| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Fredrik90 Senior

|
Posted: 17.10.2005 13:55 Post subject: |
|
|
ahhhh! Braathen!!!
Han er så vanvittig kul!
Greit nok han er litt av og på, men det har med dårlig kondis å gjøre. leste en plass at han hadde 55 i oksygenopptak når han kom til RBK, noe som tilsvarer en gjennomsnittlig 50 åring.
Han får ballen, stopper, ser ut som om han står å henger på hjørnet før han setter fart oser forbi 3 spillere og skaper noe ut av ingenting. Åsså mister han jo aldri ballen!!! han kan ha 3 spillere rundt seg, og han mister den ikke!!
La dere foresten merke til på corneren i slutten av Brann kampen i går. Storflor gikk ut for ta det. Braathen kom luntene etter å lente seg mot hjørne flagget og snakket og flirte med storflor akkurat so m om han bare sto å hang på hjørnet.!!! arigst er det når han gjør slikt mot stjerne lagene som f.eks Arsenal i fjor.
At braaten har adhd er den verste bullshiten jeg har hørt!
Braaten er min favoritt!! _________________ Wonderfull, wonderfull football!!! |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 17.10.2005 14:04 Post subject: |
|
|
| Feffa wrote: | | At braaten har adhd er den verste bullshiten jeg har hørt! |
ADHD er noe helt annet enn kun aggressivitet, hvis det er det du tenker. |
|
| Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 17.10.2005 16:21 Post subject: |
|
|
| Feffa wrote: | | Åsså mister han jo aldri ballen!!! han kan ha 3 spillere rundt seg, og han mister den ikke!! |
Bortsett fra når han skal ta i mot ballen. LATTERLIG mottak. _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
| Back to top |
|
 |
TomH Veteran
|
Posted: 18.10.2005 10:33 Post subject: |
|
|
Stå å henge på corner-flagget mot selveste Arsenal kunne jeg også gjort. Det er langt å foretrekke at han gjør noe på banen som jeg IKKE kunne gjort... _________________ Takk. |
|
| Back to top |
|
 |
Fredrik90 Senior

|
Posted: 18.10.2005 21:56 Post subject: |
|
|
omg.. vet ikke helt. går du inn for å ikke forstå???
Selvsagt mener jeg ikke det er noen stor prestasjon å henge ved cornerflagget.
Visst ikke du ser va DAniel Braathen har prestert i det siste så vet jeg ikke helt hvor du har vært. _________________ Wonderfull, wonderfull football!!! |
|
| Back to top |
|
 |
oyvindh Rutinert

|
Posted: 18.10.2005 23:12 Post subject: |
|
|
| kikki wrote: | | og så har han ikke det vanvittige behovet for å reklamere for seg selv og kle av seg i diverse blader.. |
...og det på tross av at han har en brystkasse som iallefall jeg misunner han. |
|
| Back to top |
|
 |
doris Veteran
|
Posted: 19.10.2005 00:12 Post subject: |
|
|
Jeg holder på å le meg ihjel hver gang Braaten begynner med skjerming av ball, eller plutselig løper fra hele forsvaret til motstanderen. Forskjellen mellom av og på er enorm. Samtidig som jeg håper at på-knappen hans skal bli slått på for godt, er jeg sikker på at han blir solgt fortere enn varmt hvetebrød hvis det skjer. Synd og skam  |
|
| Back to top |
|
 |
Mathiasman Proff

|
Posted: 19.10.2005 08:25 Post subject: |
|
|
| Recon wrote: | | Feffa wrote: | | Åsså mister han jo aldri ballen!!! han kan ha 3 spillere rundt seg, og han mister den ikke!! |
Bortsett fra når han skal ta i mot ballen. LATTERLIG mottak. |
hmm. det har jeg aldri lagt merke til. er det hårreisende dårlig? _________________ Dette er en blank signatur
NY RBK-SIDE! www.RBKonline.net
Besøk den i dag! Dessverre er den ikke helt ferdig, men dere får en smakebit på hvordan den kan bli! |
|
| Back to top |
|
 |
kikki Senior

|
Posted: 20.10.2005 18:32 Post subject: |
|
|
synes det virker som om daniel endelig begynner å finne seg ordentlig til rette i klubben. innsatsen hans mot real i går var STOR, ikke bare bare å holde styr på Carlos... nå håper jeg bare Rune B. innser hvilket potensiale det bor i den gutten, og at han legger frem en grei kontrakt for ham når den han har går ut i 2006.. håper og tror han blir her i trondheim og at savnet etter hjembyen ikke blir for stort. jeg gråter dersom jeg noen gang ser ham i enga-drakt.. måtte det ALDRI skje!! _________________ - Tøv av Hoff. Hainn har stort sett trænt lag ned, hainn da... -
(Nils.A.Eggen) |
|
| Back to top |
|
 |
Kafanskavimedhan Rutinert

Joined: 25 Apr 2005 Posts: 774 Location: Falkenberg, Sverige
|
Posted: 24.10.2005 15:07 Post subject: |
|
|
i kampen mot Vålerenga i går var han jo stor, fungerte sammen med laget samtidig som han gikk på løp etter løp på slutten av kampen, de resulterte ikke i så mye, men han skal ha for viljen.. det hindra jo kanskje Vif i å få ballen da... så noe var det vel godt for  _________________ Bring him home! |
|
| Back to top |
|
 |
kikki Senior

|
Posted: 24.10.2005 16:07 Post subject: |
|
|
fytti grisen daniel var helt super i går! han løp og løp og løp og skaffet masse rom, og drev vif til vanvidd men synes dommeren var mye i mot ham. han ble jo meid ned flere ganger uten å få noen ting! straffe skulle han også hatt; "Jeg følte jeg hadde kontroll. To sekunder etterpå lå jeg og spiste gress".  _________________ - Tøv av Hoff. Hainn har stort sett trænt lag ned, hainn da... -
(Nils.A.Eggen) |
|
| Back to top |
|
 |

|
Posted: 24.10.2005 23:30 Post subject: |
|
|
Braathen var virkelig en stor mann i kampen under denne kampen ja.. må vel være en av de beste kampene han har hatt i Rbk-trøya?  _________________ Bring him home! |
|
| Back to top |
|
 |
Jon Irenicus Veteran

|
Posted: 24.10.2005 23:34 Post subject: |
|
|
Angående Braaten. Slik jeg ser det er sjansen for at han utvider kontrakten stor. Det virker som at han har funnet seg til rette og han utvikler seg bra og er selvskreven i startellevern... tror ikke han har lyst til å bli bosmanspiller pga hans Skeidpatriotisme. Tror han ville prøve å sanke så mye gryn som mulig for klubben i hans hjerte (altså, Skeid). Dvs. utvide kontrakten og bli solgt dyrt.  |
|
| Back to top |
|
 |

|
Posted: 26.10.2005 01:12 Post subject: |
|
|
pluss at dama hans går skole i Tr.heim... nok en grunn til å bli...  _________________ Bring him home! |
|
| Back to top |
|
 |
TomH Veteran
|
Posted: 28.10.2005 14:23 Post subject: |
|
|
Kan noen legge inn et bilde av dama til Braaten - har hørt hun er fin...
...og så er jeg nysgjerrig. _________________ Takk.
Last edited by TomH on 28.10.2005 17:38; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
Brakka Rutinert
|
Posted: 28.10.2005 14:39 Post subject: |
|
|
Here you go:
 |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 28.10.2005 15:14 Post subject: |
|
|
Du kommer faen meg med pussige innspill til tider, TomH!  |
|
| Back to top |
|
 |
Nåssåladden Veteran
|
Posted: 28.10.2005 22:13 Post subject: |
|
|
| TomH wrote: | Kan noen legge inn et bilde av dama til Braaten - har hørt hun er fin...
...og så er jeg nysgjerrig. |
Haha! Visste det var en Se og Hør kikker dypt inne i deg også TomH! Har du forresten noen bilder av kona? Har hørt at hun har...  _________________ De mest bortskjemte supporterne i lainnet! |
|
| Back to top |
|
 |
LitjEggen Veteran

|
Posted: 28.10.2005 22:32 Post subject: |
|
|
Som de fleste har fått med seg så hadde Daniel Braaten meget svake o2 verdier på en av testene. Samtidig er Daniels store force løpeduellene, men han er av/på. vel, ifølge Helgerud/Hoff så vil en topptrent utøver ( vel tabloid ja ) kunne ta 3 x så mange spurter som en middels trent i løpet av en kamp. Braaten var meget middels, så jeg tror vi kan forvente oss en MYE bedre og mer aktiv Braaten neste sesong. _________________
 |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 29.10.2005 00:47 Post subject: |
|
|
| Han har en veldig vanskelig balansegang mellom eksplosivitet og utholdenhet, men jeg er trygg på at Høgmo finner en god formel frem mot neste sesong. Det må jo uansett gå an å øke utholdenheten noe uten at det skal ødelegge alt for styrken. |
|
| Back to top |
|
 |
erlendmf Rutinert

|
Posted: 29.10.2005 00:56 Post subject: |
|
|
| Det er vel først og fremst at Dnaiel har sprintmuskler, og ikke langdistansemuskler som gjør det. Det gjør at han får veldig for melkesyre. Jeg tror det er det største problemet. |
|
| Back to top |
|
 |
LitjEggen Veteran

|
Posted: 29.10.2005 01:14 Post subject: |
|
|
| attach wrote: | | Han har en veldig vanskelig balansegang mellom eksplosivitet og utholdenhet, men jeg er trygg på at Høgmo finner en god formel frem mot neste sesong. Det må jo uansett gå an å øke utholdenheten noe uten at det skal ødelegge alt for styrken. |
Det skal ikke være noe problem å øke begge deler samtidig  _________________
 |
|
| Back to top |
|
 |
Mads Junior
|
Posted: 29.10.2005 09:55 Post subject: |
|
|
Ser at mange VIF-supportere har Daniel Braathen høyt oppe på lista si etter denne sesongen. De tror han kommer blant annet pga hjemlengsel.
Det må ikke skje!!
Hva tror dere?! er det noe som skulle tilsi det? |
|
| Back to top |
|
 |
Jon Irenicus Veteran

|
Posted: 29.10.2005 10:01 Post subject: |
|
|
Om Daniel har hjemlengsel er det vel Skeid han drar til...
Han har mer enn to år igjen av kontrakten. Molderenga har verken råd til å kjøpe eller lønne Braaten. Dessuten ønsker Braaten sikkert å ta et steg videre i karrieren - ikke bakover. Han har sikkert ambisjoner om spill i utlandet. |
|
| Back to top |
|
 |
Jon Irenicus Veteran

|
Posted: 29.10.2005 10:02 Post subject: |
|
|
| Ps. det er ingen H i Braaten. |
|
| Back to top |