| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
attach Forumsjef
|
Posted: 12.02.2009 01:05 Post subject: |
|
|
Ikke umulig, for ifølge Scheie var tv-kommentatorene mer positive ("Begeistret" er vel kanskje en overdrivelse, da?) til Norwegen.
- Jeg synes det var fantastisk og veldig moro. En ting er at jeg er subjektiv, men jeg så tysk tv og de var også begeistret. Det var så moro å høre, sier Scheie til VG Nett.
Det virker for øvrig like rart hver gang tyskerne skriver Trondheim, Oslo, Stavanger og Tromsø istedet for klubbnavnene.
En ting til: Alle tyskerne fikk 6 bortsett fra Lahm. Han fikk 4. Hva var det Drillo snakket om før kampen igjen..? |
|
| Back to top |
|
 |
Strand Veteran

|
Posted: 12.02.2009 06:57 Post subject: |
|
|
| Er vel omvendt skala av den vi bruker vel? 1 er best og 10 er dårligst kanskje? |
|
| Back to top |
|
 |
Nåssåladden Veteran
|
Posted: 12.02.2009 07:28 Post subject: |
|
|
| joko- wrote: | | bennyboy wrote: | | Erik Hamren har også noe å lære av hurtigheten i spillet i lengderetning. Fantastisk! |
Det har jeg sagt lenge, men jeg tror rett og slett Hamren ikke er noe spesielt fan av slik fotball. Virker på meg mer fan av Spania og Barcelona type fotball. Denne kampen var både gledelig og sørgelig på en gang, gledelig fordi Norge spilte god fotball, sørgelig fordi alt Norge var gode på i dag, er Rosenborg dårlige på (Kontringer).
Blir uansett spennende å se om vi har jobbet med kontringspillet i vinter. |
At Drillo klarer å gjøre Norge kjempegode på kontringer etter to treninger forteller vel at det er viljen og ikke evnen det skorter på i Rosenborg. Samt vilje til å bruke hurtige spillere der framme. _________________ De mest bortskjemte supporterne i lainnet! |
|
| Back to top |
|
 |
Katalysator Veteran

|
Posted: 12.02.2009 08:10 Post subject: |
|
|
| Strand wrote: | | Er vel omvendt skala av den vi bruker vel? 1 er best og 10 er dårligst kanskje? |
Ser ut som 1 er "Weltklasse", så ja, det stemmer nok. Lahm er den eneste som ikke blir slaktet på Tyskland. _________________ "A talented youngster from Slovakia or Norway, once doomed to slog out his career in Košice or Trondheim with occasional appearances on his national team, could now hope to play in the big leagues." - Tony Judt, Postwar |
|
| Back to top |
|
 |
Brady Veteran

|
Posted: 12.02.2009 08:46 Post subject: |
|
|
| Jeg forstår at sidebackene våre får lavest karakter, men er ikke helt med på at Daniel Braaten fortjener en 4'er, med utgangspunkt i at så mange andre får 3. |
|
| Back to top |
|
 |
Troilonge Veteran
|
Posted: 12.02.2009 08:55 Post subject: |
|
|
Dommern skulle ikke hatt 4er, nei. Han var jo nazist tvers igjennom.
Ganske snedig poengskala forresten. Lavest er best? wtf |
|
| Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 12.02.2009 09:21 Post subject: |
|
|
Folk her til lands er så opphengt i terninger. Normalt og i de fleste sammenhenger vil det å "være en éner" bli ansett som et stort kompliment. Studerer man og tar høyere utdanning er 1 som oftest den beste karaktere. På en resultatliste er 1 den beste prefiksen.
Flott karakterskala. Synes dog Braaten hadde fortjent en treer. |
|
| Back to top |
|
 |
Bon Scout jr. Veteran

|
|
| Back to top |
|
 |
Wilhelm S Myhr Veteran

|
Posted: 12.02.2009 09:53 Post subject: |
|
|
Uansett karakterer; det var utrolig herlig å se et landslag av spillere med en felles plan som man fulgte. Det var også nydelig å se bestemtheten i måten man spilte på. Man opptrådde som et kollektiv, man merket at man lyktes, og spillernes selvtillit bare vokste utover kampen.
For min del framkalte denne kampen mer engasjement enn noen annen landskamp siden EM i 2000. Og vi snakker altså om en privatkamp i februar. |
|
| Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 12.02.2009 11:08 Post subject: |
|
|
| snegle wrote: |
At Drillo klarer å gjøre Norge kjempegode på kontringer etter to treninger forteller vel at det er viljen og ikke evnen det skorter på i Rosenborg. Samt vilje til å bruke hurtige spillere der framme. |
Hvem sitt ansvar er det?
(og nei, denne gangen er svaret ikke dimlingen fra Hemne.) _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
| Back to top |
|
 |
Torbjørn Veteran

|
Posted: 12.02.2009 12:33 Post subject: |
|
|
- De var ekstremt raske
Ingen tvil om at Braaten og Helstad er gode å ha i kamper som i går.
Imidlertid fikk jeg ikke sett kampen. Er det noen som har sett kampen tilgjengelig på nett..? _________________ Nils Arne Eggen. |
|
| Back to top |
|
 |
Strand Veteran

|
Posted: 12.02.2009 13:18 Post subject: |
|
|
| Skulle gjerne sett den selv på ny med litt bedre kvalitet, gjerne nedlastbar slik at jeg kan pause. |
|
| Back to top |
|
 |
|