English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Didier Konan
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 57, 58, 59 ... 101, 102, 103  Next

Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
PIN-kode
Rutinert

PostPosted: 15.01.2009 21:42    Post subject: Reply with quote

eksiltrøndern wrote:
Kone var jo veldig ryddig i forhold til oppførsel og uttalelser til media mens han var her.

I'm going to Chelsea, bye bye suckers"
Back to top
View user's profile Send private message
Brady
Veteran

PostPosted: 15.01.2009 21:43    Post subject: Reply with quote

Henning wrote:

Jeg er forsåvidt ikke uenig i at forseelsene er like alvorlig, men klubben som arbeidsgiver må slå ned på disiplinærsaker som de observerer, mens det er mer problematisk å straffe spillere på bakgrunn av informasjon som utenforstående sitter med (som kan være av ulik sannhetsgehalt).

Enig i det. I tillegg må det også være nedfelt et regelverk om hva som ikke aksepteres.
Back to top
attach
Forumsjef

PostPosted: 15.01.2009 21:45    Post subject: Reply with quote

Fyren trodde åpenbart at det var ei reell interesse der. Da er det vel ikke rart at han lekte med tanken.
Back to top
PIN-kode
Rutinert

PostPosted: 15.01.2009 21:46    Post subject: Reply with quote

En ting jeg forresten har lurt litt på: Hvis folk blir så sure når de ser Iversen drekke seg full ute på byen, hvorfor tar de ikke frem mobilen, filmer i vei og legger klippet ut på youtube eller lignende? Ville gjort historiene dems myyyye mer troverdig, og også tvunget klubben til å handle.
Back to top
Keenoir
Legende

PostPosted: 15.01.2009 22:07    Post subject: Reply with quote

Det er vel i prinsippet ulovelig hvis jeg ikke tar helt feil.
Back to top
senador
Legende

PostPosted: 15.01.2009 23:21    Post subject: Reply with quote

Nå er det nok!! Denne spilleren vil IKKE være i klubben, går av huse etter å ha scoret et mål og slurver med oppmøte. I tillegg har han ikke prestert som spiss.

Grunnen til at RBK tviholder på Konan og har meget milde straffer for ganske alvorlige forseelser er vel at de er tvunget til det. Det virker jo som ikke en levende sjel på planeten vil til klubben så RBK er i en vanskelig situasjon. Man må jo faktisk ha Konan, for man får jo ingen andre.

Ikke begynn med denne "rasistmaset"! Fyren er ikke profesjonell, enkelt og greit.

Samme gjelder for Abdul Razack "Traurig"
Back to top
zaphod81
Forumsjef

PostPosted: 15.01.2009 23:50    Post subject: Reply with quote

Hmm.

Den beskrivelsen din synes jeg passer bedre på en annen av spissene.

Når det er sagt er det jo veldig urovekkende at begge ivorianerne markerer seg negativt disiplinært nå om dagen. Konan kan man jo egentlig forstå, han vil jo bort fra klubben og har begrenset tillit i elleveren. Selv om det ikke akkurat tyder godt for profesjonaliteten.

Traoré er det verre med, han tror jeg er avhengig av å finne tilbake til det nivået han viste i 2007 ganske fort nå, for han begynner nok å merke mangelen på førstelagsspill. Trist hvis et så stort talent skal visne allerede, og han er definitivt i faresonen nå.
germain
Proff

PostPosted: 16.01.2009 00:20    Post subject: Reply with quote

Quote:
Ikke begynn med denne "rasistmaset"! Fyren er ikke profesjonell, enkelt og greit.

Det er en helt grei mening, og jeg er enig i at Konan mangler endel på holdninger og profesjonalitet. Like greit at han forsvinner.

Men "rasistmaset" kommer fordi mange automatisk trekker inn det at han kommer fra Afrika, at han er NEGER, som forklaring på hvorfor han er uprofesjonell. Det blir bare usaklig.
Back to top
attach
Forumsjef

PostPosted: 16.01.2009 08:16    Post subject: Reply with quote

Nå synes jeg man overdriver hvor dårlige holdninger Konan har. Han må vel være den angriperen som har jobbet mest ute på banen på mange, mange år i Rosenborg?
Back to top
Henri
Legende

PostPosted: 16.01.2009 09:33    Post subject: Reply with quote

Jeg synes ikke det er overdrevet når klubben ser seg nødt til å utestenge han etter "gjentatte regelbrudd", pluss den situasjonen i 2007. Selg Konan så fort som mulig.
Back to top
attach
Forumsjef

PostPosted: 16.01.2009 09:41    Post subject: Reply with quote

Jo, det synes jeg. De er mer enn alvorlige nok de regelbruddene han har begått, men jeg vil likevel ikke si at fyren har gjennomført dårlige holdninger. Oppmøte er noe man kan gjøre noe med, men spillere som ikke yter innsats når de først deltar, er det mye verre å gjøre noe med. Det samme gjelder også ellers i arbeidslivet.
Back to top
Brady
Veteran

PostPosted: 16.01.2009 11:32    Post subject: Reply with quote

Jeg syns heller ikke at Konan viser dårlige arbeidsholdninger ute på banen. Kan ikke huske at jeg noen gang har tenkt at han ikke har stått på nok og gjort sitt beste, men det har jeg tenkt om flere andre.
Back to top
senador
Legende

PostPosted: 16.01.2009 11:52    Post subject: Reply with quote

Det finnes flere kamper Konan står som en saltpåle sammen med Iversen der oppe i angrepet. I en del tilfeller er han ikke helt "på" når det gjelder bevegelser og møte ball. Dette resulterer i farlige brudd
Back to top
Henri
Legende

PostPosted: 16.01.2009 13:21    Post subject: Reply with quote

For the record, jeg har heller aldri klaga på Konans arbeidsmoral på banen.
Back to top
Keenoir
Legende

PostPosted: 16.01.2009 14:49    Post subject: Reply with quote

Konan jobber som oftest strålende som spiss og er aggresiv og har vunnet ballen gunstig temmelig ofte. Han sliter derimot med at han ikke kjenner bevegelsesettet for en god spiss og springer dermed ofte i offside og er sjelden på løp bak forsvaret selv om han har god nok fart til å gjøre det. Største problemet for spissen Konan er at han sliter med timingen og løper mer som en midtbanespiller på et kontinuerlig løp, men på spissplass har ikke så god plass å løpe på og kan ikke komme bakifra slik som en offansiv midtbanespiller vil gjøre.
Back to top
Ingeman
Veteran

PostPosted: 17.01.2009 12:53    Post subject: Reply with quote

Fra adressa:

"Klubben prøver å selge Didier Konan Ya i dette overgangsvinduet, og står da igjen med en Steffen Iversen som er under opptrening etter skade fra fjorårets første-duo. Spissen slet mye med småskader i fjor, og har ennå ikke trent med ball på Gran Canaria."

Overraskende, er vel pga holdningene hans ja.
Back to top
Harald
Forumsjef

PostPosted: 17.01.2009 12:54    Post subject: Reply with quote

Det er langt fra overraskende. Konan har længe sagt at han ikke vil forlænge kontrakten og derfor er det naturligt at sælge ham i januar-vinduet.

Medlem nr. 2477
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
vingback
Veteran

PostPosted: 17.01.2009 13:06    Post subject: Reply with quote

Kontrakt som går ut kombinert med dårlige holdninger gjorde han til en åpenbar kandidat for transfer-lista ja. Selges han blir derimot spiss-problemet enda større.
Back to top
longns
Veteran

PostPosted: 17.01.2009 13:07    Post subject: Reply with quote

Konan har vel aldri slått igjennom i Rosenborg, han har hatt gode kamper, men overall så har han vært en stor skuffelse i forhold til uttalelsene Stig T kom med. Dessuten er han ikke akkurat drømme typen personlighetsmessig.

Last edited by longns on 17.01.2009 13:45; edited 1 time in total
Back to top
KFF_RBK
Rutinert

PostPosted: 17.01.2009 13:10    Post subject: Reply with quote

Jag gissar att han går till nån klubb i Skandinavien och blir såld för 50 miljoner efter ett halvår.
Back to top
Harald
Forumsjef

PostPosted: 17.01.2009 13:11    Post subject: Reply with quote

SÃ¥ kan man ligge til at han stort set ikke har en nogen kamper i den rolle han storspillede i i Afrika og i den afrikanske CL.
Jeg kan godt se endnu en Eguren-historie her.

Medlem nr. 2477
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Peter Storey
Veteran

PostPosted: 17.01.2009 13:44    Post subject: Reply with quote

joko- wrote:
Konan har vel aldri slått igjennom i Rosenborg, han har hatt gode kamper med overall så har han vært en stor skuffelse i forhold til uttalelsene Stig T kom med. Dessuten er han ikke akkurat drømme typen personlighetsmessig.

Förutom att han har kommit för sent några gånger och har ett avslappnat förhållande till att passa tider så har inte jag upptäckt några personlighetsmässiga brister.
Back to top
toreinar
Veteran

PostPosted: 17.01.2009 18:27    Post subject: Konan Reply with quote

Harald wrote:
SÃ¥ kan man ligge til at han stort set ikke har en nogen kamper i den rolle han storspillede i i Afrika og i den afrikanske CL.
Jeg kan godt se endnu en Eguren-historie her.

Litt skummel den ja,men ikke værre en det som skjedde med Helstad,norges klart beste spiss etter Odd Iversen.Noen ganger er det bare slik at systemet blokkerer for å bruke spillere der de er best.
La nå konan bli en ny Eguren da,men etter at han har bestemt seg for at han vil bort,er det nettopp bort jeg ønsker ham.Sånn er bare kjærlgheten..
Alianze.
Senior

PostPosted: 17.01.2009 18:40    Post subject: Reply with quote

akuratt det som kommer til og hende, han blir solgt til en klubb middels klubb i europa som faktisk bruker han dær han bør spille ofansiv midtbane!!.
han storspiller dær ne periode og blir solgt til et lag som er mye bedre en rbk.

probleme til konan er det at han ikke trives som spiss han har snakket både med tørum,henriksen og hamren om og få sjangsen på midtbane, men han får jo ikke den sjangsen og han er lei av og ikke få utvikle seg på den plassen han selv ønsker.
når du ikke har lyst til noe, har du ikke den rette motivasjonen til og lykkes og jeg synnes at konan har vært overaskende profosjonell som ikke har gått ut i media å klaget.

Didier Konan Ya RBK
Roamer
Veteran

PostPosted: 18.01.2009 02:08    Post subject: Reply with quote

Konan har en enormt bra pasningsfot og skuddfot som ikke har kommet til sin rett i rollene han har spilt i Rosenbord. Samtidig har han fremvist vanvittig nærteknikk og fantastisk kombinasjonsspill. Jeg synes ikke han har blitt brukt på riktig måte i Rosenborg, og er nok også redd for at dette blir en ny Eguren-historie. Gutten har et vanvittig potensial, håper han blir...
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 57, 58, 59 ... 101, 102, 103  Next
Page 58 of 103

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb