| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
attach Forumsjef
|
Posted: 07.09.2005 20:49 Post subject: |
|
|
Sant det, Åge har ikke mye å skjemmes over ennå. Bortsett fra avgangen i RBK, da.
Braaten vil ta med seg det positive. Helt sikkert! |
|
| Back to top |
|
 |
kikki Senior

|
Posted: 07.09.2005 20:56 Post subject: |
|
|
*krysser fingrene for det ja*
snart ditt innlegg nr.700 nå attach  _________________ - Tøv av Hoff. Hainn har stort sett trænt lag ned, hainn da... -
(Nils.A.Eggen) |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 07.09.2005 21:00 Post subject: |
|
|
Nesten  |
|
| Back to top |
|
 |
Raem Senior
|
Posted: 07.09.2005 23:29 Post subject: |
|
|
så noe av det samme idag som ser ut til å være problemet med rbk denne sesongen..... Ballen går for tregt fremover og spissene møter et etablert forsvar.... Da blir det vankselig å komme til sjanser annet ved enkelt prestasjoner... Braaten må vel være en av norges beste 1 mot 1, og den eneste utpå der idag som faktisk turde å dra av mer enn en mann....
Grindheim hadde ikke dagenog da uteble de presise pasningene som han gjorde så bra mot Slovenia.... Martin Andresen var like treig til å sette igang spillet som midtbanen til rbk er for tiden og det seltilittsløse(er det et ord?) støttepasningene var like mye med på ødelegge kampen som målene var.... på nåværende tidspunkt priser jeg meg lykkelig over at han aldri dro til rbk....
Videre må dere slutte med det "nå må daniel bestemme seg tullet"... Daniel har hatt en dårlig sesong, men tar du bort det faktum at han spilte småskadet i våres og at han har nettopp kommet tilbake fra et avbrekk på 2mnder så har han slettes ikke vært dårligst på rbk i år... Han har tvert imot vært en av de bedre... Med unntak av Glimt kampen har han ikke spilt en dårlig kamp... Dere må slutte å forvente magi hver gang han er i nærheten av ballen.... Det er ingen spillere som gjør sånn hele tiden, og Daniel er ikke noe unntak.... Han er pr dags dato en av RBK's mest verdifulle spillere og den eneste som har noe som helst å bidra med på et landslag......
Drar på smilebåndet hver gang jeg leser en forum post eller avis artikkel som omhandler Daniels antatte "holdnings problem" og av og på knapp Det er noe media selv har blåst opp...... Han spiller sjeldent direkte dårlige kamper, selv om han ikke nødvendigvis glitrer hver gang heller....Dere må slutte å tro blindt på alt dere leser i avisen og hører i media... Jeg har enda til gode å lese en artikkel som gir et korrekt eller helhetlig bilde av han..... Daniel er en profesjonell fotballspiller med holdinger deretter..... _________________ Real people do real things...
Play your position
--Shyeim |
|
| Back to top |
|
 |
Torbjørn Veteran

|
Posted: 07.09.2005 23:57 Post subject: |
|
|
| Raem wrote: | så noe av det samme idag som ser ut til å være problemet med rbk denne sesongen..... Ballen går for tregt fremover og spissene møter et etablert forsvar.... Da blir det vankselig å komme til sjanser annet ved enkelt prestasjoner... Braaten må vel være en av norges beste 1 mot 1, og den eneste utpå der idag som faktisk turde å dra av mer enn en mann....
Grindheim hadde ikke dagenog da uteble de presise pasningene som han gjorde så bra mot Slovenia.... Martin Andresen var like treig til å sette igang spillet som midtbanen til rbk er for tiden og det seltilittsløse(er det et ord?) støttepasningene var like mye med på ødelegge kampen som målene var.... på nåværende tidspunkt priser jeg meg lykkelig over at han aldri dro til rbk....
Videre må dere slutte med det "nå må daniel bestemme seg tullet"... Daniel har hatt en dårlig sesong, men tar du bort det faktum at han spilte småskadet i våres og at han har nettopp kommet tilbake fra et avbrekk på 2mnder så har han slettes ikke vært dårligst på rbk i år... Han har tvert imot vært en av de bedre... Med unntak av Glimt kampen har han ikke spilt en dårlig kamp... Dere må slutte å forvente magi hver gang han er i nærheten av ballen.... Det er ingen spillere som gjør sånn hele tiden, og Daniel er ikke noe unntak.... Han er pr dags dato en av RBK's mest verdifulle spillere og den eneste som har noe som helst å bidra med på et landslag......
Drar på smilebåndet hver gang jeg leser en forum post eller avis artikkel som omhandler Daniels antatte "holdnings problem" og av og på knapp Det er noe media selv har blåst opp...... Han spiller sjeldent direkte dårlige kamper, selv om han ikke nødvendigvis glitrer hver gang heller....Dere må slutte å tro blindt på alt dere leser i avisen og hører i media... Jeg har enda til gode å lese en artikkel som gir et korrekt eller helhetlig bilde av han..... Daniel er en profesjonell fotballspiller med holdinger deretter..... |
Er enig i mye du sier. Er selv lei alt maset om det såkalte holdningsproblemet hans. Folk er forskjellige, og fungerer på ulike måter. Håper for guds skyld at Høgmo kan stimulere Daniel på en riktig måte. Ikke lås han for mye med å terpe inn alle spillemønstrene på en gang. Gi han litt løsere rammer å jobbe i. Daniel er en positiv gutt som jobber hardt for laget, så vær positiv med han. Sett han i situasjoner hvor han får følelse av mestring og får positive opplevelser, så vil han blomstre. _________________ Nils Arne Eggen. |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 08.09.2005 01:46 Post subject: |
|
|
- Satte Skottland verdensrekord?
Det burde ikke vært mulig, men Norge var ikke borti ballen på over tre minutter på slutten av 1. omgang. Mot Skottland..
http://pub.tv2.no/nettavi...452548.ece |
|
| Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 08.09.2005 07:41 Post subject: |
|
|
Kommentaren er like gyldig som at pasningene er grunnen til at han ikke kommer til sin rett på RBK. Da jobber man for pasningene! Resten av gutta der ute spiller fotball i 90 minutter. Den dagen han også gjør det, blir han enorm. Han burde ha gjort det i flere år allerede, når han er 23 år!
Daniel B har større potensiale enn Daniel F H, men sistenevnte har jaggu tatt ut en god del ganger mer av potensialet sitt, enn hva vår Daniel har. _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
| Back to top |
|
 |
Raem Senior
|
Posted: 08.09.2005 14:41 Post subject: |
|
|
Javel, deg om det.... Hva er det egentlig DFH har gjort som er så spektakulært i dine øyne..... Han har noen finter og ellers gode innlegg.... Misforstå meg rett, synes DFH er en utmerket spiller men synes det blir feil å sammenligne han med Braaten.... De er 2 vidt forskjellige spilletyper og kan ikke settes opp mot hverandre.... Men siden du absolutt må så si meg hvem har blitt norgesmester i første forsøk, hvem har har til tider briljert i europacup og hvem har spilt seg inn i landslagstroppen.....?
Jobbe i 90 minutter ? ingen jobber i 90minutter..... Jeg sier ikke at Daniel har spilt strålende, men nevn en ving på rbk som har spilt bedre enn Daniel i år ? Det er en grunn til at samtlige som har spilt ving i år har spilt under par..... Og det er ikke fordi de nødvendigvis er ræva..... _________________ Real people do real things...
Play your position
--Shyeim |
|
| Back to top |
|
 |
Recon Legende

|
Posted: 08.09.2005 16:33 Post subject: |
|
|
Selvfølgelig er de ikke like som type spillere. Det jeg snakker om er to unge spillere med stort potensial, hvor den ene har gjort utrolig mye mer utav sitt potensiale, og i yngre alder enn den andre.
Briljert i Europacup? Scoringen mot Haifa. Hvor mye mer?
Helstad har bl.a spilt bedre spm ving. Hvor har han scoret 2/3 av målene sine fra? Og resten har kanskje ikke vært så mye bedre enn Daniel, men de har jevnt over jobba hardere. Har du gudebenådede evner på banen får du pokker meg ta de fram og ta ansvar for laget også. Han er ingen guttunge lenger. Intet talent i tenårene. Han er 23 år, og burde vært en av våre desidert mest sentrale spillere. _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
| Back to top |
|
 |
kikki Senior

|
Posted: 08.09.2005 16:43 Post subject: |
|
|
du raem, tror du har misforstått litt her... vi (ihvertfall ikke jeg) rakker ikke ned på braaten.. han er jo en syk god spiller, og det er ikke no gærnt med holdningene hans, personligheten eller noe. han virker som en super kar han daniel det som savnes litt her er stabilitet gjennom flere kamper. _________________ - Tøv av Hoff. Hainn har stort sett trænt lag ned, hainn da... -
(Nils.A.Eggen) |
|
| Back to top |
|
 |
Torbjørn Veteran

|
Posted: 08.09.2005 17:05 Post subject: |
|
|
Det er i så fall ikke vanskelig å misforstå Recon med sitte krasse ordlag. _________________ Nils Arne Eggen. |
|
| Back to top |
|
 |
Recon Legende

|
Posted: 08.09.2005 17:23 Post subject: |
|
|
Han klarer det jo lell!
Hehe, det er jo ikke evnene jeg kritiserer, det er hva (hvor lite) han gjør ut av de. _________________ Profesjonell revolusjonær
|
| Back to top |
|
 |
kikki Senior

|
Posted: 08.09.2005 21:10 Post subject: |
|
|
enkelte må ha det inn med teskje...  _________________ - Tøv av Hoff. Hainn har stort sett trænt lag ned, hainn da... -
(Nils.A.Eggen) |
|
| Back to top |
|
 |
|