English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Simen Wangberg
Goto page Previous  1, 2, 3, 4 ... 27, 28, 29  Next

Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Rod
Proff

PostPosted: 09.02.2009 21:40    Post subject: Reply with quote

2mas wrote:
- Simen er en spiller vi vurderer å ta opp i A-stallen når han er ferdig med andre år på videregående til sommeren. Han tok store steg i fjor, begynte å hospitere på sommeren og har siden trent med laget når det har vært mulig. Det er en spiller med autorittet, sterk duellspiller og han har også brukbar fart. Kort og godt en fin gutt med fine holdninger, skryter Hoftun.

Les mer: Hospitant med suksess

Enig, håper bare at det blir slik og at han kanskje får noen kamper i 09 sesongen Smile
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
des
Junior

PostPosted: 18.05.2009 22:30    Post subject: Reply with quote

Wangberg scoret visst for U19-landslaget i 2-1 seieren over Frankrike i dag.
http://msn.tv2sporten.no/...737262.ece
http://www.fff.fr/selecti...9029.shtml (Fransk)
Back to top
View user's profile Send private message
konrad4ever
Veteran

PostPosted: 19.05.2009 08:32    Post subject: Reply with quote

Fra VG:

"Dessuten var Stefan Strandberg (VIF) og målscorer Wangberg outstanding som midtstoppere gjennom hele kampen"

http://www.vg.no/sport/fo...tid=563094

Får håpe Wangberg tar nye steg og flere kampminutter for A-laget. Er Wangberg trønder?

Endret: Han er trønder ja Cool
Back to top
v_olden
Veteran

PostPosted: 19.05.2009 08:38    Post subject: Reply with quote

Trønder og bor på Hoeggen så vidt jeg vet.

Vinner av preseasonresultattipsekonkurransen 2014
Back to top
2mas
Sjef

PostPosted: 27.06.2009 20:44    Post subject: Reply with quote

Har ligget i kortene lenge: Wangberg blir forfremmet
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Hedley
Veteran

PostPosted: 03.07.2009 14:14    Post subject: Reply with quote

Da har han signert Tommel'n opp!
Back to top
Solo
Veteran

PostPosted: 03.07.2009 14:27    Post subject: Reply with quote

Gratulerer til vår nye A-lagspiller.
Lykke til Wangberg.
1998, 1999, 2000, 2001,
2002, 2003, 2004, 2006,
2009 og 2010.
Back to top
Konesseur
Veteran

PostPosted: 14.07.2009 09:28    Post subject: Reply with quote

Med tanke på midtstoppersituasjonen i VIF haddde jeg gjerne sett at Hoftun tok en telefon til Valle(?) med tanke på utlån.
Back to top
georgios
Veteran

PostPosted: 14.07.2009 09:38    Post subject: Reply with quote

Ikke pokker om jeg ser det. For det første er jeg i mot å hjelpe motstandere og for det andre tror jeg mange overdriver hjelpa av utleie. Er jo ikke en eneste spillertråd for de yngre grabbarna uten at det slenges ut utlånsmuligheter. Og hvor mange er det egentlig de siste årene som har hatt godt av et utleie, Tettey til Skeid er den eneste jeg kommer på.
Back to top
Keenoir
Legende

PostPosted: 14.07.2009 09:52    Post subject: Reply with quote

Nordvik hadde et stort utbytte av den ene måneden han fikk med fast spill på Haugesund. Jeg tror at Aas vil komme til å få stort utbytte av sitt opphold i Moss. Jeg tror Berbatovic får et elendig utbytte av sitt opphold i SIF. Vi har tradisjonelt hatt bra suksesss med å sende spillere ut for å så hente dem tilbake ved en litt senere anledning jf. Strand, Brattbakk, Riseth og Storflor for å nevne noen. At Wangberg skal være aktuell for utlån til Vålerenga er bare tull og Vålerenga har sin egen svært talentfulle ungutt i Strandberg som ble hentet inn før sesongen og var en spiller med beilere som Monaco.
Back to top
spællåtmæ
Veteran

PostPosted: 14.07.2009 09:55    Post subject: Reply with quote

tror nok vif har egne "wangbergere" ja...
Back to top
Keenoir
Legende

PostPosted: 14.07.2009 10:01    Post subject: Reply with quote

Den eneste som kunne passet til et kortidslån er Nordvik ,men spørsmålet er om bredden i stallen hadde blitt svekket for mye. Jeg tror at VIF i sommer kommer til å prøve med investorhjelp forsøke seg på Reginiussen eventuellt å forsøke å hente Sigurdsson som er i ferd med å bli bosmann spiller og som har vært koblet til Vålerengen før. Bjørdal er en kjenning som fort også kan bli en kandidat ,men en stygg skadehistorie gjør det veldig risikofylt. Hvordan dem kunne slippe Horn før sesongen er helt utrolig og Wæhler er enda et eksempel på en spiller som ville blitt fryktelig dyr for oss ,men som en helt fint solgte for en anstendig pris til en annen klubb.

http://www.dagbladet.no/2...a/7189213/
Back to top
Henri
Legende

PostPosted: 14.07.2009 10:45    Post subject: Reply with quote

Keenoir wrote:
Jeg tror Berbatovic får et elendig utbytte av sitt opphold i SIF.

Hvorfor tror du det? Han har jo fått en del spilletid i det siste og alternativet er jo tross alt spilletid i 2.div.
Back to top
Keenoir
Legende

PostPosted: 14.07.2009 10:48    Post subject: Reply with quote

Jeg synes han har fått lite spilletid iforhold til hvilket svakt lag han tross alt spiller for. Børsbeskrivelsene jeg har lest om han har ikke så veldig ofte vært hyggelig lesning ,men det er en stund siden jeg har undersøkt og hvis det har snudd seg så er det veldig bra. Jeg synes likevel dette er fryktelig dårlig tegn med tanke på en fremtidig Rosenborg karriere.
Back to top
Henri
Legende

PostPosted: 14.07.2009 10:56    Post subject: Reply with quote

Ja, det er jeg helt enig i, men jeg tror ikke utviklinga hans ville blitt bedre uten utlånet.
Back to top
georgios
Veteran

PostPosted: 14.07.2009 11:03    Post subject: Reply with quote

Ser at utlån kan være en fordel for mange pga kamper, men jeg tror det er mange som undervurderer treningsgruppas innvirkning også, det er forskjell på det å trene med et middels førstedivisjonslag og det å trene med de beste spillerne i Norge hver eneste dag.

Dette er min helt egne mening uten noen form for tall eller statistikk osv. Smile
Back to top
kris0stby
Veteran

PostPosted: 14.07.2009 13:15    Post subject: Reply with quote

Wangberg er vel kansje den som trenger utlån minst, men som fortjener det mest. Føler han tar hvilketsomhelst nivå lett, og ser ikke akkurat uerfaren ut ift alderen. La ham fortsette å bryne seg på Ciljan og Prica på trening en stund til
Back to top
Snorkel
Veteran

PostPosted: 14.07.2009 13:44    Post subject: Reply with quote

Med tanke på utlån synes jeg Rosenborg har kjørt en fornuftig tanke i forhold til blant annet Jo Sondre Aas. Der han først får ett år med trening på A-Laget og noen innhopp i tippeligaen for og kjenne på nivået, så et år i første divisjon for og matches jevnt på et nivå høyere enn den han ville fått i 2. divisjon.

Når han kommer tilbake vet han hva som kreves av en tippeliga spiller etter ett års erfaring fra klubben, men er vesentlig bedre matchet en hva han ville ha vært viss han skulle ha konkurrert med Ivers, Prica og Zahora. I tillegg til og kjempe om å få innhoppsminuttene med Kjella.

Kjella er forøvrig en spiller jeg trur vi med hell kan kjøre samme taktikk med til neste år.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Hedley
Veteran

PostPosted: 25.08.2009 14:32    Post subject: Reply with quote

georgios wrote:
Kan da godt være at Hoftun har forhørt seg med Tobjørnsen også. Men når Hoftun først er der oppe så har han vel lov til å snakke med Tore R. også. Tromsø kan ikke hindre han i det iom at kontrakten hans går ut etter sessongen. Om RBK vil ha Demi opp sentralt på sikt trenger vi en midtstopper til. Wangberg er ikke helt der enda.

Jeg tror faktisk Wangberg, med en solid vinter, vil kunne ta steget opp til førsteelleveren. Har voldsom tru på den gutten. I tillegg er han jordnær, og nesten definisjonen på en favorittspiller. Svigemors drøm, tenker jeg. Litt usikker på tempoet hans. Hvordan er han tempomessig sammenlignet med for eksempel demidov?

Det beste er kanskje likevel utlån, iom at man kanskje er usikker på om han er der han bør være for førsteelleveren.
Back to top
zaphod81
Forumsjef

PostPosted: 25.08.2009 23:41    Post subject: Reply with quote

Jeg tror faktisk veien er veldig lang til førsteelleveren neste år, med eller uten en bra treningsvinter. Han mangler nok masse rutine på å matche våre tre glimrende stoppere, og må nok i beste fall kjempe med Nordvik om å være nummer 4.

Men dette trenger jo ikke skje allerede neste år, som forsvarsspiller har han flere år på seg før han skal være god.
Back to top
2mas
Sjef

PostPosted: 17.10.2009 15:14    Post subject: Reply with quote

- Det er bare to år siden jeg spilte i Nidelv, så det har gått fort. Det var en stor overraskelse for meg at jeg kom opp i A-stallen allerede i år, forteller Wangberg.

Les mer: Seriemester Simen

Tror han og Stadsgaard vil kle hverandre svært bra i morra. Egentlig synd at kampen for en gangs skyld ikke blir sendt på riksdekkende TV. Er jo duket for et gjennombrudd.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Søtvatten
Veteran

PostPosted: 17.10.2009 16:01    Post subject: Reply with quote

Bra at han får starte. Liker at vi satser på de unge. Tommel'n opp!
Back to top
Komatic
Proff

PostPosted: 18.10.2009 19:56    Post subject: Reply with quote

Jeg ble litt imponert av Simen i dag. Hadde jo full kontroll på udyret Høiland. Tommel'n opp!
Zorac
Forumsjef

PostPosted: 18.10.2009 20:33    Post subject: Reply with quote

Meget god kamp av Wangberg, ja. Viser stor ro, trygg med ball, og har meget god kontroll på de offensive i Viking.

Spesielt roen han viser er veldig positivt hos en såpass ung kar.
SunsetSalami
Legende

PostPosted: 18.10.2009 20:37    Post subject: Reply with quote

Tror Nordvik - Wangberg er vårt fremtidige stopperpar. Nordvik med hurtigheten, teknikken og evnen til å passere ledd med ball, Wangberg med den EKSTREME hodestyrke, roen og klokskapen og begge med råskapen, duellstyrken og kompromissløsheten.
Back to top
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3, 4 ... 27, 28, 29  Next
Page 3 of 29

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb