English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Rosenborg - Club Brugge
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11, 12, 13  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Troilonge
Veteran

PostPosted: 22.10.2008 19:43    Post subject: Reply with quote

Dytesaft wrote:
Faen hvis det kommer så få folk. Jeg er nesten i champions league stemning her, men kommer til å miste den ganske kjapt hvis det bare kommer rundt 14-15 tusen folk. Skjønner ikke hvorfor folk ikke viser interesse for uefa cup kamper.

Helt utrolig at de ikke kommer flere folk, ja. Det kommer til å bli kaldt og mørkt, flomlysene slås på, og vi skal møte en gammel gjenganger i Champions League. I tilegg er det jo også gruppespill med kampstart 20:45.

Nærmere kommer du ikke Champions League
Back to top
View user's profile Send private message
uglevett
Veteran

PostPosted: 22.10.2008 19:49    Post subject: Reply with quote

Ikke at jeg har noen sjans til å dra på stadion uansett, men var det snakk om 500 kr for en billett? Er ikke helt oppdatert på prisene der oppe, men det hørtes i hvertfall grueleg mye ut - i hvertfall hvis man tenker å se flere kamper.
skrukken
Rutinert

PostPosted: 22.10.2008 19:54    Post subject: Reply with quote

fra 240 til 500 tror jeg det var.
Skal for en gangs skyld spandere på meg selv en billett på øvre byggern, men har ikke kjøpt ennå ettersom det er såpass mye ledig. regner med flere tenker som meg
Back to top
Kjello
Forumsjef

PostPosted: 22.10.2008 19:59    Post subject: Reply with quote

Fra 240 til 500 ja. Pakken for begge kostet fra 600 til 1060.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Oppmannen
Veteran

PostPosted: 22.10.2008 20:02    Post subject: Reply with quote

Jeg betalte kr 780,- for gjenkjøp til begge kampene tilsammen, synes ikke det er en overpris for 2x90 minutter med europeisk toppfotball.
gm
Veteran

PostPosted: 22.10.2008 20:31    Post subject: Reply with quote

780 for to kamper er ikke dyrt.
Back to top
Øystein
Veteran

PostPosted: 22.10.2008 20:56    Post subject: Reply with quote

Det er ikke billig heller.
Back to top
Tes
Junior

PostPosted: 22.10.2008 21:04    Post subject: Reply with quote

Er ganske misfornøyd me interessen for UEFA Cup, samtlige Tippeliga kamper, alt her i Trondheim folket tenker på med RBK er Champions League eller sikker lige gull i boksen, DA kjøper folk alle billettene til kampene...

Vi burde lære av England egentlig.

Har ikke håpet om en gang 15.000 tilskuere i morgen heller. Men har en god følelse foran kampen.

Lykke til!
Back to top
Øystein
Veteran

PostPosted: 22.10.2008 21:11    Post subject: Reply with quote

Vi satte vel ny rekord i fjor da vi kom på femteplass gjorde vi ikke? I år har tilskuertallet gått ned over hele landet, ikke spesielt her. Lære av England? Fordi Old Trafford er fylt opp av turister fra Japan og Norge? Du vet at Chelsea trakk halvfullt stadion mot oss, fordi motsanden ikke var attraktiv. I Champions League altså.

Men jeg er også misfornøyd med interessen for denne kampen, dessverre er jeg ikke overrasket. Mest misfornøyd er jeg med at det kommer til å bli fullt mot Valencia, men ikke mot Brugge. Det viser dessverre at (enkelte) folk kommer for å se motstanderen og ikke primært Rosenborg. Men er ikke overrasket over det heller.
Back to top
toki
Veteran

PostPosted: 22.10.2008 21:15    Post subject: Reply with quote

Selv om det kommer 13 eller 20 tusen, er det viktig at de som er på stadion bærer fram Rosenborg til avasement i UEFA-cupen.
Liker heller ikke de som er på kamp på grunn av motstanderen. Man er på kamp for å støtte Rosenborg.

Ta med deg et flagg eller skjerf, og bruk det!

Syng så høyt du kan!
Kjello
Forumsjef

PostPosted: 22.10.2008 21:17    Post subject: Reply with quote

Øystein wrote:
Vi satte vel ny rekord i fjor da vi kom på femteplass gjorde vi ikke? I år har tilskuertallet gått ned over hele landet, ikke spesielt her.
RBK har en nedgang på 4,9% så langt i år. Kun Strømsgodset, Tromsø og Lyn har vesentlig større nedgang enn RBK så langt i år. VIF og LSK har såvidt en større nedgang enn RBK.
Back to top
Tes
Junior

PostPosted: 22.10.2008 21:22    Post subject: Reply with quote

I alle mine år som ManU fan, har jeg mest sett Arabere enn Japser på Old Trafford:P Men, Så, om det er mange utlendinger på OT? Det er det på RBK kamper å! I England virker fotballen mye artigere (Ikke pga at den er verdens beste liga). Fansen synger, faktisk HELE stadionen synger på nesten vært eneste sang som kommer opp. Stappfullt vær eneste kamp uansett hvem de møter! (Se bort ifra Liga-cupen)

Her en kamp snakket jeg med en som sto i Kjernen, og han innrømmet at Kjernen er kanskje norges dårligste supporter klubb, og vi er jo en stor supporter klubb! Men hvordan i helvette kan vi synge SÅ lavt?!

Det trengs kjerpings her i Tippeligaen. VIS INTERESSE FOLKENS! RBK TRENGER DERE!
Back to top
toki
Veteran

PostPosted: 22.10.2008 21:42    Post subject: Reply with quote

Hater anglofile nordmenn...
Drar til England, for å etterpå snakke om den fantastiske stemningen de har opplevd.
Jeg drar på Lerkendal for å skape stemning. Hvis man har lyst på god stemning, kan man faktisk bidra. Ikke vær redd for at naboen kan se deg...

Ta med deg et flagg eller skjerf, og bruk det!

Syng så høyt du kan!
Henri
Legende

PostPosted: 22.10.2008 21:44    Post subject: Reply with quote

Øystein wrote:
Du vet at Chelsea trakk halvfullt stadion mot oss, fordi motsanden ikke var attraktiv. I Champions League altså.

Ikke at jeg føler noe behov for å forsvare engelske fotballsupportere, men såvidt jeg husker så hadde Chelsea-supporterne en boikottaksjon mot høye billettpriser den kvelden.
Back to top
Kjello
Forumsjef

PostPosted: 22.10.2008 21:47    Post subject: Reply with quote

Feil, billettprisene i den kampen var under halve av hva Chelsea vanligvis bruker å ha i gruppespillet.
Back to top
Henri
Legende

PostPosted: 22.10.2008 21:53    Post subject: Reply with quote

Det var ikke en protest mot prisene den kvelden, men mot det generelle prisnivået på kampene. Mulig jeg tar feil, men jeg synes å huske jeg leste det en plass.
Back to top
Kjello
Forumsjef

PostPosted: 22.10.2008 22:01    Post subject: Reply with quote

Chelsea sliter med å få solgt RBK-billetter

Quote:
Til og med de dyreste billettene på Stamford Bridge til RBK-oppgjøret er nå satt ned til 36 pund, 404 norske kroner.

Rabatt på 330 kroner
Vanligvis koster det opptil 730 kroner for et sete.

- Dette er normalt, det er den første kampen, sier Mourinho.

- Fansen har lyst til å gå på kampene i ligaen og på kampene seinere i Champions League. De synes ikke det er så viktig med gruppespillet.

Også mot Schalke i neste Champions League-match på hjemmebane opererer Chelsea med reduserte priser, det samme gjelder ligacupkampen mot Hull neste uke.
Back to top
Troilonge
Veteran

PostPosted: 22.10.2008 22:21    Post subject: Reply with quote

Utsolgt mot Schalke runden etter og Roma i dag for den saks skyld.
Back to top
Kjello
Forumsjef

PostPosted: 22.10.2008 22:26    Post subject: Reply with quote

Skutle sier til TV 2 at de ikke har gjort noen vurdering på om prisnivået er for høyt. Jeg tror heller ikke det hadde blitt fullsatt dersom prisene hadde vært på TL-nivå, men gud hva det hadde hjulpet laget å ha 18, kanskje 19 000 bak seg istedet for drøyt 12 000.
Back to top
RÃ¥nny
Legende

PostPosted: 22.10.2008 22:26    Post subject: Reply with quote

Brugge trenern er fornøyd med U

http://fotball.adressa.no...120811.ece

- Torgeir Børven
Back to top
SunsetSalami
Legende

PostPosted: 22.10.2008 22:29    Post subject: Reply with quote

230 for en kamp synes jeg er kurrant pris for oss "barn" (studenter). Gleder meg til kamp Very Happy
Back to top
Peter Storey
Veteran

PostPosted: 22.10.2008 22:42    Post subject: Reply with quote

Jag är glad för att det är Tettey som spelar defensiv mittfältare i morgon. Mittfältet har uppenbart fungerat bättre med Tettey som DM än Annan. Annans inträde på laget har kanske rent utav kostat oss en medalje efter 1-1 mot båda Fredrikstad och Strömsgodset. Matcherna har haft likartade förlopp. Annan spelade bra mot FFK i första halvlek då RBK hade initiativet. FFK utjämnade till 1-1 i andra halvlek med 10 man. Det blev stora rum på det centrala mittfältet och Hamrén fick till slut ta ut Annan och sätta ner Tettey för att stabilisera mittfältet. Även mot Strömsgodset tog motståndarna över på mittfältet i andra halvlek sedan de gjorde några justeringar och satte in Bergdölmo. Även denna gång fick Tettey ta över rollen som DM. Slutsats: Det verkar som Annan inte kan fylla rollen som DM i en diamant med Sapara som spets när laget sätts under press. Tettey verkar ha större aktionsradius, större fart, större duellkraft i luften och är även mer offensivt lagd. Jönsson sa i Bakrummet ? på TV att de inte gick in i budkrig för Annan eftersom de hade en fullgod erättare i Haugen. Var det en felvurdering att skaffa Annan? Duger han bara som backup för Tettey?
Back to top
Johnny W
Veteran

PostPosted: 22.10.2008 22:45    Post subject: Reply with quote

Det var dette med å ikke konkludere for tidlig, da. RBKs midtbane spiller på en ganske annen måte enn Stabæks. Mistenker at han vil bli betraktelig bedre når han får spillestil og sin egen rolle i det hele litt mer under huden.
Back to top
BB
Junior

PostPosted: 22.10.2008 22:59    Post subject: Reply with quote

Ingen tvil om at prisene er i overkant. Jeg betalte 780 for 2 kamper. Jeg hadde sett for meg 600 for denne pakken. Prissettingen er rett og slett en gedigen tabbe av de ansvarlige som ikke følger med i timen!
Back to top
Peter Storey
Veteran

PostPosted: 22.10.2008 23:01    Post subject: Reply with quote

Det är möjligt och troligt att Annan kommer att fungerar bättre. Men för närvarande fungerar det bättre med Tettey. Och det är nu vi kämpar om medaljer i tippeligan och avancemang i UEFA-cupen.
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11, 12, 13  Next
Page 5 of 13

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb