| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
AndreasR Veteran

|
Posted: 16.07.2008 22:25 Post subject: |
|
|
| Zorac wrote: |
Konklusjon: ta det spevokste teknikere sier med en klype salt. |
Det gjelder nok også langstrakte søringer. Vi hadde jo en i klubben for mange år siden som i ett øyeblikk sa han ville være her lenge og i det neste stakk han til Valencia. _________________ Påmeldt |
|
| Back to top |
|
 |
Rocky83 Veteran
|
Posted: 23.07.2008 11:47 Post subject: |
|
|
http://fotball.adressa.no...113597.ece
Skjelbreid fortsatt inne på Sembs talentliste. Jeg må si meg litt uenig i Sembs vurdering. Skjelbreid er utvilsomt et talent, men jeg synes han i noen kamper framstår som litt mer omstendelig enn før og at han ofte går seg litt fast og velger ukreative løsninger. En tanke kan jo selvfølgelig være at i eruopakampene er det lettere å se drivet til skjelbreid grunnet at vi får flere kontringsmuligheter.
Skjelbreid har fått en del kritikk her på forumet i år, men vi må fortsatt huske at han er ung og at han har en vidunderlig nærteknikk. I tillegg har han som Semb nevner et enormt intensitet i spillet sitt. Håper Hamrén klare å forbedre hans spill på den siste 3dje-delen av banen. Da kommer Skjelbreid til å ta ytterligere steg. |
|
| Back to top |
|
 |
torerik Veteran

|
Posted: 24.07.2008 01:21 Post subject: |
|
|
| Hvem er denne Skjelbreid? Er han aktuell for RBK? |
|
| Back to top |
|
 |
Hedley Veteran
|
Posted: 24.07.2008 01:29 Post subject: |
|
|
| jepp, ungt nytt talent.. Per ciljan Skjelbreid. Knalltalent. |
|
| Back to top |
|
 |
Haugen Veteran

|
Posted: 24.07.2008 12:16 Post subject: |
|
|
| Får håpe han er mer målfarlig enn sin navnebror Skjelbred da.. |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 27.07.2008 18:37 Post subject: |
|
|
| Er det bare meg eller har Skjelbred blitt enda kjappere i steget i det siste? Idag lekte han seg jo og driblet av spillere konstant. |
|
| Back to top |
|
 |
uglevett Veteran
|
Posted: 27.07.2008 18:41 Post subject: |
|
|
Ja, han virker mer "på" enn før. Litt tilbake på pre-skade-nivå sånn sett. _________________ Rock. |
|
| Back to top |
|
 |
dags Veteran
|
Posted: 27.07.2008 21:19 Post subject: |
|
|
Jeg synes som sagt at han var bra mot Viking og. _________________ Mot dumhet kjemper selv gudene forgjeves. |
|
| Back to top |
|
 |
Billabong Junior
|
Posted: 28.07.2008 08:35 Post subject: |
|
|
Ja, Skjelbred var god mot Breda i går. Synd om vi mister ham til Ajax Ciljan i søkelyset
eller en annen klubb. |
|
| Back to top |
|
 |
martibs Veteran

|
Posted: 28.07.2008 14:18 Post subject: |
|
|
| RBKfan100% wrote: | | jepp, ungt nytt talent.. Per ciljan Skjelbreid. Knalltalent. |
Eller Per Christian Skjelbred, i følge Kjell Roar Kaasa på TV2 Sport.
Forøvrig, selg sjiten! Eneste han gjør er å løpe og å slå støttepasninger. |
|
| Back to top |
|
 |
fab4fan Proff
|
Posted: 28.07.2008 14:29 Post subject: |
|
|
| martibs wrote: | | Eller Per Christian Skjelbred, i følge Kjell Roar Kaasa på TV2 Sport. |
Og Alexander Lago.. _________________ - När det gäller att "anfalla Rom" tänker jag först och främst på Hannibal och hans 37 vältränade krigselefanter.
PeterStorey |
|
| Back to top |
|
 |
vanman Junior
|
Posted: 28.07.2008 14:32 Post subject: |
|
|
Kaasa noterte seg også Alexander Lago og Alexander Nordvik på banen.
Artig kommentator på sitt vis. Så træg at alle situasjoner han skulle kommentere forlengst var over før setningen hans var fullført. |
|
| Back to top |
|
 |
Ballahl Veteran

|
Posted: 28.07.2008 14:36 Post subject: |
|
|
Ciljan har vært god i det siste, merker meg at Ciljan imponerer i en fri venstrevingrolle.
Noe jeg har etterlyst lenge.
Men vi kan godt selge han (spesielt hvis vi får et bra bud, kontrakten går jo også ut neste år..) og Traore og Pelu er brukbare erstattere, men ingen kan ta fra ham at han har vært god i det siste. _________________ - Rune Hauge er ingen kjeltring, men tvert i mot en grepa kar. Han er den ærligste mannen jeg kjenner. Jeg har aldri vært i tvil om at han var uskyldig, jublet Stig Inge Bjørnebye og fulgte opp:
- Rune var forut for sin tid. |
|
| Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
|
| Back to top |
|
 |
WegHard Veteran

|
Posted: 28.07.2008 19:53 Post subject: |
|
|
Det der er vel strengt tatt bare en engelsk versjon av adressaartikkelen det er linket til litt lengre opp på siden. _________________ Sparken så'n bli still. |
|
| Back to top |
|
 |
Rocky83 Veteran
|
Posted: 28.07.2008 19:53 Post subject: |
|
|
| Jeg er ingen rådgiver, men akkurat nå er verst tenkelige tidspunkt på å gå til Blackburn. Ince inn for Hughes. Friedel solgt. Bentley og Roque Cruz usikre. Jeg har en del venner som er blackburn-fans. De sengevæter hver natt i skrekk for det som skjer i Blackburn(ihvertfall nesten.) |
|
| Back to top |
|
 |
xMegafonmannen Veteran

|
Posted: 28.07.2008 20:01 Post subject: |
|
|
moro for deg at du har engelske venner da.
skriver ikke per ciljan under den kontrakten snart kan han bare stikke nå med en gang. _________________ :/ |
|
| Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 28.07.2008 20:19 Post subject: |
|
|
| Ballahl wrote: | Ciljan har vært god i det siste, merker meg at Ciljan imponerer i en fri venstrevingrolle.
Noe jeg har etterlyst lenge. |
Joda, han gjør det greit der - men han er ingen flankespiller, og vi mister alt det!
Det der Per Christian Skjelbred har Kaasa drevet på med siden han begynte og Ciljan debuterte. Det begynner vel bli på tide å lære seg spillernes navn? _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
| Back to top |
|
 |
bolgebah Veteran
|
Posted: 28.07.2008 22:37 Post subject: |
|
|
| Nja, Henning Berg og flere med ham sier vel fortsatt "Sidaaaaneee" for Zidane. Enkelte insisterer ganske enkelt på å uttale navn feil. |
|
| Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 28.07.2008 23:31 Post subject: |
|
|
Ord uttales forskjellig på forskjellige språk, men det der er jo ikke feil uttale. Det er feil navn! _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
| Back to top |
|
 |
Ballahl Veteran

|
Posted: 29.07.2008 05:02 Post subject: |
|
|
Han er ingen flankespiller nei, men han har fått en fri venstrekantrolle. Og det var akkurat det jeg hadde etterlyst.
En fri rolle.
Får vi Miller fremover på banen også så kan dette bli veldig bra. _________________ - Rune Hauge er ingen kjeltring, men tvert i mot en grepa kar. Han er den ærligste mannen jeg kjenner. Jeg har aldri vært i tvil om at han var uskyldig, jublet Stig Inge Bjørnebye og fulgte opp:
- Rune var forut for sin tid. |
|
| Back to top |
|
 |
Hedley Veteran
|
|
| Back to top |
|
 |
WegHard Veteran

|
Posted: 29.07.2008 14:26 Post subject: |
|
|
| WegHard wrote: | | Det der er vel strengt tatt bare en engelsk versjon av adressaartikkelen det er linket til litt lengre opp på siden. |
_________________ Sparken så'n bli still. |
|
| Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 29.07.2008 19:56 Post subject: |
|
|
Hvis Blackburn legger inn et bra bud, er det bare å stille ultimatum til Skjelbred om at han enten blir solgt nå eller så får han skrive under ny kontrakt med lovnad om at Rosenborg ikke skal være vanskelig når en aktuell storklubb fra utlandet melder sin intresse. Stoor har nettop gjort det og det gjekk jo veldig bra, hvis klubben virkelig vil ha deg er dem også villig til å betale overgangssum.
I det siste har jeg vært svært kritisk til Skjelbred ,men i det siste kampene har Skjelbred kommet seg opp på et nivå jeg er meget fornøyd med. Han bruker endelig sine ferdigheter konstruktivt og skaper mange målsjanser for Rosenborg. |
|
| Back to top |
|
 |
moomoo Veteran

|
Posted: 29.07.2008 23:31 Post subject: |
|
|
noen som vet mere?
kjipern om ciljan drar nå da, men det er ikke hans posisjon jeg føler er den mest kritiske egentlig.
Seff vil jeg ha med Ciljan videre og håper i det lengste han signerer ny kontrakt, men om han drar til en av de to håper jeg ajax. Der tror jeg best utviklingsmuligheter videre ligger for ham  _________________
| Neeskens wrote: | | Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt |
| Emilie wrote: | | Neeskens, trenger du å låne en tampong? |
|
|
| Back to top |
|
 |
|