|
Posted: 04.05.2010 01:04 Post subject: |
|
|
| kris0stby wrote: | | Enig. Han har en del poeng på kristobal-børsen, men det blir gjerne slik når en tar alle dødballer. Synes per dags dato ikke egen har noe i startelleveren å gjøre. SÅ mye er ikke rutine verdt |
Veldig liten grad dødballer som fører han til topps der, siden vi snakker om andrepass og de fleste i spillsekvenser. |
|
| Back to top |
|
 |
toreinar Veteran
|
Posted: 04.05.2010 08:55 Post subject: |
|
|
Da kan man om man vil snu på flisa og lure på hvor mange flere målsjanser vi hadde skapt uten ham på banen, men slikt blir vanskelig å måle.
Hvis han ikke spiller seg helt over sidelinja, tror og håper jeg fortsatt vi får se noen riktig gode kamper fra ham også.
Men har en snikende følelse av at han spiller godt når laget spiller godt, ikke omvendt.
Mener med det at jeg ikke tror han er en type som løfter laget på dårlige dager. _________________ Knallharde treninger utenfor sesong.Full innsats i 90 minutter i ALLE kamper,slakk heller av på noen treninger. |
|
| Back to top |
|
 |
|