| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Søtvatten Veteran
|
Posted: 30.03.2010 13:17 Post subject: |
|
|
| Jeg har sett Bangura i 10-12 kamper i adeccoligaen. Han har vært varierende. På sitt beste er han veldig god men bunnivået er veldig lavt. Han har et godt skuddbein og brukbar løpskraft. Ut i fra det jeg har sett han så er han ikke god nok for Rosenborg. |
|
| Back to top |
|
 |
fortid-framtid-rbk Junior
|
Posted: 30.03.2010 13:46 Post subject: |
|
|
http://fotball.adressa.no...165133.ece
Molde leter etter venstreving for et kort leieopphold
Det hadde vel ikke vært så dumt og lånt ut Traore da? Trenger spilletid og ser ikke ut som han er så nærme èn startelver per dags dato.
Skader ikke å låne han til Molde når det bare er snakk om et lite låneopphold og nå har de ingen venstrevinger som er skadefri.(p.p. Diouf) , så da får han endel spilletid. Han vil nok heller spille venstreving enn venstreback.
Molde spiller i en formasjon jeg trur Abdou passer vil passe bra i. Hvis jeg ikke tar feil var det i 4 - 3 - 3 Traore gjorde det så godt for rbk i CL 2007.
Hadde ikke vært så dumt å fått en Traore i form til Champions League heller  _________________ Den som inte våger inte vinner! |
|
| Back to top |
|
 |
Peter Storey Veteran

|
Posted: 30.03.2010 13:49 Post subject: |
|
|
| Är det inte bäst att du tar bort detta inlägget innan du blir lynchad? Låna ut spelare till M****. Hm. |
|
| Back to top |
|
 |
fortid-framtid-rbk Junior
|
Posted: 30.03.2010 13:57 Post subject: |
|
|
Tenkte bare at det var litt lurt for både Rosenborg og Traore at han får litt spilletid. Traore er jo LANGT unna en startoppstilling til rbk og der han er nærmest spilletid er på en venstreback.
Drit for en gang skyld om det er molde er eller hvem faen det er. Tenk heller litt mer på Traore og muligheten han har der for et LITE låneopphold i sinn riktige posisjon og en formasjon han har vist han trives i!!
Molde er en dritt klubb, det er vel alle enig om, men tror faktisk det ikke er så dumt å låne ut en Traore uten særlig mye tillit for øyeblikket.
Trasore har et syykt stort talent, han må bare finne det igjen! _________________ Den som inte våger inte vinner!
Last edited by fortid-framtid-rbk on 30.03.2010 13:59; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
Ryujin Veteran

|
Posted: 30.03.2010 13:58 Post subject: |
|
|
Jeg synes det er en god ide.
BÃ¥de Hoftun og Strand hadde godt av et lite opphold i molde.
Men vil heller se Traore i Tettey rollen. |
|
| Back to top |
|
 |
Peter Storey Veteran

|
Posted: 30.03.2010 14:59 Post subject: |
|
|
| Jag håller med om att Traoré behöver matcträning på tippeliganivå. Men jag tror att det är många RBK-fans som är emot att hjälpa Molde. |
|
| Back to top |
|
 |
Ryujin Veteran

|
Posted: 30.03.2010 15:04 Post subject: |
|
|
| Jeg velger å se det som at de hjelper oss, de ville fått en spiller som trenger å spille seg i form og når oppholdet er over ville vi fått tilbake en spiller som endelig er i form og kan virkelig hvis hvorfor Rosenborg kjøpte han. |
|
| Back to top |
|
 |
Peter Storey Veteran

|
Posted: 30.03.2010 15:10 Post subject: |
|
|
| Ryujin, jag tror nästan att jag kan köpa ditt resonemang. |
|
| Back to top |
|
 |
Bakklandia Legende
|
Posted: 30.03.2010 15:43 Post subject: |
|
|
Viking leter jo etter midtbanespillere også. Hadde sikkert ikke skadet å hørt med Hareide om han kunne tenkt seg å fått Traore på lån. _________________ Det er bedre å stupe ut i smørøyet enn å gå rundt grøten! |
|
| Back to top |
|
 |
toreinar Veteran
|
Posted: 30.03.2010 15:55 Post subject: |
|
|
Traore spilles i form og hjelper middelhavsfarer Molde til å ta poeng fra våre konkurenter i toppen. Vinn-vinn _________________ Knallharde treninger utenfor sesong.Full innsats i 90 minutter i ALLE kamper,slakk heller av på noen treninger. |
|
| Back to top |
|
 |
Peter Storey Veteran

|
Posted: 30.03.2010 15:58 Post subject: |
|
|
Nu är jag helt frälst. Jag har alltid varit förtjust i vinn-vinn situationer.
Last edited by Peter Storey on 30.03.2010 15:59; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
Ryujin Veteran

|
Posted: 30.03.2010 15:59 Post subject: |
|
|
| Jeg tror molde ville vært bedre en viking, siden molde spiller en mer pasnings orientert spillestil. Dette ville gjort det lettere for Traore å komme seg inn i Rosenborg systemet etter eventuelt utlån |
|
| Back to top |
|
 |
abikom Rutinert

|
|
| Back to top |
|
 |
hello Veteran
|
Posted: 30.03.2010 18:24 Post subject: |
|
|
| Her er det bare å hive seg rundt. |
|
| Back to top |
|
 |
fsnass Proff
|
Posted: 30.03.2010 18:45 Post subject: |
|
|
| Thomas Kahlenberg hadde vært en VELDIG god signering!! |
|
| Back to top |
|
 |
Harald Forumsjef

|
Posted: 30.03.2010 18:58 Post subject: |
|
|
De som tror vi har en chance, prøv og holde pusten indtil han har signeret kontrakten.
Plus:
http://www.bold.dk/nyt/Wo...g-historie
| Quote: |
- Det passer ikke, og jeg har ærgret mig meget over det. Historien var falsk. Det har jeg meddelt Thomas og Karim, da de kom til mig og var irriterede, siger Hoeness og tilføjer blandt andet også:
- Begge har lange kontrakter her hos VfL, og begge har chancen for fortsat at give den gas til træning og sætte sig igennem, lyder det fra Hoeness, der dog er klar over, at truppen skal have et eftersyn inden næste sæson. |
_________________ Sliter
Medlem nr. 2477 |
|
| Back to top |
|
 |
senador Legende
|
Posted: 30.03.2010 19:06 Post subject: |
|
|
| Regner med at FCK er mer aktuelt for ham. Han er jo dansk |
|
| Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 30.03.2010 20:27 Post subject: |
|
|
| fsnass wrote: | | Thomas Kahlenberg hadde vært en VELDIG god signering!! |
Tviler.
Men fy faen som jeg sikla på Kahlenberg og Afonso tilbake i 2004.
Kahlenberg spilte vel sentral midt i snudd midtbanetreer for BIF den gangen, Harald? Faen som han kom på løp bakfra og hamra inn skudd. Året etter så jeg det samme i en uruguayaner, men han var jo ræva i følge en fyr med talefeil... _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
| Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 30.03.2010 20:30 Post subject: |
|
|
| senador wrote: | | Regner med at FCK er mer aktuelt for ham. Han er jo dansk |
Hehe, det siste fra Danmark er at fck faller på prioriteringslista hos PS&E. Se blant annet på bruken av Parken. Det legges visst ikke til rette for de beste forutsetninger. X-Factor og pissarrangementer som ødelegger matta for dem midt i sesongen osv.
Nordea er vel ikke for løse med tømmene heller.  _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
| Back to top |
|
 |
1972 Miami Dolphins Legende

|
Posted: 31.03.2010 11:07 Post subject: |
|
|
Har aksjekursen til PS&E virkelig falt fra drøye 700 til 117 kroner på knappe 7 mnd? hehe |
|
| Back to top |
|
 |
Harald Forumsjef

|
Posted: 31.03.2010 12:02 Post subject: |
|
|
| Recon wrote: |
Kahlenberg spilte vel sentral midt i snudd midtbanetreer for BIF den gangen, Harald? Faen som han kom på løp bakfra og hamra inn skudd. Året etter så jeg det samme i en uruguayaner, men han var jo ræva i følge en fyr med talefeil... |
Det var vel noe sånt, ja. Han figurerede i hvert som offensiv central midtbane og blev vel også topscorer fra den positionen i 2 sæsoner hvis jeg husker ret.
Tænk hvis ledelsen havde hentet nogle af de spillere der blev foreslået på forummet dengang: Daniel Agger, Mohammed Zidan, Leon Andreassen, Thomas Kahlenberg, Afonso Alves og jeg kan blive ved. Simpel tankegang, jeg vet.
Faen så mye kvalitet på forslagende i "Nye Spillere"-tråden dengang. _________________ Sliter
Medlem nr. 2477 |
|
| Back to top |
|
 |
Peter Storey Veteran

|
Posted: 31.03.2010 12:06 Post subject: |
|
|
| Det senaste är att de har gjort en nyemission på 500 milj DKK som i huvudsak skall gå till att betala av på skulden till Nordea. |
|
| Back to top |
|
 |
Bakklandia Legende
|
Posted: 31.03.2010 12:25 Post subject: |
|
|
| Harald wrote: | | Recon wrote: |
Kahlenberg spilte vel sentral midt i snudd midtbanetreer for BIF den gangen, Harald? Faen som han kom på løp bakfra og hamra inn skudd. Året etter så jeg det samme i en uruguayaner, men han var jo ræva i følge en fyr med talefeil... |
Det var vel noe sånt, ja. Han figurerede i hvert som offensiv central midtbane og blev vel også topscorer fra den positionen i 2 sæsoner hvis jeg husker ret.
Tænk hvis ledelsen havde hentet nogle af de spillere der blev foreslået på forummet dengang: Daniel Agger, Mohammed Zidan, Leon Andreassen, Thomas Kahlenberg, Afonso Alves og jeg kan blive ved. Simpel tankegang, jeg vet.
Faen så mye kvalitet på forslagende i "Nye Spillere"-tråden dengang. |
Jeg innbiller meg at det rett og slett var høyere kvalitet på spillerne i alle de skandinaviske ligaene den gangen enn nå, men dte er mulig jeg tar feil. Den danske ligaens spillere var vel i hvert fall bedre. _________________ Det er bedre å stupe ut i smørøyet enn å gå rundt grøten! |
|
| Back to top |
|
 |
wikivic Proff

|
Posted: 31.03.2010 23:06 Post subject: |
|
|
| SondreRBK wrote: | | Jeg har sett Bangura i 10-12 kamper i adeccoligaen. Han har vært varierende. På sitt beste er han veldig god men bunnivået er veldig lavt. Han har et godt skuddbein og brukbar løpskraft. Ut i fra det jeg har sett han så er han ikke god nok for Rosenborg. |
Husk at han spiller for Hønefoss, som er et av de dårligste lagene i eliteserien. Han vil naturlig nok variere en del etter hvordan laget presterer. Men det er toppnivået som gjelder, og som du sier virker han veldig god. Det gjelder bare å få stabilisert dette nivået, noe han kan gjøre i en større klubb som f.eks. Rosenborg. For potensialet er der uten tvil. Husk bare Makhtar Thiouné som var ganske anonym i Sarpsborg før han fikk blomstre i M****. Det er nok noe i at bedre arbeidsvilkår og lagkjemi også forbedrer spillere som enkeltindivider.
Vil bare nevne at noe av grunnen til at han er litt varierende kan stå i denne artikkelen ...
Sitat: Men ennå gjenstår det å se om Umaru virkelig tør å angripe som han gjorde før. I de siste kampene har Umaru oftere og oftere sett seg bakover, i stedet for å angripe uten hemninger.
Blir dårlig av å lese om hvordan folk skal prøve å ta igjen etter å ha blitt rundspilt. |
|
| Back to top |
|
 |
abikom Rutinert

|
Posted: 01.04.2010 01:57 Post subject: |
|
|
| Registrerer at stjernen Eguren sliter med aa innfri i AIK. |
|
| Back to top |