English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Albert Berbatovci
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
2mas
Sjef

PostPosted: 18.03.2009 20:01    Post subject: Reply with quote

Er vel rett og slett fordi de andre klubbene ikke er villige til å betale like god lønn som RBK til uerfarne trøndere.

Det mest trolige er likevel at Stavanger betaler deler av lønna.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Maradona
Veteran

PostPosted: 18.03.2009 21:14    Post subject: Reply with quote

Det er kravet for at utlån av spillere på U-landslag kan utleies i h.h.t sær-regler, du finner det på NFF's sider, mulig at jeg har linket det på rbkweb før..

Men det finnes ingen regel i mot at låner ikke betaler leieavgift, men lønnen kommer fra RBK's konto..
Kokkelure
Junior

PostPosted: 18.03.2009 22:57    Post subject: Reply with quote

Fint om du kan finne en link.
Fant ikke noe om dette i NFF`s lover, kapittel IV - OVERGANG/UTLÃ…N AV SPILLER MED STATUS SOM PROFESJONELL - 15 Ã…R OG ELDRE.

http://www.fotball.no/t2....;cat=51832
Strand
Veteran

PostPosted: 19.03.2009 10:01    Post subject: Reply with quote

Er jo også gjerne RBK som tjener på utlånet, ikke den som får spilleren. Står valget for en adeccoklubb mellom et talent fra egne rekker eller en innlånt ungfole som er ca. jevnbyrdige er det naturlig å la den de kan selge med fortjeneste få tilliten.
Back to top
View user's profile Send private message
Maradona
Veteran

PostPosted: 19.03.2009 10:03    Post subject: Reply with quote

Utlån av Bryne spiller Her hen viser de til denne spesial regelen.. Husker at jeg googlet ganske mye for å finne den, tror den egentlg kom som et rundskriv fra NFF/NTF..
Keenoir
Legende

PostPosted: 19.03.2009 10:33    Post subject: Reply with quote

Denne reglen er ikke brukt her da Berbatovic har gått på lån i et overgangsvindu og ikke utenfor slik som Kristiansen.
Back to top
josinho
Veteran

PostPosted: 20.03.2009 14:37    Post subject: Reply with quote

Noen som vet noe om Albers sporslige situasjon i SIF? Spiller han fast, gjør han det bra? Har ikke funnet noe særlig stoff om han, og SIFs hjemmesider er elendige.
Back to top
kkakk
Rutinert

PostPosted: 23.03.2009 15:31    Post subject: Reply with quote

Ikke med i startoppstillingen mot HFK på LaManga i kveld

http://fotball.adressa.no...133110.ece
Back to top
josinho
Veteran

PostPosted: 28.03.2009 14:05    Post subject: Reply with quote

SIF spilte bedre i 2. omgang i kampen mot FKH ifølge kampreferatet, kanskje Albert kom inn? Han starter i kampen mot Skeid i dag. Viktig at Albert etablerer seg som fast spiller i SIF viss utleiet skal være noen vits i.
Back to top
RBKdesi
Proff

PostPosted: 28.03.2009 14:15    Post subject: Reply with quote

Fra Stavanger Aftenblad

SIF stiller trolig med følgende lag mot Skeid (4-3-3): Bo Andersen – Atem Kwer Aguer, Henning Vikesdal Petersen, Michael Haukås, Kenneth Sola – Albert Berbatovci, Anders Karlsen, Klaus Vikesdal Petersen – Lennox Kanu, Torger Motland, Fredrik Norberg.

http://fotball.aftenblade...133412.ece
Back to top
Keenoir
Legende

PostPosted: 06.04.2009 13:57    Post subject: Reply with quote

Er Berbatovic skadet eller? Hvis ikke var det svakt å ikke få spilletid for SIF i helgen. Hvis han ikke klarer å spille seg inn på SIF så tror jeg han kan glemme å spille seg inn på Rosenborg det nærmeste åra.
Back to top
kkakk
Rutinert

PostPosted: 06.04.2009 16:18    Post subject: Reply with quote

Satt på benken i følge 100% nettverk sin liveupdate.. Har heller ikke figurert mye på banen i treningskampene
Back to top
Keenoir
Legende

PostPosted: 23.04.2009 19:54    Post subject: Reply with quote

Jeg synes det ser forferdelig dårlig ut for fremtiden til Berbatovci hvis han ikke klarer å spille seg inn på et såpass svakt adeccoligalag som Stavanger i en alder av 20 år. Hvilke muligheter har vi for å tilbakekalle han hvis den magre spilletiden fortsetter?
Back to top
Henri
Legende

PostPosted: 24.04.2009 08:24    Post subject: Reply with quote

Synes man skal være mer tålmodig. Skader, suspensjoner, endringer i egen og andres form kan gi mer spilletid etterhvert.
Back to top
2mas
Sjef

PostPosted: 24.04.2009 09:28    Post subject: Reply with quote

Jeg tror også han vil få mer spilletid utover i sesongen.
Back to top
josinho
Veteran

PostPosted: 25.04.2009 11:38    Post subject: Reply with quote

Jeg kjenner ikke til SIF i noen særlig grad, men jeg stiller større spørsmål ved trenerens teft enn Alberts kvalifikasjoner.... I løpet av mai kan situasjonen plutselig være helt endret, det skifter fort innen fotball. Jeg har fortsatt troen på Albert og det var ingen tilfeldighet at han fikk en treårskontrakt med RBK. Viss fortsatt lite spilletid i framtida bør det vurderes utleie til en annen AL-klubb.
Back to top
2mas
Sjef

PostPosted: 28.04.2009 10:54    Post subject: Reply with quote

– Jeg er kommet hit for å spille og situasjonen er ikke holdbar for verken min del eller Rosenborgs. Dette handler om framtiden min, sier den slepne teknikeren.

Rosenborg har sitt 2. lag i 2. divisjon. Dersom situasjonen vedvarer innrømmer han at han vil vurdere å se på mulighetene for å komme seg ut av låneavtalen som opprinnelig skal gå ut året.

– Vi får se på det om benketilværelsen blir permanent. Nå skal jeg først jobbe som besatt for å komme på laget, sier spilleren – som ikke helt forstår hvorfor han er ute.

Les mer: Frustrert leiesoldat
Back to top
Maradona
Veteran

PostPosted: 28.04.2009 13:37    Post subject: Reply with quote

Hent han tilbake.

Når Arsenal henter tilbake Nordtveit fra Spania, fordi matchingen var for dårlig. Så bør Rosenborg gjøre det sammen med Albert.

Har faktisk mer tro på at Albert hadde fått spillt mer i Bodø/Glimt, slik spillerstallen er der.
niccolai
Veteran

PostPosted: 28.04.2009 13:49    Post subject: Reply with quote

Da bør du sette deg inn i Bodø/Glimt sin spillerstall.

Midtbanen er den beste delen. Berba har ikke hatt noen sjanse der i vertfall.

Han har tydeligvis ikke imponert i Stavanger.

Hva er styrkene/sakhetene til Berbatovci?. Vet han bestitter en enorm løpskraft/kondisjon siden han vant kondisonstester lett foran gutter som PCS og Tettey--

Sitat fra Ivar Hoff..
Back to top
Keenoir
Legende

PostPosted: 28.04.2009 13:49    Post subject: Reply with quote

Det er for tidlig å foreta seg noe helt enda etter 4 serierunder og det nevnes i artikkelen at han sannsynligvis skal få starte neste kamp pågrunn av skade på den innleide spilleren fra Bodø Glimt. En bør gi det en måned til og hvis det er like ille da så kan en undersøke muligheten for a foreta seg noe.
Back to top
joakleis
Veteran

PostPosted: 28.04.2009 15:50    Post subject: Reply with quote

Nå er det begrenset hvor lenge Rosenborg tåler at en leiesoldat de har stor tro på, ikke får spilletid da. Hvis situasjonen er den samme om en måned kan ikke Rosenborg bare "se på mulighetene" for å foreta seg noe. Da må man også foreta seg noe. At Berbatovic har spilt kun 10 minutter etter 4 serierunder er særdeles bekymringsfullt. Og Rosenborg bør allerede nå vurdere sine muligheter, sånn at de raskt kan handle om det blir nødvendig. Albert blir ikke bedre av å spille 3. divisjonsfotball. Da har han mer utbytte av å spille med RBK2.
josinho
Veteran

PostPosted: 04.05.2009 10:13    Post subject: Reply with quote

Albert spilte hele kampen da SIF møtte KIL og tapte 0-1.
Back to top
2mas
Sjef

PostPosted: 04.05.2009 11:03    Post subject: Reply with quote

Albert Berbatovci, som er på utlån fra Rosenborg, spilte sin første kamp fra start denne sesongen. Selv om innsatsen var godkjent, savnet han ro i laget.

– Når vi får ballen, så stresser vi. Deretter mister vi den med en gang. Men vi rydder opp bakover, selv om vi skulle hatt minst ett mål. 1-1 hadde vært en kanonresultat, sier midtbanespilleren, som synes han stoppet Roger Risholt mer enn bra nok.

Les mer: SIFs unggutter tapte på manglende rutine
Back to top
2mas
Sjef

PostPosted: 21.05.2009 15:56    Post subject: Reply with quote

- Det startet litt tungt med lite spilletid, men nå har jeg spilt de siste kampene og trives godt her.

- Hvordan er det å spille i Adeccoligaen, og føler du at du har tatt nivået?

- Trenerne sier at jeg mestrer nivået, og jeg føler det slikt selv. Men jeg har fortsatt mye å lære her. Det er verdifullt å være her i Stavanger og utvikle meg videre slik at jeg en dag kan komme tilbake til Trondheim og Rosenborg og kjempe om en plass på laget. Det er det som er målet, sier Berbatovci.

Les mer: Utlånsspillerne imponerer
Back to top
Anno
Senior

PostPosted: 17.06.2009 18:40    Post subject: Reply with quote

Noen som vet hvorfor Albert ikke er på banen eller benken til Stavanger i dagens cupkamp?
http://fotball.adressa.no...lse#273862
Skal ærlig innrømme at jeg ikke har fulgt med om han har spilt de siste adeccoligakampene, men han fikk da noe spilletid i begynnelsen av sesongen i hvert fall.

Finner det også snodig at de bare har 4 innbyttere.
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Next
Page 6 of 9

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb