| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
senador Legende
|
Posted: 05.01.2010 19:01 Post subject: |
|
|
| Da er det uforståelig at Moldskred skal være en aktuell spiller hvis man har et godt nok kontaktnettverk |
|
| Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 05.01.2010 19:03 Post subject: |
|
|
| Torbjørnsen var ansatt da Moldskred plutselig ble høyaktuell. Om det er noen interesse i dag, så er jo det bare en oppfølging av interesse som oppsto i Torbjørnsen-tida. |
|
| Back to top |
|
 |
fortid-framtid-rbk Junior
|
Posted: 05.01.2010 20:09 Post subject: |
|
|
| senador wrote: |
Det er nok av signeringer av gamle spillere nå. Skal vi hente noe nytt må det være en offensiv kraft med fart og teknikk som kan utfordre et forsvar. Jeg anbefaler igjen å se nærmere på BATE Borisov i Hvitrussland. Der er det enkelte spillertyper RBK villa ha hatt bruk for. |
Kan du nevne navn? å komme med en liten beskrivelse om de enkelte.. _________________ Den som inte våger inte vinner! |
|
| Back to top |
|
 |
RÃ¥nny Legende

|
|
| Back to top |
|
 |
Kjetil Rekdal Veteran
|
Posted: 05.01.2010 21:53 Post subject: |
|
|
| Quote: | | Han er ikke i toppform, men formen er ok |
Dere kan tenke dere hva som er toppform ifølge en brasiliansk agent  |
|
| Back to top |
|
 |
Sneipen Senior

|
Posted: 05.01.2010 23:03 Post subject: |
|
|
Hvor mange hundretusen skal han ha i ukelønn a? _________________ Rosenborg og Liverpool |
|
| Back to top |
|
 |
Bakklandia Legende
|
Posted: 06.01.2010 09:23 Post subject: |
|
|
Jeg veit at venstreback ikke er vår mest prekære forsterkningsbehov, men når denne muligheten først dukker opp syns jeg Hoftun bør prøve:
http://www.vg.no/sport/fo...tid=592914 _________________ Det er bedre å stupe ut i smørøyet enn å gå rundt grøten! |
|
| Back to top |
|
 |
spællåtmæ Veteran
|
Posted: 06.01.2010 09:31 Post subject: |
|
|
nå er det for sent. mer attraktive klubber ser ut til å ønske han. for ett og et halvt år siden foreslo jeg at vi skulle hente han, men da var det bare latterlig. skulle ønske flere i rbk hadde evnen til å se talent like bra som meg. jeg foreslo demi og jeg foreslo rindarøy. jeg har også foreslått Bentley, men den har jeg selv begynt å tvile på  |
|
| Back to top |
|
 |
senador Legende
|
Posted: 06.01.2010 12:16 Post subject: |
|
|
| fortid-framtid-rbk wrote: | | senador wrote: |
Det er nok av signeringer av gamle spillere nå. Skal vi hente noe nytt må det være en offensiv kraft med fart og teknikk som kan utfordre et forsvar. Jeg anbefaler igjen å se nærmere på BATE Borisov i Hvitrussland. Der er det enkelte spillertyper RBK villa ha hatt bruk for. |
Kan du nevne navn? å komme med en liten beskrivelse om de enkelte.. |
De klarte å slå Everton borte i år, de slo også AEK Athen. I fjor klarte ikke Juventus å vinne mot Bate i CL.
Spillere som Kryivets(har nettopp gått til Lech Poznan), Stasevich(24år gammel spiss, skorte et fin mål mot Juventus) og Skavysh(20år) er vel profilene. Disse spillerne burde vurderes for prøvespill.
Generelt er laget meget ungt og derfor spennende når de har gjort det godt mot gode lag internasjonalt. |
|
| Back to top |
|
 |
LanoX Rutinert

|
Posted: 06.01.2010 12:31 Post subject: |
|
|
Vært moro med litt show neste år, selv om det ville vært noe håpløst ufornuftig å signere Denilson (Ev. Denilsen hvis du heter A. Scheie
http://www.youtube.com/wa...W8iFZy7x_w _________________ Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så |
|
| Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 06.01.2010 12:41 Post subject: |
|
|
| Jeg tror ikke verden har sett en fotballspiller med et større fintereportoar enn Denilson. Han var rett og slett helt utrolig da det sto på som verst. Han driblet tilogmed sine medspillere til tider. Han kunne nok lært Trond Olsen ett og annet triks. |
|
| Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 06.01.2010 12:54 Post subject: |
|
|
Han hadde vel mer sansynlig gitt ham epileptisk anfall. Se beina gå med finter på han der hadde vel hatt omtrent samme effekt på "prosessoren" i Olsens hjerne som strobelys har på oss andre. _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
| Back to top |
|
 |
Balle Junior
|
Posted: 06.01.2010 13:09 Post subject: høyre kant |
|
|
| Hvis de hovedsakelig har tenkt å benytte en ny offensiv spiller på høyre kant kunne vel Espen Ruud være et alternativ. Han er yngre enn Moldskred, norsk (nye regler med ant. utlendinger) og en mer typisk kantspiller. Spørs hvor høyt han prises. Denne sesongen har han gjort det skarpt i Danmarks beste kanskje beste lag Odense, mye som høyreback tror jeg. Men uansett; fyren er en knallgod høyre vingback som RBK kan ha nytte av både off. og def. Litt usikker på hvor viktig Moldskred blir for klubben om han ikke scorer en god slump mål! Ruud har også RBK snusa på før, iallefall mens han var i Odd Grenland. |
|
| Back to top |
|
 |
bolgebah Veteran
|
Posted: 06.01.2010 13:10 Post subject: |
|
|
| Ruud er god, men uaktuell siden de fleste venstrebacker beveger seg raskere enn ham selv når de går på krykker. |
|
| Back to top |
|
 |
TomH Veteran
|
Posted: 06.01.2010 13:19 Post subject: |
|
|
Bolgebah,
jammen bra for Ruud at venstrebackene i Danmark er innmari trege. _________________ Takk. |
|
| Back to top |
|
 |
Balle Junior
|
Posted: 06.01.2010 13:19 Post subject: |
|
|
[quote="ozh"]Hadde vært en perfekt signering! Men veldig usannsynlig. Han takket vistnok nei til Villareal og er nå ryktet til PL.
Har mer trua på Kennedy i Ajax. God teknisk høyreving som er skikkelig ut i kulden i Amsterdam.[/quot
Løvenkrands og Kennedy blir alt for dyrt! Dette er klubber (spes Newcastle) som bruker mye mer penger enn RBK. Men det er klart, skulle en fornuftig spiller være villig til å kutte mye lønn og la det være viktigere med spilletid og CL-muligheter, så kan det jo skje... |
|
| Back to top |
|
 |
bolgebah Veteran
|
Posted: 06.01.2010 13:23 Post subject: |
|
|
SÃ¥ sant.
Han så jo tidvis glimrende ut mot middels motstand her i Norge også, men han gjorde det for eksempel aldri spesielt bra mot oss. I en av de sporadiske glimrende kampene til vår tidligere ving hvis-navn-ikke-skal-nevnes lå han jo omtrent igjen på gressmatta i krampegråt, da ble jo også de defensive svakhetene hans avslørt. |
|
| Back to top |
|
 |
hendrix Veteran
|
Posted: 06.01.2010 13:36 Post subject: |
|
|
| På den tiden var Løvenkrands arbeidsledig, men som jeg skrev var en overgang veldig usannsynlig. Kennedy ser ut til å trives på benken i Amsterdam og har nok planer om å sitte der ut kontrakten. |
|
| Back to top |
|
 |
Balle Junior
|
Posted: 06.01.2010 13:38 Post subject: |
|
|
| bolgebah wrote: | SÃ¥ sant.
Han så jo tidvis glimrende ut mot middels motstand her i Norge også, men han gjorde det for eksempel aldri spesielt bra mot oss. I en av de sporadiske glimrende kampene til vår tidligere ving hvis-navn-ikke-skal-nevnes lå han jo omtrent igjen på gressmatta i krampegråt, da ble jo også de defensive svakhetene hans avslørt. |
Kanskje ikke det beste forslaget da.. Har ikke sett mye av'en heller, men husker han gjorde et bra inntrykk en gang. Ellers må jeg si det er heller få gode alternativer blant etablerte spillere nå. Han skal være offensiv, norsk og overkommelig på pris/lønn.. Kanskje bør det heller satses ungt?! |
|
| Back to top |
|
 |
Peter Storey Veteran

|
Posted: 06.01.2010 13:44 Post subject: |
|
|
| Jag tror att Kennedy har spelat mer på senare tid. Jag har sett en del omnämnanden i svenska tidningar. |
|
| Back to top |
|
 |
Peter Storey Veteran

|
Posted: 06.01.2010 13:48 Post subject: |
|
|
| Mitt bästa alternativ är Stefan Ishizaki med utgående kontrakt till sommaren. Förövrigt är han med i Hamréns januaritrupp. Men han är svensk (halvjapansk?). |
|
| Back to top |
|
 |
SunsetSalami Legende
|
Posted: 06.01.2010 13:49 Post subject: |
|
|
| bolgebah wrote: | | lå han jo omtrent igjen på gressmatta i krampegråt, da ble jo også de defensive svakhetene hans avslørt. |
Når sant skal sies har både Arsenal-, Real Madrid-, Panathinaikos-, Olympiakos- og PSV-backer har gjort det.
Espen Ruud og Morten Molskred, Gud bedre. Champions League sier jeg bare. |
|
| Back to top |
|
 |
TomH Veteran
|
|
|
Det er gode norske spillere i Adecco, da. _________________ Takk. |
|
| Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
|
|
[url=http://almostanything.betsafe.com/blog-no/nytt-i-eliteserien-4/]
Nytt i eliteserien[/url]
--> Jeg tror dette kommer til å bli en løft for meg fotballmessig, men også sosialt for familien. Vi har lest en del og sett mange bilder, og det virker fint der. Bare det å flytte fra en by med 28.000 innbyggere til en annen med over 100.000 føles bra, sier Patrik Ingelsten til avisen Barometern. |
|
| Back to top |
|
 |
senador Legende
|
Posted: 06.01.2010 13:53 Post subject: |
|
|
| Ergo, han fikk godt betalt i Viking tydeligvis. |
|
| Back to top |