| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Nordlendingen Senior
|
Posted: 15.08.2009 17:21 Post subject: |
|
|
| SondrMan wrote: | Endelig!
Men.. trenger vi en ny spiss? Ja.. |
Er ikke der problemet ligger. Ligger mer i det planløse angrepspillet. Med en plan i angrep, ville både ivers å prica kunne vært gode.
Eventuelt spekulerer jeg litt i om problemet faktisk ligger i at vi mangler høyrekant. Med to klare kanter tror jeg det spillet Hamren prøver å få til faktisk vil kunne fungere... |
|
| Back to top |
|
 |
Cyrilp Veteran
Joined: 03 Aug 2008 Posts: 4103 Location: Elsker Molde by, ikke MFK... Savner alltid Nidaros.
|
Posted: 15.08.2009 17:23 Post subject: |
|
|
Deilig at Olsen utfordrer. Gutten trenger å bygge opp selvtillitt. _________________ Samhandling: Et begrep som benyttes om koordinering og gjennomføring av aktiviteter i en prosess der ingen enkelt person eller institusjon har et totalansvar for prosessen. |
|
| Back to top |
|
 |
Erlendr Veteran
|
|
|
| Nordlendingen wrote: |
Er ikke der problemet ligger. Ligger mer i det planløse angrepspillet. Med en plan i angrep, ville både ivers å prica kunne vært gode.
Eventuelt spekulerer jeg litt i om problemet faktisk ligger i at vi mangler høyrekant. Med to klare kanter tror jeg det spillet Hamren prøver å få til faktisk vil kunne fungere... |
Dette kan hende, men det forutsetter at RBK har spisser som evner å sette sjansene, noe som ikke er tilfelle. |
|
| Back to top |
|
 |
Frankiefourfingers Veteran

|
|
|
| ler meg ihjel hver gang Trond Olsen behandler ballen. |
|
| Back to top |
|
 |
Alianze. Senior
|
Posted: 15.08.2009 17:24 Post subject: |
|
|
er det bare jeg som iriterer rompa av meg når det gjelder nrk komentatorene?
1. ordert " Halvhjertet" er jeg mektig lei av. Løke lær deg flere ord!
2.vis strand gjør et feilvalg eller slår en dårlig passning så sier de ikke noe, bynner bare å snakke om hvor mange kamper han har spilt for rosenborg osv osv.
MEN vis det er en annen spiller på rosenborg elr et annet lag f.eks prica,stadsgaard,lago,Forko(B/G)
så kan di sitte å sutre hele kampen om den ene feilpassningen de slo! _________________ Superbia in Proelio |
|
| Back to top |
|
 |
RÃ¥nny Legende

|
Posted: 15.08.2009 17:25 Post subject: |
|
|
hehe  _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
| Back to top |
|
 |
Cyrilp Veteran
Joined: 03 Aug 2008 Posts: 4103 Location: Elsker Molde by, ikke MFK... Savner alltid Nidaros.
|
|
|
HERLIG!!!! _________________ Samhandling: Et begrep som benyttes om koordinering og gjennomføring av aktiviteter i en prosess der ingen enkelt person eller institusjon har et totalansvar for prosessen. |
|
| Back to top |
|
 |
longines Veteran

|
|
|
Iversen  |
|
| Back to top |
|
 |
kris0stby Veteran

|
|
|
| Pokker. Dremteam slår til. Nå får Hamrén vann på mølla |
|
| Back to top |
|
 |
SLOGUM Senior
|
|
|
| Takk IVERS; fy f.. prica. Ta deg sammen eller bli solgt til lyn........ |
|
| Back to top |
|
 |
Nordlendingen Senior
|
Posted: 15.08.2009 17:26 Post subject: |
|
|
| Erlendr wrote: | | Nordlendingen wrote: |
Dette kan hende, men det forutsetter at RBK har spisser som evner å sette sjansene, noe som ikke er tilfelle. |
Da vil Rosenborg mest sannsynlig også få klarere sjangser. Noe som også fort kan bidre til at prica å ivers får flere gode muligheter å score på. Hvilke store muligheter har vi hatt idag? Kanskje en...Prica sin heading i starten av kampen... Og en sjangse er det lov å bomme på uten at vi påstår vi har håpløse spisser... |
|
| Back to top |
|
 |
O-Rex Veteran

Joined: 30 Aug 2005 Posts: 2175 Location: Oslo, 54 mil fra Mekka
|
|
|
Herlig! _________________ Her burde det stått noe kult. |
|
| Back to top |
|
 |
Forumsjef Veteran
|
|
|
| Hahah, nå glemte jeg å juble fordi jeg måtte le av meg selv. "Nei Prica, du er så tragisk-", så scoret Steffen. |
|
| Back to top |
|
 |

|
|
|
| Alianze. wrote: | er det bare jeg som iriterer rompa av meg når det gjelder nrk komentatorene?
2.vis strand gjør et feilvalg eller slår en dårlig passning så sier de ikke noe, bynner bare å snakke om hvor mange kamper han har spilt for rosenborg osv osv.
MEN vis det er en annen spiller på rosenborg elr et annet lag f.eks prica,stadsgaard,lago,Forko(B/G)
så kan di sitte å sutre hele kampen om den ene feilpassningen de slo! |
Irriterer meg like mye over dine skriveferdigheter. |
|
| Back to top |
|
 |
Alianze. Senior
|
Posted: 15.08.2009 17:27 Post subject: |
|
|
| Frankiefourfingers wrote: | | Alianze. wrote: | er det bare jeg som iriterer rompa av meg når det gjelder nrk komentatorene?
så kan di sitte å sutre hele kampen om den ene feilpassningen de slo! |
Irriterer meg like mye over dine skriveferdigheter. |
jeg er ikke norsk så ro ned _________________ Superbia in Proelio |
|
| Back to top |
|
 |
doris Veteran
|
Posted: 15.08.2009 17:27 Post subject: |
|
|
| Nydelig mål! Nå blir det 5-0 som jeg trodde. |
|
| Back to top |
|
 |
Nordlendingen Senior
|
Posted: 15.08.2009 17:28 Post subject: |
|
|
| 2-0 målet gjør meg nesten bare deppa. Dette betyr bare at Hamren kommer til å fortsette å kjøre på med ivers å prica framover også, og aldri tørre bytte de ut. Trasig kamp... utrolig at vi ennå har over 15 000 tilskuere i snitt... Fortsetter dette skal vi slite med over 10 000... |
|
| Back to top |
|
 |
doris Veteran
|
Posted: 15.08.2009 17:29 Post subject: |
|
|
"Pokker. Dremteam slår til. Nå får Hamrén vann på mølla"
Ja, forferdelig trist når spissene våre kombinerer flott og scorer. Ta deg en b&%¤&/! |
|
| Back to top |
|
 |

|
Posted: 15.08.2009 17:30 Post subject: |
|
|
| skjønner faen ikke hva Olsen gjør på førstelaget. |
|
| Back to top |
|
 |
Erlendr Veteran
|
Posted: 15.08.2009 17:31 Post subject: |
|
|
| Nordlendingen wrote: |
Da vil Rosenborg mest sannsynlig også få klarere sjangser. Noe som også fort kan bidre til at prica å ivers får flere gode muligheter å score på. Hvilke store muligheter har vi hatt idag? Kanskje en...Prica sin heading i starten av kampen... Og en sjangse er det lov å bomme på uten at vi påstår vi har håpløse spisser... |
Jojo, men det er ikke bare hans ene sjanse jeg sikter til, men hans misbruk av potensielle sjanser. jfr. dårlig mottak osv.
btw. Det er bare Semb som sier/skriver sjangse. Hele resten av Norge sier/skriver sjanse. Ikke for å være slem mot deg, men jeg føler et ubehag når jeg hører ordene sjangse, gåll, foppall og klasse pga semb :p |
|
| Back to top |
|
 |
RÃ¥nny Legende

|
Posted: 15.08.2009 17:32 Post subject: |
|
|
Frankiefourfingers
skjønner faen ikke hva du gjør på forumet.
Ta deg en bolle og et glass saft din surpomp.. _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven
Last edited by RÃ¥nny on 15.08.2009 17:33; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
Alianze. Senior
|
Posted: 15.08.2009 17:32 Post subject: |
|
|
| Frankiefourfingers wrote: | | skjønner faen ikke hva Olsen gjør på førstelaget. |
da skjønner du ikke mye  _________________ Superbia in Proelio |
|
| Back to top |
|
 |
ayden Junior
|
Posted: 15.08.2009 17:33 Post subject: |
|
|
| Syns det er på tide å få inn Joar nå. |
|
| Back to top |
|
 |
bæærnt Rutinert
|
|
|
| 2-0, og det gikk et sukk av lettelse gennom publiken......Kan forstå at RBK ikke ønsker å handle nye spillere i dette vinduet. Fornuftig å bruke tid på vurdering av de riktige kvaliteter og typer. Og ikke minst.....vi mangler plan og struktur fremfor noe annet. Jada Hoftun, hold godt på pungen. Eh.....den med penger i altså. |
|
| Back to top |
|
 |

|
|
|
| Arne Scheie bør avlives snarest. Makan til skrullete dinosaur, får ikke med seg halvparten av det som skjer på banen. |
|
| Back to top |
|
 |
|