English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Nye spillere 2009
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 124, 125, 126 ... 180, 181, 182  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
SunsetSalami
Legende

PostPosted: 07.06.2009 16:48    Post subject: Reply with quote

Regner med en høyrekant blir det primære målet i sommer, og da kunne jeg tenkt meg Bolaños, Bassombeng eller Huseklepp.
Back to top
View user's profile Send private message
zaphod81
Forumsjef

PostPosted: 07.06.2009 16:56    Post subject: Reply with quote

1. Ja, det hadde vært stas.
2. Ok, hvis Torbjørnsen sier han er god
3. Whaaaat? Nei og nei.
Back to top
Hedning
Legende

PostPosted: 07.06.2009 17:01    Post subject: Reply with quote

Hadde vært greit med en nordmann til, men er litt skeptisk på Huseklepp. Selv om også han selvsagt kan utvikle seg i en bedre klubb enn den han er i nå.
Back to top
DenRodeBaron
Proff

PostPosted: 07.06.2009 17:11    Post subject: Reply with quote

Huseklepp er dårlig kvalitet per krone. Har mer tro på Bolanos, men kan jo hende han flopper her som i OB også.
Back to top
Svennarbonden
Senior

PostPosted: 07.06.2009 17:14    Post subject: Reply with quote

Huseklepp ville vært fantastisk på Rosenborgs høyre midtbane/kant. Om RBK får kjøpt han for 10-15 mill i sommer, tror jeg han ville blitt solgt videre for 40-50 mill om kun ett år.

Et fantastisk fotballtalent som helt klart lider under å ha for dårlige lagkamerater.
Back to top
Keenoir
Legende

PostPosted: 07.06.2009 17:25    Post subject: Reply with quote

Fantastisk fotballtalent?? Han har brukbar fart og et par finter ,mens andre deler av spillet hans knapt holder andredivisjonsnivå. Her bør vi holde oss langt unna og en vil finne langt bedre spillere utenlands.
Back to top
Hjelde
Veteran

PostPosted: 07.06.2009 18:02    Post subject: Reply with quote

Huseklepp ER et fantastisk fotballtalent, ingen tvil om det. Eneste problemet er målteften hans. Det er skrale saker, men det er ikke sikkert han trenger å få den rollen som målskorer i et rosenborg med målskorere som Prica, Steffen, Iversen og Zahora.

Slik jeg ser det, kan vi være i en "gullposisjon" nå. I motsetning til andre klubber, er vi ikke i virkelig krise enda. Vi er ikke avhengig av lån fra eksterne investorer eller å selge spillere. Samtidig har vi mange spillere som er hete på overgangsmarkedet. Det er vel ikke noen bombe hvis minst to stk blir solgt, og inntektene fra dette fort kan bli 40- 50 mill. Samtidig står norske klubber og er desperate etter å få solgt spillere, for å redde klubbens budsjett. Dette kan vi utnytte! Spillere som Reginiussen, Huseklepp, Bolanos, Bjørn Helge Riise kan kjøpes for langt under det prisnivået vi snakket om for bare et år siden. Jeg tror vi fort kan snakke halvering av det prisnivået klubbene skiltet med i tidligere gode tider. Nå har vi virkelig muligheten til å ta grep på norsk fotball. Det første geniale grepet i en evt slik prossess var da Hoftun og gutta valgte å holde på f.eks Sappara og andre spillere som var hete salgsobjekter før denne sesongen.

Jeg stemmer for at vi selger Sappara og Skjelbred, for så å kjøpe Huseklepp og Riise. Hvis også Demidov blir solgt, så kjøper vi Reginiussen. Bolanos er jeg redd er et mer usikkert kort.
Back to top
Svennarbonden
Senior

PostPosted: 07.06.2009 18:23    Post subject: Reply with quote

Keenoir wrote:
Fantastisk fotballtalent?? Han har brukbar fart og et par finter ,mens andre deler av spillet hans knapt holder andredivisjonsnivå.

Men Øyvind Storflor vil du gjerne ha tilbake til klubben!?

Tommel'n opp!
Back to top
Keenoir
Legende

PostPosted: 07.06.2009 19:00    Post subject: Reply with quote

Brann har satt en prislapp på Huseklepp på 40 millioner så jeg ser ikke hvorfor vi diskuterer det engang. Storflor er etter min mening en spiller med langt flere strenger å spille på enn Huseklepp problemet hans har vært å ta det ut ofte nok samt å sette det mulighetene som han skaper/får alltså litt det samme som Huseklepp. Huseklepp er grusomt dårlig defensivt, har ikke mer en adekvat innleggsfot, en dårlig skuddfot, et middelmådig blikk. Det eneste han har er stor fart samt at han er forholdvis flink til å føre ball ,men mot bedre og bedre forberedte forsvarspillere så blir han stoppet forholdvis enkelt pågrunn av sin snevre stil.
Back to top
Strand
Veteran

PostPosted: 07.06.2009 21:04    Post subject: Reply with quote

Om Sapara ikke får spille på høyrekanten på grunn av sin defensive innsats tror jeg at Huseklepp er et feilvalg. Alt over gratis er uansett for mye for 'kleppen.
Back to top
TrønderBob
Rutinert

PostPosted: 07.06.2009 21:13    Post subject: Reply with quote

Huseklepp er for dårlig i mine øyne, han er faen meg ikke verdt 40 mill, han har OK fart, alt annet er liksom middelmådig (til RBK standarder å være).
Back to top
attach
Forumsjef

PostPosted: 07.06.2009 21:16    Post subject: Reply with quote

Dessuten er det litt merkelig å kalle han et fantastisk fotballtalent når fyren blir 25 år i år. I den alderen bør man prestere uten å bli unnskyldt med at det blir bedre med tida.
Back to top
TrønderBob
Rutinert

PostPosted: 07.06.2009 21:17    Post subject: Reply with quote

Hehe minner meg litt om Espen Johnsen.
Back to top
LarsG
Veteran

PostPosted: 07.06.2009 21:19    Post subject: Reply with quote

Keenoir wrote:
Brann har satt en prislapp på Huseklepp på 40 millioner så jeg ser ikke hvorfor vi diskuterer det engang. Storflor er etter min mening en spiller med langt flere strenger å spille på enn Huseklepp problemet hans har vært å ta det ut ofte nok samt å sette det mulighetene som han skaper/får alltså litt det samme som Huseklepp. Huseklepp er grusomt dårlig defensivt, har ikke mer en adekvat innleggsfot, en dårlig skuddfot, et middelmådig blikk. Det eneste han har er stor fart samt at han er forholdvis flink til å føre ball ,men mot bedre og bedre forberedte forsvarspillere så blir han stoppet forholdvis enkelt pågrunn av sin snevre stil.

Jeg er enig i at 40 millioner er en vanvittig høy pris på Huseklepp. Men du overdriver kritikken din. Han har herjet med mange norske forsvarere, men også i kampene mot Deportiva la Coroña, et forholdsvis godt lag med raske spillere. Han er vanvittig god til å sette fart raskt, og har god teknikk i høy fart, noe som gjør at han svært ofte runder en mann eller to. Skal ikke undervurdere fart som egenskap. Han er flink til å runde backen, komme seg til linja og slå 45.

Jeg ville heller hatt han på laget mitt enn Storflor. I mine øyne er Storflor mer søplete defensivt enn Huseklepp. Ikke at jeg ville valgt noen av de pga deres defensive egenskaper uansett.

Jeg veldig enig med alle i at 40 millioner er helt latterlig mye. Fyren ser ut som om han er 17, men han fyller 25, og er absolutt ikke noe vi burde prøve å kjøpe. Enda så dårlig som Keenoir fremstiller han er selvfølgelig feil.
Back to top
Keenoir
Legende

PostPosted: 07.06.2009 21:24    Post subject: Reply with quote

En god kamp mot det dårligste forberedte laget jeg har sett spille europacup i Norge og fremdeles etter all den flotte ballføringen så klarte ikke Brann å vinne kampen. Bortekampen var han bortimot usynlig igjen. Club Brugge var også en bra kamp ,men resten av den sesongen i EL så var han like mye en byrde defensivt som en resurs fremover. Storflor har nå trillet ball i hatt med europeiske storheter før han også spesielt greske lag. Vi så nå faktisk duellen Storflor - Huseklepp nå sist når Godset møtte Brann og det var liten tvil om hvem som var best av dem på banen. Han er en grei nok spillere ,men langt ifra den superstjerna som TV2 prøver å fremstille han som. Jeg hadde ikke funnet plass til han på Rosenborg selvom det kan diskuteres om han ville vært mer nyttig enn Skjelbred på høyrekanten ,men å pare Huseklepp med Lustig er muligens ikke det lureste.
Back to top
mr soprano
Senior

PostPosted: 07.06.2009 22:03    Post subject: Reply with quote

at av norges største talent, tommy svindal larsen, ser ut som han ikke får spiille så mye i odd. kanskje vi skulle hente han...
Back to top
Maradona
Veteran

PostPosted: 07.06.2009 22:14    Post subject: Reply with quote

Tommy Svindal Larsen har vært skadet i forsesongen, å sliter faktisk med å spille seg inn, nå...

Rosenborg hadde muligheten i '91 til å kjøpe han for 70 000, Nils Arne mente at han var for ung....
TrønderBob
Rutinert

PostPosted: 07.06.2009 22:38    Post subject: Reply with quote

Hvem elsker vel ikke litt ironi iblandt? Tommel'n opp!
Back to top
kris0stby
Veteran

PostPosted: 07.06.2009 23:48    Post subject: Reply with quote

Keenoir wrote:
Min priotering i OMS rollen

1. Skjelbred
2. Sapara
3. Iversen
4. Tettey

A-fucking-greed

TrønderRob - mester i orddelingsfeil, ikke fullt like dyktig fotballfaglig. Tettey er DM/SM, og skal virkelig ikke prioriteres forran tidenes norske OMS-talent (PCS)

Dessuten er dette langt ute i ingenmannsland for denne tråden, annet enn at Keenoir (indirekte) sier at vi trenger ikke kjøpe offensive midtbanespillere, når vi i tillegg har Konan i bakhånd

Svennarbonden wrote:
Huseklepp ville vært fantastisk på Rosenborgs høyre midtbane/kant. Om RBK får kjøpt han for 10-15 mill i sommer, tror jeg han ville blitt solgt videre for 40-50 mill om kun ett år.

Et fantastisk fotballtalent som helt klart lider under å ha for dårlige lagkamerater.

HAHAHA, dagens!

Bare for at jeg skal ha sagt noe konstruktivt i dag (mangelvare): Sappi & Koan ut, B.H.Riise inn. godt for finansene, godt for utlendigskvota, og fremfor alt, bra for PCS og oss
Back to top
Hedley
Veteran

PostPosted: 08.06.2009 00:23    Post subject: Reply with quote

Folk her inne blir påvirka av Alsaker ser jeg.

Huseklepp ???

Jeg gråter om det blir løsningen Crying or Very sad
Back to top
Hedning
Legende

PostPosted: 08.06.2009 02:27    Post subject: Reply with quote

Hjelde wrote:

Jeg stemmer for at vi selger Sappara og Skjelbred, for så å kjøpe Huseklepp og Riise. Hvis også Demidov blir solgt, så kjøper vi Reginiussen. Bolanos er jeg redd er et mer usikkert kort.

Huff. Dette er, spiller for spiller, en voldsom svekkelse av laget vårt. Har ikke lyst på hverken Reginiussen eller Riise, om vi så får de gratis.
Back to top
Haugen
Veteran

PostPosted: 08.06.2009 07:11    Post subject: Reply with quote

TrønderRob wrote:
Hehe minner meg litt om Espen Johnsen.

..og Daniel Braaten.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
davus
Rutinert

PostPosted: 08.06.2009 07:49    Post subject: Reply with quote

.. og Alexander Ødegaard
Zorac
Forumsjef

PostPosted: 08.06.2009 07:58    Post subject: Reply with quote

Utrolig hvor langt denne uforståelige cred'en til Huseklepp strekker.

Jeg klarer ikke å se hvorfor han skal være så forferdelig god.
I mine øyne er han Tippeligaens mest endimensjonale spiller sammen med Panser-Hagen. Joda, han er kjapp, bra til å føre ball, brukbart fintereportoar, og ok innleggsfot.

Men han er ubrukelig på det meste annet. Målteft som mor Theresa og duellstyrke som Dan Børge Akerø. Vesentlig mindre defensiv innsats enn det Storflor noen gang har hatt.

Skjønner ikke hvorfor folk sikler over 25 år gamle "talenter" med flere åpenbare mangler enn styrker.

Jeg blir ikke sint, bare veldig, veldig skuffet.
PauloSilas
Veteran

PostPosted: 08.06.2009 08:09    Post subject: Reply with quote

Svennarbonden wrote:

Tenk deg litt om da. Huseklepp har vel 3 - 4 millioner i aarsloenn. Tror ikke RBK har raad til aa matche dette
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 124, 125, 126 ... 180, 181, 182  Next
Page 125 of 182

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb