View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Hallomann Senior

|
Posted: 08.08.2008 22:40 Post subject: |
|
|
Berisha spiller på landslaget med tidligere RBK spiller Jahmir Hyka...
Mainz 05 Kjøpte forøvrig Hyka fra Olympiakos for nærmere 40 mill  _________________ Helt Hærli, helt UTROLI
Last edited by Hallomann on 08.08.2008 22:40; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
krakra Proff
|
Posted: 08.08.2008 22:40 Post subject: |
|
|
Drit nå i opsjonsavtalen da, RBK trenger en spiss, og Burnley har en til overs som vi kan låne. Sånn er det bare.
Og Hyka kostet ikke 30 mill, han kostet 3.5 eller noe sånnt.
Last edited by krakra on 08.08.2008 22:41; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
Hjelde Veteran
|
Posted: 08.08.2008 22:41 Post subject: |
|
|
Men det må jo være Burnley som betaler lønna hans vel? |
|
Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 08.08.2008 22:42 Post subject: |
|
|
Har ikke vært mer skeptisk til en overgang siden vi hentet Kris. Får satse på at det er et godt tegn. Men jeg tviler veldig, dessverre.
Vi må se ut som idioter i England, når det står på Burnley sin side at spilleren blir kjørt til Trondheim for å bli bra fra skaden - slik at han på nyåret forhåpentligvis kan komme tilbake i kampform.
Det oser ikke akkurat toppklubb, for å si det forsiktig. |
|
Back to top |
|
 |
Turf Moor Junior
|
Posted: 08.08.2008 22:47 Post subject: |
|
|
Anbefaler dere og gi Besart en sjanse gutta/jenter..Ikke noe endelig løsning for dere,vi vil nemlig ha han tilbake! Men som sakt, godt med et "farmer lag" i Norge au... Tipper han skorer mot Molde,hvis han får sjansen.. |
|
Back to top |
|
 |
Orb Junior
|
Posted: 08.08.2008 22:55 Post subject: |
|
|
Dette handler kun om å redde stumpene av en dårlig sesong, og ha muligheten til europacup også neste år. Rbk har ikke lyktes å få tak i en spiss de virkelig har lyst på, og kjøper seg med dette tid samtidig som de bedrer sjansene til en bra plassering i år (hvis han holder mål). Fornuftig spør du meg, ja det er skuffende at de ikke har signert en klassespiss enda, men bedre å vente til man finner den rette enn å bare kjøpe for å kjøpe. |
|
Back to top |
|
 |
Engelsk Proff

|
Posted: 08.08.2008 23:01 Post subject: |
|
|
Han er bra, jeg husker Berisha for Burnley i FA Cup. (Mitt norsk er ikke bra...) _________________ thecomplexii.com - Founded 2005 |
|
Back to top |
|
 |
uglevett Veteran
|
Posted: 08.08.2008 23:08 Post subject: |
|
|
Man får inn en fyr som kan score. Hva har vi manglet til nå i år? Noen som kan score. Han kan umulig gjøre det dårligere enn de vi har pr. i dag. Get real. _________________ Rock. |
|
Back to top |
|
 |
Turf Moor Junior
|
Posted: 08.08.2008 23:09 Post subject: |
|
|
Engelsk..Besart har ikke spilt FA cup for Burnley,har faktisk bare spilt treningskamper..  |
|
Back to top |
|
 |
Stano_11 Veteran
|
Posted: 08.08.2008 23:22 Post subject: |
|
|
Jeg blir uggen og dårlig i magen når jeg leser om denne overgangen. Farmerklubb for bakgårdsklubben Burnley. Dette er et nytt lavmål. Og ikke klare å få inn en opsjonsavtale er bare helt bakmål.
Han kan godt hende slå til i høst, men hva så??? Vi trener jo han opp til kampform for Burnley??? Dette går på æra løs.
Nå er saksa snart i kanten på sesongkortet her.... |
|
Back to top |
|
 |
Engelsk Proff

|
Posted: 08.08.2008 23:24 Post subject: |
|
|
Turf Moor wrote: | Engelsk..Besart har ikke spilt FA cup for Burnley,har faktisk bare spilt treningskamper..  |
Jeg vet ikke  _________________ thecomplexii.com - Founded 2005 |
|
Back to top |
|
 |
drenicaku Junior
|
Posted: 08.08.2008 23:25 Post subject: |
|
|
krakra wrote: | Drit nå i opsjonsavtalen da, RBK trenger en spiss, og Burnley har en til overs som vi kan låne. Sånn er det bare.
Og Hyka kostet ikke 30 mill, han kostet 3.5 eller noe sånnt. |
3.5 miljoner euro  |
|
Back to top |
|
 |
Stano_11 Veteran
|
Posted: 08.08.2008 23:25 Post subject: |
|
|
Og en annen ting, de sier de får bedre tid til å skaffe en ny spiss. Men svarte hvor lang tid skal de bruke på å finne en, 1, spiss????? Slår den nye spissen til så forsvinner jo han fort iløpet av et par år. Skal de da bruke ytterligere 1-2 år for å finne en erstatter til han???? Makan til idioti. |
|
Back to top |
|
 |
Peter Storey Veteran

|
Posted: 08.08.2008 23:27 Post subject: |
|
|
Om han gör mål och sukse för RBK under hösten så spelar det väl ingen roll om han spelar bra för Burnley på nyåret. Då har ju båda klubbarna tjänat på avtalet. |
|
Back to top |
|
 |
thoves Veteran
|
Posted: 08.08.2008 23:28 Post subject: |
|
|
ro ned alle sammen... hoftun sier at spissjakten fortsetter. dette er bare en bonus på en måte,så de har litt mer å velge i frem til den "virkelige" spissen kommer.
han er en type spiller vi mangler,så hvorfor ikke..?
rbk har ingenting å tape,så lenge jakten på en ny spiss fortsetter..
men hvis det ikke kommer en ny spiss,så er dette elendig,MEN også det beste utifra dagens marked.
de har jo prøvd seg på både cooper,prica++,og fått bud godtatt,men går det ikke så går det ikke...
nå har de skaffet en kortsiktig løsning,som gjør at at sjansene for e-cup øker litt,+ litt ekstra tid til å finne den spissen som passer..!
føler meg fremdeles sikker på at de finner noe i løpet av måneden..
en liten ting til: har lagt merke til at rbk er veldig gode til å skjule de kjøpene de faktisk gjør ovenfor media..
overgangene til f.eks stadsgaard,pelu,konan og denne karen har blitt gjort i det stille.
de gangene de kommer ut at de har noe på gang med spillere utenfor norge,går det som regel rett i dass.. (prødl,laursen,cooper,prica)
det viser bare at det jobbes selv om ikke vi blir overlesset med rykter til enhver tid.
Last edited by thoves on 08.08.2008 23:30; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
Flaav Veteran
Joined: 27 Jul 2008 Posts: 1563 Location: Med utsikt til Lerka
|
Posted: 08.08.2008 23:29 Post subject: |
|
|
Sikker på at de ikke gjør dette for enten: At de ser på han før de eventuell signerer han, eller at de har han fram til Cooper kan komme og at de har en muntlig avtale med Cooper? Kan virke som det egentlig med tanke på at han er ute av kontrakt til nyttår |
|
Back to top |
|
 |
krakra Proff
|
Posted: 08.08.2008 23:32 Post subject: |
|
|
drenicaku wrote: | 3.5 miljoner euro  |
Nei, dette viste seg senere å være feil. Om jeg ikke husker feil var det i realiteten snakk om 350k euro. |
|
Back to top |
|
 |
Turf Moor Junior
|
Posted: 08.08.2008 23:36 Post subject: |
|
|
Vel,vel..nå tar jeg kvelden,stor dag imorra, Burnley borte mot Sheffield W. i første kamp! Håper Besart spiller mot Molde og sprer ryktet her i Norge også...Burnley for the Premier Ship!! Løkke te Gutan!!  |
|
Back to top |
|
 |
Peter Storey Veteran

|
Posted: 08.08.2008 23:44 Post subject: |
|
|
Vi kan väl alla förenas i att vi önskar stor succe för Berisha fram till att gudabenådade Cooper - före detta vrakgods i Manchester United - stiger ner på Vaernes. Där kan han mötas med halelujakör och andra rituella hyllningar. |
|
Back to top |
|
 |
vingback Veteran
|
Posted: 08.08.2008 23:45 Post subject: |
|
|
Han har bare spilt noen minutter som innbytter i et par treningskamper, så kampformen er sannsynligvis ikke på topp. Uten opsjon er han definitivt kun en kortvarig løsning, de kjøper seg tid. Om han trenger tid til å komme i kampform, spørs det likevel hvor mye han kan klare å bidra den første perioden. Håper for all del han slår til, men regner med at han trenger en periode før kommer i flyten. At jakten på mer permanente løsninger fortsatt pågår er bra, virkelig bra. Om de klarer å skaffe en klassespiss innen kort tid (i tilfelle formen til albanernen er på det nivået det lange avbrekket tilsier), kan det bli bra. Som lovet er jeg positiv så lenge man får has på garantert kvalitet også. |
|
Back to top |
|
 |
Lomaxx Veteran
|
Posted: 09.08.2008 00:40 Post subject: |
|
|
Jeg har lyst til å være så positiv som de fleste her på forumet, men jeg har litt smaken av sure sokker i kjeften. Dette virker som en nødløsning for Hoftun og co for å kunne utsette spissjakten til neste vindu. Dallas har jo sakt at de ikke vil selge Cooper i det hele tatt hvis jeg ikke leste artikkelen feil. Hvis dette er en løsning som Hoftun har funnet for å slippe å kalle vinduet en fiasko og heller i seinere tid sitte på den høye hesten sin og si at han ikke kunne vite hvor vidt en spiller som ikke har spilt en full kamp på et år kom til å lykkes så blir det bare dumt. Håper vi ikke betaler hele lønna hans ihvertfall fordi da kan Hoftun blåse det ut av egen ræv hvis denne spilleren blir en flopp.
Til dere som snakker om at han er en målgjører så vil jeg si at måstatistikken han sikke akkuratt skremmer vannet av noen andre enn RBKs midtbane. Jeg mener 14 mål på 50 kamper er ikke akkuratt en prestasjon for en storskårer. _________________ Grilldress er også en dress:)
Ratatosk wrote: |
Det hjelper lite å legge seg flat, dersom man ikke evner å reise seg. Da får man heller begynne med svømming! |
|
|
Back to top |
|
 |
kevinpieter Veteran

|
Posted: 09.08.2008 00:46 Post subject: |
|
|
Turf Moor wrote: | Løkke te Gutan!!  |
Vel... _________________ My meaning is bad, but my grammar is good. |
|
Back to top |
|
 |
Flaav Veteran
Joined: 27 Jul 2008 Posts: 1563 Location: Med utsikt til Lerka
|
Posted: 09.08.2008 01:18 Post subject: |
|
|
rbk.no er nede for telling? :/ |
|
Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 09.08.2008 01:20 Post subject: |
|
|
De holder på å oppdatere til rbk.no skjelbred edition 2.0. |
|
Back to top |
|
 |
Ablativ Veteran
|
Posted: 09.08.2008 01:23 Post subject: |
|
|
Det artige er at det samme ser ut til å skje akkurat samtidig i Fotball-Adressa (og resten av fotballsamarbeidet med Aftenposten, Aftenbladet, BT osv.) Veldig hyggelig av dem  |
|
Back to top |
|
 |
|