| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
RBKalle Rutinert
|
Posted: 16.06.2009 23:18 Post subject: |
|
|
Jeg synes ikke REMA 1000 logoen er SÃ… enorm og stygg...
Den er stort sett like stor som mange andre logoer på drakter rundt Norge og hele Europa.
Kanskje så den bedre ut i UEFA-Cup drakt, litt mindre og uten de andre 654 logoer rundt den.
Men Tippeliga har sett mye verre logoer gjennom de siste åra...
Hva om REMA 1000 var på én linje? |
|
| Back to top |
|
 |
Hedning Legende

|
Posted: 17.06.2009 02:02 Post subject: |
|
|
| Det hadde vært evig mye bedre, siden størrelsen også ville minsket betraktelig. Tviler på at Reitan er spesielt interessert dog. Remalogoen er også veldig gammeldags og lite stilig, det trekker ikke akkurat opp at den designmessig og font-wize ser ut til å tilhøre pre helvetica tid. |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 11.09.2009 14:39 Post subject: |
|
|
| Waschera skal visst ha kåring om et par strakser. |
|
| Back to top |
|
 |
kkakk Rutinert

|
Posted: 11.09.2009 15:16 Post subject: |
|
|
| Latterlig at bergensere sitter å kårer brann sin drakt (som er på linje med RBKs i reklamenivå) til seiersherre. Trist å si det, men VIFs drakt er klart penest (og renest) i TL. |
|
| Back to top |
|
 |
d@len Rutinert

|
Posted: 11.09.2009 19:37 Post subject: |
|
|
En slik kåring vil jo alltid bli "kuppet" av dem som ikke klarer å se forbi klubbrivaliseringene. Enig med dem som mener VIFs drakt er pen stilmessig - for vår del ødelegger Byggholt-reklamen (har nå kjøpt seg ut av sponsoravtalen) midt imellom Kappa- og Brannlogo, samt BA og BKK-reklamen. Vi kunne klart oss med Sparebanken Vest og Chess (til nøds).
Off topic: Det sies at Chess-logoen på 2008-drakten var feil og skulle vært mer integrert slik 2009-utgaven er.
Men vi alle hadde vel elsket en fotballdrakt uten all reklamen. |
|
| Back to top |
|
 |
Macha Veteran

|
Posted: 11.09.2009 19:43 Post subject: |
|
|
| For meg blir REMA1000 noe jeg alltid kommer til å forbinde med drakta, syntes det ikke er så ille, drakta syntes jeg egentlig er skikkelig digg, må bare få vekk Shell. Bortedrakta vår er.... 'sikle'... digg |
|
| Back to top |
|
 |
Ingeman Veteran

|
Posted: 11.09.2009 21:12 Post subject: |
|
|
| Drakten vår er pen uten Shell og Byggern...! |
|
| Back to top |
|
 |
ssjovold Proff
|
Posted: 11.09.2009 22:00 Post subject: vaalerengen og drakt |
|
|
Nå synes jeg at kappadraktene ødelegges av at kappa absolutt vil ha logoen sin i overdådighet på drakta (nike for eksempel er klart mye bedre, og skaper renere drakter, jfr. manu og barcas drakter i fjor)
Men jeg har overhodet ikke skjønt bortedrakta til vaalerengen i år. I lyseblått. Da de spilte mot sandefjord, så jeg knapt forskjell på spillerne. Er ikke litt av poenget med i bortedrakt akkurat det, eller er vaalerengen så selvopptatrt at de SKAL ha blått uanskvett?
Min RBK-favoritt er bortedrakta som slo valencia. Narvesen i hvitt, som ikke er stor og prangende, men faktisk svært elegant. Rema logoen er billig og veldig 80talls. _________________ Svein Sjovold |
|
| Back to top |
|
 |
|