| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
attach Forumsjef
|
Posted: 05.08.2009 20:23 Post subject: |
|
|
| Knudtzon har vist noen meget fine tendenser. Jeg mener nå som før at vi bør vurdere å hente han. Husk at han har vært lenge borte med skade, så det skyldes ikke manglende ferdigheter at han ikke har vært på banen. |
|
| Back to top |
|
 |
RÃ¥nny Legende

|
Posted: 05.08.2009 20:26 Post subject: |
|
|
Ja, Knudtzon og Angan har vært meget gode de to siste kampene.. _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
| Back to top |
|
 |
Hedley Veteran
|
Posted: 05.08.2009 20:27 Post subject: |
|
|
| Hva med Kenta? |
|
| Back to top |
|
 |
kristobal Legende
|
Posted: 05.08.2009 20:42 Post subject: |
|
|
Hvis Tore Løvland stiller i gult og svart når vi møter Start på Lerkendal senere i høst foreslår jeg vi gir Kenta en week-to-week contract  |
|
| Back to top |
|
 |
Erlendr Veteran
|
Posted: 05.08.2009 20:58 Post subject: |
|
|
| Uten at jeg mener å fornærme Knudzon, så håper jeg RBK sikter atskillig høyere enn han. |
|
| Back to top |
|
 |
Jonas Veteran

|
Posted: 05.08.2009 21:18 Post subject: |
|
|
Muligens noe urealistisk, men forutsatt av at Stabæk ikke får de Champions League-millionene de håper på, synes jeg Henning Hauger er en mann vi burde vurdere som ny mann inn på midtbanen. Imponert så langt mot FCK og har også vist tidligere i år at han har kvaliteter. _________________ No al calcio moderno |
|
| Back to top |
|
 |
zaphod81 Forumsjef

Joined: 23 Jan 2008 Posts: 11618 Location: Rett ved regnbuens ende
|
Posted: 05.08.2009 21:51 Post subject: |
|
|
Jeg mener Hauger fortsatt har for lite register til å fungere godt ved siden av Annan, da kan vi like godt bruke Demidov på den plassen. Som erstatter for en framtidig solgt Annan er han mer aktuell, men da kan vi like godt bruke Demidov.
Vi trenger en spiller som kan være motoren vår hvis vi skal kjøpe midtbanespillere nå. |
|
| Back to top |
|
 |
Escudos Veteran
|
Posted: 05.08.2009 23:08 Post subject: |
|
|
| Knudtson er ikke god nok, likte bedre han Kuyt på det andre laget. |
|
| Back to top |
|
 |
Halvorsen87 Veteran

Joined: 16 Jan 2009 Posts: 2382 Location: Trondheim til høsten!
|
Posted: 05.08.2009 23:12 Post subject: |
|
|
| Jeg er enig med de som vil kjøpe inn Hauger. Han ville styrket laget, synes jeg. Men først og fremst bør vi vel finne en ordentlig høyreving? |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 05.08.2009 23:25 Post subject: |
|
|
| Escudos wrote: | | Knudtson er ikke god nok, likte bedre han Kuyt på det andre laget. |
En ung spiller som Knudtzon trenger ikke nødvendigvis å være tiltenkt en fremtredende rolle i laget fra første stund. Han kan komme hit og modnes, for potensialet er der uten tvil. Han er dobbelt så rask, dobbelt så uredd og dobbelt så god som Sellin. Prisen vil sikkert ikke være høyere heller. Han har kvaliteter vi har for lite av/mangler. Problemet er at han har slitt med skader de siste par årene. Det er nettopp derfor vi ikke har sett stort til han i det siste, for han utmerket seg i Tippeligaen allerede som tenåring. Nå ser han ut til å være på god vei tilbake. |
|
| Back to top |
|
 |
TrønderBob Rutinert

|
Posted: 05.08.2009 23:59 Post subject: |
|
|
Jeg vil ha Pontus Farnerud!
Ikke for å høres ut som en lite barn som vil ha en leke i en butikk. |
|
| Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 06.08.2009 00:15 Post subject: |
|
|
| Farnerud er min våteste Tippeliga-drøm, men dessverre helt urealistisk. Vil bli veldig, veldig dyr. Hever lønn som en greve, gjør han også. |
|
| Back to top |
|
 |
Rod Proff

|
Posted: 06.08.2009 01:11 Post subject: |
|
|
| Noen som har noe syn på Anders Due som en mulig erstatter hvis Olsen av en eller annen grunn skulle forsvinne i nærmeste fremtid? |
|
| Back to top |
|
 |
Hallomann Senior

|
Posted: 06.08.2009 01:37 Post subject: høyre flanke |
|
|
Bolaños er for meg en spiller jeg svært gjerne skulle sett i RBK-drakta.
En spiller som skaper mye på egen hånd,han var jo enormt god i starten av sesongen.
Dog så er han vel priset høyt av Start.
Bolaños, Thioune, og Borges er værtfall tre midtbane spillerne i TL som har virket gode med et internasjonalt kaliber.
Det er av et slikt kaliber jeg håper og tror RBK sikter etter.  _________________ Helt Hærli, helt UTROLI |
|
| Back to top |
|
 |
Macha Veteran

|
Posted: 06.08.2009 01:59 Post subject: |
|
|
| Hedenstad og Rogne på Stabæk, 18 og 19 år. Veldig gode. Spennende! |
|
| Back to top |
|
 |
TrønderBob Rutinert

|
Posted: 06.08.2009 02:06 Post subject: |
|
|
| Hva skal til for å skaffe oss Thioune fra Molde? |
|
| Back to top |
|
 |
Brumle Proff

|
Posted: 06.08.2009 02:55 Post subject: |
|
|
| TrønderRob wrote: | | Hva skal til for å skaffe oss Thioune fra Molde? |
*kniiiiis*  |
|
| Back to top |
|
 |
TrønderBob Rutinert

|
Posted: 06.08.2009 03:34 Post subject: |
|
|
| Brumle wrote: | | TrønderRob wrote: | | Hva skal til for å skaffe oss Thioune fra Molde? |
*kniiiiis*  |
Molde greier seg sikkert helt fint uten han, ellers..dakkar Molde  |
|
| Back to top |
|
 |
Macha Veteran

|
Posted: 06.08.2009 04:02 Post subject: |
|
|
| Ingen som vet om det skjer noe mer med Alexander Ruud Tvedter? |
|
| Back to top |
|
 |
kristobal Legende
|
Posted: 06.08.2009 09:52 Post subject: Re: høyre flanke |
|
|
| Hallomann wrote: | Bolaños er for meg en spiller jeg svært gjerne skulle sett i RBK-drakta.
En spiller som skaper mye på egen hånd,han var jo enormt god i starten av sesongen. |
Har vel stoppa litt opp for godeste Bolanos. Ikke godt å si hva det skyldes, men han var jo ingen suksess i sin forrige klubb.
Har åpenbart spennende kvaliteter, men prisen tatt i betraktning så har han vel til gode å overbevise over tid. |
|
| Back to top |
|
 |
Brumle Proff

|
Posted: 06.08.2009 16:00 Post subject: |
|
|
| TrønderRob wrote: | | Brumle wrote: | | TrønderRob wrote: | | Hva skal til for å skaffe oss Thioune fra Molde? |
*kniiiiis*  |
Molde greier seg sikkert helt fint uten han, ellers..dakkar Molde  |
Molde har vunnet sin ene kamp der Thioune stod over. Hele spillergruppa og systemet i laget får for lite "cred" (nå sist ble jo Hoseth belønnet med en 10`er på VG-børsen), men greit nok det.
Thioune er likevel en fantastisk spiller for Molde, og det er ingen lag i Norge som er i nærheten av å ha råd til å kjøpe ham nå. Thioune kan muligens gå for mer penger enn Mame Biram dersom han fortsetter spillet. |
|
| Back to top |
|
 |
kris0stby Veteran

|
Posted: 06.08.2009 16:23 Post subject: |
|
|
Demi er stopper!!
Hauger: Ja takk |
|
| Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 06.08.2009 16:30 Post subject: |
|
|
| Thioune er 4 år eldre enn Biram med færre ekstremkvaliteter fysisk. Å dominere tekninsk i gampeligaen tippeligaen er en bragd. Hvis alle spillerene deres er så fantastisk hvorfor i svarte ligger dere 4poeng bak oss og med en kamp mer spillt? Kanskje disse spillerene dine ikke er så utrolig som du skal ha det til eller kanskje dem mangler den nødvendige stabiliteten. Uansett er dette milevis unna topic for " Nye spillere tråden". |
|
| Back to top |
|
 |
kristobal Legende
|
Posted: 06.08.2009 16:41 Post subject: |
|
|
Det er en del som glemmer at alder betyr ganske mye for pris ja.
I den grad utenlandske klubber vil betale mye for tippeligaspillere må det være om de ser stort utviklingspotensial. Å tro at man kan få 50 millioner for en spiller på 25-26 år som spiller i TL er ganske utopisk.
Det samme gjelder jo oss selv og Sapara, som i mine øyne knapt er verdt 20 millioner.
Samme holdning bør naturligvis også vi legge til grunn når vi handler nye spillere. Vi skal ikke betale på millionvis av kroner for spillere hvis videresalgspotensial og/eller utviklingspotensialet er lite. Og for spillere over 25 år så er ikke videresalgspotensialet veldig stort hvis man tenker på å få mer igjen enn man ga.
Ute i Europa handles det spillere i 27-28-årsalderen til ville summer, men da snakker vi om spillere som har prestert på veldig høyt nivå og kjøpere som kan være rimelig sikre på hva de får. |
|
| Back to top |
|
 |
Brumle Proff

|
Posted: 06.08.2009 17:21 Post subject: |
|
|
| Keenoir wrote: | | Hvis alle spillerene deres er så fantastisk hvorfor i svarte ligger dere 4poeng bak oss og med en kamp mer spillt? |
Det har gutta i TV2-studio forklart mang en gang. Flaks/Uflaks.
Når det gjelder Thioune, er det flere røster i Manchester som også gjerne vil ha ham dit. Og mange mener Mame Biram var en "bargain" for 5 m£. Det kan også sette i gang kjedereaksjoner i andre storklubber. Thioune blir nok tett fulgt, og ingen ved sine fulle fem kan fantasere om at Thioune går til nordisk liga etter Molde.. |
|
| Back to top |
|
 |
|