| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
frenchy Rutinert

|
Posted: 15.10.2008 17:14 Post subject: |
|
|
Og Hareide vil ikke bli sparket før tiden sin uansett hvordan vi gjør det ikveld og de neste kampene, hvilken verden lever dere i? tror dere plutselig NFF har blitt så effektive, de har jo ikke begynt å tenke tanken engang, og når den kommer, så skal det nok vurderes og diskuteres i alle kanter, dette er jo en prosess på minst 2 år. _________________ "The country is full of good coaches. What it takes to win is a bunch of interested players" |
|
| Back to top |
|
 |
LanoX Rutinert

|
Posted: 15.10.2008 17:20 Post subject: |
|
|
Da var julebrusen åpnet, pistolen ladet og Tv2SUMO bestilt.
Undertegnede er klar for 2x45 min med Golden og Elvestad!
De to blir vel det eneste som holder humøret mitt oppe gjennom kampen i kveld vil jeg tro! _________________ Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 15.10.2008 17:20 Post subject: |
|
|
| Så lenge NFF ikke har en mann på plass, er det liten vits å stresse, spør du meg. Bedre å vente til neste seinhøst og få en god erstatter. |
|
| Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 15.10.2008 17:25 Post subject: |
|
|
| Det er jo det som er så galt vi burde ha kandidatene klare nå slik at dem kunne fått mest mulig tid til å forme laget mot em-kvalikken. Uansett vil det meste være bedre en Hareide og det bør også være mulig å finne en brukbar trener i løpet av et par måneder. |
|
| Back to top |
|
 |
frenchy Rutinert

|
Posted: 15.10.2008 17:35 Post subject: |
|
|
Hauger fra start, mot nederland, jaja, dette ser dårlig ut....han burde vært testet mot dårligere motstand.....
Jon Knudsen - Jon Inge Høiland, Kjetil Wæhler, Brede Hangeland, John Arne Riise - Morten Gamst Pedersen, Fredrik Winsnes, Henning Hauger, Christian Grindheim, Steffen Iversen - John Carew. _________________ "The country is full of good coaches. What it takes to win is a bunch of interested players" |
|
| Back to top |
|
 |
Forumsjef Veteran
|
Posted: 15.10.2008 17:36 Post subject: |
|
|
| Quote: | | Espen Johnsen, Atle Roar Håland, Tom Høgli, Fredrik Strømstad, Bjørn Helge Riise, Tarik Elyounoussi, Thorstein Helstad. |
Hvorfor er ikke Jarstein på benken? Skadet igjen? |
|
| Back to top |
|
 |
Brady Veteran

|
Posted: 15.10.2008 17:41 Post subject: |
|
|
| vingback wrote: | | Observerer at Hariede muligens kommer til å starte med Henning Hauger. Synes det er latterlig at han går forran Tettey |
Enig. Det samme gjelder valget av Christian Grindheim som indreløper. Det som gjør det enda verre er at Bjrøn Helge Riise og Fredrik Strømstad sitter på benken, mens Alexander Tettey er på tribunen. Det samme gjelder Huseklepp, som er en som kunne kommet inn og forandret kampen.
Jeg tror vi vil få se en norsk midtbane som ikke henger med i svingene. Verken Winsnes eller Grindheim har nok løpskraft, og vi kunne nok sårt trengt Tettey. |
|
| Back to top |
|
 |
frenchy Rutinert

|
Posted: 15.10.2008 17:43 Post subject: |
|
|
utrolig merkelige valg av Hareide her....uansett om jeg er RBK fan, så mangler det noen på benken der. _________________ "The country is full of good coaches. What it takes to win is a bunch of interested players" |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
|
| Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 15.10.2008 17:49 Post subject: |
|
|
| Det er bare fint at Rosenborg spillere slipper å spille på landslaget og risikere skader nå får dem bra med hvile og bør være mer en klare nok for å slå Godset, synd at Iversen spiller han hadde hatt bedre av å lege kroppen sin til en hard høst for Rosenborg. |
|
| Back to top |
|
 |
Brady Veteran

|
Posted: 15.10.2008 17:53 Post subject: |
|
|
| En så lang landslagssamling uten å få spille betyr sannsynligvis at de kommer tilbake i dårligere form enn da de dro. |
|
| Back to top |
|
 |
frenchy Rutinert

|
Posted: 15.10.2008 18:22 Post subject: |
|
|
blir litt rundspilt der ute....... _________________ "The country is full of good coaches. What it takes to win is a bunch of interested players" |
|
| Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 15.10.2008 18:50 Post subject: |
|
|
| Dette var et grusomt kjedelig omgang, et dårlig Nederland mot et feigt Norge, kampen trenger et mål. |
|
| Back to top |
|
 |
Hedning Legende

|
Posted: 15.10.2008 18:54 Post subject: |
|
|
| Norge er jo helt tannløse. Bare poling, småflaut. |
|
| Back to top |
|
 |
TAF Veteran

Joined: 24 Jul 2005 Posts: 2819 Location: Eksil i Kristiansand
|
Posted: 15.10.2008 18:56 Post subject: |
|
|
Dette må være en av de kjedeligste kampene jeg har sett på ganske lenge. Takk gud for Golden/Elvestad som hever underholdningsverdien betraktelig.
Carew og Grindheim har vel vært ganske gode fremover så langt, som noen av de eneste. |
|
| Back to top |
|
 |
Brady Veteran

|
Posted: 15.10.2008 19:03 Post subject: |
|
|
Typisk Hareide. Når han møter lag der mye står på spill, er det langballer og minst mulig fotballspill som gjelder. Akkurat slik han gjorde da RBK møtte Deportivo La Coruna i sin tid.
Jeg håper inderlig at Hareide trekker seg, slik at f.eks. Nils Arne Eggen kan ta over landslaget. Da kan det være vi får de stolte øyeblikkene igjen.
Når man ser Hareide på benken virker det nesten som om han har mistet grepet helt. Ansiktsuttrykket hans forteller om en desperat mann. |
|
| Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 15.10.2008 19:04 Post subject: |
|
|
| Hvis dette fortsetter frykter jeg uavgjort tilfredstillete medier og et NFF som slipper å gjøre noe, gi meg seier eller så får dem tape noe voldsomt. Jeg vil ha underholdning.. |
|
| Back to top |
|
 |
arnt Veteran

|
Posted: 15.10.2008 19:33 Post subject: |
|
|
Herregud, som den kommentatoren lirer av seg tåpeligheter. Nederland gidder ikke spille, kun lit for å sikre seg et gåll, Norge jobber skjorta av seg men evner knapt å løpe rett frem. Og kommentatoren ser rosenrødt på alt som har med oss å gjøre. Brenn skjiten. _________________ "Engang en ret forvoven Jyde
Med Hagel paa en Thrønder vilde skyde,
Men fik hans Pande ei i sønder,
Nei, der skal Kugle til en Thrønder!" |
|
| Back to top |
|
 |
KFF_RBK Rutinert

|
Posted: 15.10.2008 19:57 Post subject: |
|
|
| Norge är pinsamma, och så försöker de filma till sig en straff... |
|
| Back to top |
|
 |
WegHard Veteran

|
Posted: 15.10.2008 20:00 Post subject: |
|
|
Lange baller og filming. Kan hende vi ikke kan forlange mer fra Norge, men jeg kan ikke akkruat se at vi har så mye å tape på en ny start. _________________ Sparken så'n bli still. |
|
| Back to top |
|
 |
RBKalle Rutinert
|
Posted: 15.10.2008 20:02 Post subject: |
|
|
Tja...
Nederland "phoned it in" og klarte å vinne likevel, uten å risikere mye.
Har Norge så lite å bidra på et internasjonalt nivå? Et par rufsete situasjoner inni feltet, men ingenting som kan regnes som sammenhengende spill.
Og juletreet formasjon??? |
|
| Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 15.10.2008 20:16 Post subject: |
|
|
| Hvis det finnes noen form for kunskap og guts i NFF bør dette være slutten for Hareide synd at det er minst et år for seint. |
|
| Back to top |
|
 |
KFF_RBK Rutinert

|
Posted: 15.10.2008 20:20 Post subject: |
|
|
Inte för att förbundet har kraft att ta in en bättre tränare, men det kanske kan ge lite ny "guts" i laget.
Min kandidat: Nils Arne Eggen
Motivering: Om man ändå inte har chans att nå VM så kan man åtminstone börja spela anfallsfotboll. |
|
| Back to top |
|
 |
Ã…smund Rutinert
|
Posted: 15.10.2008 20:20 Post subject: |
|
|
Det er trist å se hvordan landslaget fremstår under Hareide. I tre kvaliker har han nå feilet, men det som kanskje er enda verre er måten laget opptrer på. Såvidt jeg husker var det parolen hans at landslaget igjen skulle begeistre folket gjennom underholdende fotball. Jo flere år som har gått siden Hareide overtok jo mindre underholdende har det blitt, mener jeg.
Det som kanskje er verre for Hareide er at hans lag nå minner mer og mer om det landslaget Semb hadde på slutten av sin periode. Nettopp denne perioden var det Hareide tok sterkest avstand fra når han tiltro.
Jeg tror det hadde vært best for landslaget at ÅH nå trakk seg, og at NFF fikk resten av året til å finne en ny kandidat. VM-toget er gått uansett. ÅH har null tillit igjen hos folket. Laget hans begeistrer ikke, og lagguttakene hans er i beste fall merkelige.
Et 2008 uten seier iberegnet et par skandalekamper er alene nok til at alle andre land hadde sparka sin landslagssjef for lenge sia. Når det spillemessig har vært trøstesløst ganske lenge, så skjønner jeg ikke hvorfor hareide skal fortsette. |
|
| Back to top |
|
 |
KFF_RBK Rutinert

|
Posted: 15.10.2008 20:34 Post subject: |
|
|
| Bara hör hur hemskt det låter! Lichtenstein, San Marino och Andorra är lag som går segerlösa på ett år! |
|
| Back to top |
|
 |
|