| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Sticks Junior

|
Posted: 07.08.2005 22:02 Post subject: |
|
|
| Harald wrote: | | Per Mathias Høgmo ny træner ifølge adressa. |
Aiaiai. Har ikke sett det noen annen plass enda. _________________
Rosenborg. Alltid!  |
|
| Back to top |
|
 |
Bakklandia Legende
|
Posted: 07.08.2005 22:07 Post subject: |
|
|
| Harald wrote: | | Per Mathias Høgmo ny træner ifølge adressa. |
Uffda, han har aldri vært min favoritt, og vil neppe noen gang bli det, heller..Drillo light, neitakk! _________________ Det er bedre å stupe ut i smørøyet enn å gå rundt grøten! |
|
| Back to top |
|
 |
Harald Forumsjef

|
Posted: 07.08.2005 22:09 Post subject: |
|
|
| VerneTroyer wrote: | | Uffda, han har aldri vært min favoritt, og vil neppe noen gang bli det, heller..Drillo light, neitakk! |
Ja, jeg har de samme bange anelser! _________________ Sliter
Medlem nr. 2477 |
|
| Back to top |
|
 |
Totto_Dahlum Rutinert
|
Posted: 07.08.2005 22:11 Post subject: |
|
|
| Harald wrote: | Per Mathias Høgmo ny træner ifølge adressa.
EDIT: misledene overskrift: Per Joar Hansen trakk seg i kveld som RBK-trener. Han erstattes av Per-Mathias Høgmo.
I selve artiklen siger de imidlertidig: Rosenborg har ikke en ny trener på plass:
- Nei, men det vil skje fort. Kanskje allerede i morgen, sier styrelederen.
|
Det står i artikkelen at de har fått det bekreftet. Resten har de vel ikke rukket å oppdatere ennå.
Vet ikke helt hva jeg synes om det. Ikke fordi at Per Mattias Høgmo er en dårlig kandidat,men fordi det virker som en hastverksbeslutning. Senest torsdag hadde man de første samtalene med Tom Nordli, hvordan de da kan ha tatt en veloverveid vurdering av de to kandidatene skjønner jeg ikke. Dette er en utrolig viktig avgjørelse,da er det synd at den i stor grad bærer preg av at man her for enhver pris skal unngå å gjøre feilene fra i fjor,dvs sparke treneren,ansette midlertidig trener osv. Kanskje RBK-ledelsen må lære seg at det finnes en mellomting. |
|
| Back to top |
|
 |
Harald Forumsjef

|
Posted: 07.08.2005 22:13 Post subject: |
|
|
Det er først efter adressa redigerede i artiklen, der står at de har fået det bekræftet.
Grunden til at det bliver Høgmo kan jo være en konsekvens af Perrys afgang. _________________ Sliter
Medlem nr. 2477 |
|
| Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 07.08.2005 22:20 Post subject: |
|
|
Måtte du aldri trene et lag igjen, din udugelige bajas. Hadde du hatt ryggrada media snakker om hadde du gått med Ola, din falske faen.
Ta med deg Rune Bratseth (SVIN) og Ove Snuruås (S V I N) nå, så kanskje vi får berga klubben vår. Helvetes forbanna PAKK!
SVIN
Svin
Svin! _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 08.08.2005 00:29 Post subject: |
|
|
Har prøvd å flette sammen et par tråder nå - greit med egen tråd om dette, jf. den gamle, "gode".
Rettet for øvrig det feilbøyde verbet i overskriften. |
|
| Back to top |
|
 |
Recon Legende

|
Posted: 08.08.2005 09:13 Post subject: |
|
|
Takk Perry, for at du dreit i Ola og glatt tok jobben.
Takk Perry, for at du har greid å prata på deg "ryggrad" i media, mens spillerne merkelig nok overhodet ikke har respekt for deg.
Takk Perry, for at du klora deg fast lenge nok til at du fikk dratt oss lengst mulig ned i søla.
Takk Perry, for at du ble så lenge, men ikke lenge nok til at vi fikk Keiko, men endte opp med en lesbende, og av alle ting, skarrende og ukarismatisk nordlending. Som om det ikke har vært nok av dere her på ei stund nå.
Takk Perry, for at du plutselig bestemmer deg for dette 2-3 dager før vi skal ut i Champions League kvalik.
Tusen jævla takk! _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
| Back to top |
|
 |
jperiksen Junior
|
Posted: 08.08.2005 09:25 Post subject: Hansen/Bratseth |
|
|
Som nøytral fotball interessert her i tippeligaen så har jeg også mine meninger om "krisen" i RBK.
Synes at Per Joar Hansen har vært sterk i den tunge stunden klubben er inne i nå.
MEN synes også Bratseth burde tatt frakken sin og gått. Synes at han har brukt mye penger på "dårlige" spillerkjøp. Noen av de uttalelsene han har kommet med til pressen de siste dagene har jo akk ikke vært noen høydare.
Forstår at mange trøndere er fustrerte......
 |
|
| Back to top |
|
 |
Recon Legende

|
Posted: 08.08.2005 09:29 Post subject: |
|
|
Ro ned med cut - paste nå! _________________ Profesjonell revolusjonær
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 08.08.2005 09:31 Post subject: |
|
|
| Det var jeg som flytta innlegget, R. |
|
| Back to top |
|
 |
Recon Legende

|
Posted: 08.08.2005 09:32 Post subject: |
|
|
bah, ikke forvent deg noe sammenhengende fra meg idag, Thomas!  _________________ Profesjonell revolusjonær
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 16.09.2006 19:46 Post subject: |
|
|
Ifølge Adressa fikk Perry et ultimatum fra Snuruås før LSK-kampen: "Du må trekke deg om dere taper."
Og så skjedde...
Med andre ord fikk han i likhet med Ola By regelrett sparken. |
|
| Back to top |
|
 |
Baadshah/Tab Veteran

|
Posted: 16.09.2006 20:00 Post subject: |
|
|
SÃ¥ han "latet" som at han gikk frivillig?
Vel, treneryrket er hardt! _________________ Sjel kan ikke kjøpes! |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 16.09.2006 20:05 Post subject: |
|
|
Ja, dette er tilsynelatende en hvit løgn:
- Jeg tok avgjørelsen i garderoben etter kampen.
Les mer: Perry trekker seg |
|
| Back to top |
|
 |
AndreasR Veteran

|
Posted: 17.09.2006 18:16 Post subject: |
|
|
Hvis Snuruås er sitert ordrett sier det sitt om hvor dårlig leder han er. _________________ Påmeldt |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 17.09.2006 18:29 Post subject: |
|
|
Det var mitt sitat.
| Adressa wrote: | | Styrelederen ga Per Joar Hansen beskjed før kampen om at han måtte gå ved tap. Lillestrøm scoret to mål på Lerkendal, Rosenborg scoret ett og det ble i all hast arrangert en pressekonferanse der Per Joar Hansen fikk lov til å si at han trakk seg som trener. Styreleder Ove Snuruås regisserte en verdig avslutning. |
|
|
| Back to top |
|
 |
skjæringen Veteran

|
Posted: 17.09.2006 19:53 Post subject: |
|
|
Det første jeg tenkte var at Perry hadde trukket seg som Aalesundtrener  |
|