English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Hvor er de nå?
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 83, 84, 85 ... 563, 564, 565  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> PÃ¥ sidelinja
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Bakklandia
Legende

PostPosted: 20.10.2009 12:28    Post subject: Reply with quote

knerten_10 wrote:
Ballahl wrote:
Det var faktisk Erik Hamrén sjøl som takket nei til Storflor. Tommel'n opp!

Men hvor mye fikk han sett ham før det var for sent? Hamrén lot Storflor starte på vingen i en av de første kampene sine i klubben. Storflor startet kampen meget bra, men ble byttet ut etter 25 med skade, en skade som holdt han på sidelinjen lenge, og ikke lenge etter han var skadefri signerte ham for Godset. Ting skjedde fort, og jeg klandrer ikke Hamrén så mye for ikke å ha sett hvor god Storflor er.

Det må være utrolig vanskelig å være så bitter, knerten. Det må slite noe voldsomt på deg innvending.
SunsetSalami
Legende

PostPosted: 20.10.2009 12:29    Post subject: Reply with quote

Det gjør det, tro meg.
Back to top
View user's profile Send private message
1972 Miami Dolphins
Legende

PostPosted: 20.10.2009 12:33    Post subject: Reply with quote

Kjøper du selv alle disse unnskyldningene som må snøres sammen for å forklare hvorfor Storflor ikke er i en toppklubb?

* Han fikk aldri tillit over tid i sine massive antall kamper for Rosenborg.
* Alle tidligere involvert i landslaget er inkompetente.
* Alle tidligere trenere for Rosenborg er inkompetente.
* Hamren unnskyldes da han ikke så han nok pga en skade.

Som du sier så er det mer til ordet attityd enn bare å gi juling i kamp.
Hamren så han på trening flere ganger om dagen i en god stund, men allikevel konkluderte med at han ikke var verdt å ha i stallen. Vi snakker ikke her om at Hamren mente at spilleren ikke var god nok til å kjøpes for x antall millioner, han mente at det var ikke verdt å gi han et kontraktstilbud å beholde han "gratis"....
Virker ikke som Storflor imponerte noen med denne ekstratreningen du skryter uhbemmet av ihvertfall.
Back to top
SunsetSalami
Legende

PostPosted: 20.10.2009 12:43    Post subject: Reply with quote

Unnskyldninger? Det er forklaringer. Ingen dårlige spillere presterer topp europaklasse over to år i verdens beste klubbturnering. Det jeg mener med manglende tillit, er at han aldri over tid ble et soleklart førstevalg og fikk en SENTRAL rolle i laget. Laget ble aldri "bygd" rundt Storflor. Hamrén kan unnskyldes ja, da det skjedde veldig mye i den første tiden hans i klubben sikkert.

Når Storflor da fikk denne skaden tidlig og sikkert ikke akkurat fikk godord av det kompetente postbudet, så gjorde ikke Hamrén allverdens innsats for å beholde ham. Men jeg sier ikke at det bare skyldes tilfeldigheter, Hamrén kan jo ta feil en gang han også, noe dette, og posisjoneringen av PCS, for å ta et annet eksempel, viser.

Jeg skryter uhemmet av ekstratrening fordi det virker å være en totalt fraværende vilje til det i klubben, og hvis det skjer, så skjer det i styrkerommet. Det er ikke i styrkerommet spillere utvikles. Fotball handler om tekniske utførelser og å gjøre riktige valg - både når man har, og ikke har, ballen. På disse to områdene er Storflor strålende, og det har han alltid vært. At vi i Norge tror det handler om hodespill, duellstyrke og langpasninger, får så være.
Back to top
1972 Miami Dolphins
Legende

PostPosted: 20.10.2009 12:53    Post subject: Reply with quote

Quote:
Hamrén kan jo ta feil en gang han også

Det er klart Hamren kan ta feil. Han har tatt feil mange ganger denne sesongen, og han kommer til å fortsette å gjøre feil, han er jo tross alt et menneske.

Men Hamren er ikke akkurat eneste person som har "tatt feil"....Det er alle trenerne vi har hatt, trenerne på landslaget, og et gigantisk flertall av supporterne til Rosenborg.

Det er ikke sikkert at "alle" tar feil, og at du + 2-3 andre er de eneste i verden som ser hva som egentlig er tilfelle. Det kan faktisk hende at du + et bittelite fåtall andre tar litt feil...

Mannen har uten tvil noen store kvaliteter, men han har også noen store svakheter. Hittil i hans karriere har hans svakheter (og manglende evne til å forbedre de svakehetene) ødelagt for noe som uten tvil kunne blitt en stor karriere. Han er neste sesong en blivende 31 år gammel mann som spiller for et lag som risikerer nedrykk i en liga som i beste fall kan beskrives som dårlig+ hvor han har spilt noen særdeles gode kamper, og noen godt under middels.

Han fikk ikke ut potenisalet sitt, og det er nok mest hans egen skyld, ikke "alle" andre sin.
Back to top
fjellgeit
Rutinert

PostPosted: 20.10.2009 12:57    Post subject: Reply with quote

Topp Europaklasse er vel å ta litt i. Selv med noen målpoeng og gode perioder i kamper. Ørjan Berg derimot.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
SunsetSalami
Legende

PostPosted: 20.10.2009 13:00    Post subject: Reply with quote

Vi kommer aldri til å bli enige, Dolphins. Trenervurderingene har jo Strand tydelig forklart tidligere i tråden, så det er ikke nødvendig å gå inn på. Men som sagt, vi blir aldri enige, tviler på Øyvind noengang vil bli akseptert som den fotballspilleren jeg og et fåtall andre på dette forumet (Brady, Oppmannen, Torbjørn og Strand), mener han er (de tre siste mildere enn meg og Brady dog).

Winsnes, Deila, og sikkert mange andre som spiller/spilte med og mot ham, ser det. Mini sa vel at han er den mest tekniske spilleren som var i klubben i hele hans tid der. Skal prøve å la det gå en stund før neste gang jeg lar min enorme bitterhet gå utover dere, selv om mine tidligere lovnader har blitt til løgner...
Back to top
SunsetSalami
Legende

PostPosted: 20.10.2009 13:02    Post subject: Reply with quote

hobbus wrote:
Topp Europaklasse er vel å ta litt i. Selv med noen målpoeng og gode perioder i kamper. Ørjan Berg derimot.

Tja, (meget) gode kamper mot Arsenal, Real Madrid, Olympiakos x 2, Panathinaikos og PSV Eiendhoven, hvertfall. Jeg mener hvertfall at han over disse 2 sesongene var topp europaklasse i CL, og kunne fått langt flere målpoeng om spillere som F. Johnsen hadde vært litt mer effektive.
Back to top
1972 Miami Dolphins
Legende

PostPosted: 20.10.2009 13:05    Post subject: Reply with quote

Skal prøve å la det gå en stund før neste gang jeg lar min enorme bitterhet gå utover dere, selv om mine tidligere lovnader har blitt til løgner...

20.10.2009 14:00 Post subject: Storflor

20.10.2009 14:02 Post subject: Storflor

Du gjorde ditt beste Knerten, ingen kan kreve noe mer! Å 2 minutter er ikke så halvgæli det Cool hehe

[/quote]
Back to top
SunsetSalami
Legende

PostPosted: 20.10.2009 13:06    Post subject: Reply with quote

Unnskylder meg med at innlegget jeg svarte på ble skrevet før jeg kom med min kunngjøring. Følte meg derfor tvunget til å svare Wink
Back to top
Keenoir
Legende

PostPosted: 20.10.2009 13:44    Post subject: Reply with quote

Jeg støtter dem som mener det var feil å la Storflor gå ifjor og ihvertfall istedenfor Jamtfall. Jeg er langt ifra sikker på at spillerbedømming er Hamrèn sin sterkeste side og er langt ifra sikker på at jeg ville gitt han ansvaret for innkjøp av nye spillere. Jeg ville heller ikke gitt Eggen dette ansvaret. Stoflor hadde sine gode stunder for oss ,men han hadde også endel dårlige stunder og jeg husker at jeg har blitt irritert på han ,men ikke for at han har vert veik eller noe sånn ,men at han etter min hukommelse har brent utrolig mange sjanser i viktige tidspunkter av kampene. Det virket som det lå en mental sperre der til tider. Jeg husker også i 2005, 2006 og 2007 at det var utrolig vanlig å klage på spilletid og belønning som regel var startplass i neste kamp, Storflor klaget aldri og det likte jeg veldig godt lignet mye på Strand i så måte.
Back to top
Peter Storey
Veteran

PostPosted: 20.10.2009 13:53    Post subject: Reply with quote

Men attityd/utstrålning på planen är viktigast och den saknade Storflor.
Back to top
laBan
Junior

PostPosted: 20.10.2009 14:43    Post subject: Reply with quote

Med tanke på hvor god Storflor egentlig er, og hvor godt han spilte i CL er det jo et under at han ikke spiller for Real Madrid eller en annen av verdens største klubber. Confused
Back to top
Forumsjef
Veteran

PostPosted: 23.10.2009 19:35    Post subject: Reply with quote

Vidar Riseth er til stede på X Factor. Han sitter like bak dommerne.
Back to top
kristobal
Legende

PostPosted: 24.10.2009 09:31    Post subject: Reply with quote

Ser at RunarBerg skal ta en sesong til. Skal vi kanskje hente ham på en korttidskontrakt foran CL-comebacket også? Razz Tenk en midtbane med Winsnes, Berg og Strand da. Henrix og Hamrén kan vel bli våte av mindre Wink
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
spællåtmæ
Veteran

PostPosted: 24.10.2009 09:59    Post subject: Reply with quote

Peter Storey wrote:
Men attityd/utstrålning på planen är viktigast och den saknade Storflor.

nei det er det ikke, ps.

man bruker å komme langt med gode fotballferdigheter...
Back to top
Peter Storey
Veteran

PostPosted: 24.10.2009 10:31    Post subject: Reply with quote

Ja, Storflor kom helt till Drammen ....
Back to top
Keenoir
Legende

PostPosted: 24.10.2009 11:51    Post subject: Reply with quote

kristobal wrote:
Ser at RunarBerg skal ta en sesong til. Skal vi kanskje hente ham på en korttidskontrakt foran CL-comebacket også? Razz Tenk en midtbane med Winsnes, Berg og Strand da. Henrix og Hamrén kan vel bli våte av mindre Wink

Tommel'n opp! Så kan vi overtale Riseth til å ta et år til som midtstopper for oss.....
Back to top
RÃ¥nny
Legende

PostPosted: 24.10.2009 11:54    Post subject: Reply with quote

Og Stensaas spiller vel fortsatt for RBK3? Smile

- Torgeir Børven
Back to top
RÃ¥nny
Legende

PostPosted: 24.10.2009 15:04    Post subject: Reply with quote

Hannover-Stuttgart 1-0 Konan (31)

- Torgeir Børven
Back to top
hendrix
Veteran

PostPosted: 24.10.2009 18:34    Post subject: Reply with quote

Didi ble matchvinner, målet.
Back to top
gisp!
Legende

PostPosted: 26.10.2009 16:22    Post subject: Reply with quote

Får spilletid i Derby som vil forlenge låneavtalen med Stoor. http://fotball.adressa.no...154041.ece
Back to top
longines
Veteran

PostPosted: 26.10.2009 18:10    Post subject: Reply with quote

http://fotball.adressa.no...154019.ece

Kranglet med lagkamerat
Det har ikke manglet på oppmerksomhet rundt Konan Ya, som i forrige serierunde havnet i krangel med spisskollega Jiri Stajner.

Tyske Bild kaller episoden «spisskrig», og skriver at lagkameraten nektet å feire sammen med Konan Ya etter en scoring.

Stajner var misfornøyd med at ivorianeren ikke hadde sentret ved en tidligere anledning. Da Stajner scoret kort tid etter, avviste han alle Konan Yas forsøk på gratulasjoner.
Back to top
EGA
Veteran

PostPosted: 26.10.2009 21:25    Post subject: Reply with quote

Typisk.
Sitat fra Bild Zeitung viser seg ofte å overdramatisere. På forumet til Hannover har Konan 48 sider og der står det svært lite om den aktuelle situasjonen selv om den er kommentert.
Han får for det meste svært mye postive tilbakemeldinger, en av de mest populære spillerne.
Men enkelte har påpekt en del sløsing av store sjanser de første kampene. Noe enkelte påpekte her inne også.

Det er altså dette Adressa trekker fram, la gå de nevner 3 mål så langt.
Faktum-han har fått en pang start i Bundesliga.
Hva med å problematisere at denne spilleren ikke ble satset på i Rbk som jeg forstår det, at Ivers med flere tjente 4-5 x mer.

Forøvrig; hva med at Strand i mange kamper nå foretrekkes før Traore, at Strand blir tilbudt ny kontrakt, det gjelder vel også Ivers, er dette framtiden?
Hvis dette er Hamren sin politikk gjør det ingenting at han tar over Sv.
Back to top
Sneipen
Senior

PostPosted: 26.10.2009 22:32    Post subject: Reply with quote

Peter Storey wrote:
Ja, Storflor kom helt till Drammen ....

hahahahahha, godt jeg kunne få meg en latter i alt dette triste med Hamren
Post new topic   Reply to topic    Forum -> PÃ¥ sidelinja All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 83, 84, 85 ... 563, 564, 565  Next
Page 84 of 565

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb