English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Tippeliga-drakter 2009
Goto page Previous  1, 2, 3, 4

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Fotball generelt
View previous topic :: View next topic  
Author Message
RBKalle
Rutinert

PostPosted: 16.06.2009 23:18    Post subject: Reply with quote

Jeg synes ikke REMA 1000 logoen er SÃ… enorm og stygg...

Den er stort sett like stor som mange andre logoer på drakter rundt Norge og hele Europa.
Kanskje så den bedre ut i UEFA-Cup drakt, litt mindre og uten de andre 654 logoer rundt den.

Men Tippeliga har sett mye verre logoer gjennom de siste åra...

Hva om REMA 1000 var på én linje?
Back to top
View user's profile Send private message
Hedning
Legende

PostPosted: 17.06.2009 02:02    Post subject: Reply with quote

Det hadde vært evig mye bedre, siden størrelsen også ville minsket betraktelig. Tviler på at Reitan er spesielt interessert dog. Remalogoen er også veldig gammeldags og lite stilig, det trekker ikke akkurat opp at den designmessig og font-wize ser ut til å tilhøre pre helvetica tid.
Back to top
2mas
Sjef

PostPosted: 11.09.2009 14:39    Post subject: Reply with quote

Waschera skal visst ha kåring om et par strakser.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
kkakk
Rutinert

PostPosted: 11.09.2009 15:16    Post subject: Reply with quote

Latterlig at bergensere sitter å kårer brann sin drakt (som er på linje med RBKs i reklamenivå) til seiersherre. Trist å si det, men VIFs drakt er klart penest (og renest) i TL.
Back to top
d@len
Rutinert

PostPosted: 11.09.2009 19:37    Post subject: Reply with quote

En slik kåring vil jo alltid bli "kuppet" av dem som ikke klarer å se forbi klubbrivaliseringene. Enig med dem som mener VIFs drakt er pen stilmessig - for vår del ødelegger Byggholt-reklamen (har nå kjøpt seg ut av sponsoravtalen) midt imellom Kappa- og Brannlogo, samt BA og BKK-reklamen. Vi kunne klart oss med Sparebanken Vest og Chess (til nøds).

Off topic: Det sies at Chess-logoen på 2008-drakten var feil og skulle vært mer integrert slik 2009-utgaven er.

Men vi alle hadde vel elsket en fotballdrakt uten all reklamen.
Back to top
Macha
Veteran

PostPosted: 11.09.2009 19:43    Post subject: Reply with quote

For meg blir REMA1000 noe jeg alltid kommer til å forbinde med drakta, syntes det ikke er så ille, drakta syntes jeg egentlig er skikkelig digg, må bare få vekk Shell. Bortedrakta vår er.... 'sikle'... digg
Back to top
Ingeman
Veteran

PostPosted: 11.09.2009 21:12    Post subject: Reply with quote

Drakten vår er pen uten Shell og Byggern...!
Back to top
ssjovold
Proff

PostPosted: 11.09.2009 22:00    Post subject: vaalerengen og drakt Reply with quote

Nå synes jeg at kappadraktene ødelegges av at kappa absolutt vil ha logoen sin i overdådighet på drakta (nike for eksempel er klart mye bedre, og skaper renere drakter, jfr. manu og barcas drakter i fjor)

Men jeg har overhodet ikke skjønt bortedrakta til vaalerengen i år. I lyseblått. Da de spilte mot sandefjord, så jeg knapt forskjell på spillerne. Er ikke litt av poenget med i bortedrakt akkurat det, eller er vaalerengen så selvopptatrt at de SKAL ha blått uanskvett?

Min RBK-favoritt er bortedrakta som slo valencia. Narvesen i hvitt, som ikke er stor og prangende, men faktisk svært elegant. Rema logoen er billig og veldig 80talls.
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Fotball generelt All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3, 4
Page 4 of 4

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb