| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
petko Rutinert
Joined: 12 Jan 2005 Posts: 654 Location: Kowloon, Hong Kong
|
Posted: 07.02.2009 21:59 Post subject: |
|
|
God nok for hva da brady? God nok til å være en squadplayer? Definitivt! God nok til å splitte radarparet Gerrard/Torres? Definitivt ikke! God nok til å forsvare en pris på over £20mill? Overhodet ikke!
Keane anså seg selv til å være en like viktig spiller for klubben som det Torres var. Men det han presterte i den røde trøya var overhodet ikke bra nok til å kunne sammenlignes med noe som helst av det Torres har fått til.
Nå er det litt urettferdig å sammenlige han med Torres, ettersom de ikke er like spillertyper og i utgangspunktet har forskjellige oppgaver ute på banen, noe som vil resultere i at en spydspiss som Torres kommer til flere sjanser og naturligvis scorer flere mål. Men jeg blir imponert hvis du kan vise meg link til de fantastiske målene som Keane har scoret for Liverpool. Han scorte et fint mål mot Arsenal og hadde en glimrende kamp borte mot PSV og hjemme mot WBA og Bolton. Bortsett fra det var dessverre ikke Keane god nok.
Betaler man £20mill for en spiss så må man kunne forvente noe mer enn 7 mål og 2 assist på nesten 30 kamper. Men at Benitez valgte å "hvile" og senere benke når han endelig så ut til å komme i form er ytterst merkelig ja... _________________ Veni, vidi, vici! |
|
| Back to top |
|
 |
Brady Veteran

|
Posted: 07.02.2009 22:08 Post subject: |
|
|
| Keenoir wrote: | | Skriver under på den. Ja flaks, når Kuyt sin blir annulert mens Nugent sitt mål fikk stå. At Babel har en av tidenes værste bom. |
Kuyt var i offside, det var ikke Nugent, selv om begge var marginale. Frys bildet så ser du at det var riktig.
Babel sin bom var stor ja, men det handler om dyktighet (og antakelig i Babel's tilfelle selvtillit). Du kommer ikke bort fra at det er sjelden å få levert to såpass store gavepakker som det Liverpool fikk fra Crouch og Distin i dag. Samtidig hadde de igjen dommeravgjørelsene på sin side, akkurat slik som mot Chelsea. |
|
| Back to top |
|
 |
Brady Veteran

|
Posted: 07.02.2009 22:10 Post subject: |
|
|
| petko wrote: | | Men at Benitez valgte å "hvile" og senere benke når han endelig så ut til å komme i form er ytterst merkelig ja... |
Det var dette jeg tenkte på når jeg skrev at han var god nok. Han scorte jo et par supre mål, så plutselig var han helt ute av laget igjen. |
|
| Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 07.02.2009 22:15 Post subject: |
|
|
| Mistenker at han ble benket fordi han skulle selges og at en ikke vil utløse klausuler som ville gjort at en måtte betale mer til Tottenham. Keane presterte på nivå med Voronin 8 mål på 28 kamper og Keane 7 mål på 27 kamper. Dette handlet om å få tilbake mest mulig penger for en spiller som desverre ikke passet inn. |
|
| Back to top |
|
 |
torerik Veteran

|
Posted: 08.02.2009 17:37 Post subject: |
|
|
| Brady wrote: | | Forbannet flaks-lag dette negative Liverpool-laget. FÃ¥r to scoringer servert grunnet store defensive feil av motstanderne. |
| Brady wrote: | | Babel sin bom var stor ja, men det handler om dyktighet (og antakelig i Babel's tilfelle selvtillit). |
|
|
| Back to top |
|
 |
petko Rutinert
Joined: 12 Jan 2005 Posts: 654 Location: Kowloon, Hong Kong
|
Posted: 08.02.2009 23:58 Post subject: |
|
|
Noen som har fått med seg artikkelen i dagens news of the world om spillere som pådrar seg karantene med vilje for å slippe å spille kamper i jula og mot lag de ikke liker å møte? Selv om det ikke er verdens mest pålitelige avis, så har de sitt svart på hvit i dette tilfellet. Ser heller ikke hvorfor en dommer som Steve Bennet sskulle juge om noe sånt.
Her er linken til den omtalte skandalen. Personlig så er jeg ikke så veldig sjokkert, men er likevel overraskende at det er så utbredt som det høres ut til å være. _________________ Veni, vidi, vici! |
|
| Back to top |
|
 |
zaphod81 Forumsjef

Joined: 23 Jan 2008 Posts: 11618 Location: Rett ved regnbuens ende
|
Posted: 09.02.2009 15:57 Post subject: |
|
|
Bare for å fortsette på den gode stimen med Spurs-relaterte innlegg her: jeg så Tottenham-Arsenal, og du verden for en defensiv midtbanespiller de har fått i Wilson Palacios!
Jeg vet ikke hvor mange ballerobringer han hadde, men det virket som om han spilte overalt, og bare fulgte etter ballen rundt omkring og så taklet når han kom nær nok. Hvis noen skulle lure på betydningen av en defensiv midtbane med stor rekkevidde, er det bare å se den kampen i opptak. _________________ Sitat slutt. |
|
| Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 09.02.2009 16:00 Post subject: |
|
|
Arsenal sine problemer på midtbanen begynner å se veldig dumme ut for Wenger. Som i løpet av det siste året har mistet Flamini på bosman, solgt Diarra for lommerusk til Portsmouth som igjen har solgt han for fire ganger så mye til Real Madrid og siste tilfellet nå anbefalte Palacios til Steve Bruce som nå spiller i Tottenham. Begge det to sistnevnte spillerene er akkurat hva Arsenal mangler i laget sitt.
Last edited by Keenoir on 09.02.2009 16:00; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
Brady Veteran

|
Posted: 09.02.2009 16:00 Post subject: |
|
|
| Er enig i at Palacios imponerte. Det kan heller ikke være enkelt å spille fotball topp konsentrert, når broren er kidnappet på andre året i hjemlandet. |
|
| Back to top |
|
 |
zaphod81 Forumsjef

Joined: 23 Jan 2008 Posts: 11618 Location: Rett ved regnbuens ende
|
Posted: 09.02.2009 16:07 Post subject: |
|
|
Ja, Arsenals savn av en Vieira eller Flamini er ganske merkbart om dagen. Alexandre Song kan bli god, men er fortsatt for uferdig til å være sjefen på midtbanen til et topplag. Det var ingen tvil for meg om at Arsenal hadde vunnet dersom Palacios hadde spilt på motsatt lag.
Forøvrig syntes jeg det var merkelig at van Persie fikk stå hele kampen for Arsenal, med spillere som Eduardo og ikke minst Arsjavin sittende på benken. Jeg synes han, nærmest som vanlig, virket både uinteressert og statisk. Noen Bergkamp er han ikke. _________________ Sitat slutt. |
|
| Back to top |
|
 |
Brady Veteran

|
Posted: 09.02.2009 16:13 Post subject: |
|
|
Diaby og Denilson er et mye bedre midtbanepar enn Song og Denilson. Med en gang jeg så lagoppstillingen tenkte jeg at Arsenal vil få problemer med å vinne midtbanekampen.
Er enig i at van Persie ikke imponerer kampene igjennom. Det gjør heller ikke Adebayor, mens derimot Bendtner ser bedre og bedre ut for hver kamp. Jeg syns Bendtner forsvarer en fast plass på dette Arsenal-laget. Han er både kreativ, bevegelig og en god avslutter, samtidig som han stort sett gjør noe fornuftig hver gang han har ballkontakt. |
|
| Back to top |
|
 |
kkakk Rutinert

|
Posted: 09.02.2009 18:50 Post subject: Scolari har fått sparken |
|
|
Chelsea har sparket Luiz Felipe Scolari.
Det bekrefter klubben selv på sine egne hjemmesider.
Klubben har startet jakten på Scolaris etterfølger, men det er klart at Ray Wiklins, som var Scolaris assistent, tar over på midlertidig basis.
http://www.dagbladet.no/2...l/4769442/ |
|
| Back to top |
|
 |
Brady Veteran

|
Posted: 09.02.2009 19:02 Post subject: |
|
|
| Da tror jeg Chelsea har meldt seg ut av kampen om gullmedaljene. Det var vel etter at Wilkins ankom (alternativt at Steve Clarke forsvant) at nedturen startet. |
|
| Back to top |
|
 |
kkakk Rutinert

|
Posted: 09.02.2009 19:06 Post subject: |
|
|
| Setter 100kr på at Zola og Clarke står på broen i London om noen dager |
|
| Back to top |
|
 |
Brady Veteran

|
Posted: 09.02.2009 19:09 Post subject: |
|
|
| Zola har jo benektet at han vil dra til en annen klubb på en lang stund enda i intervju gjort bare for noen dager siden, så hvis han forlater West Ham blir jeg utrolig skuffet over ham. |
|
| Back to top |
|
 |
kkakk Rutinert

|
Posted: 09.02.2009 19:14 Post subject: |
|
|
| Mye som skjer med hodene til folk når de hører klingende rubler kommer i store trailere fra øst.. Ellers er vell Hiddink et sannsynlig alternativ |
|
| Back to top |
|
 |
kkakk Rutinert

|
Posted: 09.02.2009 19:15 Post subject: |
|
|
Kjipt for Chelsea at RBK fucka opp Mourinho  |
|
| Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 09.02.2009 19:56 Post subject: |
|
|
| Når det gjelder Zola så er det mer enn klingende mynt som gjelder, men også det at han kan få ta over en klubb hvor han er en legende. I mine øyne så kommer denne jobben for tidlig for Zola som har bra av å bruke litt mer tid i West Ham. Andre kandidater er kompisene til Ambramovich Eriksson og Hiddink. Frank Rijkaard står for en fotball som kan appelere for Chelsea eieren. Roberto Mancini ble vel også nevnt som en kandidat i sommer og kan fort være det igjen. |
|
| Back to top |
|
 |
rbkfab Junior
|
Posted: 09.02.2009 20:51 Post subject: |
|
|
Chelsea viser igjenn hvor god de er når det gjelder å velge managere. Sist gang tok de en rask løsning ved å velge Grant, som viste seg å være en ganske så god løsning. Chelsea endte opp med tre andreplasser, men hva gjør ledelsen? Joda, de sparker Grant. Fordi at Chelsea simpelthen ikke maktet å vinne mot verdens beste klubblag.
Skuffende Chelsea. _________________ Rosenborg | Norges Stolthet |
|
| Back to top |
|
 |
Rod Proff

|
Posted: 09.02.2009 21:51 Post subject: |
|
|
| De ga vel Scolari litt kort tid? Må være slit å jobbe for en med 70 milliarder i kassa... |
|
| Back to top |
|
 |
rbkfab Junior
|
Posted: 09.02.2009 22:05 Post subject: |
|
|
Jaja, men herregud. La mannen få tid, så skal du se at han kan gjøre det magiske til og med for Chelsea.  _________________ Rosenborg | Norges Stolthet |
|
| Back to top |
|
 |
joakleis Veteran

|
Posted: 09.02.2009 22:08 Post subject: |
|
|
Vel. Chelsea krever seier. Seier i absolutt alt. Chelsea har ett eneste mål: Å bli konge på haugen. Med en eneste gang!
Derfor sparket de Mourinho etter uavgjort i CL mot Rosenborg og et dårlig resultat i ligaen. Mer skal det ikke til der i gården.
Chelseas kurve er ikke akkurat på stø kurs oppover. Derfor fant Abramovic det for godt å gi Scolari fyken. Såpass har han da råd til.
Blir spennende å se hvem han trekker opp av hatten denne gang. _________________ Rosenborg - Ingen over, ingen ved siden |
|
| Back to top |
|
 |
Peter Storey Veteran

|
|
| Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 10.02.2009 09:44 Post subject: |
|
|
| Jeg tar West Ham sin. Keira Knightley er verdens peneste dame. |
|
| Back to top |
|
 |
v_olden Veteran
|
Posted: 10.02.2009 10:08 Post subject: |
|
|
manchester united sin er representativ for deres supportere. _________________ Medlem nr. 2201
Vinner av preseasonresultattipsekonkurransen 2014 |
|
| Back to top |
|
 |
|