| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Moltisanti Veteran

|
Posted: 20.08.2008 16:44 Post subject: |
|
|
| bolgebah wrote: | | Det der er det beste NSA har gjort på år og dag. Kan hende er det håp for organisasjonen likevel? |
Helt off topic: Er kjernen fortsatt medlem av NSA? _________________ Never argue with an idiot... you'll
be dragged down to his level, and beaten with
experience, |
|
| Back to top |
|
 |
joakleis Veteran

|
Posted: 20.08.2008 18:15 Post subject: |
|
|
Moa og Fredheim Holm fra start. Må si at Hareide satser stort på å vinne denne kampen. _________________ Rosenborg - Ingen over, ingen ved siden |
|
| Back to top |
|
 |
Moltisanti Veteran

|
Posted: 20.08.2008 18:37 Post subject: |
|
|
Det blir alt for mye vingling. Hareide bruker for mange spillere til å få spilt inn et system. Det er vel derfor han prøver desperat å spille med en diamant på midten. Vi har ikke nok teknikere til å spille gjennom midten. _________________ Never argue with an idiot... you'll
be dragged down to his level, and beaten with
experience, |
|
| Back to top |
|
 |
frenchy Rutinert

|
Posted: 20.08.2008 18:47 Post subject: |
|
|
0-1 Keane....kom vel ikke som noe sjokk
Norge og RBK presterer på samme nivå....men vi har i det minste en kompetent trener, og ikke en impotent en som Hareide. _________________ "The country is full of good coaches. What it takes to win is a bunch of interested players" |
|
| Back to top |
|
 |
WegHard Veteran

|
Posted: 20.08.2008 19:03 Post subject: |
|
|
| joakleis wrote: | | Moa og Fredheim Holm fra start. Må si at Hareide satser stort på å vinne denne kampen. |
Synes Moa har vært blandt de beste i førsteomgang. Fredheim Holm er imidlertid helt vekk. Fatter ikke hva folk ser i ham, i mine øyne har han ingen ting i en landslagstropp å gjøre. Han bør være glad han får spille for enga. Han scorer aldri mål, og bidrar heller ikke i banespillet. Gi meg Nevland (eller hvem som helst andre enn DFH). _________________ Sparken så'n bli still. |
|
| Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 20.08.2008 20:04 Post subject: |
|
|
| Dagens lagutakk var faktisk ikke det værste fra Hareide og når endel av spillerene som var ute kommer tilbake kan det bli veldig bra. Ut med Moa og Helstad og inn med Tarik og Carew, samtidig som en erstatter Fredheim Holm med Skjelbred/ Gamst. En av Skjelbred/Gamst bør inn som indreløper også. |
|
| Back to top |
|
 |
Brady Veteran

|
Posted: 20.08.2008 20:12 Post subject: |
|
|
Moa misbrukte to kjempesjanser. Greit nok at han var aktiv, men det han gjorde med ball egnet ikke å imponere. Den første sjansemissen hadde han en helt håpløs avslutning på.
Inntrykk man sitter igjen med:
Hareide er igjen uheldig med baneforholdene.
Tom H var trygg og god defensivt, men noe dårlige valg offensivt. Utvikler han seg der kan han kanskje bli aktuell på sikt, selv om vi ikke har veldig mange bedre alternativer.
Hangeland gjør igjen megatabber i en landskamp. Det som førte til baklengsmålet samt det som burde ført til Irlands andre mål om ikke linjemannen hadde sett feil. For meg fremstår ikke Hangeland som et soleklart valg som midtstopper for Norge.
Riise er mye med fremover men gjør forbløffende mange feilvalg som veldig ofte ender i at han selv avslutter fra en dårlig posisjon. Hadde Tettey vært Riise i dag, hadde man kunnet lese 5-10 innlegg her inne om hvor elendig skuddfot han har.
Martin Andresen gjør mange småfeil og er upresis i pasningsspillet. Han blir alt for ofte brukt av medspillerne og det ødelegger for Norge.
Fredrik Winsnes syns jeg var vår beste i dag. Mange smarte og gode pasninger, og gjør hele tiden bra valg. Synd at medspillerne ikke bruker ham når han står i bra posisjoner.
Fredheim Holm og Moa skjønte jeg ikke helt hvorfor de var tatt inn i varmen etter å ha sett Bodø/Glimt kjøre over Vålerenga selv om det ble tap sist. Ingen av de bør være med videre før de viser prestasjoner over tid på klubblaget.
Gamsten viste mer innsats på landslaget enn jeg har sett på lenge fra den kanten, selv om det ikke gav noen resultater. |
|
| Back to top |
|
 |
josinho Veteran
|
Posted: 20.08.2008 20:20 Post subject: |
|
|
| Enig i mye av dette, Brady,men jeg er litt mer positiv når det gjelder Moa. Hangeland som liksom skal være den nye bautaen, er og blir aldri noen ny Bratseth el. Kampen var litt under middels. Klarer liksom ikke helt å engasjere meg mye lengre når det gjelder landslaget. |
|
| Back to top |
|
 |
|