| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Guffen Rutinert

|
Posted: 19.03.2009 02:20 Post subject: |
|
|
Paranoid?
Har ikke beskyldt eller mistenkt deg for noe. Les alle ordene, så ser du det.
Bruker bare innlegget ditt til å understreke det litt pussige fenomen at Prica får en helt annen reaksjon på sine vil-videre-uttalelser enn "illojale" Konan. |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 19.03.2009 02:57 Post subject: |
|
|
Du konkluderer på et svært sviktende grunnlag.
Det er vel kun jeg som har ordlagt meg på den måten i forhold til denne uttalelsen til Prica. Dermed fremstår, rettere sagt fremstod, innlegget ditt som direkte kritikk av meg (jf. "hylle"). Dessuten har han kun vært her i ei uke. Noe som får disse to eksemplene til å skille seg fra hverandre en hel del. |
|
| Back to top |
|
 |
ajax1 Senior
|
Posted: 19.03.2009 07:35 Post subject: |
|
|
| Guffen wrote: | Paranoid?
Bruker bare innlegget ditt til å understreke det litt pussige fenomen at Prica får en helt annen reaksjon på sine vil-videre-uttalelser enn "illojale" Konan. |
Kan komme av at folk følte at alle spillere måtte holdes på for en hver pris for å bygge ett nytt lag, men at det nå er en ny tro blant supporterne?
Eller så kan det være at man var bekymret for at Konan med fler skulle forsvinne så fort som mulig uten å ha "tjent" klubben?
Jeg tror i allefall ikke (vel for flesteparten i allefall) at det var grunnet antall pigment i huden, dersom det var det du hintet om. |
|
| Back to top |
|
 |
Hedning Legende

|
Posted: 19.03.2009 17:29 Post subject: |
|
|
Det er jo to helt forskjellige situasjoner. Kan ikke sammenligne en spiller som ikke vil skrive ny kontrakt og tilsynelatende har disiplinære uoverenstemmelser med treneren, og en ny spiller som skriver 4årskontrakt men forteller at han har ambisjoner i sterkere ligaer. Den ene kan ikke ventes å bidra veldig mye for rosenborg, den andre kan.
Selv har jeg på ingen måte fordømt noen av dem. |
|
| Back to top |
|
 |
DenRodeBaron Proff

|
|
| Back to top |
|
 |
Halvorsen87 Veteran

Joined: 16 Jan 2009 Posts: 2382 Location: Trondheim til høsten!
|
Posted: 20.03.2009 10:28 Post subject: |
|
|
Prica virker for meg å være en elendig avslutter, med føttene. På hodet er han helt åpenbart sikker som banken.
Høres ut som en Lsk-spiller... |
|
| Back to top |
|
 |
georgios Veteran
|
Posted: 20.03.2009 10:31 Post subject: |
|
|
| Er litt uenig, men kan gå med på at han virker som noe ustabil med føttene. Jeg har fortsatt god tro på at han kan levere godt over 10 mål for oss denne sessongen. |
|
| Back to top |
|
 |
DenRodeBaron Proff

|
Posted: 20.03.2009 10:38 Post subject: |
|
|
| Halvorsen87 wrote: | | Prica virker for meg å være en elendig avslutter, med føttene. På hodet er han helt åpenbart sikker som banken. |
Har du noen gang vært positiv innstilt til noe som helst? |
|
| Back to top |
|
 |
Halvorsen87 Veteran

|
Posted: 20.03.2009 10:41 Post subject: |
|
|
| Ja, veldig mange ganger. Jeg tror du bør følge nøyere med. |
|
| Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 20.03.2009 10:51 Post subject: |
|
|
| Guffen wrote: | | Bruker bare innlegget ditt til å understreke det litt pussige fenomen at Prica får en helt annen reaksjon på sine vil-videre-uttalelser enn "illojale" Konan. |
Hva slags idiotisk ting er det du prøver å konstruere her, egentlig? Snakk om å se spøkelser på høylys dag. Jeg vil be deg sjekke Konan-tråden.
Litt ned på den siden (Posted: 13.04.2007 14:16) jeg linket til, refererer 2mas til et Dagbladet-intervju med Konan Ya. I denne saken sier Konan Ya:
"- Jeg vil gjerne spille i en større klubb. Men det er ikke noen spesiell klubb jeg drømmer om å dra til, sier han."
Les reaksjonene i tråden etter at denne linken ble lagt ut. Folk hadde større interesse av å diskutere at det var Traoré på bildet istedet for Konan, enn at han sa at han ville vekk. Det at folk liksom skal ha tiltet fordi Konan, i likhet med alle andre som kommer fra utlandet, sier at han vil videre? Tull og vås. Du er deg selv lik. |
|
| Back to top |
|
 |
h b Veteran
|
Posted: 20.03.2009 11:05 Post subject: |
|
|
er enig jeg, tror han skal slite med å få spilletid så lenge ivers er skadefri og i den formen han er i nå (allerede). Og Zahora virker veldig spillesugen og "på hugget", tror ivers/zahora vil herje norske fotballbaner i år !! og i de kampene vi stanger mot forsvaret blir zahora byttet ut med Prica, som kan stange inn et mål. _________________ http://www.youtube.com/wa...r_embedded |
|
| Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 20.03.2009 11:12 Post subject: |
|
|
| Tror nok Hamrèn har ambisjoner om å bruke Prica mer enn som superreserve. Jeg er langt ifra sikker på at Hamrèn ser på Iversen som et soleklart førstevalg. |
|
| Back to top |
|
 |
kristobal Legende
|
Posted: 20.03.2009 11:17 Post subject: |
|
|
Ser ikke Prica helt som den kalde avslutteren, han har mer et tungt skudd. Synes det er vanskelig å antyde noe om antall mål, men er nok en 10+kandidat hvis han får spille mye.
Håper ikke Hamren lar prislappen og gamle bekjentskaper telle i laguttaket. På søndag var det klasseforskjell mellom Ivers og Prica, og svensken skal spille seg inn på laget. |
|
| Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 20.03.2009 11:30 Post subject: |
|
|
| Det er sant nok ,men jeg tror nok Hamrèn har såpass store forventninger at han forventer Prica skal presse Iversen og kunne fort utkonkurrere han. Den følelsen bør også Iversen ha for det er da han presterer best. |
|
| Back to top |
|
 |
DenRodeBaron Proff

|
Posted: 20.03.2009 11:33 Post subject: |
|
|
| For meg spiller det ingen rolle hvem av de tre som presterer best, så lenge det er den (de to?) som er best som er førstevalg. Sesongen er lang, og det vil uansett bli en god del spilletid på andrevalget også. |
|
| Back to top |
|
 |
kristobal Legende
|
Posted: 20.03.2009 11:33 Post subject: |
|
|
Ja, men ikke bare skal han finne formen og treffe mål. Han skal også overgå Ivers på dette feltet fordi jeg tror Ivers har et atskillig bedre fotballhode enn ham.
Ivers er en veldig lur spiller på fotballbanen, og det er egentlig utrolig hva han har oppnådd til tross for mange år på halv tolv på treningsfeltet. |
|
| Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 20.03.2009 11:35 Post subject: |
|
|
| Etter å ha lest litt rundt på danske fora den siste tiden, har det slått meg at Prica antakeligvis var mye bedre da han var i AaB enn de fleste av oss faktisk har forstått. Han blir av supportere fra de fleste lag trukket frem som den soleklare éneren på AaB og kanskje den aller beste spilleren i hele SAS-ligaen. Jeg ser på fyren som en slags Frode Johnsen-spiller, men en spiller som ligner Frode Johnsen ville jo aldri fått den typen annerkjennelse i Danmark. Tror nok at vi kan ha mye i vente fra Rade Prica om han får sjansen til å spille seg i form - men da må han nok være litt mer entusiastisk enn han fremsto mot VIF. |
|
| Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 20.03.2009 11:37 Post subject: |
|
|
| Jeg forstå ikke denne sammenlikningen med Johnsen i det hele tatt med tanke på det rykte han har fra Danmark. Forøvrig så var jo Johnsen en ganske så bra Rosenborg spiller så ingen skam å bli sammenlignet, men jeg har større forhåpninger. |
|
| Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 20.03.2009 11:44 Post subject: |
|
|
Absolutt ingen skam å bli sammenlignet med Johnsen (en av mine største favoritter da han var her). Poenget mitt var at en Johnsen-kopi ikke hadde fått den annerkjennelsen i Danmark.
Grunnen til at han blir sammenlignet med Johnsen fra oss som stort sett har sett fyren på Youtube, er jo åpenbar. Han virker å ha de samme styrkene og de samme svakhetene. God på hodet. God til å plassere seg. God grunnteknikk. Litt treg. Urent tilslag på ballen. Litt for stasjonær.
Skal sies at den kritikken Frode fikk for å være stasjonær var betydelig overdrevet. Han var til tider strålende som "terrier" på midtbanen. |
|
| Back to top |
|
 |
larenim Veteran
|
Posted: 21.03.2009 11:46 Post subject: |
|
|
| Halvorsen87 wrote: | Prica virker for meg å være en elendig avslutter, med føttene. På hodet er han helt åpenbart sikker som banken.
Høres ut som en Lsk-spiller... |
Ja, for det målet han scora mot oss da vi møtte Helsingborg var skikkelig rævva. Ferdigscora, ikkesant? Han viste dessuten ved et par anledninger i innhoppet i serieåpninga at han fremdeles har et tungt skudd. Dette blir bra. _________________ / Slapp av folkens, det her ordner seg. |
|
| Back to top |
|
 |
Halvorsen87 Veteran

|
Posted: 21.03.2009 14:22 Post subject: |
|
|
Tungt skudd ja? Men det er da for pokker liten bruk for det innenfor fem-meteren...
Jeg personlig har mer tro på Zahora enn Prica. |
|
| Back to top |
|
 |
Macha Veteran

|
Posted: 21.03.2009 14:38 Post subject: |
|
|
| Skal ikke vente litt til før vi bestemmer oss? |
|
| Back to top |
|
 |
Hedning Legende

|
Posted: 21.03.2009 16:28 Post subject: |
|
|
| Tro på er ikke helt det samme som å bestemme seg. |
|
| Back to top |
|
 |
Macha Veteran

|
Posted: 21.03.2009 18:44 Post subject: |
|
|
| Regner med at du skjønner hva jeg mener... |
|
| Back to top |
|
 |
Slartibartfast Proff

|
Posted: 21.03.2009 18:52 Post subject: |
|
|
Regner med at du skjønte hva Halvorsen mente... _________________ It's hope in a hanging snore......
Fishing snore! |
|
| Back to top |
|
 |
|