English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Nye spillere 2009
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 23, 24, 25 ... 180, 181, 182  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
RBKalle
Rutinert

PostPosted: 07.10.2008 23:37    Post subject: Reply with quote

Ronaldo kan vel rundspille et hele TL lag aleine, selv om han er en halvskada lat tjukken, mer interessert i natteliv og jenter (og kvasi-jenter Wink) enn i å spille fotball.

Uansett synes jeg vi kan la MLS og Qatar innkjøpe "has beens"
Back to top
View user's profile Send private message
Maradona
Veteran

PostPosted: 08.10.2008 13:25    Post subject: Reply with quote

Vel, han er så vidt over 30, og ser ikke bort i fra at han blir toppskårer i en av de store ligaene igjen... Han har jo vært det i Serie A, Primera Division, og æresdivisjonen i Nederland...
kytas
Proff

PostPosted: 10.10.2008 12:18    Post subject: Reply with quote

Kan vel legge Ronaldo dø nå hvertfall..?

http://www.nettavisen.no/...290085.ece
blackwater
Proff

PostPosted: 10.10.2008 12:25    Post subject: Reply with quote

Som nevnt tidligere. Tromsø sliter voldsomt økonomisk. Dette nå også i media i dag. Kunne vi hentet noen derfra? Reginiusen drar sikkert til utlandet. Men hva med målskred og Hauger (evt er det bare utlån fra Brann)
Back to top
Keenoir
Legende

PostPosted: 10.10.2008 12:35    Post subject: Reply with quote

Helge Haugen er bare en eldre og mye dårligere utgave av Alexander Tettey bør absolutt ikke kjøpes. Han er Tromsø spiller ,men Tromsø skyder fremdeles Brann penger for han tror jeg.

Moldskred er en type som mangler i Rosenborg og kan være en lur investering til den rette prisen ,men jeg tror at vi kommer til å få hard konkurranse fra Brann om hans signatur siden han er den spilleren i tippeligaen som ligner mest på Helstad og som er tilgjengelig.

Når det gjelder Reginieussen så tror jeg ikke intressen fra utlandet er så voldsomt stor som Tromsø tror et par svake landskamper har heller ikke gjort han mer attraktiv. Det bør være mulig å hente Reginieussen for Rosenborg.
Back to top
Recon
Legende

PostPosted: 10.10.2008 12:37    Post subject: Reply with quote

Jeg tror ikke RBK kommer til å gå for Moldskred, med mindre vi kan vente et nytt soloshow fra Peter Storeys mannlige elskovsobjekt. Tipper en viss speider sikter høyere og setter seg på bakbena.

"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. "
Back to top
Keenoir
Legende

PostPosted: 10.10.2008 13:04    Post subject: Reply with quote

Vår nye stopper?

- BETALT PRISEN FOR LANDSLAGSCOMEBACK
Back to top
Hedon
Forumsjef

PostPosted: 10.10.2008 13:19    Post subject: Reply with quote

Jeg tar gjerne Scharner i Rosenborg, men det er vel temmelig urealistisk. De gangene jeg har sett han, har han gjort en god figur i England, så det er nok andre klubber som plukker han opp.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Peter Storey
Veteran

PostPosted: 10.10.2008 18:31    Post subject: Reply with quote

Recon wrote:
Jeg tror ikke RBK kommer til å gå for Moldskred, med mindre vi kan vente et nytt soloshow fra Peter Storeys mannlige elskovsobjekt. Tipper en viss speider sikter høyere og setter seg på bakbena.

Nu har jag samma preferenser som Ronaldo den snygge, nämligen svenska brudar. I VM-kvalet mot Portugal är planen att sätta de hetasta brudarna längst fram för att distrahera Ronaldo.
Back to top
Rocky83
Veteran

PostPosted: 10.10.2008 19:17    Post subject: Reply with quote

Brann kjøper Moldskred for 10. mill, han går gjennom sesongen skadet og målløs etter å ha blitt utstatt for rovdrift av Branns nye trenerteam Kjell Tenfjord og Teitur Thordason.
Back to top
Maradona
Veteran

PostPosted: 11.10.2008 12:31    Post subject: Reply with quote

Keenoir wrote:
Helge Haugen er bare en eldre og mye dårligere utgave av Alexander Tettey bør absolutt ikke kjøpes. Han er Tromsø spiller ,men Tromsø skyder fremdeles Brann penger for han tror jeg.

Mener at Helge Haugen var bosmanspiller da han gikk til Tromsø..
Maradona
Veteran

PostPosted: 11.10.2008 12:35    Post subject: Reply with quote

Hedon wrote:
Jeg tar gjerne Scharner i Rosenborg, men det er vel temmelig urealistisk. De gangene jeg har sett han, har han gjort en god figur i England, så det er nok andre klubber som plukker han opp.

Scharner holdt jo Erik Hagen ute av laget, men han er minst like god som DM...

Regner med at andre PL klubber er interessert...
Keenoir
Legende

PostPosted: 11.10.2008 12:49    Post subject: Reply with quote

Maradona wrote:
Mener at Helge Haugen var bosmanspiller da han gikk til Tromsø..

Han ble solgt i fjorårets sommervindu samtidig som Bakke og Karadas kom inn og Gashi forsvant.
Back to top
Bjørn Baggio
Junior

PostPosted: 11.10.2008 16:12    Post subject: Reply with quote

Rosenborg-dödaren Álvaro Santos tror jeg kan gjøre det bra for oss. 28 år gammel brasilianer som kom til Helsingborg og Skandinavisk fotball som tyveåring. Kjapp, sterk og teknisk god spiller med fantastisk skuddfot. Er vel best som en av to spisser i 4-4-2.

Han har under et år igjen av fireårskontrakten med FC Sochaux. For tiden utlånt til RC Strasbourg.
Back to top
SigveEdvardsen
Senior

PostPosted: 12.10.2008 15:40    Post subject: Reply with quote

Jeg mener vi trenger å handle inn en klassespiss, og at det helst skal være Cooper.

Jeg mener at vi også trenger 1-2 utpregede ving(er) slik at vi kan brette ut spillet å slippe å spille med Tettey på "venstrekant". Slik vi spiller nå ser vel midtbanen slik ut:
Skjelbred - Sapara - Annan - Tettey
Her er det egentlig bare Skjelbred som fungerer som en ving. Tettey gjør som han har fått beskjed om, går litt mer innover i banen og med det gjør det han til en indreløper i denne formasjonen.
Kunne tenkt meg å sett Trond Olsen i RBK-drakt fra og med neste sesong. Han kunne vi brukt på venstrekant. Han har fart, meget god skuddfot og har målteft!
Tettey og Skjelbred forlater jo oss trolig i januar, noe som fører til at vi behøver 1-2 ving(er).
Savolainen kommer forhåpentligvis for fullt tilbake neste sesong. Håper også Traoré kan få sitt ordentlige gjennombrudd. Strand tar en ny sesong, og det fører til bedre dekning.
Back to top
Rocky83
Veteran

PostPosted: 12.10.2008 15:58    Post subject: Reply with quote

Vel, på den måten vi så langt har spilt på under Hamrèn så er virker ikke behovet for klassiske vinger like stort. Jeg tenker da på å ha 4 midtbanespillere der ingen er utpregede vinger, men god begge veier, for å så spille på backer som konstant er på løp. Rommet som backen(e) etterlater seg blir dekket av 2 defensive midtbanespillere.

Klart, å ha en mer klassisk ving for å i større grad variere spillet og forandre kampbildet er jeg ikke uenig i.

Det mest prekære er et par kvalitetsspisser.
Back to top
SigveEdvardsen
Senior

PostPosted: 12.10.2008 16:07    Post subject: Reply with quote

Rocky83 wrote:
Vel, på den måten vi så langt har spilt på under Hamrèn så er virker ikke behovet for klassiske vinger like stort.

Men så mister vi trolig Skjelbred og Tettey i januar da... Vi har Strand, Traoré og Savolainen, men likevel mener jeg vi trenger 1-2 utpregede ving(er). Og der mener jeg Trond Olsen hadde vært perfekt å ha på venstresiden.
Back to top
^Mirth
Veteran

PostPosted: 12.10.2008 16:25    Post subject: Reply with quote

Tviler sterkt på at vi mister BÅDE Skjeldbred og Tettey i vinterens overgangsvindu, om noen av dem i det hele tatt. Mister vi noen blir det nok bare med en...
Back to top
SigveEdvardsen
Senior

PostPosted: 12.10.2008 16:32    Post subject: Reply with quote

Det skal du ikke være så sikker på. Det er vanskelig å motstå når store klubber byr store summer.
Uansett er jeg sikker på at RBK vil ha erstattere klar før det eventuelt blir aktuelt å selge en av dem, kanskje begge.
Back to top
SigveEdvardsen
Senior

PostPosted: 12.10.2008 17:44    Post subject: Kasper Schmeichel ledig! Reply with quote

Igår leste jeg en artikkel på Tv2sporten.no der det sto at Kasper Schmeichel, sønn av Manchester United-(legende?), er desperat etter å komme seg vekk fra Manchester City. Han er, som faren var, keeper.

Schmeichel har vært i Man.City i 7 år og spilte vel så og si fast tidlig i fjorårets sesong før City satte han på benken til fordel for Joe Hart.
Schmeichel sier dette om City:
- Det er en uberegnelig klubb. Det skjer alltid et eller annet vilt, sier Schmeichel til sporten.dk.

Han har 3 år igjen av kontrakten, men håper at klubben ikke vil ha han lengre og at han blir solgt.
- Det tror jeg ikke de gjør. Nå håper jeg at de går ut og kjøper en stor målvakt i januar, og så, forhåpentligvis - når penger ikke betyr noe for dem - er de ikke så oppsatt på å få en stor økonomisk gevinst ved å slippe meg, forklarer Schmeichel og gjør det helt klart: Han vil vekk fra City.

Det jeg vil fram til her er den siste kommentaren hans der han sier følgende:
- Når transfervinduet gjenåpner i januar gjelder det primært å komme vekk fra Manchester City. Og alt er aktuelt, alle ligaer. Også den danske, sier Schmeichel.

** Og alt er aktuelt, alle ligaer. Også den danske, sier Schmeichel. **
Hoho, tenk å fått Schmeichel til Rosenborg!

Dette er vel relativt urrealistisk med tanke på at Rosenborg trolig vil satse på å få Rune Jarstein så god som mulig, men det hadde vært utrolig tøft å sikret seg Schmeichel!

Synspunkter?

http://www.tv2sporten.no/...292739.ece
Back to top
Harald
Forumsjef

PostPosted: 12.10.2008 17:48    Post subject: Reply with quote

Bruk denne tråden til mulige nye spillere. Kun spillere som er sat direkte i forbindelse med Rosenborg, f. eks gennem media, fåe egen tråd.

Medlem nr. 2477
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Bakklandia
Legende

PostPosted: 12.10.2008 18:16    Post subject: Reply with quote

Kommer nok aldri til å skje, men fytte rakker'n så gøy det hadde vært hvis det hadde skjedd!
Sapara10
Junior

PostPosted: 12.10.2008 21:48    Post subject: Reply with quote

Skal veldig mye til for at det skjer. Men hadde vært utrolig vist det hadde hendt.
Back to top
Hvit mann som pusher 50
Veteran

PostPosted: 13.10.2008 08:24    Post subject: Reply with quote

Vi sendte jo Arni Gautur Arasson til City i sin tid, bare rett og rimelig om vi henter Schmeichel jr i retur.
Keenoir
Legende

PostPosted: 13.10.2008 08:28    Post subject: Reply with quote

Jeg er ikke overbevist om at Kasper Schmeichel er noe bedre enn det keeperene vi har.
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 23, 24, 25 ... 180, 181, 182  Next
Page 24 of 182

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb