| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Troilonge Veteran
|
Posted: 23.07.2009 18:53 Post subject: |
|
|
180 Minutter uten scoring mot Qrapbag. Lønnstrekk neste måneden for der holder faen ikke mål.
Day ruined. |
|
| Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 23.07.2009 18:54 Post subject: |
|
|
| This Is Anfield wrote: | | Kan ikke skylde på dommeren eller noe annet.. bare at vi er for dårlige, enkelt og greit. |
Det stemmer. Forsvaret til Q har vunnet alle duellene i 180 min. Utrolig. Har aldri sett noen spille så dårlig som det Prica gjorde i dag.
Jeg vant 1750 kr på Unibet. |
|
| Back to top |
|
 |
frenchy Rutinert

|
|
|
Da er tidenes mørkeste Norske øyeblikk et faktum. Slått ut av en klubb som ikke ville spillt i adeccoligaen engang. Grunnen, DRILLOFOTBALL!
Håper faen meg en journalist har guts til og spørre hvorfor vi sparker langt hele tiden med den vinden der nede.
Dagen værste.
Tettey og PCS. _________________ "The country is full of good coaches. What it takes to win is a bunch of interested players" |
|
| Back to top |
|
 |
RÃ¥nny Legende

|
|
|
Tror RBK hadde vunnet kampen om folk som Hoftun, Brattbakk hadde spilt. Til og med Mini hadde gjort det bedre i dagens kamp enn hva de som spilte gjorde.
Skammelig, håper Lerkandal stadion er tom på søndag... _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
| Back to top |
|
 |
LarsG Veteran
|
|
|
Takk RBK for at dere gikk defensivt ut mot fotballstorheten Qharabag fra Aserbadsjan med sin lange og mektige fotballhistorie og kultur. Å bare bli slått ut med 0-1 sammenlagt er virkelig en prestasjon. Vi forsvarte oss til et hederlig resultat. En karamell vi kan suge på i mange mange år.
Bra lempet, gutter! (å bruke ordet "spilt" er vel litt å ta i) |
|
| Back to top |
|
 |
Arsalanov Junior
|
Posted: 23.07.2009 18:55 Post subject: |
|
|
Hahahah.
Garabag.  |
|
| Back to top |
|
 |
Nåssåladden Veteran
|
|
|
"Vi er et bedre lag" -Mikael Lustig _________________ De mest bortskjemte supporterne i lainnet! |
|
| Back to top |
|
 |
Troilonge Veteran
|
|
|
| "- Det beste hadde vært og ledet 5-0, eller 6-0 eller 7-0, det hadde vært det perfekte resultat" |
|
| Back to top |
|
 |
WegHard Veteran

|
Posted: 23.07.2009 18:56 Post subject: |
|
|
Rødt kort til hele laget og til Hamren. Dette var noe av det tristeste jeg har sett. Jeg kan ikke for mitt bare liv forstå hvorfor vi ikke prøvde å spille fotball i løpet av 2 x 90 min. Kick and run is no fun.
Vi spilte som ei fett, og fikk resultat deretter. God tur hjem. _________________ Sparken så'n bli still. |
|
| Back to top |
|
 |
smogli Proff
|
|
|
| Dette burde markeres med å holde kjeft på søndag, for å vise hva som skjer når folk ikke har innsats. |
|
| Back to top |
|
 |
ayden Junior
|
|
|
| By far the flaueste jeg har opplevd noen gang. Dette går Kaerjeng (?) og Åtvidaberg en høy gang når det gjelder katastrofale norske e-cupbidrag de senere årene! |
|
| Back to top |
|
 |
Largactyl Veteran

|
Posted: 23.07.2009 18:57 Post subject: |
|
|
Nå skal jeg trøstespise 5 liter med søtsaker og taco. Dette var drittfotball på høyt nivå. Og som dommer synes jeg dømminga var totalt dritt. I Polen ville ikke han dømt mer fotball på toppnivå, hvis det hadde vært polsk seriefotball. Men jeg tipper polsk seriefotball er mye bedre enn hva Rosenborg presterte idag.... Hejdå! _________________ https://twitter.com/djuptjuv |
|
| Back to top |
|
 |
Arsalanov Junior
|
Posted: 23.07.2009 18:58 Post subject: |
|
|
MegaLOL.
5-0? 6-0? 7-0?
Ta det biatches. |
|
| Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
|
|
| frenchy wrote: | Da er tidenes mørkeste Norske øyeblikk et faktum. Slått ut av en klubb som ikke ville spillt i adeccoligaen engang. Grunnen, DRILLOFOTBALL!
Håper faen meg en journalist har guts til og spørre hvorfor vi sparker langt hele tiden med den vinden der nede.
Dagen værste.
Tettey og PCS. |
Enig i det med Drillofotball, men de var mye bedre enn Adecco.
Dagens duster var Prica og Iversen. Herregud så dårlige de var. Pluss Olsen. Og Konan. Og Skjelbred. Og Tettey. Og Lustig. Og Hamrèn. |
|
| Back to top |
|
 |
Troilonge Veteran
|
|
|
| smogli wrote: | | Dette burde markeres med å holde kjeft på søndag, for å vise hva som skjer når folk ikke har innsats. |
Ja, for all del. La oss vise verden hva slags medgangssupportere vi er. Det er nå vi faktisk har noe å gjøre etter å ha levd på en medgangsbølge i hele år. Vi er faen ikke på Klanen-nivå, er vi!? |
|
| Back to top |
|
 |
Jonas Veteran

|
|
|
Melding til det russiske flyvåpenet: skyt ned charterflyet til RBK på tur hjem. og sørg for at de tilreisende supporterne tar et annet fly. _________________ No al calcio moderno |
|
| Back to top |
|
 |
FanFraSør Rutinert
|
Posted: 23.07.2009 18:59 Post subject: |
|
|
Gratulerer Quarabag! Hva skal man si, jeg har ikke noe å si som ikke er blitt sagt 1000 ganger av andre har på forumet om disse to kampene. RBK er helt klart et mye bedre lag men det hjelper ikke når vi ikke klarer å spille ut lag som legger alle man i forsvar. Der har RBK noe de helt bør trene mye på. De langballene må de bare få bort fort som faen. Utrolig trist å se på.
Må jo si at det er sjarmerende da, Askeladd som går videre på bekostning av RBK. Det som ikke overrasker meg et sekund er om dette lage fyker ut 12 - 0 sammenlagt mot det neste laget de møter, og det sier jo litt om hva RBK da sliter med. Det positive opp i all denne skuffelsen er at dette måtte komme en down periode, det gjør det for alle lag. La oss håpe at RBK nå klarer å ta seg sammen i serien for Molde er sterke og jeg er redd for at vi må vinne nesten alle kampene fram til Molde evt. taper en.
Tragisk, flaut, begredelig, men life must go on, så for min del er dette nå history. Vinner vi serien så spiller vi for C.L kvalikk neste år og det passer oss nok en del bedre. |
|
| Back to top |
|
 |
Cyrilp Veteran
Joined: 03 Aug 2008 Posts: 4103 Location: Elsker Molde by, ikke MFK... Savner alltid Nidaros.
|
|
|
Saken er veldig grei nå i allefall... Sapi og Tetty ut døra... legg gjerne med Konan gratis. Kutt lønningene som følge av ELENDIG innsats og skaff en høyreving med attityd. Ikke minst kjøp opp flere talentfulle norske unggutter som kan utfordre våre "stjerner" i de fleste posisjoner...
GRAVØL! _________________ Samhandling: Et begrep som benyttes om koordinering og gjennomføring av aktiviteter i en prosess der ingen enkelt person eller institusjon har et totalansvar for prosessen. |
|
| Back to top |
|
 |
Krokodil Dundee Veteran
|
|
|
Hvis det ikke kommer noen reaksjoner i form av lønnskutt eller straffetrening i 2 mnd så vet ikke jeg. Fy faen dette var så jævlig flaut! Hvordan i helvete er det mulig????  |
|
| Back to top |
|
 |
Forumsjef Veteran
|
|
|
| Arsalanov wrote: | MegaLOL.
5-0? 6-0? 7-0?
Ta det biatches. |
Hold kjeft du da. |
|
| Back to top |
|
 |
KFF_RBK Rutinert

|
|
|
Hahaha! Vad var det jag sa? Långbollar in my ass! Nu är norrmännen där Sverige är.
Länge leve Molde! |
|
| Back to top |
|
 |
bommel Veteran
|
Posted: 23.07.2009 19:00 Post subject: |
|
|
hamren får stryk. Makan til tåpelig taktikk over to kamper har jeg aldri sett. En skam for rosenborg å spille på denne måten mot et bananlag.
Prica var ikkeeksisterende, tapte alt. Iversen var bare dårlig. Gud bedre Tettey, du eier ikke skuddkoordinasjon. |
|
| Back to top |
|
 |
Harald Forumsjef

|
|
|
| Jonas wrote: | | Melding til det russiske flyvåpenet: skyt ned charterflyet til RBK på tur hjem. og sørg for at de tilreisende supporterne tar et annet fly. |
Morsomt, du fremstår ikke som den skarpeste kniven i skuffen, med dine kommentarer i denne tråden. _________________ Sliter
Medlem nr. 2477 |
|
| Back to top |
|
 |
Einherjar Rutinert

|
|
|
skuffet nå, første tap etc... bla bla fra møringer som kommenterer..som de tror det spiller noen rollle. Selvsagt skjedde det mens jeg var på ferie... ferien er over, fy fan som jeg skal synge for RBK på søndag! _________________ RBK |
|
| Back to top |
|
 |
RÃ¥nny Legende

|
|
|
| Troilonge wrote: | | smogli wrote: | | Dette burde markeres med å holde kjeft på søndag, for å vise hva som skjer når folk ikke har innsats. |
Ja, for all del. La oss vise verden hva slags medgangssupportere vi er. Det er nå vi faktisk har noe å gjøre etter å ha levd på en medgangsbølge i hele år. Vi er faen ikke på Klanen-nivå, er vi!? |
Er du virkelig villig til og betale for og se på dette laget Troilonge?
Jeg skulle hatt betalt for og se på, busspenger innkludert! _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
| Back to top |
|
 |
|