| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Keenoir Legende
|
Posted: 07.11.2009 16:33 Post subject: |
|
|
| Det hadde jo det i endel av katogoriene ,men det burde selvsagt vært implementert over hele linjen. Hadde ikke hjelpt noe særlig da det å gi Rosenborg en pris er en terskel som er veldig høy. |
|
| Back to top |
|
 |
josinho Veteran
|
Posted: 07.11.2009 17:36 Post subject: |
|
|
Som jeg har vært inne på tidligere; det har gått en inflasjon i mer eller mindre latterlige prisutdelinger. Når det gjelder Gullballen vil jeg hevde at den er en av de mest merkelige prisinstitusjonene. Når selve hovedprisen går til denne jenta er det en hån mot dusinvis av herrespillere som går milevis utenpå denne utøveren. Solbakken er trener i Danmark.... ,hvor han trener en klubb som har flere hundreprosent større ressurser en sine konkurrenter uten at FCK imponerer så veldig mye i serie og E-cup. Hamren eller Jonevret budre ha vunnet trenerprisen.
Glad jeg ikke fikk med meg dette tv-showet, eller ja, "showet".... |
|
| Back to top |
|
 |
longines Veteran

|
Posted: 07.11.2009 18:29 Post subject: |
|
|
| Norge er altfor sosialistisk til at det blir fornuftige prisutdelinger. Sier som Valen, alle skal få. |
|
| Back to top |
|
 |
Sneipen Senior

|
Posted: 07.11.2009 18:42 Post subject: |
|
|
Virker nesten som om man er redde for å ikke gi kvinner priser. Og at Hespelund fikk den trøsteprisen sin er jo bare komisk.
Lenge leve likestillingen  _________________ Rosenborg og Liverpool |
|
| Back to top |
|
 |
pingvin Veteran

|
Posted: 07.11.2009 18:52 Post subject: |
|
|
Hvis disse prisene er så latterlige og ubetydelige som dere skal ha det til, så skjønner jeg ikke hva dere tar sånn på vei over...
Personlig så gir jeg faen i hvem som vinner disse prisene. Kunne ikke brydd meg mindre. De er jo like subjektive som børskarakterene til VG, TV2 osv. |
|
| Back to top |
|
 |
Troilonge Veteran
|
Posted: 07.11.2009 19:45 Post subject: |
|
|
Etter å ha skumlest tråden sitter jeg igjen med et inntrykk av at jeg ikke gikk glipp av det helt store her?
You will never walk alone? Seriøst? Hvem sto for underholdningen da? A1 og Donkeyboy? Sistnevnte i Godset-drakter naturligvis? |
|
| Back to top |
|
 |
Oppmannen Veteran

|
Posted: 07.11.2009 21:59 Post subject: |
|
|
Aleksander With og Lene Marlin sang, blant annet... Utrolig dårlig show... _________________ Oppmann m/ fire tiårs erfaring i å vinne andreball. |
|
| Back to top |
|
 |
|