English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2026
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Tromsø - Rosenborg
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 20, 21, 22

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Strand
Veteran

PostPosted: 05.08.2008 22:26    Post subject: Reply with quote

michael collins wrote:
Like lite som jeg bryr meg om RBK når dere ikke skal møte oss i en obligatorisk kamp. God natt! Cool

Det kan virke for de fleste som om du bryr deg ganske mye siden du har en profil her inne og skriver aktivt. Jeg bare nevner det, altså...
Back to top
View user's profile Send private message
Zorac
Forumsjef

PostPosted: 05.08.2008 22:38    Post subject: Reply with quote

Mitt siste innlegg i en diskusjon bygd på flis: Det er forskjell om dere ønska at Iversen ikke kunne spille mot dere i helga, eller om dere ønska at Reginiussen skulle skade ham. At dere ønsker å slippe å ha ham å "tenke på" er ikke det samme som at dere ønsker ham død.
bolgebah
Veteran

PostPosted: 05.08.2008 22:51    Post subject: Reply with quote

Problemet er vel viljen til å forstå dette, Zorac. Ikke mangelen på klargjøringer.
Back to top
michael collins
Veteran

PostPosted: 05.08.2008 22:52    Post subject: Reply with quote

bolgebah wrote:
Ja, egentlig ville han jo at hele Nord-Norge skulle løsne fra fastlandet, drive ut i havgapet og havne i trålpåsan til den jævligste og ondeste russiske fiskeren i Barentshavet, hvor enhver med TIL-sympatier skulle bli sodomert på det aller syndigste frem til dommedag. Det var jo det han egentlig skrev, var det ikke?

Haha, den var ganske morsom, det skal du ha. Nok en gang: God natt! Smile
xMegafonmannen
Veteran

PostPosted: 05.08.2008 22:56    Post subject: Reply with quote

Men Rush er jo et av de største pengegriske svina som har vært innom lerkendal, så selvfølgelig er det bare KOZ<3 at han blir skada.
michael collins
Veteran

PostPosted: 05.08.2008 23:18    Post subject: Reply with quote

Zorac wrote:
Mitt siste innlegg i en diskusjon bygd på flis: Det er forskjell om dere ønska at Iversen ikke kunne spille mot dere i helga, eller om dere ønska at Reginiussen skulle skade ham. At dere ønsker å slippe å ha ham å "tenke på" er ikke det samme som at dere ønsker ham død.

Du burde jobbet som spin doctor for Frp. Hedon skriver om Andreas Nordvik at "det eneste positive han gjorde" var å "sette Sigurd Rushfeldt ut av kampen". Hvordan kan du sammenlikne Hedons ros av noe Nordvik faktisk gjorde med hva vi TIL-supportere eventuelt måtte ønske skjedde med Steffen Iversen? Håper denne logiske utfordringen ikke ble for vanskelig for deg. For tredje og siste gang: God natt.
Henri
Legende

PostPosted: 05.08.2008 23:23    Post subject: Reply with quote

michael collins wrote:
Vi snakker om fotball, og da er "å sette ut av kampen/å ta ut av kampen" ensbetydende med å skade en motstander. Det er latterlig og skuffende at dere forsvarer uttalelsen.

Haha, for en figur.
Back to top
Zorac
Forumsjef

PostPosted: 05.08.2008 23:32    Post subject: Reply with quote

Hehe, så er vi nede på "håper ikke dette ble for vanskelig for deg" og partipolitikk-nivå. Fantastisk.

Du skjønner tydeligvis ikke hvor jeg vil, michael. Jeg prøvde å dra en sammenligning med at det sikkert ikke ville vært noen ulempe for dere om Iversen måtte stå over på grunn av skader eller kort, eller dro på deg en skade underveis. Samme tolker jeg Hedons innlegg som. Det er greit å slippe unna en potensielt livsfarlig spiss. Alltid en fordel å møte et skadeskutt lag for eksempel, uten at man ønsker skade på noen av den grunn.

Og når vi først er inne på knivsegger og det å tolke ting i verste mening:

michael collins wrote:
Nå viser det seg at Nordvik gjorde mer enn å sette Sigurd Rushfeldt ut av kampen. Sigurd fikk revet av leddbånd + ei sene i høyre ankel, og er ute i minst 4-6 uker. Nordvik bør vel etter dette hedres med RBKs bragdmedalje?

Jeg kan ikke se annet enn at du mener at RBK som klubb hedrer og belønner spillere som langtidsskader andre med dette utsagnet. Det er en ganske drøy påstand. Da drar du faktisk inn en klubbs holdninger, og ikke bare en supporters utsagn.

Ikke sånn du mente det, kanskje? Vel, det er sånn jeg tolker det. Leker vi butikk, så leker vi butikk.

Last edited by Zorac on 05.08.2008 23:35; edited 1 time in total
Back to top
Peter Storey
Veteran

PostPosted: 05.08.2008 23:32    Post subject: Reply with quote

michael collins wrote:
Du burde jobbet som spin doctor for Frp. Hedon skriver om Andreas Nordvik at "det eneste positive han gjorde" var å "sette Sigurd Rushfeldt ut av kampen". Hvordan kan du sammenlikne Hedons ros av noe Nordvik faktisk gjorde med hva vi TIL-supportere eventuelt måtte ønske skjedde med Steffen Iversen? Håper denne logiske utfordringen ikke ble for vanskelig for deg. For tredje og siste gang: God natt.

Du sa god natt för en timme sedan, skall du inte gå och lägg deg snart ?
Back to top
stolavs
Veteran

PostPosted: 06.08.2008 13:51    Post subject: Reply with quote

Etter kampen har jeg tenkt og tenkt, mne skjønner fortsatt ikke hva som skjedde etter ca 25 min. De hadde full kontroll fram til da. Da begynte Til å ta over, så fikk de et mål og da ramlet alt sammen. Det virket som alle spillerne(uten et par) ikke visste hva fotball var. De spilte juniorfotball etter førstmålet, med mange feil. Enkeltspillere synes jeg ikke gjorde noe som helst. Den som kanskje skuffet mest var Per C.
Back to top
Wilhelm S Myhr
Veteran

PostPosted: 06.08.2008 13:58    Post subject: Reply with quote

michael collins wrote:

Jeg har sagt at Nordviks takling ikke en gang kvalifiserte til frispark.

Men i din kamprapport skriver du:

I det 11. minutt ble Sigurd Rushfeldt sparket ned og skadet.
http://www.isberget.no/ne...-Rosenborg
Back to top
michael collins
Veteran

PostPosted: 06.08.2008 14:05    Post subject: Reply with quote

Hvilket han da også vitterlig ble. Et bilde i "Bladet Tromsø" (papiravisa) viser tydelig hvordan Sigurds legg kom klemme mellom Nordviks bein. Nordvik fikk imidlertid en tå på ballen før han meiet Sigurd ned, derfor mente dommeren at det ikke var frispark. Og jeg er enig. Men ikke desto mindre ble Rushfeldt faktisk sparket ned - og skadet.
Haugen6
Junior

PostPosted: 08.08.2008 03:22    Post subject: Reply with quote

Herlig kamp dette her.

Måtte nesten felle en tåre, det var så vakkert å se hvor hardt RBK ble grusa, det var en vakker opplevelse. Ingen tvil om at dette var en stor seier og kamp av Tromsø. RBK har mye å jobbe med.

HEIA TIL
Back to top
senador
Legende

PostPosted: 08.08.2008 11:29    Post subject: Reply with quote

RBK var ræva i denne kampen. Men noen stor fotball ble ikke spilt på Alfheim. 1målet til TIL vil ikke skje mot bedre motstandere, en lang ball blir måket over er et RBK forsvar totalt blottet for konsentrasjon. Dette skal ikke være farlig i utgangspunktet.

2målet er godt spill av Tromsø, men den defensive jobbingen er jo helt borte. 3målet trenger jeg ikke å kommentere. Håper TIL innser at RBK er et kjempe dårlig lag, ikke at norsk fotball har blitt bedre.
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 20, 21, 22
Page 22 of 22

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.
ANNONSE
SITATET
© 1999-2026 RBKweb