English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2026
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Rade Prica
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 43, 44, 45 ... 97, 98, 99  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
SunsetSalami
Legende

PostPosted: 21.06.2009 03:19    Post subject: Reply with quote

Forhåpentligvis har Hamrèn sagt at vi bør fremstå på en annen måte utad.
Back to top
View user's profile Send private message
konrad4ever
Veteran

PostPosted: 21.06.2009 09:20    Post subject: Reply with quote

Prica toppscorer i eliteserien så langt og har absolutt innfridd forventningene. Men jeg er rimelig sikker på at han ikke har vist frem sitt beste enda og at han kommer til å bli bedre og bedre med tiden Cool
Back to top
Keenoir
Legende

PostPosted: 21.06.2009 09:49    Post subject: Reply with quote

Han har vel nå flere målpoeng en superduper fantastisk gode Bolanos og Thioune, fremdeles hører en langt nær så mye "runking" over denne fantastiske fotballspilleren som f.eks Huseklepp, Moa, Bolanos og Thioune.

Last edited by Keenoir on 23.06.2009 00:12; edited 1 time in total
Back to top
Hjelde
Veteran

PostPosted: 22.06.2009 23:17    Post subject: Reply with quote

Moa må være noe av det mest oppskrytte Norsk media har fostret. Høres jo ut som vi snakker om en ny Solskjær jo. Her snakker vi heller benkefyll i Nederlandsk æresdivisjon tror jeg... maks... Prica er langt bedre
Back to top
zaphod81
Forumsjef

PostPosted: 22.06.2009 23:23    Post subject: Reply with quote

Det beste av det Prica har vist i år har vært veldig, veldig bra, men han har så langt ikke vært veldig stabil i prestasjonene. Forhåpentligvis er han litt treningstung ala Skjelbred for tida, så vi får håpe det løsner.

Sånn som han spiller når beina hans ser lette ut, så framstår han som en nærmest komplett spiss på middels europeisk nivå, og han passer så godt i den rollen han har i laget at han nesten ikke kan unngå å få mange målpoeng.

Får han storformen inne nå når laget har begynt å få spillet til å sitte, er det nesten ingen begrensninger for hvor bra han kan gjøre det i Norge i hvert fall.
Back to top
Keenoir
Legende

PostPosted: 23.06.2009 00:13    Post subject: Reply with quote

Hvis det Prica har levert så langt i år er av en spiller ut av form så gleder jeg meg til forsettelsen, for så langt i år har han vært tippeligaens klart beste spiss.
Back to top
TrønderBob
Rutinert

PostPosted: 23.06.2009 00:25    Post subject: Reply with quote

Tommel'n opp! Sunderland!

Håper Rade trives i Trondheim da og bestemmer seg for å bli her en stund!
Back to top
Kjello
Forumsjef

PostPosted: 23.06.2009 00:33    Post subject: Reply with quote

Han blir jo 29 år snart og man kan nok ikke utelukke at han avslutter karrieren i RBK.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Halvorsen87
Veteran

PostPosted: 23.06.2009 00:35    Post subject: Reply with quote

Han er vel så mye som 28 år (29 om en uke), med en kontrakt som går til sesongslutt 2012, og da er han 33 år. Tviler på at noen utenlandsklubber er villige til å betale det vi vil ha for ham, med tanke på hans tidligere utenlandsopphold og ikke minst alder. Så jeg både håper og tror at vi vil kunne få nyte hans gode bidrag i flere år fremover Smile
Back to top
brus
Junior

PostPosted: 26.06.2009 18:41    Post subject: Reply with quote

Keenoir wrote:
Hvis det Prica har levert så langt i år er av en spiller ut av form så gleder jeg meg til forsettelsen, for så langt i år har han vært tippeligaens klart beste spiss.

Jeg blir stadig overrasket over hvor lett imponerte dere blir. Det er pokker meg ikke en stor utfordring å lykkes i Tippeligaen hvis det han har prestert karakteriseres som fantastisk. Det er snakk om en spiller som tross sin størrelse er veik i duellene, som jobber alt i alt for lite og som setter 1 av sine 10 sjanser per kamp.
En spissrekke med Konan, Iversen og Olsen hadde vært bedre. Dere kan komme med at han scorer hele tiden, men ærlig talt, det skal jævlig mye til før man kan gå av banen uten mål når man får så mange store sjanser.
Back to top
frenchy
Rutinert

PostPosted: 26.06.2009 18:44    Post subject: Reply with quote

Brattbakk trengte vel 15 sjangser før han satte den han også.

Gi meg 5 spisser de siste 10 åra som er bedre
kristobal
Legende

PostPosted: 26.06.2009 18:47    Post subject: Reply with quote

Frenchy du får se på antall innlegg til nicket over, så skjønner du kanskje at innlegget ikke var ment for stort annet enn å provosere.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Hedning
Legende

PostPosted: 26.06.2009 19:17    Post subject: Reply with quote

Dårlig start med et latterlig innlegg ihvertfall. Veik i duellene? Jobber alt for lite? Trenger 10 sjanser for å score? Bare tull. Mener du at han har hatt 70 sjanser denne sesongen? Har du fått med deg at Prica også har mange assist? Så du han tape mange dueller mot Stabæk? Virker ikke som om du har fulgt med Rosenborg de siste årene, da vi vitterlig har hatt langt bedre uttelling i år enn tidligere.
Back to top
Solo
Veteran

PostPosted: 26.06.2009 19:26    Post subject: Reply with quote

Dette var ihvertfall en effektiv måte å skaffe seg et dårlig førsteinntrykk.
Prica er en spiller av høy kvalitet som sannsynlig vil bli årets toppscorer.
1998, 1999, 2000, 2001,
2002, 2003, 2004, 2006,
2009 og 2010.
Back to top
Flaav
Veteran

PostPosted: 26.06.2009 19:36    Post subject: Reply with quote

Og uansett så er det å greie å komme seg til slike sjanser et kvalitetsmerke...
Back to top
brus
Junior

PostPosted: 27.06.2009 02:49    Post subject: Reply with quote

Det var ikke ment for å provosere da jeg tviler på at dere blir så lett provoserte.
At førsteinntrykket mitt er dårlig bryr jeg meg lite om, jeg må få si min mening.
At Brattbakk også var dårlig til å utnytte sjansene gjør vel ikke Prica til en god spiller?
Jo jeg har fulgt med Rosenborg de siste årene, har sesongkort og får med meg alle bortekampene på TV.
Og ja, jeg mener han er veik i duellene, han kjemper ikke, han bare står der.
Ja, jeg så han tape en del dueller mot Stabæk, han var ikke spesielt god i den kampen.. Han tar seg rett og slett altfor god tid med ballen i beina og mister den for lett.

Jeg klarer ikke så enkelt å nevne bedre spisser da jeg ikke følger med på mange andre enn Rosenborg, men her er noen:
Iversen
Nannskog
Gunnarson
Frode Johnsen
Mini Jakobse
Karadas
Huseklepp
Back to top
attach
Forumsjef

PostPosted: 27.06.2009 03:03    Post subject: Reply with quote

Selv mener jeg at Pricas kanskje mest ekstreme egenskap er det å kunne holde på ballen når han folk i ryggen. For meg fremstår han som svært sterk i slike situasjoner, så jeg er overrasket over kritikken.
Back to top
brus
Junior

PostPosted: 27.06.2009 03:08    Post subject: Reply with quote

Vi får vel bare bli enige om å være uenige.. Jeg må bare si at det er ikke rart nivået på fotballen i Tippeligaen er lav da en slik spiller kalles "Ligaens beste spiss".
Back to top
attach
Forumsjef

PostPosted: 27.06.2009 03:13    Post subject: Reply with quote

Det begynner å bli nevnt litt for ofte nå at nivået ikke er i verdenstoppen. Nettopp det er vel alle klar over. Vi kan da uansett kose oss med det vi har. Det har ihvertfall jeg gjort i 20 år nå.

Internt i ligaen er Prica uansett helt der oppe.
Back to top
senador
Legende

PostPosted: 27.06.2009 08:46    Post subject: Reply with quote

brus wrote:
Det var ikke ment for å provosere da jeg tviler på at dere blir så lett provoserte.
At førsteinntrykket mitt er dårlig bryr jeg meg lite om, jeg må få si min mening.
At Brattbakk også var dårlig til å utnytte sjansene gjør vel ikke Prica til en god spiller?
Jo jeg har fulgt med Rosenborg de siste årene, har sesongkort og får med meg alle bortekampene på TV.
Ja, jeg så han tape en del dueller mot Stabæk, han var ikke spesielt god i den kampen.. Han tar seg rett og slett altfor god tid med ballen i beina og mister den for lett.

Jeg klarer ikke så enkelt å nevne bedre spisser da jeg ikke følger med på mange andre enn Rosenborg, men her er noen:
Iversen
Nannskog
Gunnarson
Frode Johnsen
Mini Jakobse
Karadas
Huseklepp

Dette er meget latterlig å lese. Har du dårlig syn eller er dette ironisk? Prica er en spiller vi har manglet i lang tid. Han har en skudfot ingen andre har og scorer jevnt og trutt. Han er også flink til å sette opp andre spillere.

Et godt bevis på at du er helt på jordet er jo at du nevner flere spisser som scorer lite mål eller spisser som ikke kan prestere på et høyere nivå enn TL(les: Frode Johnsen) Nannskog er en meget begrenset spiller hvis motstanderlaget har en rask forsvarer til å ta ut ham. Det så vi sist kamp. Iversen er kanskje bedre teknisk, men ikke til å score mål. Huseklepp er vel den spilleren som bommer mest på sjansene han får i hele TL.

At Prica bommer på mange sjanser er greit. Men han må kanskje få litt ære for at han faktisk er meget flink til å komme til sjanser. For å si det slik så har Prica berget oss for en del pinlige tap denne sesongen.
Back to top
Keenoir
Legende

PostPosted: 27.06.2009 09:26    Post subject: Reply with quote

Den eneste spilleren på den listen som kan måle seg med Prica er Gunnarsson, han var fantastisk for Stabæk og dirigerte det angrepet på en utrolig fin måte. Iversen i form har mye av det samme og gjør det rundt seg veldig god, men jeg vil ha litt flere mål fra den kanten ,men det kan fort komme. Nannskog har vært en bra spiss og har sine gode stunder vært strålende, men som Senador påpeker så har han levd under veldig gode forutsetning mot trege stoppere i tippeligaen. Jeg har rett og slett veldig vanskelig for å ta deg seriøst. Prica i sammen med Huseklepp og rett foran Bolanos dem som topper poengligaen og det er et styrketegn og fremdeles så ser en at han har mye å gå på. Prica var vel også reknet som den beste spissen i den danske ligaen når han var der.
Back to top
kristobal
Legende

PostPosted: 27.06.2009 09:57    Post subject: Reply with quote

Prica var skral i de første kampene i år, men har kommet seg enormt. Jeg var skeptisk til ham i starten, og ikke minst til å bruke Prica sammen med Iversen. Selv om vi riktignok ikke spiller 4-4-2 med de to sammen, så har 4-2-3-1-en med Iversen som OM eller Prica som kant vist at det er fullt mulig å fungere med begge to på banen. Der tok jeg nok litt feil.

Jeg er mest imponert over spilleforståelsen til Prica så langt. Jeg tror ikke vi har sett det beste av Prica som avslutter ennå, og er ganske sikker på at han vil få kamper hvor han scorer flere mål og flere kamper hvor han blir matchvinner.

Det er neppe noen tvil om at Pricas inntreden både har gjort oss sterkere offensiv i kraft av hans avslutteregenskaper, men også gjennom hans rolle som tilrettelegger og åpning av rom for andre.

Noe som igjen har vært viktig for det defensive, siden RBK nå langt oftere scorer det første målet og evner å drepe kamper hvor vi ble straffet de foregående sesongene.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
longines
Veteran

PostPosted: 27.06.2009 10:29    Post subject: Reply with quote

Satan for et tilslag på ballen han viste mot Stabæk, skyter jo hardere stillestående enn hva andre TL spillere gjør med fart.
Back to top
JohnTiger
Veteran

PostPosted: 27.06.2009 10:36    Post subject: Reply with quote

senador wrote:
brus wrote:

Iversen
Nannskog
Gunnarson
Frode Johnsen
Mini Jakobse
Karadas
Huseklepp

Dette er meget latterlig å lese. Har du dårlig syn eller er dette ironisk? Prica er en spiller vi har manglet i lang tid. Han har en skudfot ingen andre har og scorer jevnt og trutt. Han er også flink til å sette opp andre spillere.

Et godt bevis på at du er helt på jordet er jo at du nevner flere spisser som scorer lite mål eller spisser som ikke kan prestere på et høyere nivå enn TL(les: Frode Johnsen).... .

Litt off Topic (Prica), men Frode Johnsen har da prestert veldig bra i Japan, som er en liga med mye høyere kvalitet enn TL
Back to top
JohnTiger
Veteran

PostPosted: 27.06.2009 10:40    Post subject: Reply with quote

longines wrote:
Satan for et tilslag på ballen han viste mot Stabæk, skyter jo hardere stillestående enn hva andre TL spillere gjør med fart.

Helt sykt hvilket tilslag han har!! Smile Hvis han i tillegg kunne prøve å sette ballene tilside for keeper så blir det sikkert mål etterhvert også.

Prica burde etter min mening hatt rundt 12-15 mål hittil i denne sesongen med litt bedre avslutningsegenskaper....forhåpentligvis får han dreisen på det det etterhvert. Tiltross for alle bommene har han imponert meg hittil i år.
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 43, 44, 45 ... 97, 98, 99  Next
Page 44 of 99

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.
ANNONSE
SITATET
© 1999-2026 RBKweb