View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
vingback Veteran
|
Posted: 18.12.2008 21:27 Post subject: |
|
|
Ikke overrasket over den der nei, ikke først gangen de bruker fri fantasi i Sun-redaksjonen. |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 19.12.2008 12:53 Post subject: |
|
|
Skal sies at oppspinnet ble laget atskillig lengre sør. |
|
Back to top |
|
 |
ya Senior
|
Posted: 21.12.2008 19:31 Post subject: |
|
|
Jeg tror Annan har bra potensial selv om vi dessverre så lite til det i høst. Fikk dessverre ikke med meg så mye fra Stabekk.
Men Hamren kan forbedre mye;
han kan godt holde mer på ballen, dvs i stedet for å velge sikre tversoverpasninger, kan han forsere framover. Mange av pasningene har skapt farlige overganger.
Han må vel være sikker nok med ballen til å holde på den framover.
Jeg syns selvtilliten har virket dårlig og forklarer vel noe.
Blir han det vi ønsker vil vi være sterke bakover. |
|
Back to top |
|
 |
Flaav Veteran
Joined: 27 Jul 2008 Posts: 1563 Location: Med utsikt til Lerka
|
Posted: 21.12.2008 19:51 Post subject: |
|
|
om alt blir det VI ønsker lukter det gull lang vei |
|
Back to top |
|
 |
Peter Storey Veteran

|
Posted: 21.12.2008 21:15 Post subject: |
|
|
ya wrote: | Jeg tror Annan har bra potensial selv om vi dessverre så lite til det i høst. Fikk dessverre ikke med meg så mye fra Stabekk.
Men Hamren kan forbedre mye;
han kan godt holde mer på ballen, dvs i stedet for å velge sikre tversoverpasninger, kan han forsere framover. Mange av pasningene har skapt farlige overganger.
Han må vel være sikker nok med ballen til å holde på den framover.
Jeg syns selvtilliten har virket dårlig og forklarer vel noe.
Blir han det vi ønsker vil vi være sterke bakover. |
Förutom Jarstein var Annan den största besvikelsen under hösten. Alltså de två dyraste nyförvärven. Det är många optimister här inne som tror att ALLT kommer att ordna sig till nästa säsong. Jarstein blir spänstig som en sprettball och kommer i Odd-form, Annan blir bollsäker, springer upp alla och lägger geniala passningar och kommer i Stabaek-form och Konan förvisar Sapara till bänken med sitt geniala mittfältsspel med en överblick av en annan världen och kommer i Afrika-form. |
|
Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 21.12.2008 21:24 Post subject: |
|
|
Hvis en ikke klarer å få spillere til å levere i nærheten av det dem har vist før så er det gjort en dårlig jobb på treningsfeltet. Det tre nevnte har vist hva dem kan og nå er det opp til Hamrèn & Co å sørge for at disse spillerene greier å ta ut sitt potensial for det er det som skiller en god trener fra en dårlig eller middelmådig. |
|
Back to top |
|
 |
Brady Veteran

|
Posted: 21.12.2008 21:35 Post subject: |
|
|
Hvilke kamper for Stabæk var det Anthony Annan var så utrolig god i år? Hvem spilte Stabæk mot i de kampene?
Årsaken til at jeg spør er at jeg ikke med selvsyn har sett denne fantastiske defensive midtbanespilleren som gjorde så mye annerledes i Stabæk enn hva han gjorde i RBK. Jeg har lest avisartikler om hvor bra han var, og hørt Semb og Alsaker fortelle om det, men har til gode å se det.
Om noen vet hvilke kamper han var særdeles god i, så går de sikkert i reprise på TV2-sport før neste sesong, slik at man kan få studert ham. |
|
Back to top |
|
 |
PauloSilas Veteran

|
Posted: 07.01.2009 16:15 Post subject: |
|
|
Anthony Annan nevnes i denne artikkelen fra Soccernet some en av 13 "youngsters out to impress in 2009". Han er i godt selskap med Rafael Da Silva bla.
http://soccernet.espn.go....d=tab1pos2 |
|
Back to top |
|
 |
Torbjørn Veteran

|
Posted: 07.01.2009 16:28 Post subject: |
|
|
"(..) impressive passing skills."
Jeg vet ikke hva dette sier oss om grundigheten i arbeidet med disse spillervurderingene. |
|
Back to top |
|
 |
Socrates Veteran

|
Posted: 07.01.2009 16:57 Post subject: |
|
|
Sykt at han blir plassert i samme kategori som spillere som Dzagoev, Da Silva, Hernanes, Ibisevic, Gourcuff osv. Skal bli spennende å følge Anthony i 2009. |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 08.01.2009 17:34 Post subject: |
|
|
- Det er en stor ære for meg å bli nevnt i en slik sammenheng. Det gir meg motivasjon til å forbedre meg som fotballspiller og nå mine personlige mål, sier Annan til RBK.no.
Les mer: Annan i godt selskap |
|
Back to top |
|
 |
Paalern Junior
|
Posted: 08.01.2009 18:44 Post subject: |
|
|
Hvordan de kan sammenligne han med Aimar stusser jeg på. Ser ikke en eneste likhet mellom de to som spillere, bortsett fra at de begge er relativt små av størrelse.. |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 08.01.2009 18:47 Post subject: |
|
|
Nettopp det der sier en del om kvaliteten på kåringa... |
|
Back to top |
|
 |
Brandy Proff
|
Posted: 08.01.2009 18:51 Post subject: |
|
|
Trur uansett det er større sjanse for at han blir betydelig bedre i -09 enn at han blir en flopp. Ser for meg at midtbana vår neste år blir blant de beste i europa. Synd at angrepsrekka ikke holder mer enn middels norwich-nivå, at best. |
|
Back to top |
|
 |
RÃ¥nny Legende

|
Posted: 08.01.2009 18:51 Post subject: |
|
|
Noen som tørr og gjette hvor mye vi vil få for en overgang?  |
|
Back to top |
|
 |
jarln Veteran

|
Posted: 08.01.2009 19:38 Post subject: |
|
|
Alldri kjedelig å tippe..
Med den hypen som allerede er tilstede bør han ha en betydelig verdi med en ok eller bra 09-sesong.. Mye avgjøres også av hvor god han er på landskampene. Tipper verdien til sommeren kan ligge mellom 30 og 40 mill hvis han gjør sakene sine bra for oss og fortsetter å imponere på landslaget. Verdien av å gjøre det godt for et så pass solid landslag som Ghana er uvurderlig  |
|
Back to top |
|
 |
Maradona Veteran
|
Posted: 08.01.2009 20:13 Post subject: |
|
|
Lo godt når jeg så dette, de tar fram en turnering som var for et år siden.... Annan er for gammel til å være talent Føler at Annan var et afrikansk alibi i denne kåringa... Helt bort kastet kåring.. _________________ "Diego Armando Maradona må være tidens beste fotballspiller", utbrøt Arne Scheie, etter at Maradona hadde driblet i hele '86 VM i Mexico. |
|
Back to top |
|
 |
Kjello Forumsjef
|
Posted: 08.01.2009 20:39 Post subject: |
|
|
Annan for gammel mens Tettey og Demidov fremdeles er talenter eller? |
|
Back to top |
|
 |
Maradona Veteran
|
Posted: 08.01.2009 20:42 Post subject: |
|
|
Spillere over 20 er ikke talenter, når jeg tenker talent, så tenker på spillere fra 15 til 18/19 år.... Så ja, alle de for gamle.. _________________ "Diego Armando Maradona må være tidens beste fotballspiller", utbrøt Arne Scheie, etter at Maradona hadde driblet i hele '86 VM i Mexico. |
|
Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 08.01.2009 20:52 Post subject: |
|
|
Fullstendig uenig et talent er en spiller som må være under 20 år. Talent er en spiller som har vist lovende tendenser ,men som enda ikke har klart å ta det ordentlig ut. I min bok kan du fint være talent når du er oppe i 20 årene som f.eks Rune Bratseth eller Erik Hagen var. Et sted går selvsagt grensen så jeg anser ikke Storflor eller Solli for talenter lenger, det har slett vært "lovende" alltfor lenge. |
|
Back to top |
|
 |
Bakklandia Legende
|
Posted: 08.01.2009 21:36 Post subject: |
|
|
Ifølge FM slutter man å være talent når man har blitt 24. Inntil da kan man jo spille i OL-turneringen og u23-landslag når man kommer fra et land som har sånt. Det høres ut som en grei "tommelfingerregel" for meg, i hvert fall. _________________ Det er bedre å stupe ut i smørøyet enn å gå rundt grøten! |
|
Back to top |
|
 |
media Veteran
|
Posted: 08.01.2009 22:15 Post subject: |
|
|
forskere har påvist at hjernen er ikke fullt utvikla hos menn før de er 25 år gamle. ingen fotballspiller er ferdig utvikla allerede som 20-åringer. |
|
Back to top |
|
 |
Maradona Veteran
|
Posted: 08.01.2009 23:58 Post subject: |
|
|
Totalt uenig.. Men Annan får RBK beholde til kontrakten hans går ut, da går han som bosman spiller.. Han kommer aldri til å holde godt Premier Leauge nivå.. _________________ "Diego Armando Maradona må være tidens beste fotballspiller", utbrøt Arne Scheie, etter at Maradona hadde driblet i hele '86 VM i Mexico. |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 12.01.2009 00:51 Post subject: |
|
|
Quote: | English newspaper the Daily Mirror reported on Sunday that Arsenal boss Arsene Wenger faces a race against time to sign Anthony Annan. |
Read more: Arsenal eye Anthony Annan?
Står det faktisk på trykk i England, eller dikter bare GhanaSoccerNet opp nyheten, slik som nettsteder derfra tidligere har gjort? Trenger med nærmere ettertanke ikke bety store forskjellen.
Setter det uansett på kontoen for svært løse rykter. |
|
Back to top |
|
 |
Harald Forumsjef

|
Posted: 12.01.2009 00:57 Post subject: |
|
|
Quote: | But Rosenborg, where Annan currently plays, want him to play in a UEFA Cup qualifier on Thursday. |
Æhh?
EDIT:
En bruger linker også længere nede til denne artikel hvor der er en del ligheder:
Quote: |
Arsenal boss Arsene Wenger faces a race against time to sign Anthony Annan.
Wenger has contacted the Ghanaian's Norwegian club Start to sign the £1.5million-rated midfielder.
But Stabaek, where Annan is on loan, want him to play in a UEFA Cup qualifier on Thursday. |
Sådan kan man vel også lave journalistik... _________________ Sliter
Medlem nr. 2477 |
|
Back to top |
|
 |
|