| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
micke Proff
|
Posted: 27.10.2009 18:09 Post subject: |
|
|
Forstår virkelig ikke hva dere driver å diskuterer her inne, opp og i mente om hva hamren egentlig mente på pressekonferansen. Hamren har lyst på jobben, men er bundet til en kontrakt med rbk. Punktum. Det sier seg selv i KLARTEKST at Hamren er rbk trener ut 2010 så fremt svff ikke kommer krypende på kne til Skutle og ber om unnskyldning. Når det er sagt, så syns jeg Hamren har gjort det meget bra og over all forventning med rbk. Så jeg kommer ikke til å hate han om han drar. Hareide(Hardt-eid) håper jeg aldri får lov til å ta på seg rbk utstyr og stå på matta å instruere rbk spillere. Tiden har ikke leget alle sår her i gården. Og etter den måten han fikk landslaget til å gå på trynet i kamp etter kamp og hans uttallige unnskyldninger, så vil jeg ikke våkne opp til nyhetsoverskrifter om at Rbk har ansatt tidenes største klovn som noen sinne har satt sine føtter på trøndersk jord. Trond Sollied derimot er hjertelig velkommen. Han har alltid sagt at timingen ikke stemmer, og når stemmer den bedre enn akkurat nå? Faren er vel om Semb finner ut at hans beste kammerat i gutteklubben grei, Egil Olsen ikke er god nok til å lede landslaget og heller ringer Trond Sollied. Da er nok løpet kjørt for rbk's del. Da frykter jeg at vi må ta til takke med lavmålet av alle lavmål av en klovn igjen!!! Har jeg gjort det tydelig nok at jeg HATER Hareide?
La Hamren gå og bestill flybilett til Trond Sollied fort som F*** og ikke legg i noen landslags klausuler denne gangen heller. _________________ Han kan ikke skyte med venstre, han kan ikke heade, han kan ikke takle og han scorer ikke mange mål. Men ellers er han helt all right. |
|
| Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 27.10.2009 18:11 Post subject: |
|
|
| kristobal wrote: | | WegHard wrote: | | Som jeg skrev tidligere tror jeg Hamren vil være meget ukomfortabel med å bryte kontrakten med RBK. |
Jeg synes ikke noe i dagens pressekonferanse tydet på at han vil være ukomfortabel med å bryte RBK-kontrakten.
|
Det eneste Hamrén virker ukomfortabel med, er å måtte gjøre drittarbeidet og si ting i klartekst selv, i stedet for å ta en Pontius Pilatus og skyve alt videre til klubb og forbund. _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
| Back to top |
|
 |
joakleis Veteran

|
Posted: 27.10.2009 18:12 Post subject: |
|
|
micke: Vi kan heller begynne å varme opp Stabæk-ledelsen enn å bestille flybillett til Trond Sollied.
Ansetter vi Sollied forkaster vi Hamréns filosofi og går tilbake til Eggen-filosofien. Er ikke det å ta et stort skritt i feil retning?
Bevares, Sollied er en dyktig trener, men føler Jönsson er mer riktig retning for oss dersom vi må si farvel til Hamrén. Men det er ikke jeg innstilt på å gjøre helt ennå. _________________ Rosenborg - Ingen over, ingen ved siden
Last edited by joakleis on 27.10.2009 18:12; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
RÃ¥nny Legende

|
Posted: 27.10.2009 18:12 Post subject: |
|
|
Hamren gråt jo, det virket på meg som om at han var veldig lei seg for at han drar ifra RBK.. _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 27.10.2009 18:13 Post subject: |
|
|
| Diskutér evt. etterfølgere i Trener 2010. |
|
| Back to top |
|
 |
bolgebah Veteran
|
Posted: 27.10.2009 18:13 Post subject: |
|
|
| toki wrote: |
Hvordan kan man høre det? |
P4.no, tipper jeg. Jeg kunne gjerne tenkt meg å spørre Johansson om hvordan han ville reagert dersom Lagrell hadde satt seg ned i et timesvis langt møte om landslagstrenerjobben med Magnus Haglund uten å snakke med Elfsborg, der Johansson er styreleder, først. Dette handler om noe mer enn en trener som får muligheten til å oppfylle guttedrømmen sin, man må faktisk ta hensyn til en arbeidsgiver også. |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
|
| Back to top |
|
 |
RÃ¥nny Legende

|
Posted: 27.10.2009 18:15 Post subject: |
|
|
| RÃ¥nny wrote: | http://www.dagbladet.no/2009/10/27/sport/fotball/erik_hamrn/rosenborg/tippeligaen/8758918/
" Svenskene vil ikke kontakte RBK i kveld
- Må først vite om vi og Hamrén kan bli enige. " |
Som det skrives i den linken der, så virker det ikke slik Bolge. _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
| Back to top |
|
 |
longines Veteran

|
Posted: 27.10.2009 18:16 Post subject: |
|
|
| joakleis wrote: | micke: Vi kan heller begynne å varme opp Stabæk-ledelsen enn å bestille flybillett til Trond Sollied.
Ansetter vi Sollied forkaster vi Hamréns filosofi og går tilbake til Eggen-filosofien. Er ikke det å ta et stort skritt i feil retning?
Bevares, Sollied er en dyktig trener, men føler Jönsson er mer riktig retning for oss dersom vi må si farvel til Hamrén. Men det er ikke jeg innstilt på å gjøre helt ennå. |
Jönsson er jo også mye nærmere Eggen filosofi enn Hamren filosofi.
Utenom resultatene, var Hamren filosofien så mye å trakte etter? Blir det ikke litt kjedelig i lengden? |
|
| Back to top |
|
 |
kristobal Legende
|
Posted: 27.10.2009 18:19 Post subject: |
|
|
Gråter fordi han drar fra RBK selv om han ikke har fått noe tilbud? Helt enig i at Jönsson er et mer naturlig valg med tanke på det Hamren har bygd. Grøss hvis vi skal tilbake til Godfot-teorien igjen. Nå som vi endelig hadde fått de fleste spøkelsene ut av brakka. |
|
| Back to top |
|
 |
RÃ¥nny Legende

|
Posted: 27.10.2009 18:20 Post subject: |
|
|
Hva gråter han for da?
Det er jo ingen andre kandidater igjen, og jeg tror nok han også vet at det kommer til og komme et tilbud. _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
| Back to top |
|
 |
longines Veteran

|
Posted: 27.10.2009 18:21 Post subject: |
|
|
| kristobal wrote: | | Helt enig i at Jönsson er et mer naturlig valg med tanke på det Hamren har bygd. |
For meg, så er Jönsson og Hamren motpoler på mange områder. |
|
| Back to top |
|
 |
toki Veteran

|
Posted: 27.10.2009 18:22 Post subject: |
|
|
Takk! fra 16:20 og utover.
EDIT: fikk meg en liten later der når Lyngen var i gang og han programlederen ville avbryte. _________________ 04.12.96
Last edited by toki on 27.10.2009 18:29; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
Hvit mann som pusher 50 Veteran
|
Posted: 27.10.2009 18:23 Post subject: |
|
|
Han brukte sikkert flaskepost. Du får sette deg med kikkerten og se om du ser ei brun Dahls-flaske drive forbi Mossby strand om noen dager. _________________ Du och vi, Alfred - du och vi |
|
| Back to top |
|
 |
ssjovold Proff
|
Posted: 27.10.2009 18:25 Post subject: |
|
|
Har ikke lest noe av Peter Storey som var direkte usaklig, annet enn at det innimellom er litt sarkastisk. Og det kan man tåle. Jeg tåler svensker (hadde en svensk kjæreste en gang i tiden... det er vel alt jeg har å si om det...)
DESSUTEN:
Hva tror du Stabæksupportere føler når vi snakker om Jönnson som om at det bare er å ringe og hente ham... _________________ Svein Sjovold |
|
| Back to top |
|
 |
ssjovold Proff
|
Posted: 27.10.2009 18:27 Post subject: |
|
|
(Tror Ingebrigt Jenssen sender et par brev til Nils Skutle da... og kanskje han til og med benytter epost så det kommer fram med en gang!) _________________ Svein Sjovold |
|
| Back to top |
|
 |
Flaav Veteran
Joined: 27 Jul 2008 Posts: 1566 Location: Med utsikt til Lerka
|
Posted: 27.10.2009 18:33 Post subject: |
|
|
| Hvor når og hvordan ser dere at Hamrén gråter |
|
| Back to top |
|
 |
vegviks Veteran
|
Posted: 27.10.2009 18:36 Post subject: |
|
|
Lurer jeg også på _________________ Lekestue, lekestue - vi e Rosenborg |
|
| Back to top |
|
 |
WegHard Veteran

|
Posted: 27.10.2009 18:38 Post subject: |
|
|
| Recon wrote: | | kristobal wrote: | | WegHard wrote: | | Som jeg skrev tidligere tror jeg Hamren vil være meget ukomfortabel med å bryte kontrakten med RBK. |
Jeg synes ikke noe i dagens pressekonferanse tydet på at han vil være ukomfortabel med å bryte RBK-kontrakten.
|
Det eneste Hamrén virker ukomfortabel med, er å måtte gjøre drittarbeidet og si ting i klartekst selv, i stedet for å ta en Pontius Pilatus og skyve alt videre til klubb og forbund. |
Det er jeg enig i. Lagrell har gitt Hamren inntrykk av at det bare er å si ja, så ordner han alt det ubehagelige med RBK. Det er dette Hamren går å venter på nå. Spørsmålet er bare om Lagrell klarer å levere. Hvis ikke tror jeg som sagt at Hamren vil være ukomfortabel med å bryte kontrakten på eget initiativ. _________________ Sparken så'n bli still. |
|
| Back to top |
|
 |
RÃ¥nny Legende

|
Posted: 27.10.2009 18:39 Post subject: |
|
|
Vi legger den ballen død. Nå. Flørten er over, foten er satt ned en gang for alle. Erik Hamrén har kontrakt med oss og den er totalt uaktuell å bryte - uansett hvor mange penger svenskene legger på bordet, varslet Skutle via VG.
- Ja, Erik Hoftun har informert meg om det samme, svarte Hamrén.
- Så det betyr at du er RBK-trener i 2010 også?
- Som sagt jeg forholder til kontrakten. Så må det bli kontakt mellom Norge og Sverige her.
Med disse uttalelsene så tror jeg ikke at Hamren kommer til og sutre om Hoftun sier nei. Tror også at han kommer til og forlenge ved et Hoftun nei  _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
| Back to top |
|
 |
kristobal Legende
|
Posted: 27.10.2009 18:40 Post subject: |
|
|
| Resultater er veldig viktig da. Og resultatene har ikke kommet fordi vi har styrket laget så enormt. Hamren har gjort de fleste spillerne bedre, og han har fått hver enkelt til å ofre seg. Han har gjort spillerne til mer seriøse utøvere, og har selv stått steilt selv om de kritiske røstene har vært der. Det er Hamren-filosofien. Jeg er høyst usikker på om Sollied har evnene og holdningene til å videreutvikle RBK. At han rent kortsiktig kan dra nytte av fundamentet og få suksess er mulig, men det raser fort hvis han ikke klarer å være en mann folk har respekt for. Det var nok i stor grad grovarbeidet til Høgmo som Tørum skummet fløten av høsten 06 også. Jönsson har vist langsiktig utvikling av et lag med gode enkeltspillere, og har fått sving på sakene med vanskelige forutsetninger i år. Dessuten er jeg redd at Sollied-intreden vil bety at tunnelsynet kommer enda sterkere tilbake i spillerjakten. Ikke alle nyervervelser har vært bra i Stabæk heller, men selve tankesettet med å hente svensker som Farnerud og Berglund, en japaner og samtidig satse på Rogne, gi Diskerud muligheter og så videre er noe jeg liker. |
|
| Back to top |
|
 |
puckno Veteran
|
Posted: 27.10.2009 18:41 Post subject: |
|
|
| Rånny wrote: | | Hva gråter han for da? |
Hørt om krokodilletårer? |
|
| Back to top |
|
 |
vegviks Veteran
|
Posted: 27.10.2009 18:42 Post subject: |
|
|
Jeg er stadig like posititv og naiv som deg.
I naivitetens tegn hadde det vært moro om dette hadde vært en RBK-spøk på linje med Dallasoccernews.com og "overgangen" til Kenny C
Edit: ad RÃ¥nny Viltersen _________________ Lekestue, lekestue - vi e Rosenborg
Last edited by vegviks on 27.10.2009 18:43; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
longines Veteran

|
Posted: 27.10.2009 18:42 Post subject: |
|
|
| kristobal wrote: | | Resultater er veldig viktig da. Og resultatene har ikke kommet fordi vi har styrket laget så enormt. Hamren har gjort de fleste spillerne bedre, og han har fått hver enkelt til å ofre seg. Han har gjort spillerne til mer seriøse utøvere, og har selv stått steilt selv om de kritiske røstene har vært der. Det er Hamren-filosofien. |
Nesten ingen fotballfaglige argumenter, bare ting som går på instilling og seriøsitet. Han er god på dette. Men det er betegnende at når du skal snakke om Hamren sin filosofi, så trekker du ikke frem noe av det taktiske som skjer på banen.
Last edited by longines on 27.10.2009 18:48; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
Flaav Veteran
Joined: 27 Jul 2008 Posts: 1566 Location: Med utsikt til Lerka
|
Posted: 27.10.2009 18:44 Post subject: |
|
|
| Hvor ser dere at Hamrén gråter? ikke på dagens pressekonferanse iallfall, har sett den... |
|
| Back to top |
|
 |
|