View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 24.03.2010 09:26 Post subject: |
|
|
Lillestrøm henter forsterkning i form av Tamandani Nsaliwa.
Han er en defensiv midtbanespiller, og det er snakk om en leieavtale fra AEK Athen.
Jeg tror LSK begynner å få en liten identitetskrise etterhvert. Veldig lite lokale, mye utlendinger, og kan gjøre seg avhengige av leiesoldater. Men de gjør vel bare det de må med små midler. _________________ Influencer™ |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 24.03.2010 11:55 Post subject: |
|
|
Molde lyktes brukbart sportslig med samme strategi i 2002, så jeg tror som sagt at LSK plutselig er med i medaljekampen i år.
Men som alle vet, la Molde om taktikken etter Bengtsson. |
|
Back to top |
|
 |
abikom Rutinert

|
Posted: 28.03.2010 19:04 Post subject: |
|
|
Registrerer at Kanarifansen fortsetter aa odelegge for seg selv i form av utestengelser. For to aar siden var de i ferd med aa ta igjen Klanen, naa er de ingenting. Trist utvikling paa en supporterskare som kunne blitt noe stort. |
|
Back to top |
|
 |
ace Veteran

|
Posted: 29.03.2010 19:40 Post subject: |
|
|
Synes det er mest trist for de gutta som er utestengt nå. Kanarifansen er død og håper det samme skjer med møkkaklubben deres. _________________ Svart og hvit for alltid! |
|
Back to top |
|
 |
Socrates Veteran

|
Posted: 29.03.2010 23:22 Post subject: |
|
|
Det hele har jo blitt til ei tragikomisk suppe. Den stemninga og kulturen som engang var å se og høre på Åråsen, som bare for to sesonger siden var Norges beste, er jo nå bortimot fraværende. For norsk tribune/supporterkultur sin del så håper jeg de fatter tiltak mot den ukulturen som gjennomsyrer styrene til LSK og KFL. |
|
Back to top |
|
 |
vingback Veteran
|
Posted: 30.03.2010 20:40 Post subject: |
|
|
Jeg blendes ikke av en 6-0 mot gutta fra Hønefoss, men det virker som LSK har noe på gang. Liker kombinasjonen av kjappe, tekniske spillere og enkelte rutinerte, fysisk sterke spillere. Jeg tror Kanariene kan bli et vanskelig lag å møte i år. |
|
Back to top |
|
 |
kristobal Legende
|
Posted: 30.03.2010 23:03 Post subject: |
|
|
Ingen grunn til å la seg blende av 6-0 nei. Men Berg har nok en plan, og det er i hvert fall godt å se at LSK har fått ryddet vekk mye av vrakgodset og spillet de holdt på med for to-tre år siden.
Jeg var nok i overkant optimistisk da jeg trodde Berg ville få skikk på det meste allerede i fjor, men det skal også sies at de ble nødt til å spille med vel mange unggutter til tider. I år er det en bedre balanse og LSK har flere spennende typer.
Ellers er jeg smått skuffet over at 6-0-tipset på LSK-Hønefoss ikke førte meg lenger opp enn 115. plass på Syv rette på TV2.no
Bomma vel litt med noen andre da...
Tipset mitt på Enga-RBK var naturligvis antall sjanser (1-4) - ikke antall mål  |
|
Back to top |
|
 |
Einar Gerhardsen Junior
|
Posted: 31.03.2010 18:27 Post subject: |
|
|
Zorac wrote: | Lillestrøm henter forsterkning i form av Tamandani Nsaliwa.
Han er en defensiv midtbanespiller, og det er snakk om en leieavtale fra AEK Athen.
Jeg tror LSK begynner å få en liten identitetskrise etterhvert. Veldig lite lokale, mye utlendinger, og kan gjøre seg avhengige av leiesoldater. Men de gjør vel bare det de må med små midler. |
Hehe. I så fall har vel RBK samme identitetskrise?
LSK og RBK har samme antall utlendinger i stallen.
LSK og RBK har samme antall lokale spillere i stallen.
Hva er forskjellen? Den største forskjellen jeg kan se, er at RBK har mange utlendinger fra Sverige og Danmark, mens LSK satser på islendinger og afrikanere.
LSKs spillerstall har ikke vært så lokalt forankret på mange, mange år. Disse spillerne er fra nærområdet (Oslo/Akershus): André Hansen, Ruben Gabrielsen, Pål Steffen Andresen, Frode Kippe, Stian Ringstad, Erling Knudtzon, Mathis Bolly, Kristoffer Tokstad, Espen Søgård og Fredrik Gulbrandsen. I tillegg har Arild Sundgot bodd her i snart 15 år, og regnes av de fleste som lillestrømling god som noen. |
|
Back to top |
|
 |
Kjello Forumsjef
|
Posted: 31.03.2010 20:44 Post subject: |
|
|
RBK har da hatt en identitetskrise siden Eggen ga seg. |
|
Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 24.06.2010 10:47 Post subject: |
|
|
Olivier Occean går gratis fra LSK til Kickers Offenbach i 3. Bundesliga.
LSK skal etter sigende spare rundt en halv million i lønns- og sosiale utgifter de ellers hadde beholdt ham ut året som kontrakten i utgangspunktet tilsier.
Hele saken. _________________ Influencerâ„¢ |
|
Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 24.06.2010 11:41 Post subject: |
|
|
Karrieren hans har virkelig gått nedover i voldsom fart. |
|
Back to top |
|
 |
Strand Veteran

|
Posted: 24.06.2010 11:47 Post subject: |
|
|
Er ikke mange år siden folk gjerne så ham hit. |
|
Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 14.10.2010 09:34 Post subject: |
|
|
Dahm beskyldt for å «hate» Lillestrøm
Quote: | Etter en bytur forrige helg skal Mads Dahm ha havnet i en diskusjon med en LSK-supporter som i ettertid postet tråden «Mads Dahm hater LSK» på Kanari-Fansens forumside.
Tråden ble heftig debattert, og i kveld stilte derfor Dahm på det varslede møtet for medlemmer av Kanari-Fansen og LSK, og forklarte sin side av saken.
[..]
Supporteren var også til stede og forklarte sin versjon av saken. Han mente han ble sint fordi Dahm viste manglende respekt.
- Jeg oppfattet ikke Dahm som veldig full, han ble mer overrasket over at jeg kom frem til ham. Da jeg sa jeg var LSK-supporter sa han at jeg så mer ut som en Lyn-supporter. Det provoserte meg og jeg ble forbannet. Dagen etter startet jeg tråden på forumet fordi jeg mener han viste manglende respekt for supportere og klubben han spiller for, sier supporteren, som syntes det var tøft gjort av Dahm å stille opp foran supportene med en ydmyk holdning.
Likevel var supporteren opprørt over at mente Dahm hadde sagt at han hatet LSK og at det også var flere andre spillere i klubben som gjorde det samme. Den eneste som var oppriktig glad i klubben skulle i følge Dahm være midtbanekrigeren Espen Søgård.
- Hvis det stemmer har vi kanskje noen større og mer dyptliggende problemer i denne klubben, sier supporteren.
|
Første gang jeg har blitt glad i en LSK-spiller! _________________ Influencer™ |
|
Back to top |
|
 |
bolgebah Veteran
|
Posted: 14.10.2010 11:42 Post subject: |
|
|
Jeg kan bare gjenta det jeg skrev på Kjernen-forumet:
Lillestrøm er som Nord-Kypros. De har invadert norsk toppfotball med uredelige midler, har brukt lite annet enn rå og primitiv makt for å bli der, og det er omtrent bare de selv som anerkjenner eksistensen deres. |
|
Back to top |
|
 |
bolgebah Veteran
|
Posted: 20.12.2010 20:29 Post subject: |
|
|
Mer Twitter; Lillestrøm rapporterer om "kjempenyhet" på lsk.no i kveld. Jaha? |
|
Back to top |
|
 |
Øystein Veteran

|
Posted: 20.12.2010 20:32 Post subject: |
|
|
Dette sikkert. |
|
Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 20.12.2010 20:34 Post subject: |
|
|
Har de offisielt offentliggjort at Diadora byttes ut med Legea? Skal ikke forundre meg om det er noe så uspennende som det.
Ellers håper jeg jo at ryktene som har svirret litt om Iversen stemmer, selv om jeg tviler sterkt på at det er noe særlig hold i dem. |
|
Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 20.12.2010 20:34 Post subject: |
|
|
Synes det er drøyt å kalle det en "kjempenyhet" knapt verdig noe annet enn et lite oppslag på klubbens hjemmeside og lokalavisen. |
|
Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 20.12.2010 21:46 Post subject: |
|
|
Nyheten avblåst.
Bønder! |
|
Back to top |
|
 |
RÃ¥nny Legende

|
Posted: 07.01.2011 22:36 Post subject: |
|
|
http://fotball.adressa.no...189637.ece
"Lyns konkursbo vil slå Lillestrøm konkurs"
Uffda  _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
Back to top |
|
 |
ace Veteran

|
Posted: 08.01.2011 00:57 Post subject: |
|
|
Vi krysser fingrene og håper på en forsinket julegave.  _________________ Svart og hvit for alltid! |
|
Back to top |
|
 |
Øystein Veteran

|
Posted: 08.01.2011 12:43 Post subject: |
|
|
bolgebah wrote: | Mer Twitter; Lillestrøm rapporterer om "kjempenyhet" på lsk.no i kveld. Jaha? |
Hva var dette? |
|
Back to top |
|
 |
kristobal Legende
|
Posted: 08.01.2011 12:45 Post subject: |
|
|
Ifølge Hedon rett over her så var det ingen nyhet. |
|
Back to top |
|
 |
Øystein Veteran

|
Posted: 08.01.2011 12:52 Post subject: |
|
|
Ja, husker at de la et en ny sak/ ny tvitring med at man måtte vente noen dager til på nyheten. Men den dukket altså aldri opp? |
|
Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 08.01.2011 14:39 Post subject: |
|
|
Det høres ganske sykt ut, men ryktene skal ha det til at nyheten var at keeperen deres (han Logi-typen) hadde fått seg nye linser som gjorde at han endelig kunne se skikkelig igjen. De fant vel raskt ut at dette ikke var noen kioskvelter, og tonet dermed ned hele greia. |
|
Back to top |
|
 |
|