| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
uglevett Veteran
|
Posted: 22.09.2008 18:20 Post subject: |
|
|
Slik han er nå er han jo bortimot uerstattelig, så det er bare å åpne pengeskapet her ja. Dristet meg forøvrig til en Oh-Ah-Sapara-skjorte også jeg. Ja, jeg er jammen en skikkelig våghals.  _________________ Rock. |
|
| Back to top |
|
 |
TomBoy Proff
|
Posted: 24.09.2008 12:49 Post subject: |
|
|
Tempoet her er høyt, og man må være fit for å henge med. I Slovakia var jeg ofte ute på byen med venner, men her i Trondheim lærte jeg raskt at jeg måtte fokusere mer på fotballen.
http://www.rbk.no/incomin...118777.ece
Bra noen har forstått hva som kreves.  |
|
| Back to top |
|
 |
alnafabet Junior

|
Posted: 24.09.2008 15:13 Post subject: |
|
|
| Det edruelige rbk-miljøet satte han nok fort på plass. |
|
| Back to top |
|
 |
niccolai Veteran
|
Posted: 24.09.2008 15:34 Post subject: |
|
|
Har en følelse av att Saparar kan bli lenge i RBK..
Gutten trives, og han ser vel att noe stort er på gang her..
Herlig å høre att Sappi trives i trondheim og Rosenborg:) _________________ "Spennende spiller denne Werni!!, Demper hardere enn han skyter!!"
Sitat fra Ivar Hoff.. |
|
| Back to top |
|
 |
martibs Veteran

|
Posted: 02.10.2008 22:06 Post subject: |
|
|
| Faen meg lenge siden Sapara har hatt et bra frispark direkte på keeper nå. Gållet mot Djurgården, men det var jo keepertabbe. |
|
| Back to top |
|
 |
longns Veteran
|
|
| Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 03.10.2008 10:08 Post subject: |
|
|
| Begynn å jobb Hoftun, når du er ferdig med Sapara kan du ringe til agenten til Konan og Lago. Det må bli slutt på at vi skal mist viktige nøkkelspillere på bosman hvert enest år. |
|
| Back to top |
|
 |
hoboj0e Proff

|
Posted: 03.10.2008 11:01 Post subject: |
|
|
| joko- wrote: | | Sapara: – Jeg kan være her i ti år til |
For en mann! Vanskelig å ikke bli glad i den fyren. Og i den formen han er i nå kan han bli lenge lenge lenge. Få skikk på frisparkene nå, så blir dette knall! _________________ "Tom Nordlie er som en tidlig sædavgang. Det er godt i noen sekunder. Så kommer orgasmen. Så er det slutt".
Ivar Hoff |
|
| Back to top |
|
 |
Cyrilp Veteran
Joined: 03 Aug 2008 Posts: 4075 Location: Elsker Molde by, ikke MFK... Savner alltid Nidaros.
|
Posted: 03.10.2008 11:05 Post subject: |
|
|
Skriver han 5 års kontrakt og blir i klubben som en bærebjelke fremover så skal mannen hylles herfra til månen. Det hadde vært utrolig rått!
Må bare bli glad i Sapi.  _________________ Samhandling: Et begrep som benyttes om koordinering og gjennomføring av aktiviteter i en prosess der ingen enkelt person eller institusjon har et totalansvar for prosessen. |
|
| Back to top |
|
 |
vegviks Veteran
|
Posted: 03.10.2008 14:42 Post subject: |
|
|
Han løper jo minst 3 ganger så mye som han gjorde høsten'06 nå vel? _________________ Lekestue, lekestue - vi e Rosenborg |
|
| Back to top |
|
 |
Katalysator Veteran

|
Posted: 03.10.2008 17:30 Post subject: |
|
|
Utvilsomt. Synes Sapara løper mye mer enn tidligere, samtidig som han virker litt sterkere i kroppen. I går vant han opptil flere dueller på midtbanen. _________________ "A talented youngster from Slovakia or Norway, once doomed to slog out his career in Košice or Trondheim with occasional appearances on his national team, could now hope to play in the big leagues." - Tony Judt, Postwar |
|
| Back to top |
|
 |
ya Senior
|
Posted: 03.10.2008 21:23 Post subject: |
|
|
| Hvis PCS er verdt 50 mill, hva er da Sapara verdt? 150 mill? |
|
| Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 03.10.2008 22:23 Post subject: |
|
|
| Alder og potensial er mye av det som gjør Skjelbred veldig dyr. |
|
| Back to top |
|
 |
LarsP Proff
|
Posted: 04.10.2008 06:40 Post subject: |
|
|
| Potensialet til Per er lavere enn Saparas nåværende ferdighetsnivå. |
|
| Back to top |
|
 |
Bakklandia Legende
|
Posted: 04.10.2008 09:26 Post subject: |
|
|
Er du vill? Sapara er nå på toppen av ferdighetskurven sin, Ciljan har fortsatt tre-fire år før han kommer dit.
Ciljan har potensial til å bli en av tidens beste norske spillere, Sapara vil neppe utvikle seg særlig mer enn det han allerede har gjort. _________________ Det er bedre å stupe ut i smørøyet enn å gå rundt grøten! |
|
| Back to top |
|
 |
kristobal Legende
|
Posted: 04.10.2008 10:23 Post subject: |
|
|
Jeg må si jeg var høyst i tvil om hvor langt Per ville nå etter det jeg så i deler av fjorårssesongen, men ut fra det han har vist i høst så tror jeg fortsatt det ligger masse uforløst potensial i gutten.
Jeg husker jeg antok etter taklingen i 2005 at hele 2006-sesongen ville gå fløyten, men Per var jo tilbake på beina allerede til seriestart. Muligens gikk det i raskeste laget å komme tilbake, og fjorårets relativt svake sesong var kanskje et naturlig tilbakefall. I høst har han hevet seg til det nivået vi husker fra tre år tilbake, og siden han fortsatt er så ung så har han både enormt utviklingspotensial og verdifull erfaring i bagasjen.
Sapara er nok sannsynligvis ikke langt unna toppnivået sitt nei. Men det er til gjengjeld mer enn godt nok for oss. Som tidligere nevnt er han nok en type som trenger trivsel, ro og trygghet rundt seg for å prestere. Sånn sett har jeg helt siden i vinter hatt stor tillit til at han ikke er typen til å dra til en hvilkensomhelst-klubb som holder lavere eller samme nivå som RBK. |
|
| Back to top |
|
 |
Anno Senior

|
Posted: 04.10.2008 10:32 Post subject: |
|
|
| Jeg må si meg utrolig fornøyd med Sapara sine proffesjonelle holdninger, og utalelser om at han ønsker å bli lenge i klubben, og ikke minst prestasjoner. Jeg syns mannen fortjener fansens oppmerksomhet, å virkelig få vite at vi setter pris på han. Jeg syns et hederbanner hadde vært på sin lpass. |
|
| Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 04.10.2008 10:42 Post subject: |
|
|
Mal i vei du. _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
| Back to top |
|
 |
Anno Senior

|
Posted: 04.10.2008 12:42 Post subject: |
|
|
| Nå bor jeg i Grimstad, og er desverre veldig sjelden i Trondheim, eller har mulighet til å reise på bortekamper, spesielt etter at alle de nærmeste lagene rykket ned, start, sandefjord og odd. Så er desverre vanskelig, men håper noen i Trondheim by kunne ofret litt tid for at Sapara kan få den oppmerksomheten han fortjener, og for å vise at vi supportere setter pris på han |
|
| Back to top |
|
 |
John Ass Senior
|
Posted: 04.10.2008 19:42 Post subject: |
|
|
Send det til meg i posten da, så skal jeg ta det med.
Du kan ikke bestille bannere fra andre supportere.. |
|
| Back to top |
|
 |
Recon Legende

|
Posted: 04.10.2008 19:44 Post subject: |
|
|
Sapara har endelig begynt å faktisk jobbe, som flere andre har gjort hele tida, og det skal han få banner for?
Når det overhodet inn hvor fjortis fanboy dette framstår? Ikke en jævel hadde nevnt banner og hyllester hadde vært noen andre enn et "navn" som har begynt å lunte rundt! _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 04.10.2008 23:14 Post subject: |
|
|
Tja, jeg skjønner hva du mener, Recon, men jeg vet ikke om jeg er enig med deg i at han bør droppe det for å fremstå som du mener han bør gjøre, for å si det sånn. Engasjement er fint, og er Sapara hans stjerne, som hos de fleste andre, så får han være det. Kjør på, sier jeg bare. "Navn"... Vel, han er en knakende god fotballspiller. Han har ikke alltid trent kondis som Vebjørn Rodal, men er det hvor mye man løper som er avgjørende. Han har jo gang på gang stått igjen etter trening og trent på dødballer. Betyr det for lite det arbeidet han legger igjen på treningsfeltet til å få anerkjennelse? Når jeg tenker meg om, tviler jeg på at du mener at løping er det som gjelder. Han står på på sin måte. Det høster vi frukter av nå. Vil han hylle det, så står jeg bak det 100%. Det er mulig at noen andre fortjener det bedre, men nå må vi ikke bli så PK at grovarbeiderne skal få alt av hyllest heller. PK, Recon. Det er ditt begrep og det er du nå.
Uhu, avsnitt er tingen... |
|
| Back to top |
|
 |
Recon Legende

|
Posted: 05.10.2008 10:50 Post subject: |
|
|
Han rører seg og bidrar nå. Det gadd han ikke de første 20 serierundene (eller i fjor). Det er et minstekrav mener nå jeg. PK ja, har du ikke hørt om mitt nye liv?  _________________ Profesjonell revolusjonær
|
| Back to top |
|
 |
Ablativ Veteran
|
Posted: 05.10.2008 13:51 Post subject: |
|
|
Sapara sier at han er i knallform for tiden. Imidlertid savner han selv frisparkperlene, og tror at en av årsakene til at han ikke har lyktes er at han ikke har trent så mye på det i det siste pga. tett kampprogram. Makes sense.
http://www.rbk.no/incomin...119616.ece |
|
| Back to top |
|
 |
fab4fan Proff
|
Posted: 06.10.2008 17:24 Post subject: |
|
|
Var det noen som såg Sapara løpe som en gærning og jaget ballen en gang i andre omgang, var helt vilt hvordan han løp og stod på....trodde en stund det var en skjelbred 2 som var på banen _________________ - När det gäller att "anfalla Rom" tänker jag först och främst på Hannibal och hans 37 vältränade krigselefanter.
PeterStorey |
|
| Back to top |
|
 |
|