| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Bruttern Proff

|
Posted: 10.10.2009 18:24 Post subject: |
|
|
jeg vil også ha Marcus Pedersen.
og Borges.
er alt vi trenger det. _________________ Mamma, æ kjæm itj hjem på ei uke! |
|
| Back to top |
|
 |
kristobal Legende
|
Posted: 10.10.2009 21:57 Post subject: |
|
|
| Det vi trenger mest er vel høyrekant, selv om jeg har stor tro på Sellin hvis han blir skadefri og satses på. Synes det er litt tidlig å fastslå at Marcus Pedersen kan styrke oss etter noen gode Godset-kamper. |
|
| Back to top |
|
 |
RÃ¥nny Legende

|
Posted: 10.10.2009 22:08 Post subject: |
|
|
Jeg og har lyst på Borges, men han kommer nok til og dra til utlandet. _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
| Back to top |
|
 |
Hedning Legende

|
Posted: 11.10.2009 00:11 Post subject: |
|
|
| Hvorfor mener du det? Hvis han vil til utlandet er det jo ikke noe minus å spille for Rosenborg istedet for Fredrikstad. |
|
| Back to top |
|
 |
Ballahl Veteran

|
Posted: 11.10.2009 14:32 Post subject: |
|
|
Er ikke Borges venstreback?
Hva skal vi med en venstreback?!
Jeg liker Marcus Pedersen svært godt men har lyst til å vente litt, vi har dessuten flere unge spisser i klubben som er i ferd med å slå ut i full blomst.
Men Mads Stokkelien, WOW.
Meget, meget spennende spiller. _________________ - Rune Hauge er ingen kjeltring, men tvert i mot en grepa kar. Han er den ærligste mannen jeg kjenner. Jeg har aldri vært i tvil om at han var uskyldig, jublet Stig Inge Bjørnebye og fulgte opp:
- Rune var forut for sin tid. |
|
| Back to top |
|
 |
Eiriiik Junior
|
Posted: 11.10.2009 14:35 Post subject: |
|
|
du tenker vel på fernando wallace nå |
|
| Back to top |
|
 |
Ballahl Veteran

|
Posted: 11.10.2009 14:40 Post subject: |
|
|
Ja, jeg begynte å lure.
Faen heller, nå dreit jeg meg ut.
Men Celso Borges har ikke imponert meg nok til et kjøp. _________________ - Rune Hauge er ingen kjeltring, men tvert i mot en grepa kar. Han er den ærligste mannen jeg kjenner. Jeg har aldri vært i tvil om at han var uskyldig, jublet Stig Inge Bjørnebye og fulgte opp:
- Rune var forut for sin tid. |
|
| Back to top |
|
 |
RÃ¥nny Legende

|
Posted: 11.10.2009 14:40 Post subject: |
|
|
| Klevolainen wrote: | | Hvorfor mener du det? Hvis han vil til utlandet er det jo ikke noe minus å spille for Rosenborg istedet for Fredrikstad. |
Han drar til utlandet etter sesongen. Var sjokkerende at han dro til Fredrikstad, da halve Europa var ute etter han, dette var ene og alene Karlsen sitt kupp, men kanskje fristes Borges av CL. _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
| Back to top |
|
 |
Eiriiik Junior
|
Posted: 11.10.2009 14:42 Post subject: |
|
|
| Celso Borges er jo stor stjerne på landslaget. men synes ikke han overbeviser så mye på fredrikstad. Men igjen så har vel ikke det vært det beste laget å være en offensiv spiller på denne sesongen heller:p |
|
| Back to top |
|
 |
kris0stby Veteran

|
Posted: 11.10.2009 17:10 Post subject: |
|
|
Det eneste vi trenger i vinter er en høyrekant.
Om Demi blir satset på som stopper(som jeg håper), og Traore ikke blir tiltrodd Tettey-rollen bør vi evt kjøpe en spiller der og, eller endre formasjon.
Alle andre eventuelle kjøp skal kun være være erstattere for eventuelle salg av bankers-spillere, eller ekstremt billige kjøp om en anledning viser seg, ala Annan.
På keeperplass er vi dekket med mindre vi får en langtidsskade på Jarstein, såpass tiltru fortjener Barli trur jeg.
Forsvaret vårt er det beste i Skandinavia, og så lenge ingen selges bør ingenting endres, særlig iom at Nordvik og Wangberg er fullt habile reserver.
Synes det er mye prat om ny spiss til at vi har 5 mann(Prica, Ivers, Aas, Sellin, Zahora) som kjemper om 1 posisjon. Prica er TLs beste spiss, og de andre er særdeles habile reserver. |
|
| Back to top |
|
 |
torerik Veteran

|
Posted: 11.10.2009 22:48 Post subject: |
|
|
Sellin er høyrekant. Aas er ikke nødvendigvis i klubben neste sesong, og Zahora virker ikke å ha spesielt god tillit. Iversen kan spille spiss, men blir nok først og fremst vurdert som midtbane nå. Prica er så klart førstevalg.
Spiss-kjøp nå må likevel bety at vi har planer om to rene spisser på banen samtidig, imo. |
|
| Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 11.10.2009 23:53 Post subject: |
|
|
| Spisskjøp diskuteres fordi vi kun har en eneste spiss som holder det nivå en bør forvente ifra en Rosenborg spiss, det andre har ikke bevist noe som helst eller er kraftig på hell. |
|
| Back to top |
|
 |
pingvin Veteran

|
|
| Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 12.10.2009 08:59 Post subject: |
|
|
| Enig, nå er det bare å ta opp telefonen! |
|
| Back to top |
|
 |
h b Veteran
|
|
| Back to top |
|
 |
Stano_11 Veteran
|
Posted: 12.10.2009 09:10 Post subject: |
|
|
Jepp her er det bare å kontakte Herenveen.
Skjønner ikke at de nederlenderne ser egentlig talentet og hvor god han er. Men deres lost det. Havner han i Rosenborg til en langt rimeligere pris enn der Herenveen betalte for han er det helt greit:) |
|
| Back to top |
|
 |
MH Senior
|
Posted: 12.10.2009 09:33 Post subject: |
|
|
| Å kjøpe Tarik for en rimelig sum hadde vært et godt kjøp! |
|
| Back to top |
|
 |
cbas10an Senior
|
Posted: 12.10.2009 09:36 Post subject: |
|
|
ja, her er det bare å handle. Tarik i Rbk ville bare vært helt fantastisk....
Men det spørs vel hvor mye man må ut med.. De betalte vel 30 mill? |
|
| Back to top |
|
 |
tjommi Proff
|
Posted: 12.10.2009 09:46 Post subject: |
|
|
Utlån med mulighet for permanent overgang er vel kanskje en mulighet? Håper egentlig ikke det, da et vellykket utlån helt sikkert vil presse prisen en del opp. Pr i dag så er han vel for en "flopp" å regne i Herenveen. Vil også tro at lønnen hans vil ha litt å si for en evt overgangssum? Om de har en høyt betalt 2.lagsspiller de vil bli kvitt, så er det mulig de ikke priser han ut av markedet Velkommen til barteland Tarik  |
|
| Back to top |
|
 |
Hedley Veteran
|
Posted: 12.10.2009 09:50 Post subject: |
|
|
| Prisen bruker å være satt i opsjons-avtaler. Men lurer i grunn på hva vi må ut med for å sikre oss Tarik. Tipper det frister å komme hjem en tur for å spille CL også, etter å ha sittet et år på benken. |
|
| Back to top |
|
 |
kris0stby Veteran

|
Posted: 12.10.2009 11:04 Post subject: |
|
|
Snakker vi Stadsgaard-pris??  |
|
| Back to top |
|
 |
roger Senior
|
Posted: 12.10.2009 11:12 Post subject: |
|
|
Semifinalene i U-20 VM som pågår i Egypt består av:
Ghana-Ungarn og
Brasil-Costa Rica
Noen med kunnskap om spillere på feks Ghana, Ungarn og Costa Rica som har imponert og ikke snappet om at de største klubbene enda?
FFK spissen som spiller for Ghanar har jo feks imponert stort i mesterskapet! |
|
| Back to top |
|
 |
Katalysator Veteran

|
Posted: 12.10.2009 11:43 Post subject: |
|
|
Ungarn overrasket i alle fall meg i den sammenhengen. Kanskje de har en gylden generasjon på gang som ikke har kommet seg til utlandet? _________________ "A talented youngster from Slovakia or Norway, once doomed to slog out his career in Košice or Trondheim with occasional appearances on his national team, could now hope to play in the big leagues." - Tony Judt, Postwar |
|
| Back to top |
|
 |
SFL Senior
|
|
| Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 12.10.2009 12:14 Post subject: |
|
|
| Katalysator wrote: | | Ungarn overrasket i alle fall meg i den sammenhengen. Kanskje de har en gylden generasjon på gang som ikke har kommet seg til utlandet? |
Liverpool har en skokk med ungarere på sine ungdomslag tre stykker tilknyttet til Liverpool er i troppen ( Gulasci ( keeper ), Nemeth ( spiss på lån AEK Athen ) og Simon ( spiss på lån Cordoba ). |
|
| Back to top |
|
 |
|